Soul EV iz prve roke

Kia Soul EV
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 518
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
287
25

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 25 Sep 2017, 07:25

Ne
Bsheep
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 523
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
362
211

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 25 Sep 2017, 08:54

Robertto... Kia Soul EV ima dva prikljucka :

Prvi je TYPE1 kater ima moc 6.6kw/h ali 28amp

Drugi je CHADEMO 100kw/h ali 240amp

V type1 lahko vtaknes kar hoces z vsemi moznimi adapterji od type2 do 3 faza you name it. Ampak soul ti bo vedno uzel samo 1 fazo in 28amp ali 6.6kw/h in pika! To pomeni odgovor je DA... robertto
Damijan
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2290
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
835
1192

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a CRF » 25 Sep 2017, 08:59

Bolj točen odgovor bi bil: Avto se polni če se vmes uporabi ustrezen adapter, vendar se ne sme, ker je uporaba adapterjev s hitrimi polnilnicami prepovedana!
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 227
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
214
178

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a robertto » 25 Sep 2017, 18:01

Ali ne paše Soulov kabel type 2 na type 1 v vtič 43kW kabla, ki je na hitri polnilnici? Razumem, da bi se polnil samo z 1 fazo 6,3 kW ampak razmišljam v tej smeri, kot je Bjorn prikazal v enem videu, ki je imel okoli 80% poln avto in je odstopil DC polnilni kabel in se priklopil na AC s tem, da je tam bila type 2 vtičnica.
Mimo grede a Tesla se pa lahko napaja na chademo z adapterjem, če se pa ne sme.
Damijan, matija
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 546
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
604
397

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a robert » 25 Sep 2017, 21:04

Deluje samo pod pogojem, da podaljšaš pin ali skrajšaš adapter za 8mm. Sam imam en kabel tako prirejen.
Deluje.
Bolj ti to pride to prav na Tesla destination chargerjih ;)

Ta zadnje vprašanje je zanimiv. Pa se vseeno polnejo!
robertto
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 227
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
214
178

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a robertto » 25 Sep 2017, 21:19

Type 2 na kablu, ki sem ga kupil pri tvojem prijatelju je že skrajšan in paše na Tesla polnilnice. Se pravi, da bi varijanta AC 43kW hitra polnilnica (seveda 1 faza, moč 6,3kW) potem špilala?
robert
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 810
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
544
728

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a Damijan » 25 Sep 2017, 21:47

Seveda preverjeno deluje enofazno 6,6kW polnjenje, namesto "adapterja" se lahko uporabi tudi sponka, ki podaljša pin (o tem sem že pisal Re: BMW i3 - predstavitev - EVSVET.eu). In ravno pri Soul EV lahko le z AC polnimo od 94 do 100%.

Seveda bodo uporabniki Zoejev jezni, če bo AC priključek zaseden, ampak Soul EV se polni vsaj s 6,6kW (32A) - priključni hibridi ipd. pa samo s 3,7kW (16A) ali še manj.

Vseeno se strinjam s CRF, da je podaljševanje type2 kablov lahko problematično zaradi vodotesnosti in težave, če niso vmesni kabli dovolj močni...
robertto
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
650
1172

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a matija » 01 Okt 2017, 11:49

robertto je napisal/-a:kot je Bjorn prikazal v enem videu, ki je imel okoli 80% poln avto in je odstopil DC polnilni kabel in se priklopil na AC s tem, da je tam bila type 2 vtičnica.


Robertto, norvezani so nekaj let pred nami pri EV infrastrukturi ter imajo vecinoma ob DC polnilnicah zraven se locene AC s Type2. Zakaj je to dobro vemo vsi, pri nas se zatakne ze z upostevanjem razpisnih pogojev, da morajo imeti polnilnice tudi Schuko port ...

Bjorn je tako avto prestavil na zraven stojeco 22kW AC polnilnico, ni polnil na Type2 34kW.
timo
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 227
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
214
178

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a robertto » 01 Okt 2017, 13:05

Avta ni prestavljal amak je dal CHAdeMO priključek Lifu sam se je pa na isti polnilnici priklopil na Type 2. Konec koncev ni važno kaj je naredil, v glavnem na Petrolovi polnilnici se ne moreš priklopiti na polnilni kabel Tipe 2 (če bi bil CHAdeMO zaseden ali pa bi ga odstopil) in pika.
Priponke
0E43FCFF-2F54-4B13-B954-AB98AA1922DF.jpeg
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 810
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
544
728

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a Damijan » 01 Okt 2017, 14:33

Na SODO/Petrol FC se "splača" na Type2 polniti samo Zoe-jem s Continentalovim motorjem (43kW AC);
ostalo je možno, ampak absolutno predrago glede na prejeto količino energije...
robertto
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 227
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
214
178

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a robertto » 01 Okt 2017, 16:41

To se pa strinjam, da je taksno polnjenje predrago.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
650
1172

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a matija » 01 Okt 2017, 21:05

Robertto aha cisto mozno, sem ze veckrat opazil v njegovih videiih da to naredi, po spominu se on prestavi na 22kW ki so zraven. Ce pa je kdaj to slo na isti DC polnilnici pa se toliko bolje :-)

Mislim da ima Björn nek subscription, ki mu omogoca unlimited charging pri nekem operaterju (mislim da ne Fortum ampak nek drug). V taksnem primeru mu cena ni pomembna.

