Golf GTE - predstavitev

e-Up, e-Golf
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
[/center]
Golf Gte je nadgradnja 1.5 litrskega Golfa, s 75kW električnim motorjem. Skupaj zmoreta kar 204 konjske moči in končno hitrost 222km/h. Vse ostalo je podedoval od klasičnega brata.

Motor
Menjalnik DSG 6
Moč električnega pogona 75kW
Moč bencinskega/dizelskega motorja 110kW
Sistemska moč 150kW
Pospešek 0-100km/h 7.6 s
Najvišja hitrost 217 km/h
Električni doseg 50 km
Poraba elektrike 11.4 kWh/100km
poraba bencin/dizel 1.5 l/100km
Baterija
Tip Li-Ion
Napetost 355 V
Kapaciteta 8.7 kWh
Dimenzije
Medosna razdalja 2635 cm
Dolžina 4255 mm
Širina 1800 mm
Višina 1450 mm
Prostornina prtljažnega prostora 380-1270 l
Masa praznega vozila 1525 kg
Največja dovoljena masa 2020 kg

Cena
1.4 GTE TSI priključni hibrid: 37.753€
Uporabniški avatar
Testdriver
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Varaždin
Avto: DFSK Seres 3
227
41

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Testdriver »

SnakeEye
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 222
Kraj: Ljubljana
Avto: ID. 3
177
98

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a SnakeEye »

wow
Uporabniški avatar
Testdriver
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Varaždin
Avto: DFSK Seres 3
227
41

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Testdriver »

2 dana star auto s 300 km da se zapali, kažu da će biti i recall VW UP, SKODA CITI GO i SEAT MI modela radi baterij
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5395
3525

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Khm, polizdelek, khm ... ?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3372
Avto: Tesla Model 3 LR
1847
1936

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Ogo »

24kur in NoraTV style combined
Golf 8 Hybrid zagorel, eksplozija se slišala 72 kilometrov stran, ...

Treba počakat da se ugotovi kaj je res bilo in kaj so razlogi. Tudi Tesle gredo v nebo v obliki dima. Zato Muska grilajo Kitajci, ker doma ga pustijo pri miru tudi za hujše reči.
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 961
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2695
1173

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

Ogo napisal/-a: 20 Feb 2021, 14:55 24kur in NoraTV style combined
Golf 8 Hybrid zagorel, eksplozija se slišala 72 kilometrov stran, ...
Jaz teh 72 kilometrov v članku ne najdem... :roll:

Piše pa, da je tako počilo, da so sovozniku očala dol padla :giggle: :D :D :D
Ogo
Uporabniški avatar
Testdriver
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Varaždin
Avto: DFSK Seres 3
227
41

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Testdriver »

Ogo napisal/-a: 20 Feb 2021, 14:55 24kur in NoraTV style combined
Golf 8 Hybrid zagorel, eksplozija se slišala 72 kilometrov stran, ...

Treba počakat da se ugotovi kaj je res bilo in kaj so razlogi. Tudi Tesle gredo v nebo v obliki dima. Zato Muska grilajo Kitajci, ker doma ga pustijo pri miru tudi za hujše reči.
muska da, ali neki kinez će zbog toga dobit metak u čelo, in familija bu platila za taj metak :)
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3372
Avto: Tesla Model 3 LR
1847
1936

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Kitajci rabijo Muska samo do te mere, da imajo cajt do milimetra reverse inženirat tako njegovo fabriko, kot avte. Potem bo pa padel v nemilost na 100 in 1 način.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2800
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1434
1269

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Simon »

Ogo napisal/-a: 21 Feb 2021, 11:11 Kitajci rabijo Muska samo do te mere, da imajo cajt do milimetra reverse inženirat tako njegovo fabriko, kot avte. Potem bo pa padel v nemilost na 100 in 1 način.
Kopirat patent zna vsak, ne samo Kitajci, kaj novega pogruntati, je pa druga pesem...
Uporabniški avatar
context
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 580
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
1199
607

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a context »

Si kdo lasti Golfa GTE, in lahko pove kaj več informacij iz prve roke?
Moram menjat drug avto, pa je ta v ožjem izboru.
V nemčiji so pod 15k€, kar pa mi je že zelo zanimivo, sploh glede na vso dodatno opremo, ki jo imajo tile GTEji.

