Li-CO2

Razvoj batertij bo bistven za širitev elektro mobilnosti, zato bo zanimivo spremljati napredek
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 987
641
23

Li-CO2

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 02 Okt 2019, 07:19

7 kratna kapciteta Li-ion baterij. Potencial za 1876 Wh/kg energijske gostote.

Li-CO2 Batteries Promise 7 Times The Energy Density Of Lithium-Iion
GM, Robinhood, crunchy
Upup
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 140
Kraj: Kranj
Avto: E-up
76
7

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a Upup » 02 Okt 2019, 07:52

1.876Wh
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 987
641
23

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 02 Okt 2019, 07:56

Popravljeno!
timo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 160
Kraj: Koper
Avto: Hyundai IONIQ
228
830

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a timo » 02 Okt 2019, 15:43

EVSVET je napisal/-a:7 kratna kapciteta Li-ion baterij. Potencial za 1876 Wh/kg energijske gostote.

Li-CO2 Batteries Promise 7 Times The Energy Density Of Lithium-Iion

Super prihodnost!!!!
Jest bom kar prestavu penzijo, da še tole dočakam :clap: :clap: :clap: !!
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1431
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1084
1366

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a crunchy » 03 Okt 2019, 12:34

EVSVET je napisal/-a:7 kratna kapciteta Li-ion baterij. Potencial za 1876 Wh/kg energijske gostote.

Li-CO2 Batteries Promise 7 Times The Energy Density Of Lithium-Iion


Še bolje:
While the Li-CO2 batteries could theoretically reach 1,876 Wh/kg, Li-S theoric energy density limit is 2,600 Wh/kg, or 2.6 kWh/kg.
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 762
Kraj: MB
Avto: NISSAN
476
288

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a BogyX » 03 Okt 2019, 14:35

Dve prosim - za zraven...
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 590
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
541
364

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a warpedone » 03 Okt 2019, 16:19

Vse te 'novice' služijo le enemu: ljudi prepričat, da bodo EVji kmalu drastično boljši in zato nakup danes še nima smisla.

Stvari, ki imajo kaj vrednosti/prihodnosti, so že zaščitene s pogodbami in $$$ kaznimi, če kdo o njih kaj preveč reče/napiše.
In take stvari nato omogočijo porast dosega Model S iz 265 milj leta 2012 na 370 milj leta 2018, +40%.

Those who can, do.
Those who can't, talk.
Dzun Tao, DGJ
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 596
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
349
306

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 03 Okt 2019, 16:25

Meni bi že bilo super baterije (2x kapaciteta pri isti fizični velikosti), ki jih razvija naš kemijski inštitut s centrom za oličnost, vesolje, znanost in tehnologije. Imajo vsaj delujoče zadeve. Tudi sami kažejo da od razvoja do prodaje traja približno deset let.

Meni fenomenalno predavanje.

Gaber----ek: Materiali za elektri--ni in vodikov avtomobil - YouTube
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5171
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3755
4016

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Okt 2019, 06:44

Jaz mislim da je namen teh objav le potencialno lažje financiranje laboratorijev za nadaljne raziskave. Vsi vejo da tehnologije niso propravljene za uporabo, ampak z malo medijske pozornosti lažje dobijo nove pokrovitelje/investitorje.

So pa vsekakor vse raziskave dobrodošle, tudi če so na koncu neuspešne.
BogyX, Dzun Tao, crunchy, Stromcek
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 596
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
349
306

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 04 Okt 2019, 10:46

Ja saj če se pogleda letnik uplaoda videa se vidi kam smo prišli pri razvoju novih baterij. Nikamor :) Še največ upov polagam prav na Teslo. :D
Dzun Tao
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 590
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
541
364

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a warpedone » 09 Okt 2019, 19:59

>> Nikamor

2012: 265 EPA milj
2019: 370 EPA milj

Absolutno nikamor ja ...
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 596
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
349
306

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 09 Okt 2019, 20:11

A to pri isti isti količini in masi baterij? :D
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 395
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90
294
1686

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 09 Okt 2019, 20:19

Vodokotlic je napisal/-a:A to pri isti isti količini in masi baterij? :D


Po moje ja, vsaj približno isti. Že za ZOE so novo baterijo stlačli v isti prostor, teža pa naj bi bla tudi tam nekje. Torej je napredek.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5171
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3755
4016

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a CRF » 10 Okt 2019, 06:58

Mislim da je ene 20kg težja, je pa v istem volumnu, ja.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 596
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
349
306

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 10 Okt 2019, 07:36

Normalno optimizacija ze obstojece zadeve, razmerja oz mesanica kemije. Seveda. Jaz sem govoril o resni evoluciji oz. to bi bila kar revolucija kaj so vse do sedaj napovedovali. Ni vrag, da jim enkrat ne bo.
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 762
Kraj: MB
Avto: NISSAN
476
288

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a BogyX » 10 Okt 2019, 07:57

Mislim, da bo za revolucijo potreben nov igralec/proizvajalec. Malo tu računam na Teslo. Problem je enak kot pri ICE motorjih - firme so vložile miljarde v Li-ion tehnologijo in to sedaj štancajo. Da se investivija povrne morajo naštancat nekaj miljonov kosov, prehod na nove tehnologije pa pomeni samo stroške za obstoječe proizvajalce.
Vremenko
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1495
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1871
3543

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a DGJ » 10 Okt 2019, 08:50

Tako je kot pri vsaki tehnologiji. Dokler se obstoječa dobro in uspešno ponuja na trgu ni nobene potrebe po (r)evoluciji. Zagotovo so že novejše in boljše tehnologije v laboratorijih. Na trg pa pridejo, ko bo potrebno.
elbic
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 52
Kraj: Ljubljana
Avto: e-kolo
81
67

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a elbic » 10 Okt 2019, 12:33

BogyX je napisal/-a:Mislim, da bo za revolucijo potreben nov igralec/proizvajalec. Malo tu računam na Teslo. Problem je enak kot pri ICE motorjih - firme so vložile miljarde v Li-ion tehnologijo in to sedaj štancajo. Da se investivija povrne morajo naštancat nekaj miljonov kosov, prehod na nove tehnologije pa pomeni samo stroške za obstoječe proizvajalce.

Se strinjam. Eno tako zgodbo smo pred kratkim že doživeli s prehodom z analogne na digitalno fotografijo. Sedaj v krčih poteka prehod z FM radia na DAB radio. Prehod z Li-ion na kaj drugega bo še težji, ker sploh ne vemo na kaj. Ogromno želez je v ognju in nihče ne ve na kaj staviti.
BogyX
elbic
GM
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 166
Kraj: Vrhnika
Avto: Fiat 500E
85
84

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a GM » 10 Okt 2019, 12:50

Če se bo nekdo opogumil in dejansko spravil avto na trg z veliko večjim dometom (npr.: 3 kratnik zdajšnjemu), bo to sigurno nekaj. In takrat bojo tisti, ki vlagajo v Li-ion na izgubi.
BogyX, Robie
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2917
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3046
4195

Re: Li-CO2

OdgovorNapisal/-a matija » 10 Okt 2019, 13:34

In ze leta vsi tako razmisljajo, zato raje kupujejo baterije pri korejcih in kitajcih, mislec "ne bomo vlagali v tole, ker prihajajo nove tehnologije baterij". In kar ni in ni te nove magicne tehnologije (masovno; za potrosnike in industrijo). Zato pa posevnooki sedaj drzijo za jajca celotno nemsko industrijo... obrat za 180°
vivo, DGJ
1500km free supercharginga: Weiterempfehlungen - Tesla --sterreich

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na