Soul EV by Bsheep

Kia Soul EV
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 404
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
255
139

Soul EV by Bsheep

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 05 Okt 2016, 19:02

pozdravljeni,

Kmalu bom postal nov lastnik kia soul ev , dva uporabika in voznika kia soul ev sem ze spoznal...

Tako da imam par vprasanj. Prvo je kaksen kabel za polnjenje vozila dobim zraven vozila?

Ali pri kablu za javne polnilnice type1 to type2 so pomembi amperi? Ali primer lahko kupim en kabel type1 to type2 32A in z njem filam na vseh javnih polnilnicah pa tudi ce so 11kw,22kw in 12A,16A,20A,32A ali moram sabo voziti 10 vrst kablov?

HVALA
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1761
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
576
835

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a CRF » 05 Okt 2016, 19:26

Pozdravljen na forumu in čestitke za odličen nakup.
Bodo lastniki Soulov točno povedali kaj dobiš zraven, glede amperaže je pa zagotovo dober en kabel za vse moči nižje od deklarirane.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 668
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
406
607

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a Damijan » 05 Okt 2016, 21:45

Kateri kabel/kable dobiš zraven vozila bo najbolje vedel povedati prodajalec :)

DeLonghi in Robert sta poleg 10A šuko-type1 kabla za občasno polnjenje dobila v kompletu tudi type2-type1 originalni Kia 32A kabel (vtikača sta od proizvajalca Dostar) rdeče barve.

Ostali kupci smo morali tak kabel (pre)plačati, zato toplo priporočam nakup kakovostnejšega (beri tanjšega in bolj odpornega) oranžnega kabla nemškega proizvajalca Lapp, ki je v ponudbi pri Metronu ([CC02] Type 1 to Type 2 (32A, 1-phase) – Metron Shop), lahko se vzame tudi malce daljšega (5m in več), da ni težav, če je polnilna postaja težje dostopna.

Poleg tega se splača kupiti tudi "prenosno" polnilno postajo - kabel, ki omogoča hitrejše polnjenje (16A in več):
EV Portable Charging Stations – Metron Shop
če želimo doma polniti hitreje (nočna tarifa od 22 do 6) ali potovati po krajih, kjer polnilne postaje še niso dovolj pogoste.
matija
Uporabniški avatar
robert
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 396
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
394
316

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a robert » 06 Okt 2016, 11:35

Pozdravljen med lastniki Soulov!

Še moje izkušnje s kabli.

Na polni postaji se polnilna postaja in avto zmenita ;) s kakšno močjo se bo polnilo. Za 32A mora biti seveda primeren kabel.
To pomeni, da se bo avto polnil, kolikor mu bo polnilna postaja dovolila.
Precej polnilnih postaj je 11 ali 22kW.. ampak to so tri fazne. Soul pa ima enofazni 6,6 kW polnilec. To pomeni, da se bo na 22kW polnilnici polnilo s 6,6 kW .... Opaženo je celo bilo, da se Damijanov in DeLonghijev Soul polni z 6 kW (cca. 10% je znižano od nazivne) ... oba sta modelno leto 2016 ... moj je sicer kupljen v istem obdobju, samo je modelno leto 2015 in polni vedno s polno močjo.

In potem je še polnenje v objektih kjer imajo običajne vtičnice..šuko 10A, kemperske 16A, enofazni 32A, "motorne" 3x16A, in industrijske 3x32A.
Tu se mora avto zmenit s kablom. Tudi sam ga kupil pri Metronu.
Rabiš en kabel, pri meni je na koncu 32A enofazni vtikač in nekaj adapterjev. Narediš si jih lahko sam, dele dobiš v vsaki bolje založeni elektro trgovini.
Ta polnilni kabel se lahko nastavi na 6A, 8A, 10A, 14A, 16A, 20A, 25A, 32A (vmesni tokovi), kar zna priti včasih zelo prav. Meni se je zgodilo v ČezSoči, da sem v avtokampu z 10A vrgel ven glavne varovalke celotnemu kampu in gostilni, z 8A je pa šlo.
Upoštevaj, da je 10A = 2,2kWh (priložen polnilec) , 16A pa 3,5kWh, 20A = 4,4kWh--- kar se lahko precej pozna, če se ti mudi.

