Soul EV iz prve roke
Re: Soul EV iz prve roke
Tole bi se znalo odviti v napačno smer.
Čeprav smer proti Škotski je sedaj kar OK.
Lahko pa naredimo izlet v Makedonijo in smo danes na istem!
Kdor se bo danes odpravil tja, se mu najlepše reče Avanturist z dosti časa.
Ko sem ravno omenjal/primerjal telefone.
@Andy
Govoriš/va o obdobju NMT, o katerem se današnji mladini niti ne sanja. Ko je mobilna škatla stala 14.000 DEM. Moj je bil že bolj podoben telefonu, neka redka NOKIA je bila za pičlih 3.000 DEM.
Če primerjam te cene je iPhone in Galaxy prav poceni ??
Jp, to smo bili začetniki t-mobilnosti .....
Žalostno je, da se tega nihče več ne spomne, kaj šele ceni.
In podobno se bo verjetno zgodilo z e-mobilnostjo... avanture bodo šle v pozavo.
Čeprav smer proti Škotski je sedaj kar OK.
Lahko pa naredimo izlet v Makedonijo in smo danes na istem!
Kdor se bo danes odpravil tja, se mu najlepše reče Avanturist z dosti časa.
Ko sem ravno omenjal/primerjal telefone.
@Andy
Govoriš/va o obdobju NMT, o katerem se današnji mladini niti ne sanja. Ko je mobilna škatla stala 14.000 DEM. Moj je bil že bolj podoben telefonu, neka redka NOKIA je bila za pičlih 3.000 DEM.
Če primerjam te cene je iPhone in Galaxy prav poceni ??
Jp, to smo bili začetniki t-mobilnosti .....
Žalostno je, da se tega nihče več ne spomne, kaj šele ceni.
In podobno se bo verjetno zgodilo z e-mobilnostjo... avanture bodo šle v pozavo.
Re: Soul EV iz prve roke
Ko bodo baterije imele vec kot 100kwh, ne bo potrebe po ponjenju na javnih postajah. Tankalo se bo doma, ponoci. Tudi na hrvasko obalo bos prisel z enim polnjenjem, tam te pa caka itak vsaj suko vtikac.
Re: Soul EV iz prve roke
Res jematija napisal/-a:Andy precejsnja razlika je med full electric avtomobili ki jih ima vecina, kot ampero ki ima unlimited dometa z bencinom
Ampak pred Ampero sem imel 4 leta (od 2008 naprej) električni maxi-scooter Vectrix (mislim, da sem še vedno edini v Sloveniji), ki je naredil cca 70km z enim polnjenjem pri 70km/h, max hitrost 110km/h.
Naredili smo tudi reportažo z Avto Magazinom: http://www.avto-magazin.si/blogi-am/avt ... ljubljane/
Tako da imam še izkušnje od pred Ampere, kako je voziti čisto na elektriko. In takrat dejansko ni bilo nobene polnilne postaje po Sloveniji. Zato pa tudi sem izbral Ampero.
P.S.: Moram kdaj na kakšno srečanje priti z Vectrix-om (ali pa če se na hitro kje zmenimo), da ga vidite.
Re: Soul EV iz prve roke
Prevozenih 24000 km v 9 mesecih. Edina resna tezava, ki jo imam, je nedelujoca klima in mi jo servisirajo ze 2 meseca. Cakam na kondenzator klime iz Koreje.
Avto dela bp, SOH je isti kot je bil kot nov avto (preverjeno na zadnjem izrednem servisu).
Avto dela bp, SOH je isti kot je bil kot nov avto (preverjeno na zadnjem izrednem servisu).
Re: Soul EV iz prve roke
Danes sem na pooblaščenem servisu Kia KMAG v Ljubljani opravil prvi servis (15.000 oz. 12 mesecev),
strošek: 36,10 EUR (brez dolivanja vitrexa
Obenem so opravili vpoklic - servisni poseg: ojačali so volansko letev (vpoklic je bil narejen za vse Soule - EV in ICE)...
strošek: 36,10 EUR (brez dolivanja vitrexa
Obenem so opravili vpoklic - servisni poseg: ojačali so volansko letev (vpoklic je bil narejen za vse Soule - EV in ICE)...
Soul EV believer
Re: Soul EV iz prve roke
2700km, klima popravljena, sel kondenzator klime - cakal vsaj 2 meseca od pregleda do realnega servisa. KMAG ne priporocam kot servis, sicer prijazna sprejemnica vendar servis kot da ne bi vedeli kaj delajo. Zalost.
Re: Soul EV iz prve roke
33000 km v enem letu, SOH 100%. V enem letu imel dve resni tezavi in sicer nedelujoca klima pri 22k km ter unicen notranji AC polnilec.
Druagce avto deluje kot nov.
Druagce avto deluje kot nov.
Re: Soul EV iz prve roke
Tema je bila razdeljena in počiščena, za boljšo preglednost in lažje iskanje informacij.
Večji del je bil premaknjen v novo temo: http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=23&t=665
Hvala za razumevanje,
EVSVET.eu
Večji del je bil premaknjen v novo temo: http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=23&t=665
Hvala za razumevanje,
EVSVET.eu
Re: Soul EV iz prve roke
Leto naokoli - 34.343km, SOH 100% (Torque Pro kaže deterioration 0%
Podaljšanje prometnega dovoljenja je bilo 8,20 EUR.
Lansko leto opravljena 2 vpoklica - dodatno so "utrdili" volansko letev in brezplačno zamenjali OBC (prvotni je sicer delal bp, datum je bil enak kot od DeLonghija). Takoj ob novem vozilu je bil nedelujoč polnilni "šuko" kabel, novega sem dobil v 9 dneh (vmes je bil konec tedna - avto prevzel v petek, napako prijavil v ponedeljek).
Servis na 15.000 je stal 36, na 30.000 103 EUR.
Podaljšanje prometnega dovoljenja je bilo 8,20 EUR.
Lansko leto opravljena 2 vpoklica - dodatno so "utrdili" volansko letev in brezplačno zamenjali OBC (prvotni je sicer delal bp, datum je bil enak kot od DeLonghija). Takoj ob novem vozilu je bil nedelujoč polnilni "šuko" kabel, novega sem dobil v 9 dneh (vmes je bil konec tedna - avto prevzel v petek, napako prijavil v ponedeljek).
Servis na 15.000 je stal 36, na 30.000 103 EUR.
Soul EV believer
Re: Soul EV iz prve roke
Še en update - pretekli teden so me prijazno poklicali iz Kia servisa, da me čaka nov kondenzator klime. Jutri mi ga menjajo brezplačno, gre za vpoklic (DeLonghi je imel prav zaradi tega težave s klimo lansko poletje).
Zaenkrat trkam na les - vpoklic in menjava pred težavami
Obenem mi bodo posodobili programsko opremo in jutrišnji dan bo kot nalašč za testno vožnjo Ioniqa electric
Zaenkrat trkam na les - vpoklic in menjava pred težavami
Obenem mi bodo posodobili programsko opremo in jutrišnji dan bo kot nalašč za testno vožnjo Ioniqa electric
Soul EV believer
Re: Soul EV iz prve roke
... ker ni bilo EV mojstra, je pa "sušilec" klime iz akcije vpoklica zamenjan, prav tako so morali zamenjati (poseben) plin ...
programske nadgradnje bodo počakale, bliža se 3, redni servis na 45.000km
programske nadgradnje bodo počakale, bliža se 3, redni servis na 45.000km
Soul EV believer
Re: Soul EV iz prve roke
Danes obiskal pooblaščeni servis KMAG, 37.718km, SOH 100%
(Torque Pro kaže min deterioration 5,5 in max deterioration 8,9%, očitno se le-ta izračuna vsakič ko BMS opravi balansiranje celic)
(Torque Pro kaže min deterioration 5,5 in max deterioration 8,9%, očitno se le-ta izračuna vsakič ko BMS opravi balansiranje celic)
Soul EV believer
Re: Soul EV iz prve roke
Po pravici povedano sem danes prvič pogledal na tablico (uporabljajo online povezavo s Kia strežniki in obd2 adapter ScanTool).
Predvidevam, da ima aku zgornji in spodnji "buffer", dokler ga ne preseže očitno kaže 100% zdravje.
Če preračunam padec kapacitete na km, predvidevam da bo pri 150.000 nad 82%, garantirajo vsaj 70%.
