Tekma proizvajalcev baterij

Baterije bodo tako pomembne da si zaslužijo svoj forum
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 319
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1025
456

Re: Tekma proizvajalcev baterij

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 23 Dec 2018, 11:49

"Večina današnjih raziskav na področju litij-ionskih AKOMULATORJEV gre v postopno zmanjševanje vsebnosti kobalta." :giggle:

In to naj bi bil naš vodilni dnevni časopis, pa še za spodobne lektorje nimajo... :think:
rgornik
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 360
Kraj: Ljubljana
Avto: Renualt
216
91

Re: Tekma proizvajalcev baterij

OdgovorNapisal/-a rgornik » 25 Mar 2019, 13:18

24M napoveduje 350Wh na kilogram

The new concept utilizes two compositionally distinct electrolytes – anolytes and catholytes – for two electrodes, “expanding the universe of potential electrolytes, including water and other materials that to-date have not been compatible with both the anode and cathode simultaneously”. According to 24M, having two electrolytes enables it to use next-generation chemistries to increase energy density to 350 Wh/kg and improve cycle life, safety and cost.

Vir: https://insideevs.com/24m-dual-electrolyte-batteries/

Koliko ima npr. Tesla gostoto na kilogram?
EV entuziast, OVE maksimalist, poznavalec sončne energije
elbic
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 53
Kraj: Ljubljana
Avto: e-kolo
82
68

Re: Tekma proizvajalcev baterij

OdgovorNapisal/-a elbic » 25 Mar 2019, 23:17

rgornik je napisal/-a:24M napoveduje 350Wh na kilogram

The new concept utilizes two compositionally distinct electrolytes – anolytes and catholytes – for two electrodes, “expanding the universe of potential electrolytes, including water and other materials that to-date have not been compatible with both the anode and cathode simultaneously”. According to 24M, having two electrolytes enables it to use next-generation chemistries to increase energy density to 350 Wh/kg and improve cycle life, safety and cost.

Vir: https://insideevs.com/24m-dual-electrolyte-batteries/

Koliko ima npr. Tesla gostoto na kilogram?

250 Wh/kg
elbic
rgornik
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 360
Kraj: Ljubljana
Avto: Renualt
216
91

Re: Tekma proizvajalcev baterij

OdgovorNapisal/-a rgornik » 26 Mar 2019, 11:14

elbic je napisal/-a:
rgornik je napisal/-a:24M napoveduje 350Wh na kilogram

The new concept utilizes two compositionally distinct electrolytes – anolytes and catholytes – for two electrodes, “expanding the universe of potential electrolytes, including water and other materials that to-date have not been compatible with both the anode and cathode simultaneously”. According to 24M, having two electrolytes enables it to use next-generation chemistries to increase energy density to 350 Wh/kg and improve cycle life, safety and cost.

Vir: https://insideevs.com/24m-dual-electrolyte-batteries/

Koliko ima npr. Tesla gostoto na kilogram?

250 Wh/kg


Hvala. Kaj pa ostali?

Pa še nekaj. Če pravilno računam, je teža baterije v Tesla S 100D 400kg, razlika bi potem bila dobrih 100kg. Torej trenutno predstavlja baterija nekje četrtino teže vozila?
EV entuziast, OVE maksimalist, poznavalec sončne energije
elbic
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 53
Kraj: Ljubljana
Avto: e-kolo
82
68

