ID.7

Odgovori
Uporabniški avatar
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
1186
398

ID.7

Odgovor Napisal/-a technic »

De Rosa, tilc
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2089
Kraj: Metlika
Avto: C3
744
2

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Audi q8.
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2934
Avto: 2019 Model S
1668
1126

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

E-tron Q8 izgleda kot avto, ID7 pa bo tako kot ostala dva ID spaček. Moja konfiguracija q8 je po subvenciji 70k, ID7 ne bo manj. Meni je odločitev enostavna, konec koncev gre za 2 razreda boljši avto, fotelj na kolesih. Pa še passatov je že več kot preveč na cestah.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6670
Avto: Kona 64_2018
3563
606

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Se tudi jaz bojim da bodo preveč navili ceno da bi kdo sploh pomislil o nakupu. Se bodo pa dobili nekateri, itak :)
Blindek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 298
Kraj: Ljutomer
Avto: Enyaq iV
118
186

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a Blindek »

Subvencije za vozila nad 65.000€ ni, to veš ne? Cena VW/Škode pa je šla v take višave...
De Rosa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 370
Kraj: Celje
Avto: Audi Q4 SB 40
448
113

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a De Rosa »

Blindek napisal/-a: 04 Jan 2023, 17:14 Subvencije za vozila nad 65.000€ ni, to veš ne? Cena VW/Škode pa je šla v take višave...
BL_EV kupuje v Avstriji kjer je Q8 etron v neki njihovi akciji. Po tej ceni bom tudi sam razmislil, če bo čez dve leti še ta opcija, ko bom menjal..
BL_EV
Q4ever
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 45
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi Q4 E-tron
31
20

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a Q4ever »

BL_EV napisal/-a: 04 Jan 2023, 15:47 E-tron Q8 izgleda kot avto, ID7 pa bo tako kot ostala dva ID spaček. Moja konfiguracija q8 je po subvenciji 70k, ID7 ne bo manj. Meni je odločitev enostavna, konec koncev gre za 2 razreda boljši avto, fotelj na kolesih. Pa še passatov je že več kot preveč na cestah.
Močno dvomim, da bo ID7 tako pogost na naši cestah, kot passat :evil:

Verjetno bo dražji kot model 3. Vsaj tisti z 700 km dosegom.
Matej24
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 828
Kraj: Kuca/Posao/Kuca
Avto: Cupra Born
540
486

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a Matej24 »

Ko bom videl teh 700km prevoženih bom verjel, pa niti sekunde prej.

Če jim 500km rata bo to uspeh. Veš kje je šele 700.
nakaza
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6670
Avto: Kona 64_2018
3563
606

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Morš najprej kupt ga pol lahk vidiš ;)
nakaza
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1178
Kraj: Postojna
Avto: SOUL 2018, 2020 ex m3-RWD
844
1423

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a nakaza »

Upam da ima z barti v koncernu skupno le ime ID...
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2934
Avto: 2019 Model S
1668
1126

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Žal ne. Fotka 9: https://www.caranddriver.com/photos/g42 ... y/?slide=9

Drsniki za nastavitev glasnosti in temperature ter haptični gumbi na volanu so očitno še vedno in. :o
nakaza
nakaza
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1178
Kraj: Postojna
Avto: SOUL 2018, 2020 ex m3-RWD
844
1423

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a nakaza »

To me niti ne moti toliko, zame tile ID ji izgledajo kot da so narejeni brez "domišlija" https://www.youtube.com/watch?v=4j64PFkz6vE kar nekaj nametano skupaj, vsak golf je lepši od ID3, ID4
Matej24
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 828
Kraj: Kuca/Posao/Kuca
Avto: Cupra Born
540
486

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a Matej24 »

Ampak pazi, drsniki bodo osvetljeni! 8-)
ID4
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
Kraj: Prekmurje
Avto: VW Id 4
18
99

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a ID4 »

Ja vsaj nekaj, ker pri id4 v temi težko najdeš drsnik za temperaturo in glasnost radia.
Matej24
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 828
Kraj: Kuca/Posao/Kuca
Avto: Cupra Born
540
486

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a Matej24 »

Ne samo pri ID.4, pac pa pri vseh VW vozilih na MEB platformi do sedaj.

