e-UP - občutki po testiranju

Odgovori
dunda
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
Kraj: Kamnik
Avto: Mazda CX-5
84
163

e-UP - občutki po testiranju

Odgovor Napisal/-a dunda »

Pozdravljeni, sem nov na tem forumu ... vseeno upam, da ne bo nič narobe, če si v prvem postu dovolim objaviti povezavo do testiranja e-UPa, ki sem ga objavil na svojem blogu.
Dzun Tao
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5969

Re: e-UP - občutki po testiranju

Odgovor Napisal/-a CRF »

Pozdravljen na forumu.

Lepo napisano, bo zagotovo v pomoč komu, ki se odloča za e-Up.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5969

Re: e-UP - občutki po testiranju

Odgovor Napisal/-a CRF »

Primerjava cen na koncu me je pa zmotila. Ali res enako opremljen in močan Up stane 11.000€ ?
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: e-UP - občutki po testiranju

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Pozdravljen someščan.
dunda
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
Kraj: Kamnik
Avto: Mazda CX-5
84
163

Re: e-UP - občutki po testiranju

Odgovor Napisal/-a dunda »

Hja - someščan ali celo sovaščan?
DGJ
dunda
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
Kraj: Kamnik
Avto: Mazda CX-5
84
163

Re: e-UP - občutki po testiranju

Odgovor Napisal/-a dunda »

CRF napisal/-a:Primerjava cen na koncu me je pa zmotila. Ali res enako opremljen in močan Up stane 11.000€ ?
Veš, da sem tisto ceno res napisal nekako po občutku. Se mi zdi, da so cene nekje med 9.800 in 12.900 EUR. Pa sem vzel neko sredino in upam, da nisem preveč zgrešil. Je pa res, da je verjetno e-up! boljše opremljen kot običajni.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5969

Re: e-UP - občutki po testiranju

Odgovor Napisal/-a CRF »

Sem poklikal konfigurator.... Z nekaj opreme sem dobil:
Skupno 13.739,21 €
dunda
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
Kraj: Kamnik
Avto: Mazda CX-5
84
163

Re: e-UP - občutki po testiranju

Odgovor Napisal/-a dunda »

Ja, z opremo si pri VW hitro v oblakih
Sem pogledal, kaj mi je hodilo po glavi med tipkanjem. Tale cenik.
Cen, oprem, dodatkov in različnih kombinacij je pri današnjih avtomobilih res veliko, pa si zapomnim le nek okvir. Pa še spreminja se zaradi kakšnih akcij, ki jih stalno ponujajo.

Da ne bo nesporazuma, hvala za pripombo, je lahko povsem na mestu.
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 533
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
312
26

Re: e-UP - občutki po testiranju

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

fak, sta me nategnila

jaz sem že mislil, da je e-up! 11k€ in že ženo prepričeval naj to kup, potem pa pogledam cenik in... 26k€
mkonci
dunda
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
Kraj: Kamnik
Avto: Mazda CX-5
84
163

Re: e-UP - občutki po testiranju

Odgovor Napisal/-a dunda »

Jaz te nisem
Sem lepo napisal v blogu, da je cena glavna zamera
Pa tudi sicer, saj veš ...
Uporabniški avatar
Luka
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 156
Kraj: Litija
Avto: vw e-up! 2017
119
326

Re: e-UP - občutki po testiranju

Odgovor Napisal/-a Luka »

Živjo se bom oglasil še jaz ki lastim e-Up. Prvi te moram opozoriti da si imel na testu stari model ki je prišel v letu 2013. Letošnji model, ki ga imam jaz se sicer ne razlikuje veliko predhodnika od daleč. Če pa malo pobliže pogledaš se pa najdejo razlike (izbiraš med 4 barvami, tudi notranjost je v dveh izvedenkah, nosilec za mobitel je na sredini, ker ni več garmin navigacije - lasten gsm je nadomestilo,..). Tudi možno je gretje/hlajenje vozila na daljavo preko aplikacije računalnik/gsm, spremljaš stanje vozila in podobno...
Je razlika med starim in novim sicer večina v izgledu, kajti baterija in motor sta ostala enaka. Kar se pa cene tiče je proti ostalimi res mogoče malo visoka ampak subvencija 7.500€ in kredit brez pologa in dobra obrestna mera preko eko sklada se kmalu približamo podobnim bencinskim upom z podobno opremo. Sodelavka je dala za škodo Citi go skoraj 14.000€ pa nima ogrevanih sedežev in prednjega stekla (...), pa vemo da je Škoda že v osnovi cenejša od VW.

Ne delam nobene reklame za avto, ker vsak ima svoje zahteve in želje. Je pa med redkimi, ki ima možnost šibedaha v majhnem in srednjem razredu... So pa tudi minusi, kjer imajo drugi prednost - toplotna črpalka, hitrejše polnjenje preko type2 (npr. Zoe)
Uporabniški avatar
Luka
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 156
Kraj: Litija
Avto: vw e-up! 2017
119
326

Re: e-UP - občutki po testiranju

Odgovor Napisal/-a Luka »

Aja, pa dobrodošel med nami Malo sem prehitel bonton...
dunda
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
Kraj: Kamnik
Avto: Mazda CX-5
84
163

Re: e-UP - občutki po testiranju

Odgovor Napisal/-a dunda »

Luka, super, da si tole povedal. Ker jaz sem imel občutek, da je šlo za letošnje vozilo. In potem niti nisem preverjal. Bil je registriran letos spomladi, če se ne motim. Ampak ok, saj veš - na teh testih je enostavno premalo časa za vsa preverjanja. Potem pa še sam članek vzame precej ur.

