Sono motors Sion
Re: Sono motors Sion
Odlično, vas bo nekaj z informacijami iz prve roke. Jaz sem žal cel vikend zaseden sicer bi ga tudi šel testirat.
Se priporočam za povratne informacije po testu.
Se priporočam za povratne informacije po testu.
Re: Sono motors Sion
Seznam opreme se že krajša. Verjetno pa se bo še kaj našlo za ven.
( na levi prejšen prospekt in na desni nov prospekt)
( na levi prejšen prospekt in na desni nov prospekt)
Re: Sono motors Sion
Ah, pa je šla ena glavnih prednosti... 22kW polnjenje. Me prav zanima če ga bo Renault obdržal ko bo šel na CCS.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951613
Re: Sono motors Sion
Zdaj če bodo merili porabo avta po epa kjer merijo od vtičnice naprej, bodo verjetno izpustili 22kw polnilec da izboljšajo porabo,ker zgradba tega polnilca narekuje neučinkovito delovanje.(uporaba navitja motorja namesto namenske feritne tuljave)
Re: Sono motors Sion
Meni je 11kW OK, bolj mi ni všeč da so toplotno črpalko ven vrgli. Sono pravi da to ni zadnja varianta in da še iščejo rešitve in bodo probali nazaj vključiti in 22kW polnilec in toplotno.
Re: Sono motors Sion
22kW AC polnjenje na hitri polnilnici NI prednost,CRF napisal/-a:Ah, pa je šla ena glavnih prednosti... 22kW polnjenje. Me prav zanima če ga bo Renault obdržal ko bo šel na CCS.
polniti EV na 50kW DC/43kW AC polnilni postaji (npr. avtocesta, trgovski center) 2h je slabost.
Soul EV believer
Re: Sono motors Sion
Prednost je polnjenje 22kW na "počasnih" polnilnicah ki jih je ogromno.
Re: Sono motors Sion
Kakšna pa je razlika med navadnim gretjem in toplotno črpalko kar se porabe energije v praksi tiče?
Re: Sono motors Sion
Z 22kW polnilcem se ni potrebno nikoli ustavljati na AC polnilnicah. Kamorkoli prideš in se ustaviš za pol ure je avto poln.Damijan napisal/-a:22kW AC polnjenje na hitri polnilnici NI prednost,CRF napisal/-a:Ah, pa je šla ena glavnih prednosti... 22kW polnjenje. Me prav zanima če ga bo Renault obdržal ko bo šel na CCS.
polniti EV na 50kW DC/43kW AC polnilni postaji (npr. avtocesta, trgovski center) 2h je slabost.
Re: Sono motors Sion
Nisem še videl direktne primerjave, imam pa občutek da ni tak bavbav.... Samo po občutku bi rekel da porabi TČ pol manj.FSP napisal/-a:Kakšna pa je razlika med navadnim gretjem in toplotno črpalko kar se porabe energije v praksi tiče?
Ampak še enkrat več od malo, še vedno ni veliko
Re: Sono motors Sion
Tole sem najdel na forumu. Tole je že kar občutna razlika;
In the Volkswagen e-Golf range calculator set to -10º C at city-driving speeds and normal driving mode we can get very different range figures:
Without AC: 223 km
With heat pump AC: 180 km (43 km less)
With normal AC: 137 km (86 km less)
In the Volkswagen e-Golf range calculator set to -10º C at city-driving speeds and normal driving mode we can get very different range figures:
Without AC: 223 km
With heat pump AC: 180 km (43 km less)
With normal AC: 137 km (86 km less)
Re: Sono motors Sion
razlika v porabi grelca 1:2 ali 1:3 v primerjavi z navadnim. Jaz se z navadnim peljem prvih nekaj minut ter kuri 5.5kW. Cez cas 2.5kW, potem se ustali na nekje 1.5kW. Berem da Ioniq-i s HP kurijo ko se ustali temperatura 0.8kW, ce pa je ornk mraz pa efektivnost pade in so 1:1 z resistive. Poleg same HP so tu se sistemi za rekuperacijo toplote iz baterije & motorja. Vsak proizvajalec to razlicno uspesno resuje, tako da kljukica "ima toplotno" ni enaka med znamkami.FSP napisal/-a:Kakšna pa je razlika med navadnim gretjem in toplotno črpalko kar se porabe energije v praksi tiče?
Re: Sono motors Sion
Vsekakor je vozilo s TČ bolj učinkovito kot brez. Kolikšna je razlika, je pa kot pravi @matija, težko meriti ker je različno od proizvajalca do proizvajalca. Najlažje se vidi razlika pri e-golfu, kjer je TČ na voljo kot doplačilo. Meritve je navedel @FSP zgoraj.
Re: Sono motors Sion
Sicer je offtopic - primer toplotne črpalke pri Korejskem proizvajalcu: https://www.energy.gov/sites/prod/files ... 2015_o.pdf
Soul EV believer
Re: Sono motors Sion
https://youtu.be/Ow0wdUMGDL4
Veliko obljub, celo tempomat in EURO NCAP, delala jih bo pa tovarna, ki jih bo delala po naročilu(Magna?).
Veliko obljub, celo tempomat in EURO NCAP, delala jih bo pa tovarna, ki jih bo delala po naročilu(Magna?).
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Sono motors Sion
Jaz nisem nič prejel.CRF napisal/-a:Je kdo dobil kakšno obvestilo za vikend? Vse velja?