Soul EV iz prve roke
Re: Soul EV iz prve roke
S "tvojim" testnim sem imel najmanj 11%, z našim Soulom EV smo imeli (do zdaj) najmanj 13%.
Načeloma je za vsak litijev-polimerni akumulator najbolje, da ga ne praznimo 100% - to je najbolj utrujajoče.
Veliko bolje je, da ga praznimo npr. do 50% in polnimo, kot da ga praznimo do 0%.
Tudi polnjenje do 100% je bolj "utrujajoče" kot do 80 ali 90%...
(pri klasičnem li-ionskem aku npr. od telefona, računalnika "zdrži ca. 500 praznjenj in polnjenj 100%-0%, če ga polnimo od 50% nazaj na 100% pa zdrži kar 1500 ciklov).
Ima pa tako 7 let garancije oz. 150.000km, da bo imel še vedno vsaj 70% kapacitete.
Načeloma je za vsak litijev-polimerni akumulator najbolje, da ga ne praznimo 100% - to je najbolj utrujajoče.
Veliko bolje je, da ga praznimo npr. do 50% in polnimo, kot da ga praznimo do 0%.
Tudi polnjenje do 100% je bolj "utrujajoče" kot do 80 ali 90%...
(pri klasičnem li-ionskem aku npr. od telefona, računalnika "zdrži ca. 500 praznjenj in polnjenj 100%-0%, če ga polnimo od 50% nazaj na 100% pa zdrži kar 1500 ciklov).
Ima pa tako 7 let garancije oz. 150.000km, da bo imel še vedno vsaj 70% kapacitete.
Soul EV believer
Re: Soul EV iz prve roke
Še to bi dodal - bruto ima Kia Soul EV akumulator velikosti 30,5kW, neto 27kW,
tako da tudi, ko imaš avto 100% napolnjen ali spraznjen do 0%, v resnici ostane še +/- 12%,
s temi 6% "zgoraj in spodaj" se poveča življenjska doba...
Več o akumulatorjih:
https://en.wikipedia.org/wiki/Lithium_p ... c_vehicles
In povečanju življenjske dobe:
http://batteryuniversity.com/learn/arti ... _batteries
tako da tudi, ko imaš avto 100% napolnjen ali spraznjen do 0%, v resnici ostane še +/- 12%,
s temi 6% "zgoraj in spodaj" se poveča življenjska doba...
Več o akumulatorjih:
https://en.wikipedia.org/wiki/Lithium_p ... c_vehicles
In povečanju življenjske dobe:
http://batteryuniversity.com/learn/arti ... _batteries
Soul EV believer
Re: Soul EV iz prve roke
Dober pristop, mislim da ga uporablja vecina proizvajalev. Celo ženin C-Zero ki se je zacel prodajat ze leta 2009 (i-miev) prizge zelvo na 12% soc, avto se ugasne na 10.5% soc.
Re: Soul EV iz prve roke
maruti napisal/-a:Se opravičujem sem se pretipko ja poraba je bila 23 kw.
Ker pa sem še novinec v tem področju pa sprejmem vsaki nasvet o ev.
Robert jaz sem ob nakupo dobil dva kabla in sicer navadnega na 220v ( adapter) pa pol kabel za polnilno postajo.
Damjan z veseljem sprejmem vabilo v krajnsko goro. Sam bom to opravil ko bojo malo toplejši dnevi in idealni pogoji da nem kje na cesti ostal.
Mam pa še eno prašanje zgodilo se mi je da sem se pripelja domol z 1% kapacitete baterije, prvič zato ker sem se preračunal z razdaljo do naslednje polnilnice, drugič pa zato ker me je zanimalo koliko rezerve imam.
Prašanje pa? je dobro ali ne da se batarija sprazni na toliko procentov?
Ja, Originalen Kabel za v šuko vtičnico zmore polnit največ z 10A oz. 2,2kW/uro.
Tukaj predlagam da si omisliš šuko polnilec na 16A, to 3,5kWna uro -- kar je skoraj enkrat več.
Jaz sem si sicer omislil 32A- http://eauto.si/metron-shop/?product=ty ... -case-test
od Andreja Pečjaka -- vendar če doma ali v službi nimaš 32A, nekako ni smiselno. V štirih mesecih, še nisem naletel na 32A. Tam kjer pa je 32A je pa tako ali tako Type2.
Druga možnost pa je, predelava originalnega polnilca na 16A- to te bo prišlo okoli 200 EUR. Dva od pet Soulov sta že predelala. Prednost je v tem, da no dodatnega tretjega kabla in pa ker Pečjakov kabel ni vodotesen (je treba biti malo bolj previdn).
Meni redno uspe priti domov z manj kot 10%. Najmanj je bilo ravno tako 1%, včeraj 4%, ponavadi si preračunam s kako hitrostjo lahko grem in zaenkrat se je izšlo
Če je OK pa bomo videli čez nekaj let.
Najbolje, da naredimo kak dogodek z DUŠO (Soul event).
