E-Up! - predstavitev

Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

volkswagen-e-up.jpg
[/center]
E-Up! je električna nadgradnja obstoječega Volkswagnovega malčka. Zelo soliden domet in njegova majhnost so lahko velika prednost, cena pa žal slabost.

Motor, menjalnik, elektrika e-up!
Vrsta motorja: e-agregat
Največja moč, kW (KM) pri 1/min 60: (82)/2800–12000
Navečji navor, Nm pri 1/min: 210/0–2800
Vrsta menjalnika: 1-stopenjski
Baterija/sistem polnjenja
Tip baterije: litij-ionska
Masa baterije, kg: 230
Položaj baterije: med premama
Nazivna kapaciteta, kWh: 18,7
Število celic/modulov: 204/17
Nazivna napetost, V: 374
Trajanje polnjenja AC 2,3 kW1)
80%/100% napolnjenost, h: 7/9
Trajanje polnjenja AC 3,6 kW2)
80%/100% napolnjenost, h: 4/6
Trajanje polnjena DC 80% napolnjenost, h3): 0,5
Mase, kg
Masa praznega vozila4): 1214
Dov. skupna masa: 1500
Nosilnost: 361
Dov. osna obremenitev spredaj/zadaj: 780/750
Dovoljena oporna obremenitev/dovoljena obremenitev strehe –/50
Vozne zmogljivosti
Najvišja hitrost, km/h: 130
Pospešek 0–80/0–100 km/h, s: 8,1/12,4
Poraba energije, kWh/100 km6) elektrike
kombinirana: 11,7
Akcijski doseg
Skladno z NEVC, km7): 160
Funkcionalni, km8): 120–160

Zunanje mere e-up!
Dolžina, mm 3540
Širina, mm 1645
Višina mm3) 1492
Medosna razdalja, mm3) 2421
Oddaljenost vozila od tal, mm3) 135
Kolotek spredaj/zadaj, mm3) 1428/1424
Dimenzija platišč 5 J 15
Dimenzija pnevmatik 165/65 R15
Obračalni krog, m 11,5
Notranje mere
Efektivni prostor za glavo spredaj/zadaj, mm1) 993/947
Šir. v viš. komolcev spredaj/zadaj 4-vrat., mm 1369/1388
Prtljažnik
Dolžina, sedežna klop postavljena/podrta, mm 632/1259
Širina med kolesnima ohišjema, mm 987
Višina, mm 650
Nakladalna višina do stropa, mm 938
Prostornina prtljažnika, l
2) 250–923
Garažne mere
Višina z odprtim pokrovom motornega prostora od tal, mm3) 1623
Višina z odprtim pokrovom prtljažnika od tal, mm3) 1994
Širina z odprtimi vrati spredaj, mm 3493
Širina z odprtimi vrati zadaj, mm 3118
Širina, vključno z zunanjima ogledaloma, mm 1910

CENA
E-Up! 25.176€
Uporabniški avatar
Elektro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
2
8

Re: E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Elektro »

Samo E-up se lahko dobi tudi že za 17500€ upoštevajoč subvencijo. Povprašal pa sem na Volkswagnu tudi, kaj pa storiti, ko ti baterija začne izgubljati kapaciteto. Odgovorili so mi, da so razvili sistem, pri katerem se bodo zamenjale le izrabljene celice baterije. To pa naj ne bi predstavljalo velikega finančnega zalogaja. Lp
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6386
Avto: Kona in Zoe
4910
5960

Re: E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

To je pa potem kar precejšen popust na redno ceno (2.500€)... Pri Renaultu niso niti približno toliko fleksibilni... Kakšno malenkost ja, vinjeta, tepihi, kakšen dodatek k opremi, ampak ranga 100€, ne 1000€.
Ampak OK, to je pač stvar komerciale, začneš z visoko ceno in daješ popuste, ali pa oglašuješ nizko in potem ni nižanja...
Uporabniški avatar
Elektro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
2
8

Re: E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Elektro »

Ja, samo jaz sem predpostavljal, da je subvencija 5000€ na izklicno ceno zanj, ki je menda okoli 22500€, samo pri tem osnovnem modelu pa je potem spet vprašanje, kakšna je oprema... Lp
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6386
Avto: Kona in Zoe
4910
5960

Re: E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

Po ceniku http://www.volkswagen.si/media/Kwc_Basi ... 062015.pdf
je cena 25.176€. Subvencije je res 5.000€ , pa še kakšen popust, tako da za slabih 20.000 bi ga verjetno dobil.

Ne vem točno kakšna je oprema v E-Up!-u, ampak na splošno VW ni znan po dobrih opremah brez doplačil.
Elektro
Uporabniški avatar
Elektro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
2
8

Re: E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Elektro »

Aja, pa sem res narobe pogledal, ampak leto star avto pa dobiš že malo ceneje http://www.avto.net/_AVTO/results.asp?z ... ASC&stran=
Vem, dolg URL
Lp
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6386
Avto: Kona in Zoe
4910
5960

E-Up! - Test

Odgovor Napisal/-a CRF »

Dobra predstavitev in test s slikami... http://www.vw-klub.si/forumi/tema/novi-e-up/
Elektro
Uporabniški avatar
Elektro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
2
8

Re: E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Elektro »

