Damijan napisal/-a:sem se zatipkal - 34.000 km in "zdravje" 96,2% - torej degradacija 3,8%, torej bo pri 150k 16,76%...
Trenutno so se vsi lastniki Soul EV-jev v Sloveniji vozili v jeseni oz. zimi, torej v zmernih temperaturah, kar se baterije tiče.
Ključno bo poletje in temperature, ki bodo prišle z njim. Poletne temperature in pripeka na soncu na parkirnih mestih bo največji test za baterije.
Npr, Ampera tudi če je parkirana in nepriklopljena na vtičnico, zažene klimo napravo, s katero ohladi hladilno tekočino baterije in s tem baterijo, ko le-ta preseže 30°C in jo ohladi na 24°C.
Dela Soul EV tudi kaj podobnega, da zažene klimo napravo, s katero ohladi kabino in posledično baterijo? Vem, da Soul EV ima baterijo hlajeno s kabinskim zrakom in med vožnjo to ni problem, ker je v kabini temperatura recimo 23°C, ko se človek vozi, ker si prižge klimo.
Ključno je, ko se bo poleti polnil na CHADEMO-u ali pa stal pod žgočim soncem na parkirnem mestu.