e-MTB? Full Suspension
e-MTB? Full Suspension
Zadnje čase malo ogledujem e-kolesa. Moj dobri stari MTB bo počasi odslužil svoje, pa sem gledal če bi v bodoče lahko dobil kaj e-pomoči pri poganjanju v klance. Dobi se že vse mogoče, ampak ker Heisenberga za rojstni dan verjetno ne bom dobil, iščem alternative.
Še najcenejšega sem našel tegale https://www.e-bikeshop.co.uk/Electric-B ... ne-RC-2015 za 3.700€
Pa še en video, ki mogoče koga navduši
[youtube]https://youtu.be/g7OG9c7N3B4[/youtube]
Še najcenejšega sem našel tegale https://www.e-bikeshop.co.uk/Electric-B ... ne-RC-2015 za 3.700€
Pa še en video, ki mogoče koga navduši
[youtube]https://youtu.be/g7OG9c7N3B4[/youtube]
Re: e-MTB? Full Suspension
Spet malo iščem tale kolesa in sem našel tele Cube: https://www.cube.eu/en/2017/e-bike-fullsuspension/
Tudi pri nas je nekaj zastopnikov, cene pa od 2 do 3.000€ naprej. Nekako sprejemljivo.
Če kdo by-the-way ve za še kakšnega prodajalca katerekoli znamke, se priporočam!
[/center]
Tudi pri nas je nekaj zastopnikov, cene pa od 2 do 3.000€ naprej. Nekako sprejemljivo.
Če kdo by-the-way ve za še kakšnega prodajalca katerekoli znamke, se priporočam!
[/center]
Re: e-MTB? Full Suspension
Poglej KTM kolesa. Uporabljajo Bosch pogonski sklop https://www.ktmbikeindustries.com/bikes/e-bike.html
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: e-MTB? Full Suspension
Zadnje čase sem prebrskal vse živo okrog teh koles. Tele KTM imajo v LJ v BTC in so kar solidna kolesa. Je pa res malo izbire. Mogoče 2 modela v mojem cenovnem rangu. Ampak saj tako je pri večini, razen tistih znamkah, ki delajo samo električne modele.
No na koncu sem se, po nekaj testnih vožnjah in pogajanjih okrog cene odločil za zgornjega CUBE-a. Je pa očitno veliko povpraševanje in zato ga dobim šele čez nekaj tednov. Baje Bosch ne more (noče) dobavljati dovolj pogonskih sklopov.
No na koncu sem se, po nekaj testnih vožnjah in pogajanjih okrog cene odločil za zgornjega CUBE-a. Je pa očitno veliko povpraševanje in zato ga dobim šele čez nekaj tednov. Baje Bosch ne more (noče) dobavljati dovolj pogonskih sklopov.
Re: e-MTB? Full Suspension
Jaz sem vzel 120mm. Za makadam in mal okrog dovolj, downhill pa ne bom vozil
Re: e-MTB? Full Suspension
še mal reklame za sosede. A2U je v Šenčurju odpru salon namenjen samo ebajkom.
Sem bil v soboto (včeraj) tam in jih je kar precej... znamke Lapierre in Haibike, mogoče še kakšena.
Še sam sem uspel dva testirat
z eno besedo : fejst
https://www.facebook.com/kaltnekar/vide ... 237968197/
Sem bil v soboto (včeraj) tam in jih je kar precej... znamke Lapierre in Haibike, mogoče še kakšena.
Še sam sem uspel dva testirat
z eno besedo : fejst
https://www.facebook.com/kaltnekar/vide ... 237968197/
Zadnjič spremenil robert, dne 09 Apr 2017, 17:30, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: e-MTB? Full Suspension
kako se pa tvoj obnese v naravi?
Ja tu prej so jih mel, samo je bila taka gužva v saloni, da se ni dalo nč videt
Ja tu prej so jih mel, samo je bila taka gužva v saloni, da se ni dalo nč videt
Re: e-MTB? Full Suspension
Mojega še čakam. Sporočim ko ga preizkusim. Sem ga kupil točno za ta namen. Da grem lahko tja (hribi) kamor drugače iz takšnih in drugačnih razlogov sedaj ne morem.
