e-Golf za dnevno 160km
e-Golf za dnevno 160km
Pozdravljeni
Forum spremljam že kar nekaj časa, vendar sem se komaj danes registriral.
E-golf se mi zdi zelo ugodni vstop v e mobilnost, vendar imam nekaj pomislekov. Ker dnevno napravim cca 160 Km me zanima predvsem ali je z eGolfom tudi realo dosegljivo. ( Neglede na temparature in pa da se ne vozim zadni v koloni 110 Km/h) od dnevne vožnje imam približno 110 Km avtoceste ostalo je regionalka. Predvsem bi me zanimale izkušnje sedanjih lastnikov, kako je z dometom pozimi pri -10C.
Forum spremljam že kar nekaj časa, vendar sem se komaj danes registriral.
E-golf se mi zdi zelo ugodni vstop v e mobilnost, vendar imam nekaj pomislekov. Ker dnevno napravim cca 160 Km me zanima predvsem ali je z eGolfom tudi realo dosegljivo. ( Neglede na temparature in pa da se ne vozim zadni v koloni 110 Km/h) od dnevne vožnje imam približno 110 Km avtoceste ostalo je regionalka. Predvsem bi me zanimale izkušnje sedanjih lastnikov, kako je z dometom pozimi pri -10C.
Re: e-Golf - akcija
Dobrodošel.
Po napisanem ti priporočam nakup avta, ki ima vsaj 50kWh baterijo.
Z e Golfom boš pozimi na AC pri 120 km/h naredil, predvidevam, 150 kilometrov.
Po napisanem ti priporočam nakup avta, ki ima vsaj 50kWh baterijo.
Z e Golfom boš pozimi na AC pri 120 km/h naredil, predvidevam, 150 kilometrov.
Re: e-Golf - akcija
To lahko poveš iz izkušenj? Avto z 50Kwh batrijo presega mojo "schmerzgrenze" ki sem jo pripravljen plačat za e avto.
Re: e-Golf - akcija
Tako kot je napisal Matej.
Pozimi pa je temperatura v Sloveniji večinoma nad ničlo in redkokdaj pod ničlo. Teh minus 10 se že težko zgodi vsako leto, da bi pa to bilo dlje kot par dni letno moraš živeti res na kakšnem takem mrzlem območju ali v hribih. V povprečju pa domet pade tudi za 25% zima/poletje.
Primer Kona64 poleti v tvojem primeru 450km, pozimi pa 350km za nekaj takega kot ti praviš. Ob hitri vožnji še morda malo manj, tako da z e-golfom bi bil ti na tesnem pozimi.
Pozimi pa je temperatura v Sloveniji večinoma nad ničlo in redkokdaj pod ničlo. Teh minus 10 se že težko zgodi vsako leto, da bi pa to bilo dlje kot par dni letno moraš živeti res na kakšnem takem mrzlem območju ali v hribih. V povprečju pa domet pade tudi za 25% zima/poletje.
Primer Kona64 poleti v tvojem primeru 450km, pozimi pa 350km za nekaj takega kot ti praviš. Ob hitri vožnji še morda malo manj, tako da z e-golfom bi bil ti na tesnem pozimi.
Zadnjič spremenil FV-EV, dne 01 Nov 2019, 18:19, skupaj popravljeno 3 krat.
Re: e-Golf - akcija
Tukaj piše realnih 135 km po avtocesti v hladnem vremenu:
https://ev-database.org/car/1087/Volkswagen-e-Golf
https://ev-database.org/car/1087/Volkswagen-e-Golf
Re: e-Golf - akcija
Mislim, da je pri resničnih 120 km/h (povprečna hitrost, ne občutek) s Kono 64 dosegljivih pod 400 km poleti, pozimi pa najbrž blizu 300 km.FV-EV napisal/-a:Primer Kona64 poleti v tvojem primeru 450km, pozimi pa 350km za nekaj takega kot ti praviš. Ob hitri vožnji še morda malo manj.
