No, pa je le prispel iz Nemčije.
Že po prvi vožnji od trgovine do doma sem vedel da bo to TO! Ko kolesariš po ravnini je navadno kolo, ko se začnejo klanci in offroad pa se spremeni v raketo! Skoranj no. Poganjat je še vseeno treba, ampak ne gre brez da bi se smejal zraven
Torej, kolesariš lahko z veliko obrati in relativno malo moči. Točno tako kot je najbolje za moje sklepe.
Kljub izdatni pomoči sem po 30km in konkretnih klancih prišel domov z vsemi črticami na bateriji. Odlično!
Včeraj pa je sledil pravi test. Vzpon na Zelenico. 1000 višinskih metrov v 10 kilometrih. Mešanica dobrega in slabega makadama, skal, korenin, trave, ni da ni... Skratka pot, po kateri mi niti na misel ne pride da bi šel z navadnim kolesom.
- IMG_20170510_115941.jpg (132 KiB) Pogledano 9766 krat
[/center]
Tale Cube, z Bosch CX pogonom pa ima 4 nivoje pomoči. ECO, TOUR, SPORT in TURBO. Začel sem z ECO, kar omogoča lepo vožnjo po blagih klancih in ravnini. Ko sem prišel do makadama sem preklopil na TOUR in tu je pomoči čez glavo. Konkretni klanci, pesek, kamenje... preprosto letiš v klanec.
Tako da SPORT ostane le za res tehnično zahtevne dele, velike stopnice, korenine, drobljiva podlaga, kjer je pomembno da vzdržuješ hitrost skozi celoten odsek. TURBO, ki doda 300% vložene moči je po mojem overkill.
No, na ta način sem prišel brez večjih težav gor in dol. V najbolj strmem delu sem zaradi neznanja in pomanjkanja kondicije sicer moral sestopiti in nekaj 10 metrov prepešačit, ampak je bila pa to lepa priložnost za preizkusit WALK ASSIST. Z držanjem gumba se kolo POČASI premika naprej do 5km/h, odvisno v katreri prestavi imaš. Odlična funkcija!
- IMG_20170510_124106.jpg (107.21 KiB) Pogledano 9766 krat
[/center]
Torej, drago, ampak vse je narejeno kot je treba in bi rekel da bo zlahka vredno denarja. Skratka, "skoraj" tako fajn kot električen avto
In še nekaj. Kolo imam 5 dni in Bosch je že najavil novo fukncijo "eMTB mode" ki zvezno dozira pomoč glede na kolesarjev input. Na sploh je Bosch znan po odlični podpori in nadgradnjah. Ko so v preteklosti razvili boljši motor so ga celo vsem brezplačno zamenjali.
Še nekaj zanimivih detajlov:
- ko vrtiš pedala nazaj se veriga ne premika
- zaradi velike moči je menjanje včasih precej "trdo"
- doseg po takih resnih gorah bi bil kakšne 2 do 3000 metrov
- eMTB ne pomeni da ne rabiš kondicije in moči. Sem bil ves čas na meji s pulzom in postavil rekord v povprečnem pulzu.
- prva prestava je relativno težka, zato vožnja v klanec brez vsaj ECO (50% pomoči) ni prav lahka
- pomoč deluje do 25km/h
[/center]