Re: Tekma proizvajalcev baterij

OdgovorNapisal/-a elbic » 26 Mar 2019, 22:49

Vsi proizvajalci imajo baterijske celice s približno enako specifično energijo. Česa drugega niti ni mogoče pričakovati, ker so v osnovnih raziskavah vsi povezani. Kdor sam ne zmore, pač kupi na prostem trgu. Pri primerjavah je vedno treba upoštevati ali gre za najvišjo možno kapaciteto ali za uporabno kapaciteto, ki zagotavlja dolgotrajno uporabo. Razlike se pokažejo pri zgradbi baterije (sklopa celic). Proizvajalci EV na različne načine rešujejo težave s hitrostjo polnjenja, s hlajenjem ali ogrevanjem baterij. Tu nastaja največ razlik v masi celotnega sklopa.
Iz podatkov za 24M ni razvidno ali gre za uporabno ali možno energijo, pa še vse skupaj je le napoved. Na prodajnih policah celic s 350 Wh/kg še ni. Golobov na strehi je bilo pa v zadnjih letih že za celo jato, v avtomobilih so pa vrabci.
Podatki za uporabno energijo so naslednji:
Tesla model 3, celica Panasonic 2170 – 246 Wh/kg
Tesla P100D, celica tipa 18650 – 250 Wh/kg
Bolt EV – 237 Wh/kg
ZOE ZE 40 – 245 Wh/kg
Podatke sem našel na
Renault ZOE ZE 40 full battery specs - PushEVs
Tesla Model 3 2170 Energy Density Compared To Bolt- Model S P100D
amaterB, crunchy, Vremenko, rgornik, DCT, timo
elbic
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3058
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3216
4361

Re: Tekma proizvajalcev baterij

OdgovorNapisal/-a matija » 27 Mar 2019, 08:07

Recimo audi je naredil e-trona izkljucno iz pleha, tako da bi bilo logicno sklepati da baterija predstavlja manjsi delez, glede na celotno maso vozila 2.6 tone. A temu ni tako, baterija ima skoraj 700kg ter ima torej 136Wh/kg na battery-pack nivoju. Ce gledam uporabno energijo pa smo na <120Wh/kg.
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 410
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
398
146

Re: Tekma proizvajalcev baterij

OdgovorNapisal/-a DCT » 27 Mar 2019, 13:46

elbic je napisal/-a:Na prodajnih policah celic s 350 Wh/kg še ni. Golobov na strehi je bilo pa v zadnjih letih že za celo jato, v avtomobilih so pa vrabci.


Haha,dobra in realna! :D
rgornik
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 360
Kraj: Ljubljana
Avto: Renualt
216
91

Re: Tekma proizvajalcev baterij

OdgovorNapisal/-a rgornik » 03 Apr 2019, 14:15

Chinese EV battery manufacturer Contemporary Amperex Technology Co (CATL) announced that its new lithium-ion cell sample achieved energy density of 304 Wh/kg.

The value was unofficially known from at least mid-2018 when confidential data leaked with a planned result of 300 Wh/kg and 700 Wh/L using a Ni-rich cathode and a Graphite/Si anode.

We believe that currently, no battery manufacturer has yet to reach 300 Wh/kg for lithium-ion batteries for electric cars in volume production as the state-of-the-art cells are at around 250 Wh/kg.

Let’s calculate the weight benefit of higher energy dense batteries for example packs:

50 kWh at 250 Wh/kg: 200 kg
50 kWh at 300 Wh/kg: 166 kg (down 34 kg or 17%)
EV entuziast, OVE maksimalist, poznavalec sončne energije
Avrelij
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 158
Kraj: Zasavje
Avto: ice Hyundai i30
123
88

Re: Tekma proizvajalcev baterij

OdgovorNapisal/-a Avrelij » 08 Maj 2019, 10:59

Pri Tesli so povedali, da pričakujejo pomanjkanje niklja, bakra in drugih materialov za proizvodnjo baterij.

http://avtomanija.com/default.asp?rb=18&id=42

Exclusive: Tesla expects global shortage of electric vehicle battery minerals -sources - Reuters
CRF
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1232
Kraj: 1108
Avto: Kona
1277
1138

Re: Tekma proizvajalcev baterij

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 08 Maj 2019, 13:37

Tole bo postalo še zanimivo prav kmalu in ne šele čez dve tri leta, ko se pričakuje večja konkurenca EV :giggle:
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 667
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
394
347

Re: Tekma proizvajalcev baterij

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 25 Jul 2019, 13:38

Zanimivo. :D


  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na