Re: e-Golf - akcija
Ja sicer zjutraj pri odhodu je res lahko -10 popldan pri povratku je ponavadi bistveno višja. Kako pa ima urejeno gretje če ga polnim čez noč. Je možno nastavit da me pričaka topel avto zjutraj pre odhodom. (opremljen bi bil z toplotno črpalko)
Re: e-Golf - akcija
Super, to je že dobra informacija, potem grem jutri v akcijo. Po logiki je tudi domet večji če je avto ogret ali se motim.
Re: e-Golf - akcija
Bom še jaz opisal mojo situacijo, saj sem ravno tako v dilemi. Jaz dnevno za pot na delo in z njega prevozim 140 km, približno polovica je avtoceste.
Možnost sem imel preizkusiti e-Golf (35,8kwh) na moji relaciji. Štartal sem od doma s 100% nazaj pa sem se vrnil z 28%. (zunanja temperatura ~+10°C)
Pri tem sem se skušal držati istih hitrosti, kot jih vozim z trenutnim ICE avtom, ker se z bodočim EV ne mislim "cjaziti" sem ter tja. Hočem ga kot dostojen nadomestek trenutnemu.
V teoriji sicer kapaciteta baterije zadošča, pa vendar, če upoštevamo cca 10-15% degradacije baterije v 3-4 letih (120kkm) in željo, da se še kam sproti skoči na poti do doma je doseg že kritičen. Prav tako v primeru da polnim do 100% in praznim relativno globoko škodujem bateriji in bi bila degradacija še občutnejša.
e-Golf je glede na trenutno akcijo in relativno ugodno ceno zelo mamljiv pa vendar si ga ne upam vzeti in bom kljub dvakrat višji ceni primoran počakati na ID.3. (Sem eden tistih, ki smo rezervirali 1.sT) ...
Možnost sem imel preizkusiti e-Golf (35,8kwh) na moji relaciji. Štartal sem od doma s 100% nazaj pa sem se vrnil z 28%. (zunanja temperatura ~+10°C)
Pri tem sem se skušal držati istih hitrosti, kot jih vozim z trenutnim ICE avtom, ker se z bodočim EV ne mislim "cjaziti" sem ter tja. Hočem ga kot dostojen nadomestek trenutnemu.
V teoriji sicer kapaciteta baterije zadošča, pa vendar, če upoštevamo cca 10-15% degradacije baterije v 3-4 letih (120kkm) in željo, da se še kam sproti skoči na poti do doma je doseg že kritičen. Prav tako v primeru da polnim do 100% in praznim relativno globoko škodujem bateriji in bi bila degradacija še občutnejša.
e-Golf je glede na trenutno akcijo in relativno ugodno ceno zelo mamljiv pa vendar si ga ne upam vzeti in bom kljub dvakrat višji ceni primoran počakati na ID.3. (Sem eden tistih, ki smo rezervirali 1.sT) ...
Re: e-Golf - akcija
Mi lahko zaupaš kakšne so tvoje hitrosti na avtocesti? Na regionalki tako ne gre več kot z prometom kar je v povprečju 60 km/h.
Re: e-Golf - akcija
ce si se drzal hitrosti ice potem imas v mrzlih dneh še vedno rezervo, pač voziš 10 km/h počasneje
Re: e-Golf - akcija
Jaz ko grem k tašči na morje (Topolšica -Piran) z zoe poleti vizim 110 km/h jeseni 100 km/h če pada sneg pa 90 km/h pa pridem še s precej rezerve.
PS rezerva pomeni vsaj 20% SOC
PS rezerva pomeni vsaj 20% SOC
Re: e-Golf - akcija
Ce golf greje tudi baterijo, lahko iznicis mraz baterije ki je ogromen faktor (lahko tudi 20%). Nic pa ne mores naredit proti dejstvu, da je hladen zrak gostejsi, zato visja poraba kar se konkretno opazi (10%).pumaxx napisal/-a:Super, to je že dobra informacija, potem grem jutri v akcijo. Po logiki je tudi domet večji če je avto ogret ali se motim.
