Soul EV iz prve roke

Odgovori
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Soul EV iz prve roke

Odgovor Napisal/-a CRF »

Edit: razceplnejo iz druge teme

Pozdravljen na forumu robert. Hvala za informacijo!

Sicer pa mislim da si prvi uporabnik s Kio Soul EV na forumu in verjetno tudi eden redkih v Sloveniji. Bi bilo fino slišat kakšne zanimive informacije iz prve roke. Kakšen je kaj doseg v teh "zimskih" dneh?
matija, pirpy
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Polnilnica za goste/obiskovalce

Odgovor Napisal/-a robert »

Domet v prejšnjem tednu je cca. 140 km.
Povprečna poraba okoli 16kW/100km, razen zadnje včerajšnje vožnje, ko sem vozil zelo EV je bila poraba 10.1kW/100km.

Ker se še nisem navadil na EV vožnjo, mi Soul "uide" tja med 105 in 120km/h na avtocesti... no pa vseeno naredim 140km, kar meni odgovarja.
CRF, Dzun Tao
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Polnilnica za goste/obiskovalce

Odgovor Napisal/-a CRF »

robert napisal/-a:Domet v prejšnjem tednu je cca. 140 km.
Povprečna poraba okoli 16kW/100km, razen zadnje včerajšnje vožnje, ko sem vozil zelo EV je bila poraba 10.1kW/100km.

Ker se še nisem navadil na EV vožnjo, mi Soul "uide" tja med 105 in 120km/h na avtocesti... no pa vseeno naredim 140km, kar meni odgovarja.
10.1kW/100km je odlična poraba. Saj EV vožnja je OK za takrat ko ti paše lepo počasi ali pa nujno rabiš več km.

Ali imaš doma polnilnico, ali polniš kar iz vtičnice? Soul ima mal večjo batrijo, bi pa to znal trajat že kar večji del noči?
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Polnilnica za goste/obiskovalce

Odgovor Napisal/-a robert »

Doma imam kermpersko vtičnico 1x16 in 1x20A+Polnilni kabel, zadeva deluje BP.
16A zadostuje za nočno polnjenje, cca. 7 ur, če je prazna baterija. Na 20A bi prišparal eno uro, samo so varovalke/a na max., tako da ne uporabljam.

Vožnja za 10.1 kW/100km je pa bila za izhod v sili, ker mi na Bledu polnilna postaja ni napolninila nič (izpad po 5minutah ). Predvideni range je bil 33km za 44km dolgo pot, no izšlo se je še z 10% polno baterijo doma.
Damijan
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Polnilnica za goste/obiskovalce

Odgovor Napisal/-a CRF »

No potem imaš pa podobno kot sem si jaz zamislil. Noč je dolga, in tudi s prazno baterijo se ne nameravam velikokrat vrnit domov

Potem si pa med bolj pogumnimi, ko se takole voziš izven dosega. Jaz bom ostal znotraj ali pa če so vsaj 3 backup-i na kupu No, saj pravijo da s časom pridobiš zaupanje.
robert
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Polnilnica za goste/obiskovalce

Odgovor Napisal/-a robert »

Izračun dosega je kalkulacija prejšnih voženj. Če veš, da si do točke B prišel relativno hitro (divjal), potem nekako veš, da je vrnitev na točko A z zelo umirjeno vožnjo več kot izvedljiva, tudi če je izven dosega.

Ta moja 20A vtičnica je v resnici enofazna 32A vtičnica (varovana 20A).
Pri tebi bo lažje, ker Zoe uporablja 3 faze za polnjenje, a ni tako?
in boš doma imel 3x16A =11kW, pri meni je 1x16A = 3,5kW, pa je vseeno zadosti za eno noč.
Sem razmišljal o povečanju moči glavnih varovalk, pa smo na koncu malo premetali porabnike po fazah, tako, da je zadnja faza sedaj skoraj prazna. Deluje!
CRF, Dzun Tao
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 533
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
312
26

Re: Soul EV iz prve roke

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

A tuki sedaj pišemo o izkušnjah s KIO?

No, jaz sem jo imel na vikend testu aprila. Da sem jo sploh dobil, sem moral veze izkoristiti saj naj bi bil avto neprestano zaseden s testnimi vožnjami. Se mi je zdelo čudno, saj so pri Kiji še okrog novega leta trdili, da avta sploh ne nameravajo prodajati, da so enega pripeljali tako, malo, za potestirati Potem sem avto dobil in v potovalnem računalniku je bilo res zabeleženih en kup kratkih voženj (nekaj kilometrov), verjetno res testnih.

Avto sem prevzel in ker je bil le pol poln in sem poleg avta dobil le J1772->Mennekes kabel sem šel najprej na Cigaletovo polniti.
2015-04-18 15.12.10.jpg
[/center]

Polnil sem le nekaj minut, napolnil v tem času nič, oz. nekaj malega (6.6kW polnilec pač več ne sprejme čeprav bi polnilnica lahko dala od sebe 22kW) in se napotil proti Litiji. Vmes pobral zainteresirane sopotnike in se v Litiji priklopil na polnilno postajo. Po pol urni kavici sem odklopil in šel nazaj proti Lj. V teh pol ure je avto sprejel nekaj več kot 3kWh elektrike. Kakorkoli že... ta hitrost polnjenja je obupno počasna. Sedaj, ko imamo pred Kristalno Palačo hitro polnilnico se gre lahko tja in si v nekaj minutah fertik, ampak v Lj imamo relativno veliko polnilnic, ki zmorejo 22kW, pa tega avto ni zna izkoristiti. Škoda.

Kar se samega avta tiče... je KIA. Lepo narejeno, veliko mehke gume, usnje (ZOE je v tem pogledu k jogurtov lonček, vse plastično), fency obrobe zvočnikov v vratih spredaj, ki svetijo, spreminjajo barvo in utripajo glede na predvajano glazbo. Prtljažnik je malce majhen, glede na velikost avta, če je avto dvobarven je streha naknadno barvana in prehod ni mehak, je oster (to bi lahko lepše naredili). Osrednji zaslon je ok, meniji, vsaj meni niso bili pretirano intuitivni in lepi, ampak se navadiš. Lepo ima prikazano trenutno porabo elektrike, veliko bolje od ZOE.
2015-04-18 15.03.22.jpg
[/center]
Pospeški so dobri, na papirju naj bi bil avto hitrejši od ZOE in ne dvomim, da je, se pa tega ne čuti. Pospeševanje je drugače zmapirano, podobno je pri NIssan Leafu, ki je na papirju veliko hitrejši od ZOE a občutek ni tak. Pelje se lepo, lepše od ZOE, ki je prazen kar malce pretrd za moj okus. Imam občutek, da je glasnejši, piš vetra okoli ogledal.

Primerjam z ZOE, ker sem ZOE vozil nekaj mesecev pred KIO in si jo lastim sedaj. Razlika v ceni je občutna, ne glede na najem baterije pri ZOE. Meni ZOE bolj odgovarja predvsem zaradi Chademo polnilca in nižje začetne cene, tudi lepša mi je in ima več prtljažnega prostora. Ima pa KIA večji doseg in je veliko lepše narejena.
CRF, Dzun Tao, robert, Damijan
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Soul EV iz prve roke

Odgovor Napisal/-a CRF »

Dobro napisano!
To da je dražji, ni nič narobe, saj dejansko dobiš nekaj več. Zanimivo pa da je Zoe trša, saj so bili Renaulti od nekdaj znani po mehkejšem vzmetenju.
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 533
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
312
26

Re: Soul EV iz prve roke

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

12k€ ni malenkost, vsaj meni ni. Ker če se gremo to igrico, potem daš še 12k€ zraven in imaš BMW i3 REX in če daš še nekaj zraven, dobiš Teslo.

Renaulti pa že dolgo niso mehki, aktualni modeli so vsi po vrsti trdi, meni pretrdi. Včasih je veljalo, da če si želel trd avto si kupil nemca, sedaj se je to obrnilo in so francozi ratali trdi, nemci pa mehki.
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 286
Kraj: marost
Avto: generator
61
15

Re: Soul EV iz prve roke

Odgovor Napisal/-a elektromobilni »

Drejchi napisal/-a: Meni ZOE bolj odgovarja predvsem zaradi Chademo polnilca
Verjetno si mislil "chameleon" polnilca, ker CHAdeMO imajo Leaf, KIA, PION, C Zero...
Meni še ni uspelo dobiti KIE, res moraš imeti "veze", da jo dobiš za vikend, žal.
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 533
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
312
26

Re: Soul EV iz prve roke

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

Ja, maš prav, bi popravil pa ne znam. Hvala.
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