Re: e-MTB? Full Suspension
No, pa je le prispel iz Nemčije.
Že po prvi vožnji od trgovine do doma sem vedel da bo to TO! Ko kolesariš po ravnini je navadno kolo, ko se začnejo klanci in offroad pa se spremeni v raketo! Skoranj no. Poganjat je še vseeno treba, ampak ne gre brez da bi se smejal zraven
Torej, kolesariš lahko z veliko obrati in relativno malo moči. Točno tako kot je najbolje za moje sklepe.
Kljub izdatni pomoči sem po 30km in konkretnih klancih prišel domov z vsemi črticami na bateriji. Odlično!
Včeraj pa je sledil pravi test. Vzpon na Zelenico. 1000 višinskih metrov v 10 kilometrih. Mešanica dobrega in slabega makadama, skal, korenin, trave, ni da ni... Skratka pot, po kateri mi niti na misel ne pride da bi šel z navadnim kolesom.
[/center]
Tale Cube, z Bosch CX pogonom pa ima 4 nivoje pomoči. ECO, TOUR, SPORT in TURBO. Začel sem z ECO, kar omogoča lepo vožnjo po blagih klancih in ravnini. Ko sem prišel do makadama sem preklopil na TOUR in tu je pomoči čez glavo. Konkretni klanci, pesek, kamenje... preprosto letiš v klanec.
Tako da SPORT ostane le za res tehnično zahtevne dele, velike stopnice, korenine, drobljiva podlaga, kjer je pomembno da vzdržuješ hitrost skozi celoten odsek. TURBO, ki doda 300% vložene moči je po mojem overkill.
No, na ta način sem prišel brez večjih težav gor in dol. V najbolj strmem delu sem zaradi neznanja in pomanjkanja kondicije sicer moral sestopiti in nekaj 10 metrov prepešačit, ampak je bila pa to lepa priložnost za preizkusit WALK ASSIST. Z držanjem gumba se kolo POČASI premika naprej do 5km/h, odvisno v katreri prestavi imaš. Odlična funkcija!
[/center]
Torej, drago, ampak vse je narejeno kot je treba in bi rekel da bo zlahka vredno denarja. Skratka, "skoraj" tako fajn kot električen avto
In še nekaj. Kolo imam 5 dni in Bosch je že najavil novo fukncijo "eMTB mode" ki zvezno dozira pomoč glede na kolesarjev input. Na sploh je Bosch znan po odlični podpori in nadgradnjah. Ko so v preteklosti razvili boljši motor so ga celo vsem brezplačno zamenjali.
Še nekaj zanimivih detajlov:
- ko vrtiš pedala nazaj se veriga ne premika
- zaradi velike moči je menjanje včasih precej "trdo"
- doseg po takih resnih gorah bi bil kakšne 2 do 3000 metrov
- eMTB ne pomeni da ne rabiš kondicije in moči. Sem bil ves čas na meji s pulzom in postavil rekord v povprečnem pulzu.
- prva prestava je relativno težka, zato vožnja v klanec brez vsaj ECO (50% pomoči) ni prav lahka
- pomoč deluje do 25km/h
[/center]
Že po prvi vožnji od trgovine do doma sem vedel da bo to TO! Ko kolesariš po ravnini je navadno kolo, ko se začnejo klanci in offroad pa se spremeni v raketo! Skoranj no. Poganjat je še vseeno treba, ampak ne gre brez da bi se smejal zraven
Torej, kolesariš lahko z veliko obrati in relativno malo moči. Točno tako kot je najbolje za moje sklepe.
Kljub izdatni pomoči sem po 30km in konkretnih klancih prišel domov z vsemi črticami na bateriji. Odlično!
