ID

Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

ID

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

screen-shot-2018-04-26-at-10-58-37-am.jpg
[/center]
Pravijo da naj bi bila to končna oblika evolucije e-Golfa in da naj bi mu bilo ime Neo. Dejansko pa to ni evolucija ampak preskok na I.D. platformo, v kateri bodo tudi Buzz, Crozz in Vizzion.
Uradna predstavitev bo predvidoma naslednje leto, kar pomeni da bo treba počakati še vsaj dobro leto do dobavljivosti.

Vir: https://www.bild.de/bild-plus/auto/auto ... .bild.html
DGJ, Denis_, Dzun Tao
hribovc0601
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 570
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
495
711

Re: Neo?

Odgovor Napisal/-a hribovc0601 »

Eden izmed tisoč koncepthih vozil wv, medtem pa se veselo vozimo na elektiko z vozili ostalih znamk. Nemci res ne dojamejo, da naj prenehajo s koncepti in dajo ven uporaben in cenovno dostopen EV, pa bodo tudi kaj zaslužili.
timo, talker2, DGJ, matija, mkonci, Stromar, Dzun Tao
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Neo?

Odgovor Napisal/-a CRF »

Saj mogoče celo bi, pa ne znajo naredit takega.
timo
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1124
866
1084

Re: Neo?

Odgovor Napisal/-a giotto »

CRF napisal/-a:Saj mogoče celo bi, pa ne znajo naredit takega.
Nočejo...
DGJ, Stromar
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: ID

Odgovor Napisal/-a CRF »

https://electrek.co/2018/09/18/vw-meb-p ... dable-evs/
DB2018AU02246_large.jpg
[/center]
Zakaj jim ne gre v glavo da je sredina spredaj najboljši prostor za vtičnico polnjenje!
DGJ
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: ID

Odgovor Napisal/-a CRF »

Še nekaj zanimivih podatkov:
Christian Senger, VW’s Head of Product Line for E-Mobility, told Auto
Express, “We will have three different ranges of I.D. hatchback, to
allow for people with different budgets. The entry-level car will have a WLTP range of 330km (205 miles), and it will also have more limited performance.

Auto Express understands that the most modest I.D. hatch will get a
48kWh battery and that it will be available for the price of a
well-specced diesel Golf - or around £27,500 after the UK government’s
plug-in vehicles grant is applied.

Senger added, “For the mid-spec, we have actually exceeded our target,
which was 400km (250 miles). It’s more than that - closer to 450 (280
miles). And we’re still finalising what the range-topping battery
capacity will be.”

The car will have a charging point at the rear of the driver’s side in
the UK, and it will offer two forms of AC charging - 7.2kW and 11kW -
plus DC charging at up to 125kW, the maximum that can be achieved with
the car’s 400-volt electrical systems.
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1534
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
945

Re: ID

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Dopade se mi, da so motor lepo potopili in bo prostor za prtljažnik tudi spredaj (zato verjento polnjenje ob strani).
tomi123
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 520
Kraj: radeče
221
182

Re: ID

Odgovor Napisal/-a tomi123 »

tole se mi zdi bolj kot ne skica. Ker, če bo tako potem zadaj ne bo prtljažnika saj motor sega do sredine amortizerjev kje je še školjka in notranje obloge. Ali pa si mislil ostalo elektroniko, ki je spredaj res močno potisnjena v tla. Pri mojem je motor dosti nižje postavljen pa je vseeno zelo zmanjšan prostor.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: ID

Odgovor Napisal/-a CRF »

Po čem sklepate kje ima tole podvozje spredaj in kje zadaj? Meni se zdi da je motor zadaj.
Upup
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 699
Kraj: Kranj
Avto: E-up
340
28

Re: ID

Odgovor Napisal/-a Upup »

Hladilnik
tomi123
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 520
Kraj: radeče
221
182

Re: ID

Odgovor Napisal/-a tomi123 »

Upup napisal/-a:Hladilnik
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: ID

Odgovor Napisal/-a matija »

Tudi EQC (Mercedes) ima fizicno prostor za Frunk, a ga ni iz enostavnega razloga - Mercedes ima ustaljene linije v tovarni za svoja ICE vozila in jih ne zelijo spreminjat. Robot ki vstavi ICE spredaj, bi morali reprogramirat/menjat/dodelat. Zato pac motorni prostor ostane prazen in brez frunka. Genialno ...

Skratka tudi ce je prostor, ni nujno da bo prisoten

Sicer pa: platforme, koncepti, filmcki, pikespeak dirke, ... prodajajo pa dizle ter delajo teste na opicah s katerimi poskusajo dokazat da izpusti niso skodljivi. Hkrati se povezujejo z ostalimi nemci, kako nadmudrit WLTP. Oh ja ta VAG ...
timo, pirpy, Robie
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: ID

Odgovor Napisal/-a DGJ »

CRF napisal/-a:Zakaj jim ne gre v glavo da je sredina spredaj najboljši prostor za vtičnico polnjenje!
x2
To bi spremenil na IONIQ-u... če bi lahko.
timo, magic, Robinhood
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 414
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: ID

Odgovor Napisal/-a magic »

DGJ napisal/-a:
CRF napisal/-a:Zakaj jim ne gre v glavo da je sredina spredaj najboljši prostor za vtičnico polnjenje!
x2
To bi spremenil na IONIQ-u... če bi lahko.
Jaz tudi takoj, spredaj je zakon, kot ima zoe in leaf
DGJ
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: ID

Odgovor Napisal/-a robertto »

In Soul
magic, instrukcije, DGJ, Damijan
amaterB
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 554
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
315
190

Re: ID

Odgovor Napisal/-a amaterB »

Meni bi pa doma ful bolj pasalo zadaj, ker imam majhno dvorišče in ponavadi parkiram na rikverc. Sicer le teoretiziram, nimam EVja, sem se pa resno zanimal za Niro PHEV in bi mi kar narobe hodilo, da je vtičnica spredaj levo. V bistvu bi bilo idealno, če bi imel dve vtičnici na nasprotnih koncih, pa lahko je tadruga omejena na nekaj kW. Potem doma vsak priklopi tam kjer mu bolj paše.

Edit: pri novih avtih z vse večjo baterijo bo problem vse manjši, ker ne bo več treba polniti vsak dan.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: ID

Odgovor Napisal/-a CRF »

Cena naj bi bila 25.000€ za WLTP range 330km. Long range verzija: 450km.
Polnilec 7.2 kW ali 11 kW AC in 125 kW DC.

Bere se lepo....
timo, Robinhood, mkonci, giotto
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 313
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
471
676

Re: ID

Odgovor Napisal/-a Robinhood »

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: ID

Odgovor Napisal/-a CRF »

Prvi zakamuflirani v divjini... https://electrek.co/2018/12/14/vw-elect ... d-testing/
VW-ID-electric-car-e1544785826779.jpg
[/center]
pirpy, mkonci, FSP, talker2
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 225
Kraj: Ljubljana
Avto: #4438
101
93

Re: ID

Odgovor Napisal/-a FSP »

In kdaj bo v Sloveniji?
Odgovori

Vrni se na “ID.3”