Gogoro - električni skuter
Gogoro - električni skuter
Lep design, solidna moč in doseg... Lepo, vendar nič posebnega. Pa vendar je nekaj na Gogoru, kar ga dela zelo posebnega. Izmenljiva baterija, katero se zamenja na menjalni postaji. Preprosto, odstraniš prazno in zamenjaš za polno.
Res je, podoben koncept (Renault in BetterPlace) je v avtomobilski branži že propadel. Pa vendar ima Gogoro pomembno prednost. Ker so baterije manjše, in jih zamenja voznik sam, je cena menjalnih postaj bistveno, bistveno nižja. V Taipei-u, kamor je že dostavljenih prvih 400 scooterjev, je trenutno 65 menjalnih mest.
Mogoče jim pa uspe, če bi "menjalnice" podpirale več različnih modelov in znamk, bi bil uspeh še bolj verjeten.
Pogon
Motor G1 Motor – Hlajen Sinhroni motor s trajnimi magneti
Največja moč 6,400 W @ 3,250 rpm
Največji navor 25 Nm @ 0-2,250 rpm
Zmogljivosti
Pospešek (0~50 km/h) 4.2 sec
Najvišja hitrost 95 km/h
Vzpenjanje 30% (17°): 30 km/h, 20% (11°): 40 km/h, 10% (6°): 60 km/h
Doseg (pri 40km/h) 100 km
Dimenzije
Dolžina x Širina x Višina 1,730 mm x 690 mm x 1,215 mm (68.11″ x 27.17″ x 47.83″)
Medosna razdalja 1,230 mm (48.42 inch)
Teža, z dvemi baterijami 112 kg
Velikost prtljažnika 24.5 L
[/center] [/center]
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek