Garancije po proizvajalcih
Garancije po proizvajalcih
Zanimiva primerjava garancij na baterijo... Če se bodo tako razlikovalo bo kar pomembno kateri avto kupiš glede na predvideno uporabo.
Dodam še Renault Zoe: 5let ali 100.000km, 70% kapacitete.
[/center]
Dodam še Renault Zoe: 5let ali 100.000km, 70% kapacitete.
[/center]
Re: Garancije po proizvajalcih
B92, 22.2.2022
Koliko košta zamena baterije na električnom automobilu
Jeftina nije.
Cene zamenskih baterija za električne automobile dostižu vrtoglave sume. Jedno su garancija i garantni rokovi, koji su uglavnom do osam godina ili pređenih 250.000 km, ali šta nakon toga, kada su vozači prepušteni sami sebi?
Holandski Autoweek sproveo je istraživanje u okviru koga je pitao servise koliko košta zamenska baterija za određene modele.
Iz Tesle, na primer, nije stigao nikakav odgovor, a cene ne objavljuju ni Audi, Fiat i Opel. Čak ni Volkswagen ne može ili neće dati tačne cene baterija nakon.
Nova baterija za modele iz Volkswagenove porodice ID (ID.3 i ID.4) trebalo bi da košta između 10.000 i 15.000 evra. Za starije modele bazirane na MQB platformi, e-Golf i e-Up cena je između 10.000 i 20.000 evra.
Fluktuirajuće cene posledica su složenosti i broja artikala, rekao je portparol Volkswagena.
Mercedes je jedan od retkih velikih proizvođača koji je transparentan. Baterija za EQA košta 15.209 evra, za EQS 19.603 evra, a za EQV novi paket košta 27.230 evra.
Zamenska baterija za Smart EQ ForTwo i Smart EQ ForFour trebalo bi da koštaju 6.538 evra.
Honda naplaćuje 7.283 evra zamensku bateriju za električni model Honda e.
Zamenska baterija za Dacia Spring košta 6.770 evra.
Cene za Renault Zoe, Kangoo ZE i Twingo Electric su oko 9.000 evra po "komadu". Za laki gradski automobil Twizy baterija košta oko 4.000 evra.
Manju bateriju modela Leaf (40 kWh) Nissan naplaćuje 10.306 evra, a veliku (62 kWh) 15.516 evra.
Dakle, u zavisnosti od veličine baterije, zamena može biti prilično skupa, što nije na odmet znati ako, na primer, planirate kupovinu polovnog električnog automobila.
Koliko košta zamena baterije na električnom automobilu
Jeftina nije.
Cene zamenskih baterija za električne automobile dostižu vrtoglave sume. Jedno su garancija i garantni rokovi, koji su uglavnom do osam godina ili pređenih 250.000 km, ali šta nakon toga, kada su vozači prepušteni sami sebi?
Holandski Autoweek sproveo je istraživanje u okviru koga je pitao servise koliko košta zamenska baterija za određene modele.
Iz Tesle, na primer, nije stigao nikakav odgovor, a cene ne objavljuju ni Audi, Fiat i Opel. Čak ni Volkswagen ne može ili neće dati tačne cene baterija nakon.
Nova baterija za modele iz Volkswagenove porodice ID (ID.3 i ID.4) trebalo bi da košta između 10.000 i 15.000 evra. Za starije modele bazirane na MQB platformi, e-Golf i e-Up cena je između 10.000 i 20.000 evra.
Fluktuirajuće cene posledica su složenosti i broja artikala, rekao je portparol Volkswagena.
Mercedes je jedan od retkih velikih proizvođača koji je transparentan. Baterija za EQA košta 15.209 evra, za EQS 19.603 evra, a za EQV novi paket košta 27.230 evra.
Zamenska baterija za Smart EQ ForTwo i Smart EQ ForFour trebalo bi da koštaju 6.538 evra.
Honda naplaćuje 7.283 evra zamensku bateriju za električni model Honda e.
Zamenska baterija za Dacia Spring košta 6.770 evra.
