Stran 2 od 2

Re: Staranje baterij

Objavljeno: 29 Apr 2018, 17:37
Napisal/-a DGJ
Pri 35K EUR avtu z garancijo 200k km ali 8 let se mI pa res ne zdi potrebno še vsakič paziti kako bom polnil. Polnim skoraj vedno do 100%.
Bomo videli kaj to pomeni na dolgi rok. Si pišemo tukaj čez 5 do 10 let. :-)

Re: Staranje baterij

Objavljeno: 29 Apr 2018, 21:47
Napisal/-a pirpy
Če gledaš Bjorna in njegove teste je že pri leto starem ioniq-u, ki je stal napolnjen 100% večino časa, opazil razliko v dometu.
Baterija ne boš degradiral do pod 70 % ali koliko ti hyundai garantira a domet ti bo precej padel.

Re: Staranje baterij

Objavljeno: 02 Maj 2018, 11:57
Napisal/-a Damijan
Tudi Tesla/Elon priporoča dnevno polnjenje/praznjenje med 80 in 30%
Tesla battery expert recommends daily charging limit to optimize durability - Electrek

Re: Staranje baterij

Objavljeno: 03 Maj 2018, 13:15
Napisal/-a matija
C-Zera polnim do 80% ze vec let. Je pa to tezje pozimi, sploh ker ima avto baterijo skoraj kot laptop.

Vsekakor pa je za balansiranost celic priporocljivo, da se vsakih X kilometrov naredi polni cikel, od cim nizje do 100%. Koliko je X pa ne vem, jaz naredim obcasno. Ce ne drugega, zaradi glajenja nebalansiranosti celic, kar lahko privede do tega da avto obstane, ceprav GOM se vedno kaze domet. Ko prvi celici pade napetost pod minimalno doloceno, bo BMS reagiral. Pri C-Zeru je to ce se ne motim 2.75V.

Se pa to spet razlikuje od vozila do vozila, C-Zerov BMS namrec schedula balansiranje celic, ce se ga sprazni do 2 crtic od 16, to pa pomeni da mora biti SoC pod 17.5%.