Sono motors Sion

Vse znamke, ki še niso dobile svoje kategorije
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 126
Kraj: Ljubljana
47
33

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a FSP » 16 Feb 2018, 06:49

Jst ob 12:00.
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 641
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
675
1038

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a DGJ » 16 Feb 2018, 09:00

Odlično, vas bo nekaj z informacijami iz prve roke. Jaz sem žal cel vikend zaseden sicer bi ga tudi šel testirat.
Se priporočam za povratne informacije po testu. :)
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 126
Kraj: Ljubljana
47
33

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a FSP » 24 Feb 2018, 14:25

FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 126
Kraj: Ljubljana
47
33

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a FSP » 15 Mar 2018, 15:03

Seznam opreme se že krajša. Verjetno pa se bo še kaj našlo za ven.
( na levi prejšen prospekt in na desni nov prospekt)
Priponke
primerjava.jpg
crunchy
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 126
Kraj: Ljubljana
47
33

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a FSP » 15 Mar 2018, 17:51

No pa še tole...
Priponke
primerjava2.jpg
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2697
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1247
1604

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a CRF » 16 Mar 2018, 07:39

Ah, pa je šla ena glavnih prednosti... 22kW polnjenje. Me prav zanima če ga bo Renault obdržal ko bo šel na CCS.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1202
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
570
297

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a pirpy » 16 Mar 2018, 10:38

Zdaj če bodo merili porabo avta po epa kjer merijo od vtičnice naprej, bodo verjetno izpustili 22kw polnilec da izboljšajo porabo,ker zgradba tega polnilca narekuje neučinkovito delovanje.(uporaba navitja motorja namesto namenske feritne tuljave)
matija
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 126
Kraj: Ljubljana
47
33

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a FSP » 16 Mar 2018, 11:49

Meni je 11kW OK, bolj mi ni všeč da so toplotno črpalko ven vrgli. Sono pravi da to ni zadnja varianta in da še iščejo rešitve in bodo probali nazaj vključiti in 22kW polnilec in toplotno.
CRF
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 887
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
606
826

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a Damijan » 17 Mar 2018, 04:42

CRF je napisal/-a:Ah, pa je šla ena glavnih prednosti... 22kW polnjenje. Me prav zanima če ga bo Renault obdržal ko bo šel na CCS.


22kW AC polnjenje na hitri polnilnici NI prednost,
polniti EV na 50kW DC/43kW AC polnilni postaji (npr. avtocesta, trgovski center) 2h je slabost.
Soul EV believer ;)
mitjap
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 238
Avto: C-Zero
130
142

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a mitjap » 17 Mar 2018, 08:57

Prednost je polnjenje 22kW na "počasnih" polnilnicah ki jih je ogromno.
talker2, matija
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 126
Kraj: Ljubljana
47
33

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a FSP » 17 Mar 2018, 13:02

Kakšna pa je razlika med navadnim gretjem in toplotno črpalko kar se porabe energije v praksi tiče?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2697
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1247
1604

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a CRF » 17 Mar 2018, 14:06

Damijan je napisal/-a:
CRF je napisal/-a:Ah, pa je šla ena glavnih prednosti... 22kW polnjenje. Me prav zanima če ga bo Renault obdržal ko bo šel na CCS.


22kW AC polnjenje na hitri polnilnici NI prednost,
polniti EV na 50kW DC/43kW AC polnilni postaji (npr. avtocesta, trgovski center) 2h je slabost.


Z 22kW polnilcem se ni potrebno nikoli ustavljati na AC polnilnicah. Kamorkoli prideš in se ustaviš za pol ure je avto poln.
talker2
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2697
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1247
1604

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a CRF » 17 Mar 2018, 14:09

FSP je napisal/-a:Kakšna pa je razlika med navadnim gretjem in toplotno črpalko kar se porabe energije v praksi tiče?

Nisem še videl direktne primerjave, imam pa občutek da ni tak bavbav.... Samo po občutku bi rekel da porabi TČ pol manj.
Ampak še enkrat več od malo, še vedno ni veliko :)
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 126
Kraj: Ljubljana
47
33

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a FSP » 17 Mar 2018, 16:14

Tole sem najdel na forumu. Tole je že kar občutna razlika;

In the Volkswagen e-Golf range calculator set to -10º C at city-driving speeds and normal driving mode we can get very different range figures:

Without AC: 223 km
With heat pump AC: 180 km (43 km less)
With normal AC: 137 km (86 km less)
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1382
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
901
1653

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a matija » 17 Mar 2018, 18:45

FSP je napisal/-a:Kakšna pa je razlika med navadnim gretjem in toplotno črpalko kar se porabe energije v praksi tiče?


razlika v porabi grelca 1:2 ali 1:3 v primerjavi z navadnim. Jaz se z navadnim peljem prvih nekaj minut ter kuri 5.5kW. Cez cas 2.5kW, potem se ustali na nekje 1.5kW. Berem da Ioniq-i s HP kurijo ko se ustali temperatura 0.8kW, ce pa je ornk mraz pa efektivnost pade in so 1:1 z resistive. Poleg same HP so tu se sistemi za rekuperacijo toplote iz baterije & motorja. Vsak proizvajalec to razlicno uspesno resuje, tako da kljukica "ima toplotno" ni enaka med znamkami.
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 641
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
675
1038

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a DGJ » 17 Mar 2018, 19:11

Vsekakor je vozilo s TČ bolj učinkovito kot brez. Kolikšna je razlika, je pa kot pravi @matija, težko meriti ker je različno od proizvajalca do proizvajalca. Najlažje se vidi razlika pri e-golfu, kjer je TČ na voljo kot doplačilo. Meritve je navedel @FSP zgoraj.
ixi
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 887
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
606
826

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a Damijan » 18 Mar 2018, 16:55

Sicer je offtopic - primer toplotne črpalke pri Korejskem proizvajalcu: https://www.energy.gov/sites/prod/files/2015/07/f24/vss135_meyer_2015_o.pdf
Soul EV believer ;)
jernej11
Prispevkov: 7
Kraj: Vojnik
Avto: Scenic
8
0

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a jernej11 » 17 Apr 2018, 14:30

Was kommt als n--chstes- SONO MOTORS Gr--nder Laurin -amp- Jona beantworten eure Fragen - YouTube
Veliko obljub, celo tempomat in EURO NCAP, delala jih bo pa tovarna, ki jih bo delala po naročilu(Magna?).
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2697
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1247
1604

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a CRF » 17 Apr 2018, 14:40

Je kdo dobil kakšno obvestilo za vikend? Vse velja?
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 478
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
276
228

Re: Sono motors Sion

OdgovorNapisal/-a crunchy » 17 Apr 2018, 14:59

CRF je napisal/-a:Je kdo dobil kakšno obvestilo za vikend? Vse velja?

Jaz nisem nič prejel.

Vrni se na