e-Golf - predstavitev

e-Up, e-Golf
Uporabniški avatar
mkonci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 227
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
248
223

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a mkonci » 11 Okt 2017, 12:47

Bom enkrat ko bom spet bolj prazen naredu še eno iz katere bo potem graf in to do 100% ker me res zanima koliko gre potem od 90% naprej
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 830
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
259
194

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a pirpy » 16 Okt 2017, 16:39

meni se je avto polnil z 22 kw do 99%, ko je bil nov sedaj pa hitrost polnenja pade dosti prej.
Uporabniški avatar
mkonci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 227
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
248
223

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a mkonci » 17 Okt 2017, 12:27

koliko pa je star tvoj avto? Zoe?
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 830
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
259
194

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a pirpy » 17 Okt 2017, 17:10

Decembra bo 2 leti ima pa cca 25k km
Uporabniški avatar
mkonci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 227
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
248
223

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a mkonci » 20 Okt 2017, 19:52

Bodoči kupci eGolfa, tale slika naj vam bo v opozorilo.
Tole sem slikal včeraj zjutraj, ko avto ni bil predoget z emanagerjem, torej zjutraj pr +5°C sem se usedel v temu primeren avto in ob pogledu na to koliko kuri gretje dobil kurjo polt... tole na sliki ko piše +120km ne pomeni, da se zaradi gretja doseg poveča za 120km kot bi lahko kdo razumel, za tolk se zmanjša!!! :bang: (ogrevanje ogledal je +1km, ostalo je ogrevanje)
Notranja temperatura je bila nastavljena na 22°C kot vedno.
Malo stvar polepša to, da se čez ene 5 minut vožnje stvar izboljša do te mere da kaže "samo" še +60km, tako v resnici ni +120km vendar me bo pa počasi začelo skrbet kaj bo pri -10° :hot:

Sem pa drugače z avtom SUPER zadovoljen, samo če bi še enkrat kupoval brez toplotne črpalke ziher ne
Priponke
Capture.JPG
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 224
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
107
4

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Goran » 20 Okt 2017, 22:31

Ma jest mislm, da preveč verjamete tem izračunom računalnika. Meni v zdajšnjih temperaturah pokaže ob 100% polni bateriji tam 210-220 km. Ob -10 bo to padlo na 160 km. In s temi 160 km v mislih sem kupil avto, ker mi to pač zadošča. Zame bi se vsak, ki kupi avto z dosegom na meji vsakodnevnih potreb moral vprašati po zdravju.
MIRANRR
Uporabniški avatar
mkonci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 227
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
248
223

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a mkonci » 20 Okt 2017, 23:04

Sej ne previm, da me je strah vožnje, na dan delam ca 140km, sam če od 280km računalnik kaže -120km ko je mrzlo je pa le hud podatek. Pa tud napisal sem, da se potem po par minutah popravi sam če se že kupuje bolš stisent še tistih 800€ za toplotno pa je pol vsaj občutek in pogled na to sliko lepši :)
dunda
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
Kraj: Kamnik
Avto: VW Passat
7
1

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a dunda » 21 Okt 2017, 17:04

V zadnjih dneh mi je družbo delal e-Golf. Tukaj je spet nekaj vrstic in sličic na to temo.
Dzun Tao, DGJ
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 469
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
313
194

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 29 Nov 2017, 13:43

No pa da se jaz napisem izkusnjo z eGolfom 2017 35kw. Imam ga 5 dni na testu in danes sem se odlocil za relaciski test. Polnil sem ga na DC Lukovica na 100% gom 265km. Startal na radarski tempomat 110kmh eco mode. Po 21km mi je padel gom na 185km pri Trojanah. Pot po ac sm nadeljeval do izvoza za Velenje. Po navadni cesti sem nadeljeval pot se zmeraj v eco mode od 60 do max 80kmh do Velenja. Pri velenju sem zavil proti Mozirjem nato do Nazarj. Od Nazarj do Gornjega grada sem peljal bolj dinamicno do 90kmh. V Gornji grad sem prispel z 69km gom. Tam se naredil postanek pri kolegu. Pot nadeljeval na Cenivec kjer sem imel navrhu samo se 25km goma , tukaj sem preklopil v eco plus mode ze malo strahu ali bo do Kamnika kjer je prvi AC. Do kamnika sem regeniriral na 39km gom. Prisel sem na cilj v Domzale z prevozenimin 139km in 33km gom.

eGolf over all bi reku Komotar :

Odlicen avto saj je ze 7 generacija , zelo dinamicen , lepo opremljen , super stevci , dobra lega , lepo sestavljena notranjost od armaturke do nasplosno vsega.

