ID
Re: ID
Tudi na Siolu so se danes razpisali o novem ID. Pišejo, da naj bi bil na naših cestah v letu 2020, ampak jaz tudi ne verjamem, da bo dobavljiv za naš trg v letu 2020. Prej kakšno leto kasneje.
https://siol.net/avtomoto/novice/presen ... sti-485631
https://siol.net/avtomoto/novice/presen ... sti-485631
Re: ID
ja zdaj samo to vsi čakajo, boš videl kako ga bodo hvalili pa po ničemur ne bo presežek, razen po temu kot so dosedaj vsi WW- po slabem kopiranju od vseh
Re: ID
Verjetno bo nekaj takega, ja. Bom pa tako rekel, da več kot bo električnih avtomobilov, večja bo izbira in verjetno bodo s tem cene tudi nekaj padle...to pa je na koncu tudi zelo važno.
Re: ID
Odlicno povedano.En ev napisal/-a:ja zdaj samo to vsi čakajo, boš videl kako ga bodo hvalili pa po ničemur ne bo presežek, razen po temu kot so dosedaj vsi WW- po slabem kopiranju od vseh
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: ID
Vsakič poudarjajo, da bo cena primerljiva z dizelskim modelom Golfa. Naj mi že enkrat nekdo pove kaj je ta "določena" cena dizelskega modela.Taragula napisal/-a:https://youtu.be/q2Tqw9LX3QE
Cene se gibljejo od 17300 EUR do nekje 27200 EUR ne upoštevajoč dodatne opreme, ki pa lahko ceno dobesedno raketira (vem, ker sem zvest uporabnik Volkswagnov že vrsto let). "Don't hold your breath", bi rekel. Seveda pa upam, da se motim.
Re: ID
Kolk je hecno brat vaše poste, videt je precej foušije vmes
eGolf je super avto z daleč najboljšim radarskim tempomatom, dodelano notranjostjo in še kaj bi se našlo, se pa strinjam, da obstajajo boljši EV-ji. Men nikakor ni žal da sem se tako odločil kot sem se.
Za ID še ne vem, bom počakal da pride ven in ne bom obsojal že v naprej kot nekateri...
eGolf je super avto z daleč najboljšim radarskim tempomatom, dodelano notranjostjo in še kaj bi se našlo, se pa strinjam, da obstajajo boljši EV-ji. Men nikakor ni žal da sem se tako odločil kot sem se.
Za ID še ne vem, bom počakal da pride ven in ne bom obsojal že v naprej kot nekateri...
Re: ID
Nekoč sem si sposodil e-golfa in se z njim peljel na test Leafa! Leafa sem vrnil po 15 minutah, da sem se dalj časa lahko vozil z golfom. Razlika je očitna v prid golfu - vsaj zame. Pričakujem, da bodo tudi iD-ji tako dodelani in ergonomični - le malo višje sedenje kot v omenjenih avtomobilih si želim.mkonci napisal/-a:Kolk je hecno brat vaše poste, videt je precej foušije vmes
eGolf je super avto z daleč najboljšim radarskim tempomatom, dodelano notranjostjo in še kaj bi se našlo, se pa strinjam, da obstajajo boljši EV-ji. Men nikakor ni žal da sem se tako odločil kot sem se.
Za ID še ne vem, bom počakal da pride ven in ne bom obsojal že v naprej kot nekateri...
Re: ID
Mene je pri eGolfu motilo predvsem dvoje - kratek doseg in cena. Lane assist (al kako se temu reče) bo moral biti sicer še izboljšan, ampak ni tukaj kriv le proizvajalec, ampak tudi država, ki bo morala prilagoditi infrastrukturo z bolj "vidnimi" črtami ob straneh
OVE, OVE, OVE
Re: ID
s tem se tudi jaz strinjam in še eno bi dodal, polnilec. Ambak baje bo z ID vse lepšergornik napisal/-a:Mene je pri eGolfu motilo predvsem dvoje - kratek doseg in cena. Lane assist (al kako se temu reče) bo moral biti sicer še izboljšan, ampak ni tukaj kriv le proizvajalec, ampak tudi država, ki bo morala prilagoditi infrastrukturo z bolj "vidnimi" črtami ob straneh
Re: ID
Lane assist pri golfu (sicer bencinskem, ampak ne verjamem, da se to razlikuje) res ni ne vem kaj - če ti roka samo počiva na volanu, teži "Prevzemite krmiljenje", če pa daješ kaj inputa v volan, se pa skoz nekako boriš z lane assistom, kdo je zdaj glavni.
Re: ID
Verjetno bodo primerjali 2.0 motor primerljiv po pospeških z ID, in z avtomatskim menjalnikom.crunchy napisal/-a:Vsakič poudarjajo, da bo cena primerljiva z dizelskim modelom Golfa. Naj mi že enkrat nekdo pove kaj je ta "določena" cena dizelskega modela.Taragula napisal/-a:https://youtu.be/q2Tqw9LX3QE
Cene se gibljejo od 17300 EUR do nekje 27200 EUR ne upoštevajoč dodatne opreme, ki pa lahko ceno dobesedno raketira (vem, ker sem zvest uporabnik Volkswagnov že vrsto let). "Don't hold your breath", bi rekel. Seveda pa upam, da se motim.
Koliko je cena najšibkejši 2.0 dizel in avtomatik, 1.6 dizel je itak mlinček za upokojence?
Pri ID upoštevaj še nemško subvencijo.
Menda bi ID imel 11kW polnilec(3x16), že e-golf ima 7.4kW polnilec(2x16), na dveh fazah 16A je veliko bolje kot Leaf in ostali z polnilcem 32A enofazno.
Re: ID
Zaradi polne lune smo popolnoma zasmetili Id temo
No, meni je prvi namig glede končne oblike zelo všeč
No, meni je prvi namig glede končne oblike zelo všeč