Golf GTE - predstavitev
Golf GTE - predstavitev
Golf Gte je nadgradnja 1.5 litrskega Golfa, s 75kW električnim motorjem. Skupaj zmoreta kar 204 konjske moči in končno hitrost 222km/h. Vse ostalo je podedoval od klasičnega brata.
Motor
Menjalnik DSG 6
Moč električnega pogona 75kW
Moč bencinskega/dizelskega motorja 110kW
Sistemska moč 150kW
Pospešek 0-100km/h 7.6 s
Najvišja hitrost 217 km/h
Električni doseg 50 km
Poraba elektrike 11.4 kWh/100km
poraba bencin/dizel 1.5 l/100km
Baterija
Tip Li-Ion
Napetost 355 V
Kapaciteta 8.7 kWh
Dimenzije
Medosna razdalja 2635 cm
Dolžina 4255 mm
Širina 1800 mm
Višina 1450 mm
Prostornina prtljažnega prostora 380-1270 l
Masa praznega vozila 1525 kg
Največja dovoljena masa 2020 kg
Cena
1.4 GTE TSI priključni hibrid: 37.753€
- Testdriver
- EV entuziast
- Prispevkov: 145
- Kraj: Varaždin
- Avto: DFSK Seres 3
-
22741
Re: Golf GTE - predstavitev
https://www.hna.de/lokales/melsungen/un ... 03385.html
tudi golf kot hyundai
tudi golf kot hyundai
- Testdriver
- EV entuziast
- Prispevkov: 145
- Kraj: Varaždin
- Avto: DFSK Seres 3
-
22741
Re: Golf GTE - predstavitev
2 dana star auto s 300 km da se zapali, kažu da će biti i recall VW UP, SKODA CITI GO i SEAT MI modela radi baterij
Re: Golf GTE - predstavitev
24kur in NoraTV style combined
Golf 8 Hybrid zagorel, eksplozija se slišala 72 kilometrov stran, ...
Treba počakat da se ugotovi kaj je res bilo in kaj so razlogi. Tudi Tesle gredo v nebo v obliki dima. Zato Muska grilajo Kitajci, ker doma ga pustijo pri miru tudi za hujše reči.
Golf 8 Hybrid zagorel, eksplozija se slišala 72 kilometrov stran, ...
Treba počakat da se ugotovi kaj je res bilo in kaj so razlogi. Tudi Tesle gredo v nebo v obliki dima. Zato Muska grilajo Kitajci, ker doma ga pustijo pri miru tudi za hujše reči.
Re: Golf GTE - predstavitev
Jaz teh 72 kilometrov v članku ne najdem...
Piše pa, da je tako počilo, da so sovozniku očala dol padla
- Testdriver
- EV entuziast
- Prispevkov: 145
- Kraj: Varaždin
- Avto: DFSK Seres 3
-
22741
Re: Golf GTE - predstavitev
muska da, ali neki kinez će zbog toga dobit metak u čelo, in familija bu platila za taj metakOgo napisal/-a: ↑20 Feb 2021, 14:55 24kur in NoraTV style combined
Golf 8 Hybrid zagorel, eksplozija se slišala 72 kilometrov stran, ...
Treba počakat da se ugotovi kaj je res bilo in kaj so razlogi. Tudi Tesle gredo v nebo v obliki dima. Zato Muska grilajo Kitajci, ker doma ga pustijo pri miru tudi za hujše reči.
Re: Golf GTE - predstavitev
Kitajci rabijo Muska samo do te mere, da imajo cajt do milimetra reverse inženirat tako njegovo fabriko, kot avte. Potem bo pa padel v nemilost na 100 in 1 način.
Re: Golf GTE - predstavitev
Kopirat patent zna vsak, ne samo Kitajci, kaj novega pogruntati, je pa druga pesem...
Re: Golf GTE - predstavitev
Si kdo lasti Golfa GTE, in lahko pove kaj več informacij iz prve roke?
Moram menjat drug avto, pa je ta v ožjem izboru.
V nemčiji so pod 15k€, kar pa mi je že zelo zanimivo, sploh glede na vso dodatno opremo, ki jo imajo tile GTEji.
(če pa je kdo iz MB ali okolice in bi bil pripravljen malo demonstrirat kako se to vozi bi blo pa sploh idealno)
Moram menjat drug avto, pa je ta v ožjem izboru.
V nemčiji so pod 15k€, kar pa mi je že zelo zanimivo, sploh glede na vso dodatno opremo, ki jo imajo tile GTEji.
(če pa je kdo iz MB ali okolice in bi bil pripravljen malo demonstrirat kako se to vozi bi blo pa sploh idealno)
Re: Golf GTE - predstavitev
>> V nemčiji so pod 15k€
Ob taki številki te zanima le še, če prideš do trgovine in nazaj.
Ob taki številki te zanima le še, če prideš do trgovine in nazaj.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Golf GTE - predstavitev
Doseg na elektriko mi je nepomemben, avto je v ozjem izboru zaradi opreme in cene
Re: Golf GTE - predstavitev
The plug-in hybrid model now supports AC charging at 11 kilowatts (instead of 3.6 kilowatts) and can take DC charging at up to 50 kilowatts, in which case it'll need 25 minutes to juice up the battery from 10% to 80%. With the battery completely charged and a full tank of gas, VW estimates you'll be able to cover up to 621 miles (1,000 kilometers) before having to refuel.
