ID
ID
Pravijo da naj bi bila to končna oblika evolucije e-Golfa in da naj bi mu bilo ime Neo. Dejansko pa to ni evolucija ampak preskok na I.D. platformo, v kateri bodo tudi Buzz, Crozz in Vizzion.
Uradna predstavitev bo predvidoma naslednje leto, kar pomeni da bo treba počakati še vsaj dobro leto do dobavljivosti.
Vir: https://www.bild.de/bild-plus/auto/auto ... .bild.html
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: Neo?
Eden izmed tisoč koncepthih vozil wv, medtem pa se veselo vozimo na elektiko z vozili ostalih znamk. Nemci res ne dojamejo, da naj prenehajo s koncepti in dajo ven uporaben in cenovno dostopen EV, pa bodo tudi kaj zaslužili.
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Re: ID
https://electrek.co/2018/09/18/vw-meb-p ... dable-evs/
[/center]
Zakaj jim ne gre v glavo da je sredina spredaj najboljši prostor za vtičnico polnjenje!
Zakaj jim ne gre v glavo da je sredina spredaj najboljši prostor za vtičnico polnjenje!
Re: ID
Še nekaj zanimivih podatkov:
Christian Senger, VW’s Head of Product Line for E-Mobility, told Auto
Express, “We will have three different ranges of I.D. hatchback, to
allow for people with different budgets. The entry-level car will have a WLTP range of 330km (205 miles), and it will also have more limited performance.
Auto Express understands that the most modest I.D. hatch will get a
48kWh battery and that it will be available for the price of a
well-specced diesel Golf - or around £27,500 after the UK government’s
plug-in vehicles grant is applied.
Senger added, “For the mid-spec, we have actually exceeded our target,
which was 400km (250 miles). It’s more than that - closer to 450 (280
miles). And we’re still finalising what the range-topping battery
capacity will be.”
The car will have a charging point at the rear of the driver’s side in
the UK, and it will offer two forms of AC charging - 7.2kW and 11kW -
plus DC charging at up to 125kW, the maximum that can be achieved with
the car’s 400-volt electrical systems.
Re: ID
Dopade se mi, da so motor lepo potopili in bo prostor za prtljažnik tudi spredaj (zato verjento polnjenje ob strani).
Re: ID
tole se mi zdi bolj kot ne skica. Ker, če bo tako potem zadaj ne bo prtljažnika saj motor sega do sredine amortizerjev kje je še školjka in notranje obloge. Ali pa si mislil ostalo elektroniko, ki je spredaj res močno potisnjena v tla. Pri mojem je motor dosti nižje postavljen pa je vseeno zelo zmanjšan prostor.
Re: ID
Tudi EQC (Mercedes) ima fizicno prostor za Frunk, a ga ni iz enostavnega razloga - Mercedes ima ustaljene linije v tovarni za svoja ICE vozila in jih ne zelijo spreminjat. Robot ki vstavi ICE spredaj, bi morali reprogramirat/menjat/dodelat. Zato pac motorni prostor ostane prazen in brez frunka. Genialno ...
Skratka tudi ce je prostor, ni nujno da bo prisoten
Sicer pa: platforme, koncepti, filmcki, pikespeak dirke, ... prodajajo pa dizle ter delajo teste na opicah s katerimi poskusajo dokazat da izpusti niso skodljivi. Hkrati se povezujejo z ostalimi nemci, kako nadmudrit WLTP. Oh ja ta VAG ...
Skratka tudi ce je prostor, ni nujno da bo prisoten
Sicer pa: platforme, koncepti, filmcki, pikespeak dirke, ... prodajajo pa dizle ter delajo teste na opicah s katerimi poskusajo dokazat da izpusti niso skodljivi. Hkrati se povezujejo z ostalimi nemci, kako nadmudrit WLTP. Oh ja ta VAG ...
Re: ID
x2CRF napisal/-a:Zakaj jim ne gre v glavo da je sredina spredaj najboljši prostor za vtičnico polnjenje!
To bi spremenil na IONIQ-u... če bi lahko.
Re: ID
Jaz tudi takoj, spredaj je zakon, kot ima zoe in leafDGJ napisal/-a:x2CRF napisal/-a:Zakaj jim ne gre v glavo da je sredina spredaj najboljši prostor za vtičnico polnjenje!
To bi spremenil na IONIQ-u... če bi lahko.
Re: ID
Meni bi pa doma ful bolj pasalo zadaj, ker imam majhno dvorišče in ponavadi parkiram na rikverc. Sicer le teoretiziram, nimam EVja, sem se pa resno zanimal za Niro PHEV in bi mi kar narobe hodilo, da je vtičnica spredaj levo. V bistvu bi bilo idealno, če bi imel dve vtičnici na nasprotnih koncih, pa lahko je tadruga omejena na nekaj kW. Potem doma vsak priklopi tam kjer mu bolj paše.
Edit: pri novih avtih z vse večjo baterijo bo problem vse manjši, ker ne bo več treba polniti vsak dan.
Edit: pri novih avtih z vse večjo baterijo bo problem vse manjši, ker ne bo več treba polniti vsak dan.
Re: ID
Cena naj bi bila 25.000€ za WLTP range 330km. Long range verzija: 450km.
Polnilec 7.2 kW ali 11 kW AC in 125 kW DC.
Bere se lepo....
Polnilec 7.2 kW ali 11 kW AC in 125 kW DC.
Bere se lepo....
Re: ID
Prvi zakamuflirani v divjini... https://electrek.co/2018/12/14/vw-elect ... d-testing/
[/center]
[/center]