S temi cenami je tako, kot si napisal. Z upoštevano subvencijo verjetno pride pod 20 tisočakov.
Luka
Robi
Prispevkov: 1
Kraj: Sežana
Avto: Novi e-up
14
0

Re: e-UP - občutki po testiranju

Odgovor Napisal/-a Robi »

Pozdravljeni!
No, ker sem tudi sam lastnik "novega E-upa" od sredine leta 2017, bom dodal še sam komentar oz. svoje videnje prednosti, predvsem pa slabosti tega EV.
Kot res veliko prednost tega vozila sam vidim (predvsem zaradi svoje višine -199 cm), v notranji prostornosti za volanom. Glede na "miniaturne" zunanje mere vozila je tudi za mojo višino več kot dovolj prostora za volanom tako za kolena kot tudi glavo. Tudi večino ostalih pozitivnih ugotovitev, ki jih je pred mano navedel Luka lahko potrdim mirne vesti zato jih ne bom ponavljal. Želel pa bi vseeno izpostaviti "največje slabosti" tega malčka, kot jih sam vidim po cca. letu in pol uporabe in prevoženih slabih 40.000 km:
- doseg vozila (velikost baterije) je pri proizvajalcu po mojem mnenju neupravičeno zapostavljena tema tega malčka. Če je proizvajalec uspel vgraditi v e-golfa "močnejšo baterijo", ki pa ima enake zunanje mere kot predhodna (šibkejša) verzija, bi morala biti tudi pri E-Up dana opcija nakupa močnejše baterije, seveda ob doplačilu. Tako sem sam zaradi "50 km prekratkega dosega prisiljen vsak dan avto parkirati na polnilnici".
- luči - dnevne led so super tako glede varčnosti kot tudi vidnosti, medtem ko pa so "nočne" za moje pojme preveč neekonomične za ceno, ki jo je potrebno plačati, da zapelješ takega malčka na svoje dvorišče, da ne govorimo, da glede na relativno majhen doseg avtomobila, varčnost vseh uporabnikov na in v avtomobilu še kako šteje
- sredinski naslonjač za roko - ta dodatek v avtomobilu pogrešam, saj moram sedaj roko pogosto "pestvati", saj volana običajno na ravnih delih cest ne držim z obema rokama..., čeprav bo kdo rekel, da bi ga moral, ampak odkar večinoma vozim EV se je moja vožnja bistveno upočasnila (po predpisih), tako da za sunkovite obrate volanskega obroča ni nobene potrebe...
-polnilna hitrost baterij nasploh pri VW E-upu pa je posebno poglavje. Na javnih 22kW polnilnicah je za moj okus prava katastrofa v primerjavi z Zoe in še marsikaterim EV, saj če z enim polnjenjem ne prideš do končne točke potovanja, si več kot pol šihta lahko na polnilnici vzameš časa za poglobljeno razmišljanje o smiselnosti odločitve, da si na pot odšel z E-upom, namesto, da bi se v garaži usedel raje v sosednjega dizelskega Golfa. Počasnost polnjenja na "šuku", sem pa uspel skrajšati za polovico z dokuplenim polnilnim kablom "Metron" (malo reklame ne bo odveč, saj si jo res zasluži), tako da imam sedaj z njegovo pomočjo hitrost polnjenja "javne 22kw polnilnice" kar doma v svoji garaži. V povezavi s tem pa je pri E-upu problem, da za razliko od E-golfa, nemci v njega niso vgradili sistema za hlajenje oz. ogrevanje baterij tako, da se je z malčkom bolje izogibati hitrih polnilnic.
Moj povzetek: E-up je odličen, prostoren mali avto z bistveno premajhno zmogljivostjo baterije in v nebo vpijajočim prepočasnim polnjenjem slednjih (izuzevši seveda hitre polnilnice npr. na AC križu). Glede na to je moje mnenje, da so s svojimi karakteristikami dejansko najprimernejši le za vsakodnevno vožnjo po evropskih velemestih kjer so polnilnice "na vsakem koraku", v Sloveniji pa morda za LJ, MB, če z njim opravljate kakšno dostavno službo in zato veliko km prevozite "od semaforja do semaforja". Škoda, ko pa se avto tako lepo drži ceste tudi po podeželju in na daljše razdalje. No pa na kategorijo upokojencev ne smem pozabiti, če ste kljub letom še zelo mobilni, hkrati pa vam ni problem prosti čas, tako da na vsake 100 km lahko brezskrbno ustavite avto na polnilnici, iz zadnjih sedežev potegnete ležalnik in hladilno torbo, pomalicate in si za par uric oddahnete s kinkanjem na toplem soncu (pogoj seveda, da imate lepo vreme, ha,ha...) potem vam je avto pisan na kožo, sicer pa vam ga odsvetujem in tudi sam se ga nameravam čez leto ali dve ravno zaradi opisanih pomankljivosti "hvaležno odkrižati" in raje kupiti nekaj električnega, kar te z enim polnjenjem realno lahko pelje brez skrbi vsaj 300 km. Torej elektrika veliki DA, E-up pa mali ne!
pirpy, DGJ, N75, SimonZed, Dzun Tao, CRF, robertto, Nejccc, matija, Robie, ixi, prijazen, Denis_, Luka
Odgovori

Vrni se na “e-Up”