Moraš pa biti seveda previden. Če boš polniš doma s 25A in so tvoje glavne varovalke 3X25A, mora ta biti faza prazna (neobremenjena), sicer bo vse vrglo ven ;)

Uporabnost tega kabla se pokaže takrat ko se ti mudi ali naprimer v CityParku ko je nekdo na Type2 in je prosta samo šuko vtičnica. Z orginalnim polnilcem napolniš samo 7-8% baterije na uro, 16A pa da 11 do 13% na uro.
CRF, Damijan
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 404
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
255
139

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 06 Okt 2016, 16:09

No robert in damjan najlepsa hvala razsvetlila sta me! Ko dobim soula ev se oglasim na gorenski! Gremo na bio pivo...hehe

Naslednje vprasanje to je prvi utikac v avtu ki je namenjen za doma ali javne polnilnice in ce razumem nebo sel vec kot 6.6kw....

Chademo vtikac v avtu je pa do 10kw... kaj ce bi pa type1 to chademo kabel obstajal? Bi pol na 22kw poataji polnil z 22kw? Ce bi obstajal? Ali je se kje varka?

To pomeni na Igu imam javno polnilnico 22kw 32a v kolkem casu se bi napolnil avto?

Doma je glavna varovalka 32a vticnice so pa 16a ce filam ponoc k je samo bojler przgan...bo kj vrgl vn?
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 668
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
406
607

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a Damijan » 06 Okt 2016, 16:11

Na 22kW je avto napolnjen 21%/h, CHAdeMO je DC in omogoča 50 in celo 100kW - tam si napolnjen v slabe pol ure ;)
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1761
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
576
835

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a CRF » 06 Okt 2016, 16:21

Soul ima do 6kW na AC in do 100kW na DC (CHAdeMO).
Drugih kombinacij ni. Tako da na free javnih polnilnicah boš polnil 6kW, doma 3kW, na avtocesti pa 50kW.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 404
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
255
139

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 06 Okt 2016, 17:26

Hvala hvala hvala vsem!

Samo se izvem od prodajalca kaksne kable dobim zraven upam na type1 to type2...

In upam da 1 november ko pripelje slepar 5 soul ev da bo kaksen moder z belo streho.... Za belega z modro streho so 100%!

Komaj cakam....umes pa sigurno se kaj povprasam... 4 rfid kartice ze imam na hr se cakam...v celje grem pa drug tedn os iskat...
matija, CRF
Uporabniški avatar
robert
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 396
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
394
316

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a robert » 07 Okt 2016, 07:13

Avti z Type1 imajo vedno enofazni AC polnilec in nikoli ne morejo izkoristiti nazivne moči polnilnice, če je ta 3 fazna.
Zakaj je tako? Ker so EVji delani za kalifornijski trg, kjer pa nimajo trofaznega električnega omrežja.
Tudi avti z Type 2 ne pomeni da jih avtomatsko polneš trofazno... Npr. Golf, prvi i3.

Je pa dobro, da ko vidiš postajo 22kW ... takoj asociiraš 21% ali 25% na uro!

Edina možnost da polneš z 22kW je mobilni DC pretvornik ChaDemo.. vendar je trenutno prevelik in občutno predrag (5000 € in več)

Edit, admin: debata na to temo se nadaljuje tukaj: Hitrejša domača polnilnica (chademo) - EVSVET.eu
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 404
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
255
139

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 09 Okt 2016, 10:44

Se nekaj sem se spomnil... Kaksne zarnice ima soul ev v luci h1? Meglenke hb4 ? Nameravam vse zamenjati z led...
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 813
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
433
724

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a matija » 09 Okt 2016, 11:51

LED ki jih sam kupis in vgradis namesto halogenk mislim da niso dovoljene, tudi verjetno ne mores homologirat in ne bos prisel cez tehnicnega + mimo kaksne kontrole tudi ne.