Ampak v smislu v katerem je narjen kot elektricno vozilo , moje osebno mnenje polom!
Gom panicen in cist nerealen , v mode 3 regeneracija skor brez regeneracije v fizicnem pomenu avto se kar pelje naprej ko spustis gas ( one pedal driving my ass) , na mestu simulira ice vozilo rahla vibracija volana in brencanje motorja??? To je EV in ne ICE!! Vedno ponovno izklapljanje oponasanje zvoka motorja , ogromna poraba in mogoce se bi se kaj naslo...
CRF
dunda
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
Kraj: Kamnik
Avto: VW Passat
7
1

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a dunda » 29 Nov 2017, 16:12

Bsheep - če dovoliš, bi dodal svoje mnenje pri zadnjih pripombah.
Meni se regeneracija ne zdi slaba, mislim, da je že v drugi stopnji pojemek večji kot 2,5 m/s2 in se prižgejo tudi zavorne luči. Meni se je zdelo, da mirno vozim praktično brez zavore.

Vključitev zvok simulacije motorja naj bi bil v nastavitvah, čeprav pri meni tega ni bilo. Načeloma je ideja v varnosti, recimo med vožnjo po BTC ...

Poraba - pri meni je bila povprečna 10,6 kWh na 100 km. Je pri drugih e-vozilih toliko nižja?
Povezava do testa e-Golfa na blogu.
DGJ
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 103
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
45
27

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a crunchy » 29 Nov 2017, 16:25

dunda je napisal/-a:Poraba - pri meni je bila povprečna 10,6 kWh na 100 km. Je pri drugih e-vozilih toliko nižja?

Težko je soditi po 75 km vožnje s povprečno hitrostjo 43 km/h. Pri tem pa je bil vožen ne samo v normalnem načinu, temveč tudi v ECO in ECO+. Predvidevam, da bi se pri uporabi avtoceste in s hitrostmi nad 100 km/h poraba hitro dvignila.
Najboljša bi seveda bila primerjava med dvema voziloma, ki bi opravila isto pot z različnimi tipi cest (denimo blizu 50% vožnje na avtocesti s primernimi hitrostmi).

Drugače pa se mi zdi lepo napisano poročilo. Le tako naprej. :)
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 750
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
495
667

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Damijan » 29 Nov 2017, 16:41

Da še jaz pristavim svoj lonček.
e-Golfa sem testiral konec tedna (od petka popoldan do ponedeljka zjutraj, ko je celotno Slovenijo pobelil sneg in presenetil DARS)

plusi:
+ odličen nemški EV (s tem mislim, da je končno prišel EV s 35kWh akumulatorjem in toplotno črpalko)
+ odlična nizka (skoraj prenizka) lega na cesti (je ICE Golf 7 tudi tako nizek?)
+ navor
+ radarski tempomat
+ navigacija med števci, zoom števcev je prav tako zanimiv
+ Android Auto
+ velik sredinski zaslon
+ nastavljiva regeneracija zaviranja B
+ ogrevana sedeža
+ hitro AC dvofazno polnjenje (7,4kW), še bolje bi bilo če bi bilo trofazno ;)
+ dolg priloženi type2 kabel
+ osvetlitev ob zavojih

minusi:
- "paničen" GOM (kot so že omenili predhodniki), ne upošteva višinskih razlik (kljub prikazu nadmorske višine na navigaciji), nerealno računa porabo ogrevanja
- zelo pogrešam prikaz % napolnjenosti akumulatorja - tudi zaradi prej omenjenega skakanja GOM
- ne deluje ogrevanje s t.č. med AC polnjenjem (deluje, če nastaviš v eManagerju)
- ni ogrevanega volana
- slabi brisalci (na voznikovi strani je ostajala packa) - pri avtomobilu za takšno ceno pričakujem brezhibno čiščenje
- počasno DC polnjenje - pri 23% je kazalo 45 minut do 100%, prav tako piše v navodilih da traja polnjenje 0-80% 45 minut, torej do 100% še dlje...
- ni osvetljena vtičnica za polnjenje
- vetrobransko steklo ima vgrajene žičke za gretje, ki se jih vidi
- majhen prtljažnik
- glasen nad 100kmh
- pogrešam line assist
- LED žarometi niso najboljši ob sneženju
- višja poraba od Ioniqa
- nima serijsko vgrajenega DAB+ radia
matija, CRF
dunda
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
Kraj: Kamnik
Avto: VW Passat
7
1

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a dunda » 29 Nov 2017, 17:36

crunchy je napisal/-a:
dunda je napisal/-a:Poraba - pri meni je bila povprečna 10,6 kWh na 100 km. Je pri drugih e-vozilih toliko nižja?

