e-Golf - predstavitev
Re: e-Golf - predstavitev
Še info iz VW Slak, do konca leta bo vak resen VW servis/prodajno mesto imel E-vozilo za testno vožnjo berajt in postavili bodo polnilnico. Sedaj ko je prodan že en novi E-Golf in ga uporabnik precej hvali imajo dobro pozitivno referenco
Evo tole bom prilepil še tu, če bo kdo kasneje kaj iskal in se bo link uničil. Novi E-Golf lahko doma na wallbox postaji, ki je priklopljena na 3f vleče štrom na 2f in sicer 2x16A (realno 2x14.7A), kar je nekje 7,3kW.
Evo tole bom prilepil še tu, če bo kdo kasneje kaj iskal in se bo link uničil. Novi E-Golf lahko doma na wallbox postaji, ki je priklopljena na 3f vleče štrom na 2f in sicer 2x16A (realno 2x14.7A), kar je nekje 7,3kW.
- Priponke
-
- Capture.JPG (48.17 KiB) Pogledano 10828 krat
Re: e-Golf - predstavitev
Če bo kdo iskal posodobitev map za VW jo lahko najde tule
http://www.navigation.com/is-bin/INTERS ... aign_light
aja pa trenutno not še ni E-golfa in E-upa
http://www.navigation.com/is-bin/INTERS ... aign_light
aja pa trenutno not še ni E-golfa in E-upa
Re: e-Golf - predstavitev
Če koga zanima lepa in kvalitetna predstavitev novega golfa od Fully Charged
https://www.youtube.com/watch?v=ah4lrqWx8E0
https://www.youtube.com/watch?v=ah4lrqWx8E0
Re: e-Golf - predstavitev
Vredno omenit za potencialne kupce - nima ne aktivnega zracnega, ne aktivnega vodnega hlajenja baterije. Po nekaj 100km se hitrost DC polnjenja skoraj razpolovi - testiral Bjorn pri le 12°.
Re: e-Golf - predstavitev
Če omenjaš to bi bilo pošteno tudi omenit, da se je to Bjornu naredilo po 3-jem zaporednem polnenju na DC v nekaj urah!matija napisal/-a:Vredno omenit za potencialne kupce - nima ne aktivnega zracnega, ne aktivnega vodnega hlajenja baterije. Po nekaj 100km se hitrost DC polnjenja skoraj razpolovi - testiral Bjorn pri le 12°.
Tako da če kdo namerava ta avto kupit za dnevne vožnje preko 400km bo verjetno s kakšnim drugim bolj zadovoljen, za vožnej do 200km dnevno ali celo nekoliko več pa je avto TOP!
Re: e-Golf - predstavitev
Še to če bo koga od E-Golfistov zanimalo, na VW sem poslal nekaj vprašanj in sedaj dobil odgovore:
1. če kupite nov avto brez toplotne črpalek se ta na VW servisih ne da vgraditi (oz je nočejo).
2. VW dela updejte navigacije 1-2x letno objave so teden 22 ali teden 45 (kdaj bo Slovenija zraven ne ve nihče)
1. če kupite nov avto brez toplotne črpalek se ta na VW servisih ne da vgraditi (oz je nočejo).
2. VW dela updejte navigacije 1-2x letno objave so teden 22 ali teden 45 (kdaj bo Slovenija zraven ne ve nihče)
Re: e-Golf - predstavitev
Midva tu malo na glas razmisljava, zato pa sem napisal po nekaj 100km. Kako je v praksi bomo videli
Malo obracanja stevilk in dejstev - 3. DC polnjenje pri 12° in voznji koliko, povprecna 80kmh pri Bjornu ? Le prvi leg je vozil “hitreje”, kar je zanj koliko, 110?
Moznosti:
- ce vozimo 140 tempomat je overheat lahko precej hitreje kot po 3. DC polnjenju, morda po prvem
- ce ga stisnem do morja, je overheat lahko ze pred prvim polnjenjem?
- ce zunaj ni 12° ampak reciva 3x toliko (36°) kaj pomeni to ?
Ce vse to zdruzim se pa zgodi kaj ? Povprecen nemec gre na autobahn in pelje normalnih 170km/h, zunaj je poletje s soncem 30°, po 100km gre polnit. Kaj bo ne veva.