Ko sem dobil testnega Soula od KMAG Ljubljana, sem prav vprasal ali je to resno - Led Daylight + halogenke za ponoci. A so pritrdili :) Ce se ne motim tudi kot dodatna oprema ni, oz. bo povedal kak lastnik bolj tocno.

Takle je bil, ce se kaj vidi struktura luci:
Priponke
IMG_6366.JPG
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 404
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
255
139

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 09 Okt 2016, 12:36

Tocno tega sem tudi jaz imel na testni in sem imel skoraj enako vprasanje...hihi

Saj ce uzamem 4200k se skoraj poznalo ne bo...hid nebom notr daju prevec kablov in balast... LED cist zakon in plugnplay...

Zanimivo ful se v ev avtih pazi na porabo elektrike... Potem pa halogenke k ful porabjo, tablica osvetljava tudi navadna zarnica, strop navadna zarnica....???? Sam to so malenkosti k jih sam zrihtas...
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 404
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
255
139

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 09 Okt 2016, 12:39

Dodatna oprema k osnovni pa je lahko:

Stekleno pomicna streha
Usnjeni sedezi hlajeno in greti

Xenon se ni mogoc
Elektricni sedezi sploh ne
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 668
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
406
607

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a Damijan » 09 Okt 2016, 14:07

Poraba žarnic je zanemarljiva, vseeno bi bilo fino imeti xenon ali LED, v prihodnosti bodo samo še laserji...

Prednosti Soul EV so še: 8" LCD, nadgradnja bo omogočala Google Android Car in Apple Car.

Klima ima že v osnovi toplotne črpalko in ionizator.
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 404
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
255
139

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 09 Okt 2016, 14:18

Ima soul ev h1 kratka luc in hb4 meglenka?

Ja sem tudi to zasledil za 8inch lcd da bo not android sistem...kulsko...
s-l500.jpg
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 668
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
406
607

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a Damijan » 09 Okt 2016, 15:54

Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 668
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
406
607

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a Damijan » 09 Okt 2016, 15:55

Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 404
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
255
139

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 09 Okt 2016, 16:23

Luc ima notr dve leci ena dovga in ena kratka luc in ponavadi luc z leco je notr h1 zarnica. Tukaj so pa h7? Zanimivo in hvala
Uporabniški avatar
robert
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 396
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
394
316

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a robert » 09 Okt 2016, 16:42

Ko boš in če boš zamenjal, pa javi.
Tudi ostali smo na začetku veliko debatirali o LED lučeh, potem je pa pokazal izračun, da če se voziš samo ponoči, nebi pridobil več kot 2km dometa. In smo se vsi odločili, da je investicija prevelika za učinek :( .
No mogoče se je v enem letu kaj spremenilo.

Meni je ta trenutek boljši upgrade, dodatni woofer v prtljažnik oz. bass zvočnik 8-) :coffee: :party: , Prostor je, samo izvedbo treba naredit.
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 404
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
255
139

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 09 Okt 2016, 16:50

V navodilih sem nasel H7 sta dovga in kratka luc , se enkrat zanimivo! Za meglenko pise 9006 hjm? na videz po sliki je HB4 to ze imam LED. V kratko gre takoj LED .

Se nekaj kako je z zvocniki , baje naj bi se kr dobro igralo? Jaz sem razvajen z VOLVO original ozvocenjem in LEXUS Mark Levison ozvocenjem kako bi to primerjal z Kio? hihi

s-l1600 (1).jpg

s-l1600 (2).jpg

s-l1600 (3).jpg

s-l1600.jpg

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na