(če pa je kdo iz MB ali okolice in bi bil pripravljen malo demonstrirat kako se to vozi bi blo pa sploh idealno)
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5395
3525

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> V nemčiji so pod 15k€

Ob taki številki te zanima le še, če prideš do trgovine in nazaj.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
context
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 580
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
1199
607

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a context »

Doseg na elektriko mi je nepomemben, avto je v ozjem izboru zaradi opreme in cene
warpedone
Uporabniški avatar
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2246
1180
397

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a technic »

volkswagen-golf-2024-restyling---foto.jpeg
The electrified model uses a bigger lithium-ion battery pack (from 10.6 kilowatt-hours to 19.7 kilowatt-hours) good for up to 62 miles (100 kilometers) of electric range.
The plug-in hybrid model now supports AC charging at 11 kilowatts (instead of 3.6 kilowatts) and can take DC charging at up to 50 kilowatts, in which case it'll need 25 minutes to juice up the battery from 10% to 80%. With the battery completely charged and a full tank of gas, VW estimates you'll be able to cover up to 621 miles (1,000 kilometers) before having to refuel.
As for the more exciting versions, the Golf GTE has a combined output of 268 hp delivered to the front axle via six-speed DSG.
https://www.motor1.com/news/705687/2024 ... e-details/
:love:
TribesMan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 502
365
81

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a TribesMan »

Skoraj jim je uspelo narediti dober plug in hibrid.
Samo še ICE motor naj zmanjšajo na 3 cilindre in 1 liter...
Uporabniški avatar
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2246
1180
397

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a technic »

Zakaj?
A key technological feature for reducing fuel consumption in the 1.5 l evo2 is the enhanced Active Cylinder Management system, ACTplus – a joint development of the Wolfsburg and Salzgitter sites. The focus of this new development was on improving activation and deactivation of the two cylinders in order to guarantee smooth engine running. The combustion process in two-cylinder operation was optimised, thus also allowing the operating range of the Active Cylinder Management system to be extended. With ACTplus, the second and third cylinders are not fired when the engine is operating at low and medium loads and speeds. This switchover is hardly noticeable. The efficiency is increased in the active cylinders, while the middle cylinders simply follow with practically no losses – they are reactivated when the accelerator is pressed again.
https://www.volkswagen-newsroom.com/en/ ... ngine-8064
+
The TSI evo2 engines are designed for operation with fuels containing ingredients manufactured from renewable energy sources...
amaterB
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 554
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
315
191

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a amaterB »

1.0 TSI je tako varčen, da je brezveze 2 jurja dražji motor vgrajevat, četudi je slednji še malo varčnejši (česar jst sicer ne verjamem), v plug-in hibridu pa še tolk bolj.
d14u
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 140
Avto: štirikolesnik
74
2

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a d14u »

Poleg tega tale "cilinder deactivation" kar kliče po okvarah pri malo večji kilometrini ...
TribesMan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 502
365
81

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a TribesMan »

Ta ACT imajo 1.5TSIji že od vsega začetka...
In je zelo annoying. Se pelješ easy 50-80kph pod 2000rpm, avto izklopi dva cilindra in trese ko zetor.
Tud če ne bi.

Plug in hibrid ne potrebuje močnega ICE motorja. Turbine in podobni dodatki so brez pomena.
Imaš elektromotor, ki je odziven, ima polno navora v celem delovnem območju.
Če že vgradiš ICE, naj bo dimenzioniran tako, da zadosti poganjanju vozila pri avtocestnih hitrostih, pa mogoče še 10% rezerve.
Za pospeševanja imaš še vedno elektromotor. Rabiš 20-25kW moči.
To pa je 1l 3 cilindraš, brez turbin in ostalih neumnosti.
Niti tak motor ne rabi biti optimiziran da proizvaja "lepo krivuljo navora".
Tudi ne rabi bit dizajniran da dosega 5000+ obratov. Ne rabi biti "vozen", pa biti super odziven.
Rabiš nekaj kar je super učinkovito, optimizirano za izkoristek, kup enih kompromisov ki so stvar navadnih ICEjev odpade.
Vse to popolnoma spremeni konstrukcijo, veliko lažji bati, lažje ojnice, lažji blok...

Tudi večstopenjski menjalniki so nepotrebna šara v plug-inu (glejte kaj na primer delajo Renault in Honda... serijsko-paralelni hibridi)

Plug-in hibridi bi lahko bili res cool avtomobili, če bi se zadev lotili kot je treba.
Najlažje pa je seveda s police vzet prvi motor, ki pride pod roke.
Izdelek pa je potem "najslabše iz vseh svetov".
amaterB, prijazen
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2085
Kraj: Metlika
Avto: C3
744
2

Re: Golf GTE - predstavitev

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Skratka, če poenostavim tega novega GTE, i3 Rex z močnejšim motorjem, samo 5 let prepozno.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Volkswagen”