Za daily commute in kvackanje okoli Ljubljane je pa ze vsak EV zadovoljiv (recimo piksna C-Zero). EVji prihajajo v mainstream podrocje in k temu morajo stremeti. Ne zadovoljevati dnevno voznjo okoli doma. Zato bomo izpostavljeni vedno vec primerom uporabe. Hlajenje baterij postaja nuja, ne samo za udobje daljsih vozenj, ampak tudi za ohranjanje kvalitete baterij skozi daljsi cas. Nekajkrat res konkretno pregreta baterija ima lahko podoben efekt kot nekajkrat pritisnjena mrzla turbina.
Na istem bo novi Leaf. Oba verjetno cisto super avta, ampak po veliko prodanih in neprimerni uporabi bodo posledice. Neprimerne uporabe bo pa veliko, saj se ljudje ne bodo ubadali s temperaturo baterije itd. Gospa srednjih let se pac vsede v svojega Q5 in ga tisci po avtocesti, ko zmanjka gre tankat.
Leaf vsaj pokaze kje si s temperaturo, to bo vsaj dalo komu mislit ko bo videl nek kazalec v rdecem polju. Mogoce
Malo obracanja stevilk in dejstev - 3. DC polnjenje pri 12° in voznji koliko, povprecna 80kmh pri Bjornu ? Le prvi leg je vozil “hitreje”, kar je zanj koliko, 110?
Moznosti:
- ce vozimo 140 tempomat je overheat lahko precej hitreje kot po 3. DC polnjenju, morda po prvem
- ce ga stisnem do morja, je overheat lahko ze pred prvim polnjenjem?
- ce zunaj ni 12° ampak reciva 3x toliko (36°) kaj pomeni to ?
Ce vse to zdruzim se pa zgodi kaj ? Povprecen nemec gre na autobahn in pelje normalnih 170km/h, zunaj je poletje s soncem 30°, po 100km gre polnit. Kaj bo ne veva.
Za daily commute in kvackanje okoli Ljubljane je pa ze vsak EV zadovoljiv (recimo piksna C-Zero). EVji prihajajo v mainstream podrocje in k temu morajo stremeti. Ne zadovoljevati dnevno voznjo okoli doma. Zato bomo izpostavljeni vedno vec primerom uporabe. Hlajenje baterij postaja nuja, ne samo za udobje daljsih vozenj, ampak tudi za ohranjanje kvalitete baterij skozi daljsi cas. Nekajkrat res konkretno pregreta baterija ima lahko podoben efekt kot nekajkrat pritisnjena mrzla turbina.
Na istem bo novi Leaf. Oba verjetno cisto super avta, ampak po veliko prodanih in neprimerni uporabi bodo posledice. Neprimerne uporabe bo pa veliko, saj se ljudje ne bodo ubadali s temperaturo baterije itd. Gospa srednjih let se pac vsede v svojega Q5 in ga tisci po avtocesti, ko zmanjka gre tankat.
Leaf vsaj pokaze kje si s temperaturo, to bo vsaj dalo komu mislit ko bo videl nek kazalec v rdecem polju. Mogoce
Re: e-Golf - predstavitev
matija napisal/-a:Midva tu malo na glas razmisljava, zato pa sem napisal po nekaj 100km. Kako je v praksi bomo videli
Malo obracanja stevilk in dejstev - 3. DC polnjenje pri 12° in voznji koliko, povprecna 80kmh pri Bjornu ? Le prvi leg je vozil “hitreje”, kar je zanj koliko, 110?
Moznosti:
- ce vozimo 140 tempomat je overheat lahko precej hitreje kot po 3. DC polnjenju, morda po prvem
- ce ga stisnem do morja, je overheat lahko ze pred prvim polnjenjem?
- ce zunaj ni 12° ampak reciva 3x toliko (36°) kaj pomeni to ?
Ce vse to zdruzim se pa zgodi kaj ? Povprecen nemec gre na autobahn in pelje normalnih 170km/h, zunaj je poletje s soncem 30°, po 100km gre polnit. Kaj bo ne veva.