Predvidevam, da ima aku zgornji in spodnji "buffer", dokler ga ne preseže očitno kaže 100% zdravje.
Če preračunam padec kapacitete na km, predvidevam da bo pri 150.000 nad 82%, garantirajo vsaj 70%.
Soul EV believer
Re: Soul EV iz prve roke
Fajn diagnostika!
In vsi ti podatki bi morali bit ne eni "skriti" strani na displayu!
In vsi ti podatki bi morali bit ne eni "skriti" strani na displayu!
Re: Soul EV iz prve roke
Bi morali biti, pa jih proizvajalci skrivajo. Marsikaj bi se lahko prikazovalo na zaslonih v EV,
npr. Soul EV ima v pnevmatikah TPMS senzorje - edini indikator je, da je prenizek tlak.
K sreči imamo aplikacije kot je Torque Pro, ki pokaže (skoraj) vse - za vsak senzor posebej tlak, temperaturo, serijsko številko...
Kot sem že napisal, predvidevam, da je ca. 7,5% zgoraj in spodaj.
Ko bo le-to preseženo, bo začel SOH počasi padati, potem bom lažje primerjal z "deterioration" rate.
Mogoče bodo odkrili tudi PID za SOH...
Malce sem pobrskal po internetu in očitno imajo na pooblaščenem servisu OBD2 adapter, kot je
https://www.scantool.net/obdlink-mxbt/
In na tej tablici, ki je povezana na internet, lahko pregledajo vse programske nadgradnje, vpoklice.
Nadgradnja navigacije pa se dela preko SD kartice, v ZDA lahko le-to opravijo kar lastniki sami.
npr. Soul EV ima v pnevmatikah TPMS senzorje - edini indikator je, da je prenizek tlak.
K sreči imamo aplikacije kot je Torque Pro, ki pokaže (skoraj) vse - za vsak senzor posebej tlak, temperaturo, serijsko številko...
Kot sem že napisal, predvidevam, da je ca. 7,5% zgoraj in spodaj.
Ko bo le-to preseženo, bo začel SOH počasi padati, potem bom lažje primerjal z "deterioration" rate.
Mogoče bodo odkrili tudi PID za SOH...
Malce sem pobrskal po internetu in očitno imajo na pooblaščenem servisu OBD2 adapter, kot je
https://www.scantool.net/obdlink-mxbt/
In na tej tablici, ki je povezana na internet, lahko pregledajo vse programske nadgradnje, vpoklice.
Nadgradnja navigacije pa se dela preko SD kartice, v ZDA lahko le-to opravijo kar lastniki sami.
Soul EV believer
Re: Soul EV iz prve roke
Sem ze na 52000 km v letu in 7 mesecev. Zadnjih 20 tisoc km avto dela bp ter brez okvar. Range poleti je na 169 km GOM, tocno toliko kolikor je imel, ko sem ga kupil.
Porabo imam trenutno cca 13 kwh, z ac hitrostjo 96 kmh ter mestno voznjo po pravilih. Delam pa 70% ACja...
Rekord z avtomobilom je naredila moja zena in sicer 220 km po striktno le lokalnih cestah Lj proti Kobaridu in nazaj.
V MB pridem brez problema brez tankanja, tankam nazaj proti LJ in sicer DC Tepanje.
Avto nam res sluzi namenu in ce primerjam z mojim prvim avtom bmw GTjem, nam le-ta rjavi doma z 5 tisoc km na leto.
Porabo imam trenutno cca 13 kwh, z ac hitrostjo 96 kmh ter mestno voznjo po pravilih. Delam pa 70% ACja...
Rekord z avtomobilom je naredila moja zena in sicer 220 km po striktno le lokalnih cestah Lj proti Kobaridu in nazaj.
V MB pridem brez problema brez tankanja, tankam nazaj proti LJ in sicer DC Tepanje.
Avto nam res sluzi namenu in ce primerjam z mojim prvim avtom bmw GTjem, nam le-ta rjavi doma z 5 tisoc km na leto.
Re: Soul EV iz prve roke
Zanima me ali je možno Soula polniti na hitri polnilnici na 43KW (type2) kablu v primeru če je 50kW (chademo, CCS) zasedena s kablom type2-type1?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 16 Odgovori
- 666 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a aob01