Samsung SDI
Samsung SDI
Samsung pričenja proizvodnjo baterij na kitajskem
http://insideevs.com/samsung-sdi-opens- ... ant-china/
http://insideevs.com/samsung-sdi-opens- ... ant-china/
Re: Samsung SDI
Samsung SDI batteries get spotlight at U.S. auto show:
http://www.koreaherald.com/view.php?ud=20160111001130
http://www.koreaherald.com/view.php?ud=20160111001130
Re: Samsung SDI
So njihove baterije trenutno TOP izbira? (če pustimo ob strani Panasonic, ki je samo v Toyotah...)
Berem tole novico in spet LG odpoklic...
https://www.autoevolution.com/news/audi ... 26896.html
V i3 in e-Golfu so se dobro obnesle, tudi degradacija: Kot zgleda vsi trenutni top BEVi imajo njihove baterije:
- Audi Q8
- BMW iX in i4
- Škoda Enyaq (samo 85x in RS)
- Volvo tovorna vozila
Berem tole novico in spet LG odpoklic...
https://www.autoevolution.com/news/audi ... 26896.html
V i3 in e-Golfu so se dobro obnesle, tudi degradacija: Kot zgleda vsi trenutni top BEVi imajo njihove baterije:
- Audi Q8
- BMW iX in i4
- Škoda Enyaq (samo 85x in RS)
- Volvo tovorna vozila
https://www.reuters.com/business/autos- ... 023-10-22/The battery maker, which supplies to General Motors Co (GM.N), Stellantis (STLAM.MI), and BMW (BMWG.DE) among others, added that it will supply prismatic batteries manufactured at its factory in Hungary for Hyundai Motor's EVs targeting the European market from 2026 through 2032.
Re: Samsung SDI
LG odpoklic ...
Treba je pogledat, ali so celice res problem, ali pa je tudi proizvajalec vozil imel prste vmes.
Pregrevanje je redko kdaj problem zgolj samih celic.
Se pa očitno neprimerno pogosteje dogajajo vpoklici prizmatičnih celic, v primerjavi s cilindričnimi - npr. LG v Teslah.
Korejci si pa med sabo itak kradejo kadre. Tako, da vsi trije ta veliki vlečejo podobne koncepte (LG, SK, Samsung).
Treba je pogledat, ali so celice res problem, ali pa je tudi proizvajalec vozil imel prste vmes.
Pregrevanje je redko kdaj problem zgolj samih celic.
Se pa očitno neprimerno pogosteje dogajajo vpoklici prizmatičnih celic, v primerjavi s cilindričnimi - npr. LG v Teslah.
Korejci si pa med sabo itak kradejo kadre. Tako, da vsi trije ta veliki vlečejo podobne koncepte (LG, SK, Samsung).
Re: Samsung SDI
@technic pozabil si še komplet PHEV Performance linijo VW grupe vključno z Urusom, Bentleyem in Porsche modeli ter prihajajoča nova A4 in A6.
Pa za Enyaqa nisem ziher...kje si to zasledil?
Pa za Enyaqa nisem ziher...kje si to zasledil?
Re: Samsung SDI
Pregrevanje celic je pogojeno s tokom in notranjo upornostjo celic.
Upornost več ali manj vemo kakšna je, in vemo tudi kako se spreminja skozi življensko dobo.
Tok je pa tak kot ga je proizvajalec avtomobila določil, na podlagi rezultatov validacijskih testov.
Zanimivo je da sta odpoklicana dva avta ki sta znana po relativno visoki krivulji polnjenja...
Upornost več ali manj vemo kakšna je, in vemo tudi kako se spreminja skozi življensko dobo.
Tok je pa tak kot ga je proizvajalec avtomobila določil, na podlagi rezultatov validacijskih testov.
Zanimivo je da sta odpoklicana dva avta ki sta znana po relativno visoki krivulji polnjenja...
Re: Samsung SDI
Pregrevanje celic je tudi pogojeno z možnostjo odvajanja odvečne toplote. Ta krakteristika je načeloma boljša pri cilindričnih celicah.
Tako, da možno, da so bili preveč optimistični s krivuljo polnjenja, oz. ni dovolj adekvatno odvajanje toplote.
Tako, da možno, da so bili preveč optimistični s krivuljo polnjenja, oz. ni dovolj adekvatno odvajanje toplote.
Re: Samsung SDI
a 40% improvement from its lithium-ion cells--> ko tole pride ven, bodo današnji EV precej izgubili na vrednosti, v bistvu je strošek goriva zanemarljiv proti izgubi vrednosti avta
Re: Samsung SDI
Kar nej pride ven, mi smo pripravljeni in navajeni
Sam kaj ko so sam lepi transparenti na sejmu in prazne škatle....
Sam kaj ko so sam lepi transparenti na sejmu in prazne škatle....
Re: Samsung SDI
Dokler ne bodo zrihtali normalnega obratovanja pri "sobnih" temperaturah, je to tehnologija, ki ne bo videla EVjev.
Trenutne solid-state baterije je treba segrevat tja proti 100°C ali čez, da delujejo "optimalno".
Mogoče bo... ampak ne v naslednjih nekaj letih.
Trenutne solid-state baterije je treba segrevat tja proti 100°C ali čez, da delujejo "optimalno".
Mogoče bo... ampak ne v naslednjih nekaj letih.
Re: Samsung SDI
To pa že dolgo ne velja več, da delujejo samo na 100+°C.
Celice so že OK, največji problem je to spravit v proizvodnjo in konkurirat "navadnim" celicam.
Celice so že OK, največji problem je to spravit v proizvodnjo in konkurirat "navadnim" celicam.