Chevrolet Bolt / Ampera-e
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Da model 3. Pogovarjamo se a avtomobilih za navadne smrtnikeCRF napisal/-a:Fajko je verjetno mislil Model 3
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
BOLT je game changer za leto 2017; za naslednjih par let ne bo avtomobila, ki bi ga presegel v range (razen Tesle) - da ne omenjam tega, da ima vodno hlajenje baterij. Ze pri Amperi je dokazal stabilnost in zanesljivost. Da ne omenjam vecanje kapacitete vsako leto za kwh pri isti platformi.
Vecanje kapacitete lahko pricakujemo tudi pri Boltu, ce je to 10% na leto, se nam lahko le smeji.
Kaj delate BMW, AUDI, VW? Prodajate nam prazne puhlice in narisane skice. En velik bla bla bla...
I8 prodajajo kot nevemkaksen EV, ki dela 20 km. I3 wow, celo koncno so prisli na 30kwh - ej, Renault in GM/Opel sta par let pred vami.
VW e-golf - kaj pocnete zadnji 2 leti? Se niste splezali dlje od 20kwh? Prodajate pa skico novega Golfa, za leto 20nn?
Audi? e-tron? Kje je? Kar neki, puhlice..
Zato bravo Opel/GM, bravo Renault in Telsa, hvala, da vleces ta voz naprej!
Vecanje kapacitete lahko pricakujemo tudi pri Boltu, ce je to 10% na leto, se nam lahko le smeji.
Kaj delate BMW, AUDI, VW? Prodajate nam prazne puhlice in narisane skice. En velik bla bla bla...
I8 prodajajo kot nevemkaksen EV, ki dela 20 km. I3 wow, celo koncno so prisli na 30kwh - ej, Renault in GM/Opel sta par let pred vami.
VW e-golf - kaj pocnete zadnji 2 leti? Se niste splezali dlje od 20kwh? Prodajate pa skico novega Golfa, za leto 20nn?
Audi? e-tron? Kje je? Kar neki, puhlice..
Zato bravo Opel/GM, bravo Renault in Telsa, hvala, da vleces ta voz naprej!
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Fajko drzi Ampak tudi za ostale napovedane bo potrebno cakati, vecinoma se dlje Audi, Mercedes, VW, BMW (ce sploh), in drugi kaj pametnega z realnim dosegom 400km (EPA) ne bodo splavili pred 2020 ...
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Dober komentar, se podpisem.DeLonghi napisal/-a:BOLT je game changer za leto 2017; za naslednjih par let ne bo avtomobila, ki bi ga presegel v range (razen Tesle) - da ne omenjam tega, da ima vodno hlajenje baterij. Ze pri Amperi je dokazal stabilnost in zanesljivost. Da ne omenjam vecanje kapacitete vsako leto za kwh pri isti platformi.
Vecanje kapacitete lahko pricakujemo tudi pri Boltu, ce je to 10% na leto, se nam lahko le smeji.
Kaj delate BMW, AUDI, VW? Prodajate nam prazne puhlice in narisane skice. En velik bla bla bla...
I8 prodajajo kot nevemkaksen EV, ki dela 20 km. I3 wow, celo koncno so prisli na 30kwh - ej, Renault in GM/Opel sta par let pred vami.
VW e-golf - kaj pocnete zadnji 2 leti? Se niste splezali dlje od 20kwh? Prodajate pa skico novega Golfa, za leto 20nn?
Audi? e-tron? Kje je? Kar neki, puhlice..
Zato bravo Opel/GM, bravo Renault in Telsa, hvala, da vleces ta voz naprej!
Sem ravno bral glede BMWja, ki je v Parizu sedaj pokazal novo barvo i8 in drugacno feltno na i3. No salo na stran, imeli so board meeting, kjer razglabljajo o smiselnosti EV razvoja. Visoke clane uprave namrec EV ne pritegnejo, saj imajo pri ICE vozilih zadaj 100 let razvoja in (trenutno) 5x visje dobicke, zato razmisljajo v prid delnicarjem in na EV podrocju stagnirajo. Zanimivo da od predstavitve i3 — to je 3 leta, niso naredili nicesar. Pri osvezenem i3 so dodali 50% visjo kapaciteto baterij (oziroma samo vgradili), baterija je tako rezultat razvoja @ Samsung SDI. No, nadgradili so polnilec na 3-phase in dodali sibedah za ameriski trg
Bravo Tesla in sedaj tudi GM/Opel & Renault za pot proti odklopu od maminega seska naftnih druzb. Veliko vec denarja bo ostalo v evropi, ko se bomo vozili na lastne energente namesto placevali nafto v middle east.
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Žal pa ti in jest ne bova od tega denarja imela nič Tko da je men vseeno kolk jim ga ostane. Kar pa se tiče znamk oz. modelov gre pa vedno po sistemu ankad adn ankad adn Če danes kupuješ nimam kaj ploskat tesli recimo. 100 jurjev za električarja ne dam, trojke ne morem kupit ...... papir pa vse prenese.
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Jaz pa bi na te stvari vseeno gledal bolj razumsko. če denar ostaja v EU namesto v arabskem svetu bo prej ali slej tudi pri posameznikih poznat (ob predpostavki, da se bo kradlo vedno vedno manj). Pomembnejša stvar od denarja, ki pa jo vsak opazi šele, ko jo izgubi in hkrati najdragocenejša stvar na svetu je naše zdravje. In tu je bistvo uporabe električnih avtomobilov. Pa ne bom poslušal, koliko onesnažuje proizvodnja baterij... Onesnaženja v mestih samih z EV-ji ni več, kaj se v puščavi dogaja pa me ne tolk zanima. Verjamem pa, da bi se lahko kontrolirano filtriralo izpuste takih tovarn.Goran napisal/-a:Žal pa ti in jest ne bova od tega denarja imela nič Tko da je men vseeno kolk jim ga ostane. Kar pa se tiče znamk oz. modelov gre pa vedno po sistemu ankad adn ankad adn Če danes kupuješ nimam kaj ploskat tesli recimo. 100 jurjev za električarja ne dam, trojke ne morem kupit ...... papir pa vse prenese.
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Moj kratek komentar na Ampero e. Avto zgleda zelo ličen in kar kvalitetne izdelave. Bolj kot sem si predstavljal po slikah. Kar me je malo (negativno) presenetilo je 1-fazni polnilec level 2.
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
A si si ga ogledal v živo?
Res ni vedno najbolje da vgradijo vse žive igrače, potem pa šparajo pri osnovnih stvareh. 22kW AC mora postat standardna oprema.
Res ni vedno najbolje da vgradijo vse žive igrače, potem pa šparajo pri osnovnih stvareh. 22kW AC mora postat standardna oprema.
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Mislim da ne gre za varcevanje, ampak da je avto dizajniran in proizveden za ameriski trg, kjer ni treh faz. Podobno "bolezen" imajo skoraj vsi EVji.
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Se strinjam. 22kw 3P AC bi moral biti standard; ce hisa nima 3P pac dela le na eni fazi.CRF napisal/-a:A si si ga ogledal v živo?
Res ni vedno najbolje da vgradijo vse žive igrače, potem pa šparajo pri osnovnih stvareh. 22kW AC mora postat standardna oprema.
NI mi jasno zakaj se spara na hitrejsi polnitvi; ze cela vecnost je trajala, da so prilezli iz 3.6 na 6.6 oz 7.2. Ce je denar problem, naj dajo kot opcijo.
Na Soulu so celo zamnjsali moc iz 6.6 na 6.0 - zaradi varnosti rpi polnjenju?? Prodaja se pa kot 6.6...
ZOE pa na tiho podarijo kot normalno opremo 44 oz 22 kw - nobene logike no..
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Trifazni polnilec od 11kW do 22kW je skoraj nujen za normanlno uporabo EV,CRF napisal/-a:A si si ga ogledal v živo?
Res ni vedno najbolje da vgradijo vse žive igrače, potem pa šparajo pri osnovnih stvareh. 22kW AC mora postat standardna oprema.
imaš 22kW polnilnice potem pa polniš s 6 ali 7kW
doma imaš priklop 3x20A ali 3x25A potem pa polniš enofazno 20A 4.6kW, ko bi lahko brez problema polnil 11kW
Večina bi brez problema doplačala 3.000EUR za 22kW polnilec, če bi le bil v ponudbi.
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Pri Oplu so popravili grafiko, da odraža zadnje objave konkurentov
[/center]
[/center]
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
A da so ? Pametno, ker vsa ostala konkurenca veselo navaja NEDC.
Ce pa tole prevedemo v realnost / epa pa dobimo nekaj taksnega:
Ce pa tole prevedemo v realnost / epa pa dobimo nekaj taksnega:
- Priponke
-
- amperaNEDC.jpg (92.66 KiB) Pogledano 7465 krat
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Pozabil si spremeniti spodnji napis kjer piše, da je merjeno po nedc
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Tole pa ni najbolj vzpodbudno: http://siol.net/avtomoto/novice/opel-v- ... -ne-428293
Prodajni načrti električne ampere-e in mestnega malčka karla še vedno ne predvidevajo.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Tako kot pri nas tudi v Angliji še ne bodo ugledali ampere e.
http://www.autoexpress.co.uk/vauxhall/9 ... rrent-form
http://www.autoexpress.co.uk/vauxhall/9 ... rrent-form
"Vauxhall confirms Nissan Leaf rival won't be sold in UK markets in the current generation"
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
GM naj bi za vsakega prodanega Bolta izgubil 8 do 10.000 dolarjev. Bolje naj bi bilo le v državah, kjer z njegovo prodajo dobi davčne ugodnosti. Naprimer, v Kaliforniji za vsakega Bolta dobi 20.000 dolarjev olajšav.
Večji del razloga za neprofitabilnost naj bi bil v ogromni odvisnosti od LG-ja, ki za Bolta ne dobavlja le baterij, ampak tudi pogonski sklop, klimatski del in elektronske dele armature skupaj z multimedijskim sistemom.
https://electrek.co/2016/11/30/gm-chevy ... ev-credit/
Večji del razloga za neprofitabilnost naj bi bil v ogromni odvisnosti od LG-ja, ki za Bolta ne dobavlja le baterij, ampak tudi pogonski sklop, klimatski del in elektronske dele armature skupaj z multimedijskim sistemom.
https://electrek.co/2016/11/30/gm-chevy ... ev-credit/