Re: Soul EV iz prve roke

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

Drejchi napisal/-a:Ja, maš prav, bi popravil pa ne znam. Hvala.
Bolje da ne. Vsak se zmoti. Drugače se iz takšnih in drugačnih razlogov začne spreminjat zgodovina. To pa, vemo iz filmov, ima vedno slabe posledice

Prispevke se lahko ureja 10 minut po objavi. Idelano bi bilo do prvega odgovora, ampak ta opcija še ni realizirana.
Dzun Tao
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Soul EV iz prve roke

Odgovor Napisal/-a robert »

Škoda, ker imajo prizvajalci samo po en model EV v ponudbi. Sicer je jasno zakaj, pa vseeno.
Ni izbire znotraj znamke, tako da v bistvu primerjamo poplnoma drugačne avte.

Za mene je bil največji faktor prostornost na zadnji klopi saj se moja otroka bližata višini 190cm in pa dnevni domet, navadno naredim cca. 140 km.

i3 - zadaj je do klopi zelo otežen dostop in pa zadaj ni nobenega zračenja in tudi zvočnikov ni zadaj ??? za 50.000 EUR??
- domet je bolj bogi, je pa bil izvedljiv tudi brez REXa, ob predpostavki, da ga polniš kjer ga lahko
- pospeški so zakon!!
Zoe - je precej manjši avto in ni veliko prostora za noge zadaj
- domet nisem testiral
- ima pa fini polnilec
Leaf - za noge je zadaj prostora kar nekaj, ampak zaradi aerodinamičnosti hitro zmanjka prostora za glavo
- prtljažnik je velik
-domet nisem testiral, ta se lahko primerja s Kio, sploh prihajajoči model
Soul - zadaj je dovolj prostora za noge in glavo, prtljažnik ni velik, bo pa zadostoval
- domet je med 140km pozimi in ?? poleti, kar je zadosti za en dan, sploh če se enkrat malo dotoči
Tesla S- čisto druga kategorija

To so bili ključni podatki za odločitev. Piko na i, pa še nekaj tehničnih malenkosti. Npr. hlajena baterija, 6,6kW AC polnilec, 100kW DC polnilec.

Na Bledu sem naletel na redarja, ki je testiral Zoe za njihove potrebe. Ta avto verjetno za njih idealen. Najbolj zaradi "hitrega" polnilca. Na relaciji, ki jo bodo obdelovali Bled, Bohinj in Železniki, DC postaj ni, se pa rabijo hitri nafilat in naprej delat
CRF, Dzun Tao, Damijan
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Soul EV iz prve roke

Odgovor Napisal/-a CRF »

Koliko kilometrov pa si že naredil?
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Soul EV iz prve roke

Odgovor Napisal/-a robert »

v 9 dneh 1500 km
Dzun Tao
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Soul EV iz prve roke

Odgovor Napisal/-a CRF »

robert napisal/-a:v 9 dneh 1500 km
Hoho, super. Kar tako naprej!
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Soul EV iz prve roke

Odgovor Napisal/-a robert »

to je naš običajni dnevni krog.
Prvi izlet je planiran ta vikend.

Včeraj sem tudi zamenjal gume. Prvi vtis z zimski gumami: razen, da so bolj glasne, je poraba tam tam
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
53
70

Re: Soul EV iz prve roke

Odgovor Napisal/-a evf »

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Soul EV iz prve roke

Odgovor Napisal/-a CRF »

robert napisal/-a:;) to je naš običajni dnevni krog.
Prvi izlet je planiran ta vikend.

Včeraj sem tudi zamenjal gume. Prvi vtis z zimski gumami: razen, da so bolj glasne, je poraba tam tam
To boš pa nabral kilometrov!
Saj od letnih gum pa nekih čudežev ni pričakovati. Par procentov manj porabe že, ampak to se izgubi med ostalimi večjimi porabniki.
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 533
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
312
26

Re: Soul EV iz prve roke

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

Soul EV ima neke Eko gume (Hankook se mi zdi), ki imajo TreadWare 400 in so kr plastične. Michelin EnergyEV pri ZOE pa TW sploh nimajo naveden in so verjetno še ekstremnejše.

Jaz imam pa "navadne" Michelin Primacy 3, ki so večje in širše (205/45/17). Koliko gume odnesejo ne vem, pravijo da velik, moje izkušnje tega ne potrjujejo.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Soul EV”