Glede gumbov na volanu je pa stvar precej bolj kompleksna, problem je, da VW za MEB platformo sploh ni razvil volanskega sistema, ki bi podpiral fizicne gumbe. Zato bo trajalo nekaj casa, da to razvijejo in spravijo na ceste. Skoda jih je tu posolala na polno, spet.
Rubb
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1265
Kraj: Kp
Avto: Vw
784
698

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a Rubb »

ID4 napisal/-a: 04 Jan 2023, 21:32 Ja vsaj nekaj, ker pri id4 v temi težko najdeš drsnik za temperaturo in glasnost radia.
Uporabiš tipke na volanu in je rešeno. Drsnik je za sopotnika na sprednjem sedežu, ta pa nima kaj brskat. :evil:
Matevz22
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 289
Kraj: Ljubljana
Avto: Born 77e
97
48

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a Matevz22 »

Matej24 napisal/-a: 05 Jan 2023, 08:16 Glede gumbov na volanu je pa stvar precej bolj kompleksna, problem je, da VW za MEB platformo sploh ni razvil volanskega sistema, ki bi podpiral fizicne gumbe. Zato bo trajalo nekaj casa, da to razvijejo in spravijo na ceste. Skoda jih je tu posolala na polno, spet.
Nekako ne razumem kompleksnosti problema... Zakaj VW potrebuje (po njihovem zaradi sprememb v SW) več kot eno leto, da doda podporo za fizične gumbe namesto kapacitivnih? Kaj ima centralni SW tako specifičnega?
Rubb
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1265
Kraj: Kp
Avto: Vw
784
698

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a Rubb »

Kapacitativni gumbi omogočajo več kot navadni, recimo swipe funkcija kjer glasnost nastavljaš z drsom čez gumba za glasnost namesto pritiskom nanje. Imajo vibrirajoč feedback ki ga navadni nimajo itd. Verjetno zato potem rabijo nekaj več podpore s strani računalnika...

Osebno sem sprva bil precej skeptičen do teh kapacitativnih komand ampak v praksi delujejo res brezhibno. Sem mislil da se bodo sami aktivirali če jih pomotoma oplaziš pa temu ni tako, zahtevajo določen pritisk nanje da se aktivirajo. Mi je žal, da jih ne bo več v prihodnjih vozilih.
mikrohard
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1229
Avto: ID.3
652
18

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a mikrohard »

Včasih se pri motanju volana ponesreči aktivirajo... ampak res redko. Meni je všeč, da lahko s swipeom sperminjam hitrost za +-10km/h. Veliko hitreje kot z long pressom. Tako da touch gumbi na volanu meni osebno niso totalni fail... imajo svoje prednosti in slabosti, kot vsaka druga stvar. Totalni fail so pa neosvetljene kontrole za klimo in glasnost pod glavnim zaslonom. To pa ne razumem, kako so lahko pri razvoju spregledali. Si upam trditi, da ni bilo spregledano, temveč zavestno tako izbrano, ker je bilo ceneje... vse funkcije so pa dostopne tudi drugje (klima na touch screenu, glasnost pa na touch screenu in volanu).
Andy
Rubb
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1265
Kraj: Kp
Avto: Vw
784
698

Re: ID.7

Odgovor Napisal/-a Rubb »

Kaj pa vem. Ne bom lagal da bi bilo bolje, vče bi bilo osvetljeno. Vsekakor. Dve led žarnički so pa danes za tak koncern manj kot drobiž, dvomim da je bila ta greška posledica šparanja. Bi lahlo ne dali ring osvetljitve na stropne lučke recimo. Več pršparali pa manj bi motlo da tisto ni osvetljeno. Ali je bilo pri razvoju spregledano ali pa iz kake tehnične strani odstranjeno. Tam zadaj so namreč senzorji za gesture detection... Lahko da je tisti sistem motilo in so izklopili. Ugibam...
Odgovori

Vrni se na “ID.7”