Ce je zunaj dez ali blag sneg, gre hitro se 10%.
Ce dnevno delas 160km brez moznosti polnjenja vmes (pocasi na AC) jaz ne bi kupoval avta ki ima nov pozimi 160km dometa. Z leti bo prisotno tudi nekaj % izgube kapacitete baterije. Kdaj bos moral se kam skocit. Racunat da bos vmes dopolnjeval na DC je smiselno le nekajkrat mesecno, definitivno ne dnevno.
Re: e-Golf - akcija
Če si cca 5x na leto, ko bo res zelo mrzlo pripravljen malce spustiti povprečno hitrost po AC potem ne bo težav.
Nujno pa ga vzemi s toplotno črpalko!
WLTP doseg 230 km je realen doseg v temperaturnem območju med 15-25 stopinj C zunanje temperature pri vožnji po omejitvah po regionalnih cestah.
10% dosega pobere mraz, 10% pobere ogrevanje s TČ (20% ogrevanje brez TČ), 10% vožnja po AC nad 110km/h, 20% nad 120 km/h,...
Glede na tvoje zahteve po 50 km podeželja + 110 km AC se to izide tudi pozimi, če le voziš z več kot 120km/h po avtocesti.
Pozna se tudi, če je avto pozimi v garaži in ga daš zjutraj iz garaže že z ogreto notranjostjo.
V 4 letih lahko pričakuješ 5-10% degradacije,...odvisno od kilometrov.
Manjša bo degradacijo, če ne boš poleti polnil na 100%.
Mislim, da ima takšno pot kot ti, tudi uporabnik mkonci. Kontaktiraj preko ZS še njega.
Če te zanima še več, se mi javi na ZS.
Nujno pa ga vzemi s toplotno črpalko!
WLTP doseg 230 km je realen doseg v temperaturnem območju med 15-25 stopinj C zunanje temperature pri vožnji po omejitvah po regionalnih cestah.
10% dosega pobere mraz, 10% pobere ogrevanje s TČ (20% ogrevanje brez TČ), 10% vožnja po AC nad 110km/h, 20% nad 120 km/h,...
Glede na tvoje zahteve po 50 km podeželja + 110 km AC se to izide tudi pozimi, če le voziš z več kot 120km/h po avtocesti.
Pozna se tudi, če je avto pozimi v garaži in ga daš zjutraj iz garaže že z ogreto notranjostjo.
V 4 letih lahko pričakuješ 5-10% degradacije,...odvisno od kilometrov.
Manjša bo degradacijo, če ne boš poleti polnil na 100%.
Mislim, da ima takšno pot kot ti, tudi uporabnik mkonci. Kontaktiraj preko ZS še njega.
Če te zanima še več, se mi javi na ZS.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: e-Golf - akcija
@pumaxx: jaz dnevno naredim 160 km, od tega 110 km na AC. Ko grem s Soulom 30 kwh baterija vozim tempomat 110, kjer je možno (severna obvoznica itak ni šanse) in mi poleti in v prehodnem času ravno uspe priti okrog, 10% mi ostane. Pozimi se bojim, da bo premalo. Golf ima 36 kwh baterijo (ne vem ali je to neto ali bruto?) In mislim, da s povprečno 110 in predgretim brez težav pridem v najbolj mrzlih dneh.
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Re: e-Golf - akcija
32 kWh netohribovc0601 napisal/-a: Golf ima 36 kwh baterijo (ne vem ali je to neto ali bruto?)
Tudi jaz mislim, da se bo pozimi izšlo s "cijazenjem" (maks 110 km/h), skoraj gotovo pa ne, če misli voziti s povporečno 120 km/h.
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 01 Nov 2019, 20:51, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: e-Golf - akcija
Jaz za take razdalje in če bi se sedaj odločal za nakup bi počakal še malo kajti že v prvi polovici 2020 prihaja kar nekaj zanimivh avtov z daljšimi dosegi po ceni ki bo skoraj primerljiva kot je trenutno golf v akciji.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek