
StoreDot - baterije, ki se polnijo 10 krat hitreje
Re: StoreDot - baterije, ki se polnijo 10 krat hitreje
Mogoče, še ena izmed "neverjetnih" novic, ki bi spremenile svet, če bi bile resnične.
Izraelsko razvojno podjetje StoreDot trdi, da lahko njihove baterije v avtomobilu s 500 kilometri dosega, napolnijo v 5 minutah. To je skoraj 10 krat hitreje kot današnje litij-ionske baterije.
V 2014 so že predstavili svojo FlashBattery baterijo za pametne telefone, ki naj bi se napolnila v 1 minuti. Od takrat so zbrali že 66 milijonov dolarjev, ki jih nameravajo vložiti v razvoj EV baterij.
EV FlashBattery je sestavljena iz 7000 celic in ima kapaciteto 80kWh.
Prednost njihove baterije naj bi bila v tem, da izrablja hitro polnjenje superkondenzatorjev in visoko energijsko gostoto litij-ionskih baterij. Hitro polnjenje naj nebi čisto nič vplivalo na življenjsko dobo, ravno nasprotno. Število ciklov naj bi bilo celo 4 krat večje.
Da dokončno prestopimo prag "prelepo, da bi bilo res" pa še podatek. EV FlashBattery je varnejša, cenejša, in čistejša.
Zaradi daljše življenjske dobe, naj bi bila polovico cenejša od današnjih baterij. Zaradi zgradbe iz večinoma organskih spojin, pa je manjša verjetnost kratkih stikov in je posledično varnejša.
Po vsem slišanem, ostane eno vprašanje? Zakaj se danes vsi telefoni ne napolnijo v 1 minuti?
Izraelsko razvojno podjetje StoreDot trdi, da lahko njihove baterije v avtomobilu s 500 kilometri dosega, napolnijo v 5 minutah. To je skoraj 10 krat hitreje kot današnje litij-ionske baterije.
V 2014 so že predstavili svojo FlashBattery baterijo za pametne telefone, ki naj bi se napolnila v 1 minuti. Od takrat so zbrali že 66 milijonov dolarjev, ki jih nameravajo vložiti v razvoj EV baterij.
EV FlashBattery je sestavljena iz 7000 celic in ima kapaciteto 80kWh.
Prednost njihove baterije naj bi bila v tem, da izrablja hitro polnjenje superkondenzatorjev in visoko energijsko gostoto litij-ionskih baterij. Hitro polnjenje naj nebi čisto nič vplivalo na življenjsko dobo, ravno nasprotno. Število ciklov naj bi bilo celo 4 krat večje.
Da dokončno prestopimo prag "prelepo, da bi bilo res" pa še podatek. EV FlashBattery je varnejša, cenejša, in čistejša.
Zaradi daljše življenjske dobe, naj bi bila polovico cenejša od današnjih baterij. Zaradi zgradbe iz večinoma organskih spojin, pa je manjša verjetnost kratkih stikov in je posledično varnejša.
Po vsem slišanem, ostane eno vprašanje? Zakaj se danes vsi telefoni ne napolnijo v 1 minuti?
Re: StoreDot - baterije, ki se polnijo 10 krat hitreje
Hm 80 kWh v petih minutah
To je pa že megawat
avto bi imel 7 priključkov za teslin supercharger , potem gres na en parkplac kjer je 7 polnilcev in se priklopiš, verjetno ,bi rabil še kakšen podaljšek
To je pa že megawat

avto bi imel 7 priključkov za teslin supercharger , potem gres na en parkplac kjer je 7 polnilcev in se priklopiš, verjetno ,bi rabil še kakšen podaljšek
Re: StoreDot - baterije, ki se polnijo 10 krat hitreje
Datumi so precej v prihodnosti, model 3 long range se je že "včeraj" polnil z 100 km v širih minutah...
Re: StoreDot - baterije, ki se polnijo 10 krat hitreje
Drobni tisk: če ga priklopiš pri 10% ali manj, odklopiš takoj, ko hitrost polnjenja pade pod 250kW, ter voziš s povprečno porabo okoli 16kWh/100km.
Re: StoreDot - baterije, ki se polnijo 10 krat hitreje
Večina se ne zaveda, da so običajno podani podatki le za idealne razmere.
Pred kratkim sem bil v Munchnu in seveda je bilo treba Konco priklopit nekje na poti. Polnilnica 250kW, kona po papirjih požira največ 78kW, no tokrat je šlo celo na 81kW, vendar le do okoli 60%, potem pa ....ah sem raje odklopil in se ćez 100km še enkrat za pet minut ustavil. Kdo bo čakal npr 24kW pretok v tranzitu, to je prepočasi. Sam se na DC polnilnici manj kot 50kW sploh ne ustavim, pa četudi bi bila zastonj in ne polnim na DC nad 70%. Ni vse v polnilnici, bistvo je v polnilcu v avtu, ki ga kupuješ, tega pa prodajalci spretno skrivajo kupcem.
Pred kratkim sem bil v Munchnu in seveda je bilo treba Konco priklopit nekje na poti. Polnilnica 250kW, kona po papirjih požira največ 78kW, no tokrat je šlo celo na 81kW, vendar le do okoli 60%, potem pa ....ah sem raje odklopil in se ćez 100km še enkrat za pet minut ustavil. Kdo bo čakal npr 24kW pretok v tranzitu, to je prepočasi. Sam se na DC polnilnici manj kot 50kW sploh ne ustavim, pa četudi bi bila zastonj in ne polnim na DC nad 70%. Ni vse v polnilnici, bistvo je v polnilcu v avtu, ki ga kupuješ, tega pa prodajalci spretno skrivajo kupcem.
Re: StoreDot - baterije, ki se polnijo 10 krat hitreje
Hotel sem samo povedat, da ni to nič novega, preden bodo omenjene baterije na tržišču, bo že 10 let odkar so tesline baterije v "idealnih" pogojih sposobne takšne moči polnenja.
Drugače pa sem pred leti nehal prebirat novice o čudežnih baterijah, takšni naslovi so samo za reklamo in iskanje vedno novih investitorjih, ki nasedejo...
Drugače pa sem pred leti nehal prebirat novice o čudežnih baterijah, takšni naslovi so samo za reklamo in iskanje vedno novih investitorjih, ki nasedejo...
Re: StoreDot - baterije, ki se polnijo 10 krat hitreje
Če si priznamo ali ne, je Tesla marsikaj v zadnjih letih porinila naprej in čeprav nisem nek njen fan, ji moram iskreno priznati vodilno vlogo 

Re: StoreDot - baterije, ki se polnijo 10 krat hitreje
A si mogoče mislim Panasonicove?

Glede Teslinih bomo pa videli, kako bo to šlo z njihovo politiko "ship now, fix later"

-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 1 Odgovori
- 1081 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a M3P
-
- 10 Odgovori
- 5816 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a pirpy
-
- 10 Odgovori
- 8173 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Vodokotlic
-
- 5 Odgovori
- 8650 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a grepek
-
- 168 Odgovori
- 19702 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a FV-EV