Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Baterije bodo tako pomembne da si zaslužijo svoj forum
bnovak88
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 53
Kraj: Vodice
Avto: Peugeot ion
49
121

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a bnovak88 »

Off Topič. Moj fotr je pred mnogo mnogo leti rekel, da je čisto vseeno kako se zadaj sedi, ker tisti, ki sedi zadaj itak ni nič dal za avto.
warpedone, kavka, Sebastijan, EVH, FV-EV
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Jaz vseeno vsak avto, ki ga kupujem, stestiram tudi kako se sedi odzadaj. :D
In ja, pri parih BEV modelih se pozna višji pod, pač posledica baterije. Je pa različno moteče. Zame v Koni EV ni bilo. Za kakega visokega košarkaša pa že zna biti.
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

Moje mnenje je Toyota naj ostane na svojih samopolnilnih hibridih ker jim to odlično gre samo naj delajo na tem, da bojo avti čim dlje šli samo na elektriko
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
4000

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Ogo napisal/-a: 14 Sep 2021, 08:31 Jaz vseeno vsak avto, ki ga kupujem, stestiram tudi kako se sedi odzadaj. :D
In ja, pri parih BEV modelih se pozna višji pod, pač posledica baterije. Je pa različno moteče. Zame v Koni EV ni bilo. Za kakega visokega košarkaša pa že zna biti.
Tudi meni v koni ni moteče na zadnjih zicih, se pa pritožuje starejši sin, če gre še kdaj s celo familijo kam, da mora glavo postrani držati in ga boli vrat :cry:
Uporabniški avatar
Kaktus
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 191
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla Model 3 2021
208
832

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a Kaktus »

crunchy napisal/-a: 14 Sep 2021, 07:36
Kaktus napisal/-a: 13 Sep 2021, 16:55V četrtek sprobamo Teslo M3.. ☺️ Me zanima, kako bo primerjalno noter s priusom, na hitro se mi zdi tam tam, razen da ima M3 več prostora v prtljažniku (precej več).
Preveri še koliko je prostora zadaj v primeru, če obšasno koga pelješ na zadnjih sedežih. Pred nekaj dnevi sem komaj preživel 400 km dolgo pot v M3. Sedež je izjemno nizek tako da kolena skorajda tiščijo v brado (pretiravam), pod sprednjimi sedeži pa ni prostora za noge. V glavnem slabo za mojo hrbtenico. Na zadnjih sedežih sem pričakoval veliko bolj udobno vožnjo kot pri Leafu, pa je bilo ravno obratno.
Prtljažnik M3 se mi sicer ni zdel večji od Leafovega (2018-). Morda se motim in je to posledica različnih karoserij - sedan in hatchback.
Noter je morda kaksen cm celo vec od Priusa PHV, vendar je razlika napram Model Y ogromna in razmišljamo, da še malo počakamo in morda pride Y SR kdaj z nižjo ceno.

Sicer pa je avto špica, samo malo majhen kot družinski.
https://ts.la/matic891671

za 5500 km gratis Supercharger polnjenja
Odgovori

Vrni se na “Baterije”