Cene za Renault Zoe, Kangoo ZE i Twingo Electric su oko 9.000 evra po "komadu". Za laki gradski automobil Twizy baterija košta oko 4.000 evra.
Manju bateriju modela Leaf (40 kWh) Nissan naplaćuje 10.306 evra, a veliku (62 kWh) 15.516 evra.
Dakle, u zavisnosti od veličine baterije, zamena može biti prilično skupa, što nije na odmet znati ako, na primer, planirate kupovinu polovnog električnog automobila.
Re: Garancije po proizvajalcih
Zamenjava baterije ne košta nič, vsi konaši dobijo novo gratis ... čist mogoče da tudi nekateri VW, BMW, ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Garancije po proizvajalcih
Neverjetno je kako si nekateri lobiji želijo strašiti nerazgledan folk z baterijami. Ja menjava baterije bi bila gotovo draga, če bi jo kdaj potreboval. Če je v osnovi nekaj narobe s serijo, ti jo proizvajalec menja brezplačno (primer Kon).
Menjava baterije na stroške lastnika pride v upoštev le če se razkantaš ali pa imaš smolo in si eden izmed ne vem koliko tisočev z neko napako na bateriji. V teh primerih je avto praktično totalka, ki pa je enako ali manj verjetna kot pri ICE. Tudi pri ICE če imaš totalko je podobna zgodba s cenami popravil.
Sicer pa tisti ki že nekaj časa vozimo EV imamo ob takih pisanjih nasmeh na ustnicah
Menjava baterije na stroške lastnika pride v upoštev le če se razkantaš ali pa imaš smolo in si eden izmed ne vem koliko tisočev z neko napako na bateriji. V teh primerih je avto praktično totalka, ki pa je enako ali manj verjetna kot pri ICE. Tudi pri ICE če imaš totalko je podobna zgodba s cenami popravil.
Sicer pa tisti ki že nekaj časa vozimo EV imamo ob takih pisanjih nasmeh na ustnicah
Re: Garancije po proizvajalcih
Pri vprašanjih o EV z strani nelastnikov, je obvezno tudi vprašanje, koliko košta menjava baterije... kot da gre za igračo na daljinca. Večini res ni jasno, kaj je EV.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Garancije po proizvajalcih
Temu je kriv izraz baterija, ker si pod tem izrazom narod predstavlja baterijske vložke. Morda jim bi morali pojasnit, da še nismo prišli do te stopnje, da bi se enostavno ustavil v prvi trafiki in v svoj EV vtaknil par novih AA baterijskih vložkov
Re: Garancije po proizvajalcih
Pa še to, žal si 99% laikov predstavlja Li aku, da moraš akumulator menjat vedno cel - kot svinčen 12V, ki ga pač "zabrišeš ven" in daš novega not, stvar končana. Ali pa kot aku od mobilnega telefona.
Se mi zdi, da ko nekomu razložim, da se lahko menja samo okvarjene sklope, in da zadeva ne crkne tako "čez noč", kot pri ICE ne more lepega dne zjutraj vžgati, malce spremenijo pogled.
Vsekakor pa velikokrat po razlagi dobim odgovor: "No, kolk te pol pride nova baterija za tegale?"
Se mi zdi, da ko nekomu razložim, da se lahko menja samo okvarjene sklope, in da zadeva ne crkne tako "čez noč", kot pri ICE ne more lepega dne zjutraj vžgati, malce spremenijo pogled.
Vsekakor pa velikokrat po razlagi dobim odgovor: "No, kolk te pol pride nova baterija za tegale?"
Re: Garancije po proizvajalcih
50€ v Eurotonu, ker pač vozim korejca
Tako mu odgovori
Tako mu odgovori
Re: Garancije po proizvajalcih
Nič evrov je moj običajen odgovor!
Je nisem nikoli kupoval in je v življenskoi dobi avta ne nameravam menjat. Tudi nikogar ne poznam, da bi že kdaj kupil kako baterijo za EV
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 2 Odgovori
- 120 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Ogo