ID.7
Re: ID.7
E-tron Q8 izgleda kot avto, ID7 pa bo tako kot ostala dva ID spaček. Moja konfiguracija q8 je po subvenciji 70k, ID7 ne bo manj. Meni je odločitev enostavna, konec koncev gre za 2 razreda boljši avto, fotelj na kolesih. Pa še passatov je že več kot preveč na cestah.
Re: ID.7
Se tudi jaz bojim da bodo preveč navili ceno da bi kdo sploh pomislil o nakupu. Se bodo pa dobili nekateri, itak
Re: ID.7
Močno dvomim, da bo ID7 tako pogost na naši cestah, kot passatBL_EV napisal/-a: ↑04 Jan 2023, 15:47 E-tron Q8 izgleda kot avto, ID7 pa bo tako kot ostala dva ID spaček. Moja konfiguracija q8 je po subvenciji 70k, ID7 ne bo manj. Meni je odločitev enostavna, konec koncev gre za 2 razreda boljši avto, fotelj na kolesih. Pa še passatov je že več kot preveč na cestah.
Verjetno bo dražji kot model 3. Vsaj tisti z 700 km dosegom.
Re: ID.7
Ko bom videl teh 700km prevoženih bom verjel, pa niti sekunde prej.
Če jim 500km rata bo to uspeh. Veš kje je šele 700.
Če jim 500km rata bo to uspeh. Veš kje je šele 700.
Re: ID.7
Upam da ima z barti v koncernu skupno le ime ID...
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: ID.7
Žal ne. Fotka 9: https://www.caranddriver.com/photos/g42 ... y/?slide=9
Drsniki za nastavitev glasnosti in temperature ter haptični gumbi na volanu so očitno še vedno in.
Drsniki za nastavitev glasnosti in temperature ter haptični gumbi na volanu so očitno še vedno in.
Re: ID.7
To me niti ne moti toliko, zame tile ID ji izgledajo kot da so narejeni brez "domišlija" https://www.youtube.com/watch?v=4j64PFkz6vE kar nekaj nametano skupaj, vsak golf je lepši od ID3, ID4
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: ID.7
Ne samo pri ID.4, pac pa pri vseh VW vozilih na MEB platformi do sedaj.
Glede gumbov na volanu je pa stvar precej bolj kompleksna, problem je, da VW za MEB platformo sploh ni razvil volanskega sistema, ki bi podpiral fizicne gumbe. Zato bo trajalo nekaj casa, da to razvijejo in spravijo na ceste. Skoda jih je tu posolala na polno, spet.
Glede gumbov na volanu je pa stvar precej bolj kompleksna, problem je, da VW za MEB platformo sploh ni razvil volanskega sistema, ki bi podpiral fizicne gumbe. Zato bo trajalo nekaj casa, da to razvijejo in spravijo na ceste. Skoda jih je tu posolala na polno, spet.
Re: ID.7
Nekako ne razumem kompleksnosti problema... Zakaj VW potrebuje (po njihovem zaradi sprememb v SW) več kot eno leto, da doda podporo za fizične gumbe namesto kapacitivnih? Kaj ima centralni SW tako specifičnega?Matej24 napisal/-a: ↑05 Jan 2023, 08:16 Glede gumbov na volanu je pa stvar precej bolj kompleksna, problem je, da VW za MEB platformo sploh ni razvil volanskega sistema, ki bi podpiral fizicne gumbe. Zato bo trajalo nekaj casa, da to razvijejo in spravijo na ceste. Skoda jih je tu posolala na polno, spet.
Re: ID.7
Kapacitativni gumbi omogočajo več kot navadni, recimo swipe funkcija kjer glasnost nastavljaš z drsom čez gumba za glasnost namesto pritiskom nanje. Imajo vibrirajoč feedback ki ga navadni nimajo itd. Verjetno zato potem rabijo nekaj več podpore s strani računalnika...
Osebno sem sprva bil precej skeptičen do teh kapacitativnih komand ampak v praksi delujejo res brezhibno. Sem mislil da se bodo sami aktivirali če jih pomotoma oplaziš pa temu ni tako, zahtevajo določen pritisk nanje da se aktivirajo. Mi je žal, da jih ne bo več v prihodnjih vozilih.
Osebno sem sprva bil precej skeptičen do teh kapacitativnih komand ampak v praksi delujejo res brezhibno. Sem mislil da se bodo sami aktivirali če jih pomotoma oplaziš pa temu ni tako, zahtevajo določen pritisk nanje da se aktivirajo. Mi je žal, da jih ne bo več v prihodnjih vozilih.
Re: ID.7
Včasih se pri motanju volana ponesreči aktivirajo... ampak res redko. Meni je všeč, da lahko s swipeom sperminjam hitrost za +-10km/h. Veliko hitreje kot z long pressom. Tako da touch gumbi na volanu meni osebno niso totalni fail... imajo svoje prednosti in slabosti, kot vsaka druga stvar. Totalni fail so pa neosvetljene kontrole za klimo in glasnost pod glavnim zaslonom. To pa ne razumem, kako so lahko pri razvoju spregledali. Si upam trditi, da ni bilo spregledano, temveč zavestno tako izbrano, ker je bilo ceneje... vse funkcije so pa dostopne tudi drugje (klima na touch screenu, glasnost pa na touch screenu in volanu).
Re: ID.7
Kaj pa vem. Ne bom lagal da bi bilo bolje, vče bi bilo osvetljeno. Vsekakor. Dve led žarnički so pa danes za tak koncern manj kot drobiž, dvomim da je bila ta greška posledica šparanja. Bi lahlo ne dali ring osvetljitve na stropne lučke recimo. Več pršparali pa manj bi motlo da tisto ni osvetljeno. Ali je bilo pri razvoju spregledano ali pa iz kake tehnične strani odstranjeno. Tam zadaj so namreč senzorji za gesture detection... Lahko da je tisti sistem motilo in so izklopili. Ugibam...