Re: Soul EV iz prve roke
Je to kaj generalnega ali je specificno za Soul-ov polnilec? Bi pravi prislo tudi pri drugih avtomobilih, vecina proizvajalcev sedaj dela t.i. Granny kable za Schuko le z 9-10A.robert napisal/-a:Druga možnost pa je, predelava originalnega polnilca na 16A- to te bo prišlo okoli 200 EUR.
Re: Soul EV iz prve roke
Predelava je najcenejša, druga varianta je nakup npr.http://www.ebay.de/itm/121667584833
Soul EV believer
Re: Soul EV iz prve roke
Verjetno gre za vse avte... nisem sicer prepričan.matija napisal/-a:Je to kaj generalnega ali je specificno za Soul-ov polnilec? Bi pravi prislo tudi pri drugih avtomobilih, vecina proizvajalcev sedaj dela t.i. Granny kable za Schuko le z 9-10A.robert napisal/-a:Druga možnost pa je, predelava originalnega polnilca na 16A- to te bo prišlo okoli 200 EUR.
Poanta je v tem, da je originalen kabel IP65 (vodotesen) in se to izkoristi.
Je pa potrebna nova elektronika. Če je zanimivo .. dej na ZS.
Drugače je pa ta opcija z eBaya tudi odlična, sicer malo dražja, ampak original kabla se ne dotikaš.
Ker ... ko sem imel neko težavo z timerjem, je bilo kar dosti govora, na servisu, da je težava zaradi neoriginalnega kabla (Pečjakovega 32A). Težko je bilo dokazati neodvisnost neoriginalnega kabla od težave. No slučajno se je težava ponovila, ravno pred serviserjem, od nekem čudnem zaporedju vžiga in ugašanja avta.
Ponata pa je verjetno .. če bi imel originalen kabel predelan, ne vem če bi me sploh jemali resno.
Na koncu je bil samo Softwarski update in sedaj deluje
Če se ne motim nobena znamka ne ponuja "original" polnilnega kabla več kot 10A ???
Kje je tukaj logika? Ne vem! Če bi vsaj prodajali polnilne postaje, pa jih tudi ne.
Re: Soul EV iz prve roke
Seveda ta ideja ni slaba od roberta da bi naredli kaki SOUL ivent ob lepem vremeni da malo info izmenjamo.
Re: Soul EV iz prve roke
Sem ravno razmišljal če nas je že dovolj na forumu da bi organizirali eno srečanje. Kakšnih 10 aktivnih EV-jev je, pa če se nas zbere polovica je že nakaj.maruti napisal/-a:Seveda ta ideja ni slaba od roberta da bi naredli kaki SOUL ivent ob lepem vremeni da malo info izmenjamo.
Potem je pa treba najti še eno osrednjo lokacijo z vsaj par polnilnicami
Če je interes? Jaz sem za!
Re: Soul EV iz prve roke
To bo pa treba še dokazatDrejchi napisal/-a:A pol bo srečanje pri hitri polnilnici? Ker sicer razlik ni
Re: Soul EV iz prve roke
Tako ali tako me jezi, da se polni komaj z 22kw ,pa na qc polnim malokdaj, Zdaj pa še take izjave.Drejchi napisal/-a:A pol bo srečanje pri hitri polnilnici? Ker sicer razlik ni
Bo treba res preizkusit,sicer ga peljem nazaj
Re: Soul EV iz prve roke
Ne vem... jaz sem bil zadnjič pri Malgaju in dodobra pretipal testno R240 in razen motorja ne najdem razlik.
Re: Soul EV iz prve roke
Pa saj ga imaš, teoretično, po NEDC, 30km
...ampak po NEDC je doseg 240km, pa vemo kako je s tem...
...ampak po NEDC je doseg 240km, pa vemo kako je s tem...
Re: Soul EV iz prve roke
No verjetno v praksi je nekih 10 - 15 km razlike v dosegu kar pa je cca 10% in to pa je veeeliko.
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: Soul EV iz prve roke
Tako so prepričani vsi bodoči lastniki EV... potem se pa avto kupi in kmalu ugotovi, da tisto prgišče kilometrov ni tako zelo pomembno, ko pa je potrebno za njih obnovitev (polnitev baterije) čakati nekaj ur dlje in se začno debate kako avto čim hitreje napolniti. Pobrskaj po forumu...
Re: Soul EV iz prve roke
Pomembnost tistih 10 do 15km je zelo relativna. za nekoga ki se dnevno vozi na meji dosega je odločilna, za nekoga ki naredi na dan 50km, pa popolnoma nepomembna.
Da je izbira je čisto vredu, potem se pa že vsak odloči kje in kako dolgo bo polnil.
Da je izbira je čisto vredu, potem se pa že vsak odloči kje in kako dolgo bo polnil.
Re: Soul EV iz prve roke
Ja ideja ni slaba jaz sem za da se dobimo če je 5 soul-ov na enem kupi je tut prava paša za oči
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 16 Odgovori
- 666 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a aob01