Težko je soditi po 75 km vožnje s povprečno hitrostjo 43 km/h. Pri tem pa je bil vožen ne samo v normalnem načinu, temveč tudi v ECO in ECO+. Predvidevam, da bi se pri uporabi avtoceste in s hitrostmi nad 100 km/h poraba hitro dvignila.
Najboljša bi seveda bila primerjava med dvema voziloma, ki bi opravila isto pot z različnimi tipi cest (denimo blizu 50% vožnje na avtocesti s primernimi hitrostmi).

Drugače pa se mi zdi lepo napisano poročilo. Le tako naprej. :)


Tisto je bil samo en popoldanski izlet. Sicer sem imel avto dlje časa in več kilometrov :sun: in je poraba tudi tam nekje. Uporabil sem različne načine, kvečjemu bi rekel, da bi sicer imel nižjo porabo, če ne bi ravno kdaj malo pritisnil, da začutim e-pospešek :angel:
O povprečni hitrosti pa je že bilo govora na drugih forumih. To je silno težko primerjati, sam imam na Passatu povprečje kar nekaj pod 40 km/h.
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 224
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
107
4

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Goran » 29 Nov 2017, 18:21

Vsa ta ocenjevanja so zelo relativna. Recimo tu zgoraj je napisano, da je plus egolfa ogrevanje sedežev, minus pa neogrevan volan. Zakaj že to rabim? Predno grem se mi avto greje pol ure, če imam kratek postanek pustim klimo vklopljeno .... volan in sedeži so zato topli. To rabi klasičen avto brez webasta.
Luka
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 513
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
285
24

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 29 Nov 2017, 18:35

Ah kje, to je zelo pomembo. Za tiste, ki bi radi vozili brez gretja in v bundi. Da jih ne zebe v prste in rit.

Čeprav... lahko bi pa dolge gate pa rokavice dal gor... sam pol pa ni fensi :D
Goran, matija, Luka
nakaza
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 30
Kraj: Postojna
Avto: Mazda 6
17
31

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a nakaza » 29 Nov 2017, 19:15

Goran je napisal/-a:Vsa ta ocenjevanja so zelo relativna. Recimo tu zgoraj je napisano, da je plus egolfa ogrevanje sedežev, minus pa neogrevan volan. Zakaj že to rabim? Predno grem se mi avto greje pol ure, če imam kratek postanek pustim klimo vklopljeno .... volan in sedeži so zato topli. To rabi klasičen avto brez webasta.


Če v sedanjem avtu imaš nekaj od opreme in si se nanjo navadil, jo tudi uporabljaš, jo boš v primeru drugega avta brez te opreme le to pogrešal. Sigurno in preverjano na lastni koži. Je pa res da s časoma tole, vendar je tudi res, da zadeva s časoma zvodeni.
Oprema enim pomeni več drugim manj, nekomu nič ali vse.
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 224
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
107
4

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Goran » 29 Nov 2017, 19:28

A ni mal čudno, da hočeš nekaj na kar si navajen pa sploh ne rabiš? A zato, ker sem navajen na ogrevan volan, naj zdaj dokupim to možnost, čeprav vem, da bom ogreval cel avto? Kvečjemu bi dokupil hlajenje volana :)
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 307
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
246
139

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Matej » 29 Nov 2017, 19:33

Ni ga boljšega kot ogrevan volan. Uporabljam vsak dan. Zjutraj obvezno. Včasih sem rokavice gor tlaču. Ogrevanje sedežev sem uporabil trikrat, ko je bilo -5. Pa po 15 minutah izklopil, ker je bilo že skoraj neprijetno. Ogrevanje notranjosti pa vendarle mora biti pozimi vklopljeno. Ne vem kako bi se lahko brez tega vozu.
Damijan
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 750
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
495
667

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Damijan » 29 Nov 2017, 19:36

Goran - smo zašli v offtopic, ampak i3 NIMA možnosti dokupiti ogrevan volan. DeLonghi ima celo ogrevane in hlajene sedeže...

In ko pustiš EV nekje v mrazu verjemi, da paše prijeti nekaj toplega.

Ogrevane ročke imamo tudi pri motornih sankah ;)
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 224
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
107
4

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Goran » 29 Nov 2017, 19:39

Ja če imaš mrzu avto ti paše prijeti nekaj toplega. Če pa imaš ogrevano notranjost imaš pa tudi volan topel. Imam ogrevanje sedežev pa sploh ne vem če dela, ker še nisem ogreval.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na