Za daily commute in kvackanje okoli Ljubljane je pa ze vsak EV zadovoljiv (recimo piksna C-Zero). EVji prihajajo v mainstream podrocje in k temu morajo stremeti. Ne zadovoljevati dnevno voznjo okoli doma. Zato bomo izpostavljeni vedno vec primerom uporabe. Hlajenje baterij postaja nuja, ne samo za udobje daljsih vozenj, ampak tudi za ohranjanje kvalitete baterij skozi daljsi cas. Nekajkrat res konkretno pregreta baterija ima lahko podoben efekt kot nekajkrat pritisnjena mrzla turbina.
Na istem bo novi Leaf. Oba verjetno cisto super avta, ampak po veliko prodanih in neprimerni uporabi bodo posledice. Neprimerne uporabe bo pa veliko, saj se ljudje ne bodo ubadali s temperaturo baterije itd. Gospa srednjih let se pac vsede v svojega Q5 in ga tisci po avtocesti, ko zmanjka gre tankat. Zakaj bi z EV delala drugace, ce je pa ob 17:30 pedikura.
Leaf vsaj pokaze kje si s temperaturo, to bo vsaj dalo komu mislit ko bo videl nek kazalec v rdecem polju. Mogoce
Re: e-Golf - predstavitev
Ni vse tako črno - EVji imajo BMS, ki varuje baterijo.
Pri (pre)hitri vožnji po določenem času BMS poskrbi, da zmanjša tok zaradi povišane temperature.
Enako se dogaja pri polnjenju AC in DC polnilec polni s tokom, ki ga dovoljuje/zahteva BMS, v primeru prenizke/previsoke temperature je tok polnjenja ustrezno nižji. Celo maksimalen % napolnjenosti je povezan z BMS - v primeru, da za akumulator ni zdravo, bo polnjenje prekinjeno (npr. pri 84%)...
Prikaz temperature dejansko niti ni potreben (določeni vozniki tudi pri ICE ne gledajo temperature motorja/olja ampak tišijo gas "do konca" ), za takšne poskrbi BMS (pri ICE omejevalnik obratov motorja) in opozorilni napis, ko je res kritično.
Se pa absolutno strinjam, da je hlajenje/gretje akumulatorja zaželjeno pri večini EV.
Pri (pre)hitri vožnji po določenem času BMS poskrbi, da zmanjša tok zaradi povišane temperature.
Enako se dogaja pri polnjenju AC in DC polnilec polni s tokom, ki ga dovoljuje/zahteva BMS, v primeru prenizke/previsoke temperature je tok polnjenja ustrezno nižji. Celo maksimalen % napolnjenosti je povezan z BMS - v primeru, da za akumulator ni zdravo, bo polnjenje prekinjeno (npr. pri 84%)...
Prikaz temperature dejansko niti ni potreben (določeni vozniki tudi pri ICE ne gledajo temperature motorja/olja ampak tišijo gas "do konca" ), za takšne poskrbi BMS (pri ICE omejevalnik obratov motorja) in opozorilni napis, ko je res kritično.
Se pa absolutno strinjam, da je hlajenje/gretje akumulatorja zaželjeno pri večini EV.
- Priponke
-
- soul-ev_warning.png (96.68 KiB) Pogledano 10546 krat
Soul EV believer
Re: e-Golf - predstavitev
Se strinjam, hlajenje je nujno nažalost pa so se pri E-Golfu odločili drugače.matija napisal/-a:Midva tu malo na glas razmisljava, zato pa sem napisal po nekaj 100km. Kako je v praksi bomo videli
Malo obracanja stevilk in dejstev - 3. DC polnjenje pri 12° in voznji koliko, povprecna 80kmh pri Bjornu ? Le prvi leg je vozil “hitreje”, kar je zanj koliko, 110?
Moznosti:
- ce vozimo 140 tempomat je overheat lahko precej hitreje kot po 3. DC polnjenju, morda po prvem
- ce ga stisnem do morja, je overheat lahko ze pred prvim polnjenjem?
- ce zunaj ni 12° ampak reciva 3x toliko (36°) kaj pomeni to ?
Ce vse to zdruzim se pa zgodi kaj ? Povprecen nemec gre na autobahn in pelje normalnih 170km/h, zunaj je poletje s soncem 30°, po 100km gre polnit. Kaj bo ne veva.