Včeraj pa je sledil pravi test. Vzpon na Zelenico. 1000 višinskih metrov v 10 kilometrih. Mešanica dobrega in slabega makadama, skal, korenin, trave, ni da ni... Skratka pot, po kateri mi niti na misel ne pride da bi šel z navadnim kolesom.
[/center]
Tale Cube, z Bosch CX pogonom pa ima 4 nivoje pomoči. ECO, TOUR, SPORT in TURBO. Začel sem z ECO, kar omogoča lepo vožnjo po blagih klancih in ravnini. Ko sem prišel do makadama sem preklopil na TOUR in tu je pomoči čez glavo. Konkretni klanci, pesek, kamenje... preprosto letiš v klanec.
Tako da SPORT ostane le za res tehnično zahtevne dele, velike stopnice, korenine, drobljiva podlaga, kjer je pomembno da vzdržuješ hitrost skozi celoten odsek. TURBO, ki doda 300% vložene moči je po mojem overkill.
No, na ta način sem prišel brez večjih težav gor in dol. V najbolj strmem delu sem zaradi neznanja in pomanjkanja kondicije sicer moral sestopiti in nekaj 10 metrov prepešačit, ampak je bila pa to lepa priložnost za preizkusit WALK ASSIST. Z držanjem gumba se kolo POČASI premika naprej do 5km/h, odvisno v katreri prestavi imaš. Odlična funkcija!
[/center]
Torej, drago, ampak vse je narejeno kot je treba in bi rekel da bo zlahka vredno denarja. Skratka, "skoraj" tako fajn kot električen avto
In še nekaj. Kolo imam 5 dni in Bosch je že najavil novo fukncijo "eMTB mode" ki zvezno dozira pomoč glede na kolesarjev input. Na sploh je Bosch znan po odlični podpori in nadgradnjah. Ko so v preteklosti razvili boljši motor so ga celo vsem brezplačno zamenjali.
Še nekaj zanimivih detajlov:
- ko vrtiš pedala nazaj se veriga ne premika
- zaradi velike moči je menjanje včasih precej "trdo"
- doseg po takih resnih gorah bi bil kakšne 2 do 3000 metrov
- eMTB ne pomeni da ne rabiš kondicije in moči. Sem bil ves čas na meji s pulzom in postavil rekord v povprečnem pulzu.
- prva prestava je relativno težka, zato vožnja v klanec brez vsaj ECO (50% pomoči) ni prav lahka
- pomoč deluje do 25km/h
[/center]
Re: e-MTB? Full Suspension
Nope, baje je to pri kolesih neekonomično. Nisem se čisto poglabljal v številke, ampak kar verjamem, glede na to da praktično ni koles ki bi regenerirali.mitjap napisal/-a:navzdol kaj regenerira?
Re: e-MTB? Full Suspension
Super zadeva. Kako pa izgleda če imaš na top nastavitvi in klanec? Koliko časa bi v TURBO mode zdržala baterija?
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: e-MTB? Full Suspension
Izgleda kot bi bil supermanFebo napisal/-a:Super zadeva. Kako pa izgleda če imaš na top nastavitvi in klanec? Koliko časa bi v TURBO mode zdržala baterija?
Precej težko odgovorit glede časa.
V TURBO načinu motor doda DO 300% vložene moči, kar pa ne pomeni da ves čas dela z 250W. Njegova moč je odvisna od 3 parametrov hkrati. Navora na pedalih, trenutne hitrosti in števila vrtljajev pedal na minuto.
Po občutku bi rekel da bi lahko vozil v TURBO in klance kakšni 2 uri.
Re: e-MTB? Full Suspension
Super zadeva se sliši. A moraš skozi vintat, da dodaja moč ali se lahko v klanec pelješ ne da bi pedaliral?
Re: e-MTB? Full Suspension
Ja, treba je pedalirat. Sam ne gre nikamor. Taka so pravila, da se še obravnava kot kolo. In se mi zdi kar prav tako.Matej napisal/-a:Super zadeva se sliši. A moraš skozi vintat, da dodaja moč ali se lahko v klanec pelješ ne da bi pedaliral?