Malo sem preračunaval: če delaš 10000km na leto, se ti ob ceni električne energije 0,11€ na kWh, če upoštevamo cenejšo tarifo, strošek nakupa vozila e-up letnik 2014, ampak še vedno novega, ki ima ceno s subvencijo 17500€, povrne v 11,6 letih. Primerjam ga z navadnim up-om,ki ima ceno 12000€. Če narediš letno 15000km, se ti strošek povrne v 8 letih, če pa delaš 20000km na leto, pa se ti strošek povrne v pičlih šestih letih.
Ne smemo pozabiti, da VW da osem let oz. 100000 km garancije na baterije.
Upošteval sem le stroške pri gorivu, upoštevajoč trenutno ceno 95 oktanskega bencina. Pri 98 in 100 oktanskem bencinu bi se strošek povrnil še prej.
Lp
Uporabniški avatar
Elektro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
2
8

Re: E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Elektro »

Upam, da sem vsaj malo ovrgel trditev na začetku te teme, da je cena slabost tega avta.
Uporabniški avatar
Elektro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
2
8

Re: E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Elektro »

Aja, res pa je, da sem upošteval najboljše okoliščine nakupa e-upa.
http://m.avto.net/ad.asp?id=9808599
Lp
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6386
Avto: Kona in Zoe
4910
5960

Re: E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

Elektro napisal/-a:Upam, da sem vsaj malo ovrgel trditev na začetku te teme, da je cena slabost tega avta.
Cena je precej visoka, glede na to kar dobiš. Ne na strošek za prevožen kilometer. Je le med najmanjšimi EV na trgu, za ceno podobno večjim... Bo pa šele trg rabljenih pokazal, kolikšne so dejanske vrednosti za uporabnike.
Uporabniški avatar
Elektro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
2
8

Re: E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Elektro »

Ja, to je res.... Ampak sem se pa že peljal v njem, in me je impresioniral! Glede na svojo velikost zunaj je notri zelo prostoren, in ima navigacijo v serijski opremi, kar je za moje pojme za VW presenetljivo. Po drugi strani pa mi je všeč, da ima VW razvito strategijo za baterije po poteku garancije, ko že počasi izgubljajo kapaciteto - da se lahko zamenja posamezne celice, kar za lastnika EV vozila naj ne bi bil tako velik strošek kot menjava celotnega baterijskega sistema. Ali kdo ve ima takšen način menjave celic tudi Citroën ali pa Nissan? Hvala za odgovor!
Lp
Uporabniški avatar
Elektro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
2
8

Re: E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Elektro »

Pa poudaril bi še, da je prednost e-upa tudi lahko pridobivanje rezervnih delov, ki niso povezani z pogonom, ker je ICE Up-ov še več, kot e-upov.
CRF
Uporabniški avatar
Elektro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
2
8

Re: E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Elektro »

Po preteku garancije na baterije ima VW sistem da se lahko zamenja posamezne celice, kar za lastnika EV vozila naj ne bi bil tako velik strošek kot menjava celotnega baterijskega sistema. Ali kdo ve ima takšen način menjave celic tudi Citroën ali pa Nissan? Hvala za odgovor!
Lp
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
53
70

Re: E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a evf »

Train Collides With Volkswagen e-Up!, Explosion & Fire Follows (w/video):
http://insideevs.com/train-collides-vol ... e-follows/
Fifi
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 35
Kraj: Kranj
Avto: E-golf!
34
2

Re: E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Fifi »

No, pa ima nas e-up, oziroma Fifi, 10.000 km za seboj Naklepanih v 2,5 meseca. Zvesto sluzi in tiho reze zrak Od tega se je doma polnil samo kaksnih 20krat, vse ostalo na javnih polnilnicah...smo pac gorenjci
Z avtom smo zelo zadovoljni. Poskocen,prostora za potnike je dovolj, v prtljaznik gre cel nakupovalni vozicek, doseg med 100 in 170 km, DC polnjenje, upravljanje na daljavo, bogata oprema...
Osvojil je ze Vrsic bil na Krvavcu, stajerskem, veckrat na obali, v Avstriji...zmore vec kot kaze

Ima pa nekaj pomanjkljivosti...zaradi kratke dolzine ne spravim vanj smuci Se najbolj motece je, da je poleg DC polnjenja, vgrajen polnilec moci le 3,6 kW Ce je polnilnica na koncni destinaciji, ni problema, ce moras pa na poti polnit, si pa v riti, ce ni DC polnilnice

Nakup je bila pravilna odlocitev, pri 35.000 km letno, bo investicija hitro povrnjena!
pirpy, CRF, robert, Dzun Tao
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6386
Avto: Kona in Zoe
4910
5960

Re: E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

Hehe, super. Ampak s takim tempom bo 50.000km na leto.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7867

Re: E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a matija »

Zivjo, je to tisti moder Up? Lastnika enega sem srecal na hitro pri Kristalni palaci nekoc, mislim da je bil s sinom.
Fifi
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 35
Kraj: Kranj
Avto: E-golf!
34
2

Re: E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Fifi »

Ne, snezno bel s crnimi stekli.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6386
Avto: Kona in Zoe
4910
5960

Re: E-Up! - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

A je bil to tisti ki sem ga srečal prvi dan ko sem dobil mojo Zoe, na Radovljici Jug? jaz sem že polnil, Up pa je moral malo obračati da je dosegel CCS.
Odgovori

Vrni se na “e-Up”