Za daily commute in kvackanje okoli Ljubljane je pa ze vsak EV zadovoljiv (recimo piksna C-Zero). EVji prihajajo v mainstream podrocje in k temu morajo stremeti. Ne zadovoljevati dnevno voznjo okoli doma. Zato bomo izpostavljeni vedno vec primerom uporabe. Hlajenje baterij postaja nuja, ne samo za udobje daljsih vozenj, ampak tudi za ohranjanje kvalitete baterij skozi daljsi cas. Nekajkrat res konkretno pregreta baterija ima lahko podoben efekt kot nekajkrat pritisnjena mrzla turbina.
Na istem bo novi Leaf. Oba verjetno cisto super avta, ampak po veliko prodanih in neprimerni uporabi bodo posledice. Neprimerne uporabe bo pa veliko, saj se ljudje ne bodo ubadali s temperaturo baterije itd. Gospa srednjih let se pac vsede v svojega Q5 in ga tisci po avtocesti, ko zmanjka gre tankat.
Leaf vsaj pokaze kje si s temperaturo, to bo vsaj dalo komu mislit ko bo videl nek kazalec v rdecem polju. Mogoce
Povprečen nemes se tudi na autobanu pri 30% z E-golfom ne bo mogel voziti 170km/h ker ato do tam sploh ne gre 156 je zgornja limita.
Moje izkušnje s tiščanjem v poden po AC, se pravi s hitrostjo navedeno zgoraj pa kažejo, da se po 70km še vedno vozi enako dobro kot na začetku z eno razliko, baterija je vsaj 50% bolj prazna kot pred štartom. Pri tej hitrosti se torej ni smiselno voziti, ker je poraba enostavno previsoka, če pa se vozim ene 120-130km/h se pa da narediti blizu 200km. Torej, ja za dolge vožnje si je potrebno danes z EV vzet mal čaša in stvari mal planirat.
Re: e-Golf - predstavitev
EVji so idealni za našo malo Slovenijo, kjer hitreje kot 130 km/h ne smemo voziti (razen Gorana z i3)
Sem gledal navodila od eGolfa in zanimivo - priporočajo, da se ne vozi prehitro s hladnim motorjem
Sem gledal navodila od eGolfa in zanimivo - priporočajo, da se ne vozi prehitro s hladnim motorjem
Soul EV believer
Re: e-Golf - predstavitev
Ja eGolf ma kake smešne zadeve, tudi v meniju pri porabi lahko nekje izbereš litre
Re: e-Golf - predstavitev
No, no vsak vikend se peljem po AC, jest 130, ker več skor ne gre pa je precej folka, ki mimo pade, tko da zdaleč nisem edini no mogoče med električarjiDamijan napisal/-a:EVji so idealni za našo malo Slovenijo, kjer hitreje kot 130 km/h ne smemo voziti (razen Gorana z i3)
Sem gledal navodila od eGolfa in zanimivo - priporočajo, da se ne vozi prehitro s hladnim motorjem
Škoda, da nisem kakšn uro nazaj slikal. Tanovga priusa. Bejba se je peljala 90, edina na desnem pasu.
Re: e-Golf - predstavitev
Verjetno sem tukaj edini, ki je uspel v enem dnevu polniti 15x na DCju, to je bilo 6.1. na poti v Duesseldorf.
Temperature so bile od nekaj pod nulo do 5-6C. Nažalost Soul nima prikazovalnika temperature baterije. Tako, da je to pričanje bolj po občutku.
Med polnenjem sem vklopil grelec/TČ, da je ogrela prostor in s tem tudi baterijo. Po mojem občutku se baterija sploh ni pregrevala, saj če sem ogreval prostor/baterijo je do naslednje DC imel avto manjšo porabo, če ne je pa bila za ene 2-4kW večja.
Na vsem DCjih je lepo polnilo do 81%, nad tem pa sem raje izklopil (prepočasi), saj je bilo zadosti DC postaj.
Tole sicer nima nobene povezave z eGolfom, se mi pa zdi, da nekak to ni bistvenega/odločilnega pomena. Zelo malo ljudi bo polnilo več kot 3x na dan z DC, investicija v hladilni sistem je bistveno večja od benefita. Če je BMS dober je varnostno vse OK, edino uporabnik ima tisti dan malo več težav .
