Moznosti za dooolga potovanja se odpirajo
https://insajder.com/gospodarstvo/elekt ... ometrov-se
Baterija za 2400km
Re: Dolge poti z EV
Vilinska bitja, čarovnice na metlah, leteče cigare, obiskovalci iz vesolja, leteči krožniki, liki v pšeničnih poljih, kemtrails, baterije za 4345 km z enim polnjenjem...robertto napisal/-a:Moznosti za dooolga potovanja se odpirajo
https://insajder.com/gospodarstvo/elekt ... ometrov-se
elbic
Re: Dolge poti z EV
Cuden clanek, kar nekajkrat so kiksnili pri raznih navajanjih. Najboljse pa je omenjanje polnjenja v 10min. Saj v 10min se da napolnit za 200km ze danes, meni to ustreza. Seveda to ne pomeni 0% => 100% ampak what ever. Za pisce clanka pa ... najboljse da cakajo na "breakthrough technology"
Re: Baterija za 2400km
Ne vem če ste vse prebrali, ampak ta baterija za 2400km je baterija za enkratno uporabo. Potem jo je treba reciklirat in naredit novo.
Mogoče je kje celo uporabnost takega principa, za navadne EV pa bo skoraj zagotovo predraga.
Razen mogoče da se vsak dan voziš s svojo "navadno" baterijo, potem pa za pot do Hamburga in nazaj zamenjaš za tole
Mogoče je kje celo uporabnost takega principa, za navadne EV pa bo skoraj zagotovo predraga.
Razen mogoče da se vsak dan voziš s svojo "navadno" baterijo, potem pa za pot do Hamburga in nazaj zamenjaš za tole
Re: Baterija za 2400km
Ta baterija/članek sta uporabna le za odvračanje od nakupa EVjev danes.
Počakte še mal, ne še kupt EV, še mal pa bojo ful ful bolš!
Panika je očitna.
Počakte še mal, ne še kupt EV, še mal pa bojo ful ful bolš!
Panika je očitna.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Dolge poti z EV
Zapis je treba brati takega kot je. Govora je izboljšavah:matija napisal/-a:Cuden clanek, kar nekajkrat so kiksnili pri raznih navajanjih. Najboljse pa je omenjanje polnjenja v 10min. Saj v 10min se da napolnit za 200km ze danes, meni to ustreza. Seveda to ne pomeni 0% => 100% ampak what ever. Za pisce clanka pa ... najboljse da cakajo na "breakthrough technology"
1. Litijeva baterija:
- manj kot 10 minutna napolnitev z dodatnim pogrevanjem
- cenovno ugoden dodatek nikljeve folije s katerim je to doseženo
- dolga življenjska doba brez degradacije baterije
2, Natrij-ionska baterija
- izboljšana katoda iz organskih polimerov
3. Aluminij-zrak baterija
- (že poznana) visoka kapaciteta glede na težo
- odprava problema "geliranja", ki onemogoča delovanje baterije
- ekološki elektrolit
1. in 3. baterija se razlikujeta v načinu "polnjenja". Li-ion se res polni, in potrebujemo torej sprejemljivih 5-15 minut od ustavitve do nadaljevanja vožnje za obnovitev zaloge energije. Al-air pa zahteva le nakup in menjavo zalogovnika energije - čas porabljen bi bil potem nekje ekvivaleten tankanju ICE.
Koristnost izuma, tehnične možnosti izvedbe, želje uporabnikov, ekologija ipd, so v tržnem svetu precej nepomembne postavke, kot je do sedaj pokazala zgodovina. Ali bodo katere od opisanih rešitev res prišle v uporabo bo pokazala naslednja formula: uporabnost + možnost da proizvajalski lobiji izkoristijo zaslužek pri njih + možnost, da države poberejo dajatve.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2258
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Baterija za 2400km
Tole je napisano v članku o baterijah Al-zrak:robertto napisal/-a:Moznosti za dooolga potovanja se odpirajo
https://insajder.com/gospodarstvo/elekt ... ometrov-se
Ne vem kaj naj si mislim. Glede na degradacijo ne vem ali bi mu zaupal razvoj novih baterij.Nato je s svojim podjetjem MAL (Metalectrique) skupaj s podjetjem Lotus Engineering pomagal pri konstrukciji novih baterij za avtomobile Nissan Leaf in...
No ja, čas bo pokazal...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek