Kia Soul EV - predstavitev

Odgovori
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a matija »

Tole sem ravnokar opazil:
Cenik velja od 03.01.2017 do preklica oz. do objave novega cenika. V ceni je vključen DDV, DMV in taksa za izrabljena vozila
soul_ev.JPG
soul_ev.JPG (32.03 KiB) Pogledano 10505 krat
Damijan, Bsheep
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Damijan »

- 7.500 eko sklad subvencije = 24.400
(prišteti je potrebno še barvo 400 in pripravo vozila 130)...
Soul EV believer
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 225
Kraj: Ljubljana
Avto: #4438
101
93

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a FSP »

Hja, mal čakam in spremljam, ker naj bi v sredini pa nekje najkasneje do konca leta "nov" Soul prišel in govorilo se je o 35kwh (neto) bateriji. Zadnji namigi so 30kwh (tut neto) kar je mal razočaranje. Bomo vidl kaj bo...
CRF
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Čakamo tudi Kia Niro electric - glede nato, da imata trenutni Kia Soul EV in Hyundai Ioniq enako 30.5kWh bruto baterijo mislim, da bo imela 2018 Kia Soul EV več...
Soul EV believer
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 225
Kraj: Ljubljana
Avto: #4438
101
93

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a FSP »

Torej, 30kwh baterija in 12% izbolšana učinkovitost kar nanese okoli 180km dosega...

Slika
Bsheep
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
385
217

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Bsheep »

Zanimivo...3kw so dodal...pa to so specjalci...
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1614

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Ne smejo preveč naenkrat, sicer bi stari bil ničvreden.
Počasi, vsako leto malo.
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 225
Kraj: Ljubljana
Avto: #4438
101
93

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a FSP »

Ne pozabit, da ima Soul "best-in-class energy density - večjo kot Tesla S", kje boš pol 30% povečal kapaciteto..?
In pol ti preostane le še učinkovitost pogonskega sklopa povečat. Bi rekel da bojo 2018 od Ioniqa pogon uporabil, pa še za ene 5-10kwh baterijo povečal. Al pa tut ne, zakaj bi bil Soul konkurenca prihajajočem Nirotu...
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a matija »

Hja, modele tovarna mora osvezevat in izboljsevat, tudi ce to enak model pred face-liftom naredi slabsega. Razvoj gre naprej, ce ne sledijo jih prehiti konkurenca. Renault je za 50% dvignil kapaciteto pri Zoe, BMW pri i3, VW pri Golfu.

Zakaj bi bil konkurenca Niro-tu, ali ni to drug razred avta ? Cez 5 let bo tako ali tako vecino modelov mozno dobit v EV Izvedenki, tako kot danes dizel/bencin
Dzun Tao
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Se strinjam s FSP - Kia Soul EV in Hyundai Ioniq imata zelo moderno baterijo in za tako ceno/težo je težko delati več kot 10% izboljšave, pri prej omenjenih pa gre za starejše razvojne modele in starejše generacije baterij, ki so jih seveda posodobili in povečali kapaciteto.
Soul EV (od konca leta 2014!) in Ioniq (2016) imata v tem trenutku 30,5kWh bruto ter 27 oz. 28 neto...
Soul EV believer
Bsheep
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
385
217

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Bsheep »

