Očitno ima Bosch dolgoročne interese tudi na področju "solid state" Li-ion baterij. Podjetje Seeo je produkt laboratorija Berkley in je v preteklih letih že pokazalo konkreten produkt z energijsko gostoto 220Wh/kg. V 2014 so najavili 350Wh/kg, v načrtih pa imajo 400Wh/kg. Za to so dobili tudi sredstva od Samsung Ventures v višini 17milijonov dolarjev.
[/center]
Znanje in patente, ki jih Bosch s prevzemom pridobi, bodo verjetno uporabljeni dolgoročno. Po letu 2020 se namreč pričakuje naslednja generacija baterij, ki naj bi zamenjala uveljavljene litij-ionske.
Bosch prevzema Seeo
Bosch prevzema Seeo
Re: Bosch prevzema Seeo
Nekaj tednov po prevzemu, so pri Boschu v Frankfurtu predstavili prve vzorce solid-state baterijskih celic. Napovedujejo, da bodo z njimi podvojili energijsko gostoto in prepolovili ceno do leta 2020.
V tej napovedi seveda ni upoštevana nedavna objava LG Chem, da je zadnja cena za njihove baterije, ki jih ponujajo avtomobilskim proizvajalcem, $145/kWh. Chevrolet je že potrdil da bodo le-te vgrajene v modelu Bolt, ki bo na ceste zapeljal koncem prihodnjega leta.
[/center]
Re: Bosch prevzema Seeo
lpV tej napovedi seveda ni upoštevana nedavna objava LG Chem, da je zadnja cena za njihove baterije, ki jih ponujajo avtomobilskim proizvajalcem, $145/kWh. Chevrolet je že potrdil da bodo le-te vgrajene v modelu Bolt, ki bo na ceste zapeljal koncem prihodnjega leta.
Kje si našel ta podatek?
Re: Bosch prevzema Seeo
To pomeni da bom z najemnino 79 e plačal baterijo v zoe-ju v 4. letih (26 kwh LG chem, uporabniku dostopnih 22 kwh)
Re: Bosch prevzema Seeo
http://www.hybridcars.com/gm-ev-battery ... l-falling/pirpy napisal/-a:Kje si našel ta podatek?V tej napovedi seveda ni upoštevana nedavna objava LG Chem, da je zadnja cena za njihove baterije, ki jih ponujajo avtomobilskim proizvajalcem, $145/kWh. Chevrolet je že potrdil da bodo le-te vgrajene v modelu Bolt, ki bo na ceste zapeljal koncem prihodnjega leta.