crunchy napisal/-a:[Predvidevam, da je bil mišljen vgrajen razsmernik z 230 V vtičnico? Ne vem zakaj bi moral biti razsmernik za 230 V kaj močnejši, če povečajo moč motorja?
Par miselnih bližnjic. Seveda ne bo iz 230V priključka prišel nič kaj močnejši štrom Mislim na robustnejši sistem, od zanesljiveljše baterije, pretvornika ... Skratka, da bo celoten komplet omogočal nekaj "zlorabe" in dejanskega dela s stroji - ne govorim o urah dela oz. cel delovnik, temveč za kakšno opravilo na terenu za pol ure, eno uro in to ne bo šlo v škodo hitrejše degradacije baterije. Ob tem mi Continental deluje super izbira, vidim, da je sicer vse zelo Made in Germany orientirano. Večja moč motorja bo najbolj prav prišla za kljuko in vleko prikolice, kjer bo pa lahko kakšen stroj.
Cene baterij in gradnje tovarn bateriji: bomo videli na cenikih, takrat bom verjel, ker tole s Sionom in LG-jevo podražitvijo Audiju je že lekcija. Dober pokazatelj gibanj cen so zame tudi baterije za e-kolesa vodilnih znamk: za Bosch 500 Wh je zdaj kao v akciji (-22%) cena 615 €, 40-celična baterija pa ima gostoto 190 Wh/kg.
(mimogrede: par let nazaj spoznal na Dolenjskem par francoskih inženirjev, ki so delali za Renault - en je bil vpleten v postavljanje linije za Zoe in je na sveto zatrjeval, da niti en Zoe ni bil prodan z izgubo. Al' je pa profit šel v žep zdaj aretiranemu Ghosnu