2018 Kia Soul EV Gets 30 kwh Battery, Range Boost
EXCLUSIVE: 2018 Kia Soul EV to incorporate a 30 kwh battery pack & increased driving range!
The all-electric Kia Soul EV has been on the market for around 2 years, and in that time, very little has changed with the vehicle.
Sure, there have been a couple of trim level upgrades, but nothing major.
This means that the battery and powertrain are the same now as they were 2 years ago.
That is all set to change when the 2018 Soul EV comes to market.
2018 Kia Soul EV increase in rangeSpecifically, it will be the Soul EV battery that will be getting an upgrade, if leaked documents out of Germany are to be believed.
It really was only a matter of time before the current 27 kwh battery received an upgrade, but we have been impatiently waiting for official word.
This may not have been how we expected to get it, but the blurry document out of a German Kia dealership reveals that the Kia Soul EV battery capacity will go from 27 to 30kwh (usable) on the 2018 model.
Kia Soul EV 2018 specs document
2018 Kia Soul electric vehicle specs While this is by no means a huge upgrade, it is still a welcome one that will keep the Soul EV competitive in the fast evolving all-electric vehicle segment.
A bigger battery also means a longer range on a full charge.
The current Soul EV comes with a 93-mile range, but the extra capacity should see the upcoming 2018 model top the 100-mile mark.
According to the leaked document, the NEDC range increases from 212 to 250 km.
Current battery
– Rated capacity 75 Ah (37.5 * 2)
– Battery weight 277 kg
– Rated voltage: 360 V
– Number of cells: 192
New battery
– Nominal capacity 80 Ah (40 * 2)
– Battery weight 290 kg
– Rated voltage: 375 V
– Number of cells: 200
New driving range of 2018 Kia Soul EV
NEDC range increases from 212 to 250 km
EPA range increases from 93 to 100+ miles (to be updated)
What is the official release date of the 2018 Soul EV?
There has been no word on when the 30kWh 2018 Kia Soul EV will hit the market, but our best guess is that it will be later this year.
We might well see the new model as soon as April at the New York Motor Show, or perhaps later in the year, with the LA show in November another option.
2018 Soul electric vehicle availability
The all electric Soul boxy car is currently available only at certain dealerships in:
California
Oregon
Washington
Georgia
Texas
Hawaii
New York
New Jersey
Connecticut
Maryland
There are no reports about the expanded availability of the 2018 Soul electric vehicle at this point, but that would sure do good to its U.S. market sales.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

Damijan napisal/-a:Se strinjam s FSP - Kia Soul EV in Hyundai Ioniq imata zelo moderno baterijo in za tako ceno/težo je težko delati več kot 10% izboljšave, pri prej omenjenih pa gre za starejše razvojne modele in starejše generacije baterij, ki so jih seveda posodobili in povečali kapaciteto.
Soul EV (od konca leta 2014!) in Ioniq (2016) imata v tem trenutku 30,5kWh bruto ter 27 oz. 28 neto...
To ni dober razlog. Renault je lahko v Zoe ki je manjši avto spravil več kapacitete z manšo energijsko gostoto!
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Ampak Zoe kljub 41kW bateriji naredi km kot Ioniq z 28

Malce provociram, pri Kia Soul EV bi se skoraj zagotovo dalo še povečati kapaciteto baterij,
pri Ioniqu je akumulator pomaknjen zadaj in spredaj ni toliko prostora (tukaj je mogoče težava skupni razvoj 3 modelov - hibrida, priključnega hibrida in BEV)...

Meni je Ioniq zelo simpatičen, a bolj uporaben se mi še vedno zdi Soul - tako da bomo videli, kateri bo naš 2 EV - upajmo tudi na prihod cenejših AWD EV (mogoče celo naslednja generacija Kie Niro).
Bsheep
Soul EV believer
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a robert »

Meni se zdi ta upgrejd solidn, Če podatki špilajo, bo povečava baterije 11%, range pa se bo povečal za 21%. Še en ČE, če bo cena enaka, bo OK.
Tukaj me bega samo ena stvar, zakaj ne naredijo DVE izvedenki, eno z 30kW in eno z 40 ali 60kW baterijo, ki bo imela pač večjo ceno in tisti, ki se vsak dan vozijo po 250km in več bi pa nabavili to večjo.

Jaz dnevno naredim 170km in mi zadošča "stara" verzija z 148km dometa... problem je edino pozimi, ko ni 148 ampak 121km, takrat gre bolj na tesno in tu bi meni prišla zelo prav nova verzija.
Drugače pa sem v zadnjem letu naredil precej daljših voženj, do Sarajeva v 3 dneh, Dusseldorf v enem dnevu, Blatno jezero in še kam.
In bi rad poudaril, da ni samo bistveno kakšen je RANGE, ampak kakšen je range po DC polnenju....
Namreč ... ko štartaš od doma npr. Imaš 100%, ko prideš na DC polnilnico pa jaz če sem v tranzitu odklopim ali pri 77 ali 81%, odvisno, ali je plačljiva ali ne... po 81% se polnenje toliko zmanjša, da mi je škoda čakati.... in sedaj se je RANGE krepko zmanjšal, na 70 do 100km, odvisno ali je naslednja točka DC ali cilj.
Bistvo je ali je v tem krogu potem še kaka polnilnica DC . Se je pa infrastruktura polnilnic po Europi v zadnjem letu izjemno popravila!

Po mojih izkušnjah, bi VELIKA npr.40-60kW baterija, koristiala tistemu, ki se bo polnil na L1 in L2 -AC polnilnicah. Ker z veliko baterijo bomo na 50kW polnilnici namesto 20minut, čakali 40 minut, nad 80% se bodo toki ravno tako spustili in moje mnenje je, da 20 minut je RAZUMNI čas čakanja, medtem ko je dodatnih 20 minut pa lahko zelo dragih (drago kosilo v bližini DC, pivo, kava, darilca....).
Razmišljam z mojih oči, ker se na daljšo pot odpravim cca. 3-5x na leto, umes so pa krajše poti po Sloveniji.

In pa še nekaj .... kar mi je najbolj pomembno ... umirjena vožnja
Primer izpred nekaj dni, oba z ženo sva od doma (Cerklje) krenila proti Ljubljani, ona z EVjem cca 90kmh, jaz z našim drugim avtom Minijem. Meni se je mudilo in sem pritisni kar se je dalo, 7:00 je bil štart.. 150kmh kjer je šlo, prehitevanje, skratka veliko adrenalina. Potem pa šok. Na obvoznici pri izvozu za Šmartinsko cesto, ona javi da gre mimo ob 7:25, jaz sem pa na izvoz zavil 7:21 ???? Kaj sem pridobil? Ne veliko.
Damijan, Bsheep, matija, FSP, DGJ, robertto
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a matija »

Ja to je zelo bistveno koliko imas po DC polnjenju. Sem se izobrazil glede tega na prvi zimski poti s CZero po avtocesto 200km dalec v eno smer

Sicer pa hitra voznja odtehta samo na daljsih poteh, te voznje po sloveniji tezko. Pa tudi promet je vcasih tak da ni za komentirat, ko z 80km/h zapeljejo na prehitevalni pas kot da tam ni prometa. Sem se ze navadil in vozim vecinoma 100, cilj se doseze priblizno enako, pa se zivci so ok

No, na zadnji voznji do Les Deux Alpes se je pa razlika poznala, tempomat je bil vecino casa na okoli 170, ceste prazne.
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a robert »

matija napisal/-a:
No, na zadnji voznji do Les Deux Alpes se je pa razlika poznala, tempomat je bil vecino casa na okoli 170, ceste prazne.

Tudi s teslo3 verjetno ne bo šlo 170 na tempomat...
Lahko pa računamo, da nas bodo kmali začeli lupiti zaradi prehitre vožnje. tehnologija je že. Nekje jo celo že uporabljajo.
Naprimer na Trojanah. V parih letih bodo po celi AC montirali.
Pa kakor sem bral, se bo omejitev na AC pri nas Novembra na nekaterih odsekih znižala.

No kmalu ne bo več take razlike med ICE in EV kar se tiče hitrosti in dometa.
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 225
Kraj: Ljubljana
Avto: #4438
101
93

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a FSP »

Slika

Hm, ta cenejš brez DC in heat pump, ta dražja pa pač, predraga...
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Damijan »

V Avstriji se bo dalo od aprila dalje naročiti 2018 model z večjim akumulatorjem, dobava enkrat po poletju...

https://electrek.co/2017/03/16/2018-kia ... ade-range/
Soul EV believer
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1614

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a pirpy »

FSP če že prilepiš sliko članka tujega jezika, potem še vsaj malo prevedi , kaj naj spustim sliko čez ocr in potem čez google translator ??
Damijan, Bsheep
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 225
Kraj: Ljubljana
Avto: #4438
101
93

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a FSP »

Žal jaz tudi ne špreham dojč, tko da kolikor sem razbral, je ta cenejša varianta brez DC polnilca. Je pa na FB strani Kia Soul EV še nekaj komentarjev pod slikami in piše da ta cenejši tudi toplotne črpalke nima.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Soul EV”