Temperature so bile od nekaj pod nulo do 5-6C. Nažalost Soul nima prikazovalnika temperature baterije. Tako, da je to pričanje bolj po občutku.
Med polnenjem sem vklopil grelec/TČ, da je ogrela prostor in s tem tudi baterijo. Po mojem občutku se baterija sploh ni pregrevala, saj če sem ogreval prostor/baterijo je do naslednje DC imel avto manjšo porabo, če ne je pa bila za ene 2-4kW večja.
Na vsem DCjih je lepo polnilo do 81%, nad tem pa sem raje izklopil (prepočasi), saj je bilo zadosti DC postaj.
Tole sicer nima nobene povezave z eGolfom, se mi pa zdi, da nekak to ni bistvenega/odločilnega pomena. Zelo malo ljudi bo polnilo več kot 3x na dan z DC, investicija v hladilni sistem je bistveno večja od benefita. Če je BMS dober je varnostno vse OK, edino uporabnik ima tisti dan malo več težav .
Re: e-Golf - predstavitev
Ne smemo jemat Bjornovega primera ko se mu je po tretjem DC polnjenju zacel tapering DC polnilne moci kot reprezentativno. To se mu je zgodilo pri 12°C in penzionisticni voznji. Sklepam da z malo bolj dinamicno voznjo ter zunaj 30°+ veliko hitreje pride do tega.
BMS poskrbi za varnost kolikor lahko. Ce se vroca baterija potem pusti na soncu po voznji tudi ne more bit dobro. Ali so imeli stari leafi slab bms, ali zakaj je bilo toliko izgube kapacitete ? Vecinoma so trpeli tisti v vrocih klimatskih pogojih in hitro izgubljali po nekaj crtic na SoH.
Ceprav tudi ce dobro skrbi za varnost to ne more biti udobno ne za ljudi ki cakajo, ne za denarnico ki se vrti med varnim tankanjem. Stojis na petrolu, placujes vsako minuto, BMS pa pridno skrbi za varnost in avto polni z 28kWh. Lahko pa tudi manj, ce je potrebno se vec varnosti
C-Zerota mi ni fajn polnit na Petrolu, sploh ker nad 60% SoC polni le se z 22-24kW ne glede na temerature. Žepne baterije pac ne mores v nedogled polnit s 45kW. Zato povem iz prve roke da to ni to.
Soula mislm da tezko primerjamo, ker ce se ne motim je Damijan razlagal ze veckrat da ima thermal management in sicer jemlje zrak iz notrnajosti ? Popravite me ce se motim. V kabini je pa naceloma zrak ki ustreza ljudem, ta pa ustreza tudi baterijam.
BMS poskrbi za varnost kolikor lahko. Ce se vroca baterija potem pusti na soncu po voznji tudi ne more bit dobro. Ali so imeli stari leafi slab bms, ali zakaj je bilo toliko izgube kapacitete ? Vecinoma so trpeli tisti v vrocih klimatskih pogojih in hitro izgubljali po nekaj crtic na SoH.
Ceprav tudi ce dobro skrbi za varnost to ne more biti udobno ne za ljudi ki cakajo, ne za denarnico ki se vrti med varnim tankanjem. Stojis na petrolu, placujes vsako minuto, BMS pa pridno skrbi za varnost in avto polni z 28kWh. Lahko pa tudi manj, ce je potrebno se vec varnosti
C-Zerota mi ni fajn polnit na Petrolu, sploh ker nad 60% SoC polni le se z 22-24kW ne glede na temerature. Žepne baterije pac ne mores v nedogled polnit s 45kW. Zato povem iz prve roke da to ni to.
Soula mislm da tezko primerjamo, ker ce se ne motim je Damijan razlagal ze veckrat da ima thermal management in sicer jemlje zrak iz notrnajosti ? Popravite me ce se motim. V kabini je pa naceloma zrak ki ustreza ljudem, ta pa ustreza tudi baterijam.
