Kia Ceed PHEV

Soul EV, e-niro
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 411
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
398
147

Kia Ceed PHEV

OdgovorNapisal/-a DCT » 30 Jan 2019, 16:58

Prve fotografije zamaskiranega:

Kia Ceed Sportswagon PHEV Spied

Če popravijo velik fail glede ogrevanja dosedanjih koncernskih PHEV vozil (nepotrebno vklapljanje motorja za ogrevanje pozimi) bo tole super zadeva!
CRF
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1453
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
330
235

Re: Kia Ceed PHEV

OdgovorNapisal/-a darjan » 30 Jan 2019, 19:34

Še vedno je zgolj "zakonsko predpisan" domet na baterijo, s čimer ne izstopajo iz PHEV okolja. Škoda, vsaj kakšnih 15kwh bi bilo fino imeti, po zgledu volt-a iz GM. Ali pa kot i3, ki isto REX varianta zmore preko 100km.
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 411
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
398
147

Re: Kia Ceed PHEV

OdgovorNapisal/-a DCT » 31 Jan 2019, 11:11

Se čisto strinjam,ampak tak princip bi zahteval vsaj popolnoma novo platformo,kar pa seveda ne bodo naredili,ker imajo pač minimalen stroške,da vgradijo enako tehniko kot jo ima Ioniq PHEV ali Niro PHEV.
V bistvu me res najbolj zanima,ali bodo upoštevali želje voznikov in končno vgradili grelec ali toplotno črpalko....ker se mi zdi do konca butasto,da bi se peljal recimo nekam par kilometrov,pa bi mi pozimi ob tem cel čas laufal bencinski motor,za ogrevanje kabine...
Uporabniški avatar
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 415
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in
636
1204

Re: Kia Ceed PHEV

OdgovorNapisal/-a talker2 » 31 Jan 2019, 12:01

V bistvu me res najbolj zanima,ali bodo upoštevali želje voznikov in končno vgradili grelec ali toplotno črpalko....ker se mi zdi do konca butasto,da bi se peljal recimo nekam par kilometrov,pa bi mi pozimi ob tem cel čas laufal bencinski motor,za ogrevanje kabine...

Samo v info. Pri Prius Plug-in tega problema ni. Toplotna črpalka učinkovito ogreva kabino do -12 C brez vklopa ICE. Preverjeno v dveh zimah.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1453
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
330
235

Re: Kia Ceed PHEV

OdgovorNapisal/-a darjan » 31 Jan 2019, 13:07

Tudi pri Volt/Amperi ni, ampak korejci so čisto falili s tem konceptom.

Pri amperi/voltu celo obstaja app, s kateri lahko v celoti onemogočiš prižiganje ICEja, tudi če je -20 ali več
amaterB
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 122
Kraj: Slovenija
Avto: golf sportsvan TSI DSG
58
20

Re: Kia Ceed PHEV

OdgovorNapisal/-a amaterB » 31 Jan 2019, 14:29

Motor sicer ne laufa "cel čas", marveč se prižiga in ugaša, da vzdržuje okrog 50° - vsaj tako je bilo na kratki vožnji ioniqa PHEV pri temperaturi malo nad nulo. Ampak vseeno je fail, ja. Toplotna je seveda idealna, ampak že navaden (poceni) grelec bi bil v našem podnebju dovolj za večino krajših voženj, na daljših pa tako baterija ne zadošča in potem je res bolj smiselno ogrevati z motorjem. -12 in manj je reden pojav le v manjšem delu Slovenije.
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 411
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
398
147

Re: Kia Ceed PHEV

OdgovorNapisal/-a DCT » 31 Jan 2019, 15:28

amaterB je napisal/-a:Motor sicer ne laufa "cel čas", marveč se prižiga in ugaša, da vzdržuje okrog 50° - vsaj tako je bilo na kratki vožnji ioniqa PHEV pri temperaturi malo nad nulo. Ampak vseeno je fail, ja. Toplotna je seveda idealna, ampak že navaden (poceni) grelec bi bil v našem podnebju dovolj za večino krajših voženj, na daljših pa tako baterija ne zadošča in potem je res bolj smiselno ogrevati z motorjem. -12 in manj je reden pojav le v manjšem delu Slovenije.


Točno to,zame je to čisti fail! Imam namreč malo specifične vožnje,čez teden večinoma kratke relacije po mestu,čez vikende pa večkrat dolge,500+ km avtocestne relacije z več potniki v avtu,torej bi bil za nekaj let PHEV idealen zame.
Ampak da kupim PHEV z dosegom 50 ali 60 km,potem se mi bo pa pri kratkih vožnjah prižigal motor za ogrevanje? Recimo se peljem 5 kilometrov,in namesto da bi se na teh par km ogreval na navaden uporovni grelec,ki bi energijo vlekel iz baterije,mi bo na teh 5 kilometrih celotno pot laufal bencinski motor namesto da bi se vozil na baterijo?
Pa saj to je čisti nesmisel...
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 411
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
398
147

Re: Kia Ceed PHEV

OdgovorNapisal/-a DCT » 31 Jan 2019, 15:32

talker2 je napisal/-a:
V bistvu me res najbolj zanima,ali bodo upoštevali želje voznikov in končno vgradili grelec ali toplotno črpalko....ker se mi zdi do konca butasto,da bi se peljal recimo nekam par kilometrov,pa bi mi pozimi ob tem cel čas laufal bencinski motor,za ogrevanje kabine...

Samo v info. Pri Prius Plug-in tega problema ni. Toplotna črpalka učinkovito ogreva kabino do -12 C brez vklopa ICE. Preverjeno v dveh zimah.


To sem že bral,ja...enako je z Ampero.
Ampera 2 bi bila brez dvoma idealna,če bi jo prodajali...Prius mi pa,hmm,oblikovno nekako "ne sede",rahlo preveč je futurističen,sam sem bolj pristaš klasičnih oblik...verjemem da je tehnično super,ampak...
Uporabniški avatar
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 415
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in
636
1204

Re: Kia Ceed PHEV

OdgovorNapisal/-a talker2 » 31 Jan 2019, 15:50

Prius mi pa,hmm,oblikovno nekako "ne sede",rahlo preveč je futurističen,sam sem bolj pristaš klasičnih oblik...verjemem da je tehnično super,ampak...

Tukaj imaš enega lepšega :party:
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=21&t=38&start=160#p29137
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2209
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1487
671

Re: Kia Ceed PHEV

OdgovorNapisal/-a pirpy » 31 Jan 2019, 16:36

Na kratkih razdaljah je v primeru ,da imaš ice zraven v avtu res brez pomena ogrevati še motor a na dolgih poteh je ogrevanje z bencinom bolj zeleno kot polnenje avta iz omrežja in gretje s toplotno črpalko. V smislu CO2.
DCT

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na