Predelava kolesa v električno kolo

V klanec je tudi na kolesu vsak watt dodatne energije dobrodošel
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 865
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
772
921

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a EVH »

Alzy napisal/-a: 21 Dec 2022, 07:13
EVH napisal/-a: 20 Dec 2022, 16:15
Janez napisal/-a: 20 Dec 2022, 14:51

Koliko se je pa ta regeneracija čutila recimo pri vožnji navzdol ali pri zaviranju? Me zanima, ker živim na področju, kjer ni ravnine, razen tiste, pokonc postavljene in imam samo klance. Pa mi je malo žal, da si ob nakupu nisem izbral takega kolesa z možnostjo regeneracije.
Regeneriralo je dovolj, da na običajni ne predolgi strmini nisem rabil zavor. (sistem Bionx)
Če ti na takšnem kolesu ki regenerira, zmanjka elektrike ga lahko samo vržeš v gozd in greš peš.
Kolo je še vedno kolo, ki ga je potrebno poganjati. Motor na kolesu pa je izključno za pomoč.
Če želiš da ti regenerira in vse dela samo, je za to namenjen el. skuter/motor.
Regeneracija se nastavlja poljubno od 0 do -5, torej se lahko pri nastavitvi 0 pelješ kot z običajnim kolesom, upoštevajoč dodatno težo in nekoliko upora motorja.
Dejstvo pa je, da se brez elektrike marsikdo ne bi spravil na kolo, ali pa prevozil 10km, tako pa lahko lahko prevozi mnogo daljše razdalje in bolj uživa, za zdravje pa naredi več kot če bi prevozil 10km brez elektrike.
Hanzi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 958
298
725

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

sem iskal motor z regeeracijo pa še nisem našel nekaj pametnega. "polovica" voženj bi bilo 5km klanca in 300m višincev in moraš pred serpentinami kar po bremzi. Avto prevozi cel klanec brez dotika plina.
sem kupil kitajca kao z regeneracijo pa je bil nateg in so takoj umaknili sliko regeneracijo ko sem jim stisnil komentar.
l150150b
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
8
0

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a l150150b »

mars napisal/-a: 18 Dec 2022, 18:58 Kaj pa moč motorja in akumulatorja, zdi se mi, da je vožnja z Bafangom bolj podobna vožnji z motorjem, medtem ko Tongsheng pomaga samo, ko vrtiš pedale, morda me begajo še zavore, ki so navadne, ne diski
Razlika med principoma delovanja enega in drugega je velika!
Eden odčitava moment - drugi pa samo vrtljaje gonilke!
l150150b
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
8
0

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a l150150b »

gidooo napisal/-a: 19 Dec 2022, 08:37 https://www.pswpower.com/
Tu baterije ni v ceni oziroma kompletu!
Prištej še 400 EUR!
mars
Prispevkov: 6
Kraj: Kamnik

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a mars »

I150150b hvala za mnenje, kakšna pa je razlika med tema dvema principoma delovanja (odčitavanje momenta in pa vrtljajev gonilke)
Janez
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 470
Avto: Ioniq
244
253

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a Janez »

Pri vrtljajih gonilke imaš vedno enako stopnjo pomoči elektromotorja, pri odčitavanju momenta se pa pomoč prilagaja pritisku noge na gonilko. Bolj pritisneš, večjo pomoč dobiš. Za na razgibanem terenu mnogo bolje.
mars
Prispevkov: 6
Kraj: Kamnik

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a mars »

Se pravi, Bafang (odčitavanje momenta) bi bil bolj za razgibane terene, še vedno pa mu lahko zmanjšam stopnjo pomoći z regulatorjem,
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek