Degradacija - kaj kažejo podatki
Degradacija - kaj kažejo podatki
[youtube]youtu.be/IHz-Kx5h_Tw[/youtube]
Morm se odvadit odlašanja s filanjem pod 30% ...
Morm se odvadit odlašanja s filanjem pod 30% ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Degradacija - kaj kažejo podatki
VW ima to rešeno, če imaš baterijo pod 30%, napolni do 30%, preostanek glede na nastavitve polnjenja.
Re: Degradacija - kaj kažejo podatki
Se pravi je teoretično boljše 6× polnit od 65-75%, kot pa 1× od 20-80%... seveda v praksi, so tudi daljše vožnje, ampak, sama poanta je tukaj...
Re: Degradacija - kaj kažejo podatki
Dejansko se je potrebno bolj bati nižjih SOC kot visokih. Seveda vse na dolgi rok, če izprazniš in takoj napolniš verjetno ni take panike.
Re: Degradacija - kaj kažejo podatki
Zelo nazoren prispevek.
Svoje razmišljanje o polnjenju sem zapisal že tukaj viewtopic.php?f=17&t=2500&p=38921&hilit ... ija#p38901
Svoje razmišljanje o polnjenju sem zapisal že tukaj viewtopic.php?f=17&t=2500&p=38921&hilit ... ija#p38901
Re: Degradacija - kaj kažejo podatki
Kolikor jaz razumem ni najbolje za baterijo če je prevečkrat izpraznjena pod 20% in pa če bo avto dlje časa stal je najboije, da se ga napolni na 50%
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Degradacija - kaj kažejo podatki
Problem je dolgotrajno nizki SOC - več dni skupaj.
I.e. "dnevna fura mi pokuri 5%, 30% v torek mi tako zadošča še za cel teden, bom filal čez vikend".
Tauhanje pod 20% na poti na J ali S morje ni problem, ker traja manj kot uro ... 50x manj časa == 50x manj škode.
I.e. "dnevna fura mi pokuri 5%, 30% v torek mi tako zadošča še za cel teden, bom filal čez vikend".
Tauhanje pod 20% na poti na J ali S morje ni problem, ker traja manj kot uro ... 50x manj časa == 50x manj škode.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Degradacija - kaj kažejo podatki
V videu ni jasno povedano kako se štejejo cikli, 8 tisoč ciklov med 75% in 65% SOC je komaj 800 polnih ciklov. ?
Re: Degradacija - kaj kažejo podatki
Video je tako pavšalen.
Realno pa je tako, manjši kot so cikli v % praznjenja - polnjenja, več jih baterija zdrži.
Recimo pri Toyotinih hibridih je v uporabi stara NiMH tehnologija. Baterija pa vseeno zdrži nekaj milijonov malih ciklov po tistih 5-10% kapacitete baterije. Elektronika pa baterijo nikoli ne spusti pod 50% in nad 90% kapacitete.
Pri takšnih malih ciklih uporabe (hiper cikli), kot so pri hibridih, je večji faktor samo staranje baterije. Tam nad 12 let se procenti okvar baterije počasi povečujejo, kilometri niso tako pomembni.
To je tudi potem razlog, zakaj električni avtomobili, ki imajo večjo kapaciteto baterije, trajajo dlje. Ker so povečini v uporabi manjši cikli praznjenja in polnjenja. In tudi zakaj velja priporočilo, polni električarja vedno kjer ga lahko.
Realno pa je tako, manjši kot so cikli v % praznjenja - polnjenja, več jih baterija zdrži.
Recimo pri Toyotinih hibridih je v uporabi stara NiMH tehnologija. Baterija pa vseeno zdrži nekaj milijonov malih ciklov po tistih 5-10% kapacitete baterije. Elektronika pa baterijo nikoli ne spusti pod 50% in nad 90% kapacitete.
Pri takšnih malih ciklih uporabe (hiper cikli), kot so pri hibridih, je večji faktor samo staranje baterije. Tam nad 12 let se procenti okvar baterije počasi povečujejo, kilometri niso tako pomembni.
To je tudi potem razlog, zakaj električni avtomobili, ki imajo večjo kapaciteto baterije, trajajo dlje. Ker so povečini v uporabi manjši cikli praznjenja in polnjenja. In tudi zakaj velja priporočilo, polni električarja vedno kjer ga lahko.
Re: Degradacija - kaj kažejo podatki
To je tudi koristno, hec je v tem da so resistorji v Model3 bateriji na 10-kratniku tistih v ModelS/X, posledicno BMS OCV branje izvede sele po 3-6h za tem ko je avto sel v spanje, namesto ze po 15min kot pri S/X.warpedone napisal/-a:[youtube]youtu.be/IHz-Kx5h_Tw[/youtube]
Morm se odvadit odlašanja s filanjem pod 30% ...
Ce ne zelimo da je baterija pretirano nebalansirana, se splaca kdaj avto pustit tudi na nizjem SoC vec ur v spanju - brez polnjenja, brez sentry mode, brez anything. Vec ko ima BMS uspesnih OCV branj pri razlicnih SoC baterije, bolj tocen bo.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek