Reciklaža baterij
Re: Reciklaža baterij
plan iz 2020:
- 100 GWh by 2022
- 3 TWh per Year by 2030
Zgodilo se bo prej.
- 100 GWh by 2022
- 3 TWh per Year by 2030
Zgodilo se bo prej.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Reciklaža baterij
Očitno bo potrebno reciklirat: https://www.24ur.com/novice/tujina/srbs ... itija.html
Re: Reciklaža baterij
To bo ja, iz odsluženih telefonov boš dobil dovolj litija za avtomobile.
Vsekakor slaba novica, bo pa to voda na mlin drugim evropskim projektom:
- Dolina Rena, DE
- Cinovec, CZ
- Cornwall, UK
- Portugalska
- neka malega še Španija in Avstrija
Tole je LCE za nekje 200+ GWh letno
Vsekakor slaba novica, bo pa to voda na mlin drugim evropskim projektom:
- Dolina Rena, DE
- Cinovec, CZ
- Cornwall, UK
- Portugalska
- neka malega še Španija in Avstrija
Tole je LCE za nekje 200+ GWh letno
Re: Reciklaža baterij
Ejj, to ni še nič.
Sedaj je trenutno vse začasen političen problem.
Počakaj še nekaj desetletij, ko bo poceni virov uplinjenih in utekočinjenih dinozavrov povsem zmanjkalo, potem bo šele štala.
Sedaj je trenutno vse začasen političen problem.
Počakaj še nekaj desetletij, ko bo poceni virov uplinjenih in utekočinjenih dinozavrov povsem zmanjkalo, potem bo šele štala.
Re: Reciklaža baterij
Propaganda CO2 in globalnega segrevanja ni zalegla. Ko imaš odvisnike, jih nobena racionalna razlaga pa če je še tako črno bela ne bo odvedla od nadalnega trošenja.
Odvisnika se odvadi tako, da se mu v celoti odvzame drogo nato je abstinenčna kriza, potem je pa clean. Nisem si mislil da bo to potrebno tudi pri energetiki.
Odvisnika se odvadi tako, da se mu v celoti odvzame drogo nato je abstinenčna kriza, potem je pa clean. Nisem si mislil da bo to potrebno tudi pri energetiki.
Re: Reciklaža baterij
Kdo pravi da ne. V moj zadnji izbor spadajo le še vozila z LFP baterijami, vse ostalo zarad mene lahko dajo tud v muzej. Negorljiva baterija, "večna" vsaj napram NCM.., filaš do fula, v zadnjih mesecih več prebojev na gostoti shranjevanja 160-200-260 Wh/kg... to je masovna prihodnost, ostale baterije pa bodo postale butična prihodnost. Bodo drage, a počasi še sam ne boš več vedel za kaj že... Problem gretja mrzle baterije ni tak problem oziroma kakor za koga. Verjetno je za nas primorce to bol nepomembno. Mrzla baterija tudi počasneje odddaja energijo od sebe, dokler se ne segreje, pa tudi to je kakor za koga. Vedno sem pri EV-jih iskal samo eno stvar in ta je bila - ČIMVEČJI DOSEG. Sedaj ko sem tik pred nakupom pa je moj edini pogoj - LFP baterija.
Re: Reciklaža baterij
se strinjam. Žal še ni veliko ponudbe s to baterijo, ampak upam, da se bo drugo leto zgodil kakšen večji prehod na to tehnologijo. Glede na cenovno razliko bi bil avto tam tam, če da namesto 60kWh NMC raje 80kWh LFP. Range bi bil pa še vedno boljši z LFP zaradi več kWh.Dzun Tao napisal/-a: ↑06 Apr 2022, 15:15Kdo pravi da ne. V moj zadnji izbor spadajo le še vozila z LFP baterijami, vse ostalo zarad mene lahko dajo tud v muzej. Negorljiva baterija, "večna" vsaj napram NCM.., filaš do fula, v zadnjih mesecih več prebojev na gostoti shranjevanja 160-200-260 Wh/kg... to je masovna prihodnost, ostale baterije pa bodo postale butična prihodnost. Bodo drage, a počasi še sam ne boš več vedel za kaj že... Problem gretja mrzle baterije ni tak problem oziroma kakor za koga. Verjetno je za nas primorce to bol nepomembno. Mrzla baterija tudi počasneje odddaja energijo od sebe, dokler se ne segreje, pa tudi to je kakor za koga. Vedno sem pri EV-jih iskal samo eno stvar in ta je bila - ČIMVEČJI DOSEG. Sedaj ko sem tik pred nakupom pa je moj edini pogoj - LFP baterija.
OVE, OVE, OVE
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 95 Odgovori
- 3374 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Pankracij