Damijan pri nas je tudi to mozno na Petrolu, dva primera:
- clovek ki z EV dosti potuje in ima petrolov paket Brezskrbni. Taksnemu je vseeno dokler je pod 225kWh tisti mesec, ali je na DCju nekaj minut, ali se za dodatno uro prestavi na Type2. Vkljucenih ima 225kWh kjer minute niso bistvene, od tega 170kWh na DC.
- novi BMW EVji mislim da imajo prvo leto brezplacno polnjenje na Petrolu. Ne vem ali je stvar se aktualna ali ne, vem da je jaz za PHEV-a nisem dobil. Ce je se aktualno, potem je tem lastnikom tudi vseeno in se mirno lahko prestavijo na Type2, vsaj jaz bi se ce bi bilo tako.
Damijan, CRF, talker2
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 227
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
214
178

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a robertto » 01 Okt 2017, 21:10

Slika, ki sem jo prilepil je printscreen iz Bjørnovega videa in se vidi da je 22kW Type 2 vticnica, ki je montirana na hitro polnilnico. Ta polnilnica sploh nima 43kW Type 2.
matija
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 546
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
604
397

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a robert » 01 Okt 2017, 21:52

Take polnilnice pri nas še nisem videl, ni pa treba daleč in jo srečaš.
Če greš na Blatno jezero je v Zalaegerszegu ena taka.
Zalaegerszeg- D--sz t--r - Zalaegerszeg- None - Electric Car Charging Station - PlugShare
Ne vidi se najbolje, samo je Type2 vtičnica, brez kabla. Z mojih oči je to super, ni potrebe po kakem posebnem kablu.
Na sliki se polni tudi Leaf s svojim kablom. Mal je hecn postavljena, je samo en plac, samo je na koncu poti, pa še kavarna je 10m stran, tako, da sem kar na cesti ustavu.... je pa potem prišel lastnik Leafa mim, ki je v štartu polnil na Type2 vtičnici, malo klepeta in je šlo
Priponke
soul-Leaf.jpg
195230.jpg
robertto, matija
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 227
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
214
178

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a robertto » 01 Okt 2017, 22:08

Fajn bi bilo, da bi tudi na hitrih polnilnicah bila ena Type2, 22kW vticnica, da (ce bi rabil) lahko napolnil do 100% ali za pomoc SHARING IS CARING.
Prosil bi administratorja, ce prestavi teh nekaj postov v pravo temo, ker smo malo zasli.
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 546
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
604
397

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a robert » 01 Okt 2017, 23:29

Realno ima to tam smisel, kjer se nekaj dogaja. Na Petrolu na Avtocesti pa pomoje ne.
Pr Mercatorju to razumem, da pa bi na Petrolu polnil do 100% pa nima smisla, ker je predrago, raje se še 1x ustaviš in dofilaš.
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 227
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
214
178

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a robertto » 02 Okt 2017, 00:36

Ce potujes naprimer na Hrvasko, kjer so slabo pokriti s PP, bi mogoce imelo smisel polniti do 100%. Do 22kW je na Petrolu brezplacno, od 22,01kW do 50 kW pa je placljivo.
Priponke
22022733-AD1D-44EE-88F6-24D80B69E36B.jpeg
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 546
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
604
397

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a robert » 02 Okt 2017, 07:46

Odvisno kam, smer Zagreb je Ok, za smer Split se moraš pa malo organizirat, en DC je umes.
Samo vseeno, Petrol ti bo računal glede na polnilnico in ne na moč, ki jo jemleš.
Že sedaj se malo ljudi polni na DC, da bi bil tak AC zraven pa ....
Ta "problem" do 100% imamo samo z Souli, ostale se lahko nafilajo na DCju do 100%, se mi zdi da kar vsi.
Vsaka stvar ima dve plati...
robertto
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
650
1172

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a matija » 03 Okt 2017, 02:25

C-Zero odklopi na 80.5%, potem se da priklopit ponovno in gre do 100%, ceprav polnilna moc nad 90% SoC pade pod mejo zdravega razuma, da bi to cakal.
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 260
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
124
6

Re: Soul EV iz prve roke

OdgovorNapisal/-a Goran » 03 Okt 2017, 10:22

Sem glih polnil ko sem tole bral in sem ob 80% počakal še 10 min.

Slika

Slika

Slika
matija

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na