Re: e-Golf - predstavitev
Res je, v Soulu so izkoristili zrak iz kabine, pred sprednjim stolom je reža, zadaj v prtljažniku pa ventilator, ki vleče zrak skozi baterijo. Ker je za baterijo podobno dobro, kot za voznika je to zelo preprost in če se ne motim tudi ućinkovit sistem TMja.
Ta način je verjetno patentiran in vprašanje, če ga bo kdo lahko vgradil. Jeba patentov!
Hotel sem nekaj drugega izpostavit, ne kako deluje Soul.
Normalen uporabnik bo rekdo 2x ali več krat polnil na hitrih DC polnilnicah v istem dnevu, zaporedno pa še manjkrat.
Če le ne grem na daljše potovanje je tudi pri meni tako. Zadnje čase si prav želim obiskat Lidl in Mercator DC, pa nekako ne gre, saj na dokaj "počasnem" ACju 6,6kW (Level1 v službi) napolnim do konca. Celo doma dostikrat ne polnem, pa delam 150-170km na dan, kar je za Soula z mojo vožnjo kar precej, sploh ker ga ne izpraznim do 0%.
Prepričan sem, da bo komu sicer TM manjkal pri eGolfu, velika večina pa ne bo opazila, da ga ni. Konec koncev ima kapaciteto 35kWh, kar je že skoraj idelano. Meni se zdi idelana baterija 45+kWh
Pa kolikor sem razbral iz podatkov, tale eGolf tudi na Krku, kjer so 14A polnilnice polni z 6kW (2x3kW). 6kW je po mojih izkušnjah že "dokaj" uporabno tudi na potovanjih, saj se v uri napolne za 50-60km (1ura-kosilo).
Ta način je verjetno patentiran in vprašanje, če ga bo kdo lahko vgradil. Jeba patentov!
Hotel sem nekaj drugega izpostavit, ne kako deluje Soul.
Normalen uporabnik bo rekdo 2x ali več krat polnil na hitrih DC polnilnicah v istem dnevu, zaporedno pa še manjkrat.
Če le ne grem na daljše potovanje je tudi pri meni tako. Zadnje čase si prav želim obiskat Lidl in Mercator DC, pa nekako ne gre, saj na dokaj "počasnem" ACju 6,6kW (Level1 v službi) napolnim do konca. Celo doma dostikrat ne polnem, pa delam 150-170km na dan, kar je za Soula z mojo vožnjo kar precej, sploh ker ga ne izpraznim do 0%.
Prepričan sem, da bo komu sicer TM manjkal pri eGolfu, velika večina pa ne bo opazila, da ga ni. Konec koncev ima kapaciteto 35kWh, kar je že skoraj idelano. Meni se zdi idelana baterija 45+kWh
Pa kolikor sem razbral iz podatkov, tale eGolf tudi na Krku, kjer so 14A polnilnice polni z 6kW (2x3kW). 6kW je po mojih izkušnjah že "dokaj" uporabno tudi na potovanjih, saj se v uri napolne za 50-60km (1ura-kosilo).
Re: e-Golf - predstavitev
Evo danes sem polnil na DC pri Lidlu in si malo računal moči pri različnih % napolnenosti. Ne vem kako bi se obnašal če bi to delal parkrat zaporedoma, samo nimam trenutno takih voženj.
Evo tole so podatki:
55% v bateriji -> 29,4kW moč prejemanja
77% -> 38,4kW
85% -> 38kW
90% -> 36,6kW
Mislil sem, da bom po 80% videl večji padec, tako da me je to malo presenetilo, saj je moč prejemanja padla samo za 3kW.
Evo tole so podatki:
55% v bateriji -> 29,4kW moč prejemanja
77% -> 38,4kW
85% -> 38kW
90% -> 36,6kW
Mislil sem, da bom po 80% videl večji padec, tako da me je to malo presenetilo, saj je moč prejemanja padla samo za 3kW.
Re: e-Golf - predstavitev
36.6kW pri 90% je odlično! Mogoče bo pozimi kaj manj, ampak še vseeno OK.
Je pa res da so te moči SW nastavljene in vprašanje kaj to pomeni za baterijo... To bomo videli čez 5 let
Je pa res da so te moči SW nastavljene in vprašanje kaj to pomeni za baterijo... To bomo videli čez 5 let
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek