Stran 1 od 1

Vožnja pod lediščem

Objavljeno: 08 Jan 2017, 15:32
Napisal/-a maruti
Danes sem se probal peljati od doma (rošpoh 153/b) do Hotel Bellevue na pohorju. Začel sem pri 100% baterije in pri -7 stopin. Vožnja je trajala 49 min, razdalja pa je bila 32km. Višinska razlika pa je 266m (rošpoh) Bellevue 1042m, porabo pa sem nekje 40% baterije. Kakšne pa mate vi izkušnje na mrazu?

Re: Vožnja pod lediščem

Objavljeno: 08 Jan 2017, 15:47
Napisal/-a CRF
Slabe (Zoe) http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=11&t=175&p=6058#p6058
Poraba pa solidna, dobrih 20kWh/100km.

Re: Vožnja pod lediščem

Objavljeno: 11 Jan 2017, 09:26
Napisal/-a robert
te dni sem imel priliko stestirat obnašanje baterije pod lediščem.
Če je zunaj mraz in štartaš z mrzlo baterijo, je poraba kar precejšnja... na avtocesti 20-22kWh
Če je zunaj mraz in štartraš s toplo baterijo pa je poraba med 15 do 17kWh
Oboje podobni pogoji -6C, hitrost okoli 100km/h, vožnja po avtocesti, relatina ravnina (stalno gor dol - bavarska).
Nekaj odsekov sem vozil tudi okoli 120km/h, pa se ni poznalo na porabi???, če sem poskrbel za gretje, če ne pa ful!
Baterijo pa sem ogrel tako, da sem med polnenjem DC imel prižgano notranje gretje na 24C, 2x sem pozabil vklopit to gretje in takrat je bila poraba velika. Vsakič je bil štart takoj po polnenju.
Tole je čist impirično, če pa to drži teoretično pa naj kdo drug pove.

Re: Vožnja pod lediščem

Objavljeno: 11 Jan 2017, 09:36
Napisal/-a pirpy
Kako si lahko z notranjim gretjem ogrel baterijo ? Ali imaš podatek o temperaturi baterije?
Jaz imam porabo te dni 22 kw/100km na navadnih cestah.

Re: Vožnja pod lediščem

Objavljeno: 11 Jan 2017, 09:41
Napisal/-a CRF
C-Zero in podobni grejejo/hladijo baterijo z notranjim zrakom. Novejši avtomobili pa ne vem če...

Re: Vožnja pod lediščem

Objavljeno: 11 Jan 2017, 09:44
Napisal/-a Drejchi
če je hitro DC polnjenje ni ogrelo, kako jo bo malce toplejši zrak v kabini?

Re: Vožnja pod lediščem

Objavljeno: 11 Jan 2017, 11:47
Napisal/-a matija
Vse vpliva na domet pozimi, tudi temperartura motorja. To je dokazal v enem izmed testov Bjőrn, kjer je avto predgrel (vkljucno z baterijo na 17°C) ter imel v eno smer (hladen motor) visjo porabo kot na poti nazaj (topel motor). Razlik v nadmorski visini ni bilo.

Pri teh temperaturah (npr danes -16°C) se kar pozna. CZero je slabo izoliran, zato pri taksni temperaturi tudi sam grelec slabse greje. Poraba danes v sluzbo je bila ce se ne motim malo nad 20kWh/100km z gretjem na full. Range s polno baterijo je 60km (vecino avtocesta, 95-100km/h).

Ce bi z energijo varceval (manj gretja) ali vozil bolj po mestu bi naredil 75km.

Re: Vožnja pod lediščem

Objavljeno: 11 Jan 2017, 13:02
Napisal/-a Damijan
Drejchi napisal/-a:če je hitro DC polnjenje ni ogrelo, kako jo bo malce toplejši zrak v kabini?
BCCS poskrbi za najugodnejše pogoje.

Kia Soul EV pri DC polnjenju vedno vklopi zajem zraka izpod prednjih sedežev,
poleti ohlajen klimatiziran zrak ugodno vpliva na daljšo življenjsko dobo,
pozimi zagotovo obratno pomaga dodatno gretje - poleg samega segrevanja pri višjem toku polnjenja (in poleg vgrajenega opcijskega grelca v akumulatorju, ki se vklopi pri nižjih temperaturah).

več: http://www.mykiasoulev.com/forum/viewto ... 7&start=20

Re: Vožnja pod lediščem

Objavljeno: 11 Jan 2017, 16:51
Napisal/-a Goran
Skratka pozimi se ne moremo hvaliti. Danes bi naredil cca 130 km po mestu, malo obvoznice .... Kar se tiče predgretja ... sem ga zjutraj segrel, določim mu čas odhoda in baje začne tlako že 3 ure prej ..... sam kaj ko se potem peljem 7 km in avto stoji 1 uro in se vse skupaj ohladi. Če pa ni na štromu pa baterij baje ne ogreva, samo kabino. Tudi ne vem kdaj in kako uporablja toplotno črpalko. Ampak dnevno imam dovolj 100 km dosega, tako, da mi zaenkrat vse skupaj zadošča. Itak mam raje poletje, odkar imam pa štromarja pa še toliko bolj

Re: Vožnja pod lediščem

Objavljeno: 11 Jan 2017, 21:18
Napisal/-a Jernej
Tudi moja izkusnja....
Do danes ponoci sem ga vedno polnil v garazi na cca 18 stopinj.... danes sem ga pustil zunaj in polnil....
V garazi mi napolne 139 na pogoje ki jih ima...zunaj mi je napolnil 112 km....
Sem opazil da mi sedaj ko je mrzlo...(danes zjutraj v gornjem gradu -16 stopinj) veliko vec porablja za isto pot in maj polne na isti poti....
Peljem se vsak dan iz gg v ljubljano preko prelaza crnivec n.v. 902... in ko se spuscam.proti kamniku mi sedaj ranga ne napolne ampak mi ga pusti na prbl. isti km kot sem ga imel na vrhu prelaza neglede na to da sem prevozil cca 16 km.... v toplejsih razmerah mi ga napolne se za ene 7-8 km in prevozim 16 km...
Ja te razmere nam niso naklonjene...ampak tudi klasicnim avtomobilom niso...ne vzge..porabi vec...ipd....
Ne glede na vse...
sem se vedno izjemno zadovoljen z nakupom....in vse ustreza mojim potrebam mobilnosti )))
Full sem vesel da mi ni treba vec tankat...to mi je bila vedno muka....
Kia soul sluzi svojem namenu....

Re: Vožnja pod lediščem

Objavljeno: 12 Jan 2017, 04:26
Napisal/-a robert
pirpy napisal/-a:Kako si lahko z notranjim gretjem ogrel baterijo ? Ali imaš podatek o temperaturi baterije?
Jaz imam porabo te dni 22 kw/100km na navadnih cestah.
Nažalost podatka o temperaturi nimam.
Soul ima v kufru en ventilator, ki se pri polnenju vžge in vleče zrak iz kabine skozi baterijo.
Očitno manjka ravno to! Ker je bila razlika kar občutna, če sem med polnenjem imel prižgano gretje.
Ko se vrnem v slo, bom na poti še bolj pozoren.

Re: Vožnja pod lediščem

Objavljeno: 12 Jan 2017, 09:34
Napisal/-a Damijan
Na tej shemi je viden prikaz hlajenja/gretja pri Kia Soul EV.

vir: https://driving.solar/kia-soul-ev-vs-ni ... omparison/

Re: Vožnja pod lediščem

Objavljeno: 14 Jan 2017, 11:32
Napisal/-a matija
Full heater, svez sneg ~20cm, nespluzene ceste in ... zadnji pogon Kratka medosna, ogromno navora za to tezo, avto je izredno vodljiv. Domet <50km od tega polovica avtoceste.
snih.jpg
snih.jpg (94.81 KiB) Pogledano 9895 krat

Re: Vožnja pod lediščem

Objavljeno: 23 Jan 2017, 09:57
Napisal/-a AndY1
CRF napisal/-a:C-Zero in podobni grejejo/hladijo baterijo z notranjim zrakom. Novejši avtomobili pa ne vem če...
Ampera/Volt1 je že davnega leta 2010 imela gretje/hlajenje baterije preko hladilne tekočine in 1.8kW grelca za ogrevanje baterije in isto klima napravo, ki je tudi za kabino, s kateri hladi tekočino za baterijo.
Klima naprava lahko hkrati hladi kabino in hladi tekočino za baterije.

Re: Vožnja pod lediščem

Objavljeno: 27 Jan 2017, 08:34
Napisal/-a Damijan
Bjorn testira
[youtube]https://youtu.be/Xu_a2MPUtco[/youtube]

Re: Vožnja pod lediščem

Objavljeno: 27 Jan 2017, 17:50
Napisal/-a pirpy
Škoda da niso enaki pogoji kot pri zoe (20 stopinj nižje)

Re: Vožnja pod lediščem

Objavljeno: 27 Jan 2017, 22:51
Napisal/-a Damijan
Zanimiva je npr. 32 minuta, ko prijazno odstopi CHAdeMO lastniku Leafa, ker je sam že preko 80% (ko upada tok DC polnjenja) in priklopi na 6,6kW AC...
Caring is Sharing - točno o tem sem že pisal, kako novodobni lastniki EV še ne razumejo ali nočejo razumeti, da na "hitri" pp ni potrebno niti prijazno vztrajati do 100%...

Re: Vožnja pod lediščem

Objavljeno: 28 Jan 2017, 12:20
Napisal/-a Damijan
Sem se zatipkal