As for the more exciting versions, the Golf GTE has a combined output of 268 hp delivered to the front axle via six-speed DSG.
https://www.motor1.com/news/705687/2024 ... e-details/
Re: Golf GTE - predstavitev
Skoraj jim je uspelo narediti dober plug in hibrid.
Samo še ICE motor naj zmanjšajo na 3 cilindre in 1 liter...
Samo še ICE motor naj zmanjšajo na 3 cilindre in 1 liter...
Re: Golf GTE - predstavitev
Zakaj?
+
https://www.volkswagen-newsroom.com/en/ ... ngine-8064A key technological feature for reducing fuel consumption in the 1.5 l evo2 is the enhanced Active Cylinder Management system, ACTplus – a joint development of the Wolfsburg and Salzgitter sites. The focus of this new development was on improving activation and deactivation of the two cylinders in order to guarantee smooth engine running. The combustion process in two-cylinder operation was optimised, thus also allowing the operating range of the Active Cylinder Management system to be extended. With ACTplus, the second and third cylinders are not fired when the engine is operating at low and medium loads and speeds. This switchover is hardly noticeable. The efficiency is increased in the active cylinders, while the middle cylinders simply follow with practically no losses – they are reactivated when the accelerator is pressed again.
+
The TSI evo2 engines are designed for operation with fuels containing ingredients manufactured from renewable energy sources...
Re: Golf GTE - predstavitev
1.0 TSI je tako varčen, da je brezveze 2 jurja dražji motor vgrajevat, četudi je slednji še malo varčnejši (česar jst sicer ne verjamem), v plug-in hibridu pa še tolk bolj.
Re: Golf GTE - predstavitev
Poleg tega tale "cilinder deactivation" kar kliče po okvarah pri malo večji kilometrini ...
Re: Golf GTE - predstavitev
Ta ACT imajo 1.5TSIji že od vsega začetka...
In je zelo annoying. Se pelješ easy 50-80kph pod 2000rpm, avto izklopi dva cilindra in trese ko zetor.
Tud če ne bi.
Plug in hibrid ne potrebuje močnega ICE motorja. Turbine in podobni dodatki so brez pomena.
Imaš elektromotor, ki je odziven, ima polno navora v celem delovnem območju.
Če že vgradiš ICE, naj bo dimenzioniran tako, da zadosti poganjanju vozila pri avtocestnih hitrostih, pa mogoče še 10% rezerve.
Za pospeševanja imaš še vedno elektromotor. Rabiš 20-25kW moči.
To pa je 1l 3 cilindraš, brez turbin in ostalih neumnosti.
Niti tak motor ne rabi biti optimiziran da proizvaja "lepo krivuljo navora".
Tudi ne rabi bit dizajniran da dosega 5000+ obratov. Ne rabi biti "vozen", pa biti super odziven.
Rabiš nekaj kar je super učinkovito, optimizirano za izkoristek, kup enih kompromisov ki so stvar navadnih ICEjev odpade.
Vse to popolnoma spremeni konstrukcijo, veliko lažji bati, lažje ojnice, lažji blok...
Tudi večstopenjski menjalniki so nepotrebna šara v plug-inu (glejte kaj na primer delajo Renault in Honda... serijsko-paralelni hibridi)
Plug-in hibridi bi lahko bili res cool avtomobili, če bi se zadev lotili kot je treba.
Najlažje pa je seveda s police vzet prvi motor, ki pride pod roke.
Izdelek pa je potem "najslabše iz vseh svetov".
In je zelo annoying. Se pelješ easy 50-80kph pod 2000rpm, avto izklopi dva cilindra in trese ko zetor.
Tud če ne bi.
Plug in hibrid ne potrebuje močnega ICE motorja. Turbine in podobni dodatki so brez pomena.
Imaš elektromotor, ki je odziven, ima polno navora v celem delovnem območju.
Če že vgradiš ICE, naj bo dimenzioniran tako, da zadosti poganjanju vozila pri avtocestnih hitrostih, pa mogoče še 10% rezerve.
Za pospeševanja imaš še vedno elektromotor. Rabiš 20-25kW moči.
To pa je 1l 3 cilindraš, brez turbin in ostalih neumnosti.
Niti tak motor ne rabi biti optimiziran da proizvaja "lepo krivuljo navora".
Tudi ne rabi bit dizajniran da dosega 5000+ obratov. Ne rabi biti "vozen", pa biti super odziven.
Rabiš nekaj kar je super učinkovito, optimizirano za izkoristek, kup enih kompromisov ki so stvar navadnih ICEjev odpade.
Vse to popolnoma spremeni konstrukcijo, veliko lažji bati, lažje ojnice, lažji blok...
Tudi večstopenjski menjalniki so nepotrebna šara v plug-inu (glejte kaj na primer delajo Renault in Honda... serijsko-paralelni hibridi)
Plug-in hibridi bi lahko bili res cool avtomobili, če bi se zadev lotili kot je treba.
Najlažje pa je seveda s police vzet prvi motor, ki pride pod roke.
Izdelek pa je potem "najslabše iz vseh svetov".
Re: Golf GTE - predstavitev
Skratka, če poenostavim tega novega GTE, i3 Rex z močnejšim motorjem, samo 5 let prepozno.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek