Jaguar i-Pace
Re: Jaguar i-Pace
Uradne EPA stevilke, I-Pace prevozi le 375km s 95kWh packom, kar je manj kot ModelX ki je za razred vecji in tezji ter ima 20kWh manjso baterijo.
Re: Jaguar i-Pace
Samo še vedno je "požeruh" in neekonomičen. Včasih so rekli: "kot bi metal premog skozi okno."
Če se pogovarjamo o ekologiji, kar je tudi eden od osnovnih namenov EV-jev potem naj bo avto izdelan tako, da je ekonomičen - saj se da. Dokazov je več kot dovolj.
Je pa tudi res, da je avto lep to mu pa ne morem oporekati, samo pri meni je to bolj na koncu spiska pri faktorjih odločanja.
Če se pogovarjamo o ekologiji, kar je tudi eden od osnovnih namenov EV-jev potem naj bo avto izdelan tako, da je ekonomičen - saj se da. Dokazov je več kot dovolj.
Je pa tudi res, da je avto lep to mu pa ne morem oporekati, samo pri meni je to bolj na koncu spiska pri faktorjih odločanja.
Re: Jaguar i-Pace
Že že, ampak to je pač "športnik" in "brand".
Saj tudi ferari ni ekonomičen vs 1.2 TSI golf, pa kupec ferarija ne gleda na to.
Ta sektor je pač "nad nami", iPace ne bo kupovala raja, ampak bogatuni. Podobno meržota.
Da pa bi EV pomenilo varčnost pa je bedarija, lahko pomeni tudi kaj drugega.
Saj tudi ferari ni ekonomičen vs 1.2 TSI golf, pa kupec ferarija ne gleda na to.
Ta sektor je pač "nad nami", iPace ne bo kupovala raja, ampak bogatuni. Podobno meržota.
Da pa bi EV pomenilo varčnost pa je bedarija, lahko pomeni tudi kaj drugega.
Re: Jaguar i-Pace
Se oproščam, sem preveč posplošil moje osebno razmišljanje. Meni EV predstavlja ekonomičnost, to bo pa držalo.darjan napisal/-a:Da pa bi EV pomenilo varčnost pa je bedarija, lahko pomeni tudi kaj drugega.
Re: Jaguar i-Pace
Ker rabljenih EV z dometom 200km v času nakupa ni bilo ali pa so bili precej dražji od IONIQ-a (Tesla). Pa smo spet pri ekonomičnosti.darjan napisal/-a:Potem pa ne vem, zakaj si kupil nov avto in ne rabljenega
Se oproščam... smetim temo i-Pace.
Re: Jaguar i-Pace
Moraš razumet,da Darjan je (po komentarjih sodeč) naravnost zaljubljen v tega Jaguarja in ko je človek zaljubljen,zna biti precej nerazsoden in zaslepljen,pa nobenih logičnih argumentov ni pripravljen sprejet...po mojem bi trdil da je Jaguar najboljši na svetu tudi če bi imel samo 100 km dosegaDGJ napisal/-a:Samo še vedno je "požeruh" in neekonomičen. Včasih so rekli: "kot bi metal premog skozi okno."
Če se pogovarjamo o ekologiji, kar je tudi eden od osnovnih namenov EV-jev potem naj bo avto izdelan tako, da je ekonomičen - saj se da. Dokazov je več kot dovolj.
Je pa tudi res, da je avto lep to mu pa ne morem oporekati, samo pri meni je to bolj na koncu spiska pri faktorjih odločanja.
Re: Jaguar i-Pace
Ne, moraš razumet, da je to prvi AVTO, EV, torej brand ki ima tradicijo. in ne poizkus nekih "nižje rangiranig" proizvajalcev.
Saj pride še merc kmalu, to vsi padejo v isto katerogijo
Saj pride še merc kmalu, to vsi padejo v isto katerogijo
Re: Jaguar i-Pace
Čudi me, da je Jaguar naredil podobno napako kot Mercedes, kjer je tudi električni B razred bil izredno potraten.
Da so tehnologijo kupili in ne razvili je tako jasno, ampak zakaj tega niso prej opazli - ker po moje aerodinamika in čelni prerez nist tu glavni faktor - po moje je problem v elekroniki.
Da so tehnologijo kupili in ne razvili je tako jasno, ampak zakaj tega niso prej opazli - ker po moje aerodinamika in čelni prerez nist tu glavni faktor - po moje je problem v elekroniki.
Re: Jaguar i-Pace
Hmmm, "prvi AVTO, EV," pomeni kaj ?darjan napisal/-a:Ne, moraš razumet, da je to prvi AVTO, EV, torej brand ki ima tradicijo. in ne poizkus nekih "nižje rangiranig" proizvajalcev.
Saj pride še merc kmalu, to vsi padejo v isto katerogijo
Chevrolet nima tradicije ? Bolt je bil na trgu bistveno pred I-Pace
Nissan je brez tradicije ? Leaf se prodaja ze skoraj desetletje
Mitsubishi, neka modna muha zadnjih 18 mesecev ? I-Miev so razvili leta 2009
Kaj pa Zoe, a to ni prvi AVTO, EV. Za Renault si slisal, baje imajo celo pri nas tovarno.
Jaguar ima samo eno dokaj znano tradicijo, in sicer nekvalitetnost njihovih avtomobilov. Se "domaci" Clarkson ki je totalni ljubitelj Jaguarjev in Astonov, se norcuje iz kvalitete mačk. Mogoce so pa pokupili vecino komponent drugje (kot npr Chevrolet za Bolta, skoraj vse razen pleha je od LG-ja) in bo avto delal OK
Re: Jaguar i-Pace
Brez zamere, ampak tako kot se nekateri ICEji ne morejo primerjati med seboj, bo na EV sceni tudi enako.
Renault, nissan, opel, chevrolet, hyiundai, citroen, peugeot...to pač ni bmw, mercedes, jaguar,ipd
Pač ni vse v ekonomiki vožnje.
Renault, nissan, opel, chevrolet, hyiundai, citroen, peugeot...to pač ni bmw, mercedes, jaguar,ipd
Pač ni vse v ekonomiki vožnje.
Re: Jaguar i-Pace
Sosedje so narediti test i-Pace vs MX 90 in rezultat je zelo majhna razlika v dometu. Tako kot sta na koncu ugotovila, je odločitev katerega izmed njiju bolj osebne narave, kot pa glede na domet.
Re: Jaguar i-Pace
Pri nizkih hitrostih kjer se tudi vzpenjajo porabi manj kot ostali 200-400kg tezji avti. Kje je tu presezek ?
Pri 120km/h pije vec kot za razred vecji in tezji X. Kaj je tu odlicnega ?
Pri 120km/h pije vec kot za razred vecji in tezji X. Kaj je tu odlicnega ?
Re: Jaguar i-Pace
CENA!!!matija napisal/-a:Pri nizkih hitrostih kjer se tudi vzpenjajo porabi manj kot ostali 200-400kg tezji avti. Kje je tu presezek ?
Pri 120km/h pije vec kot za razred vecji in tezji X. Kaj je tu odlicnega ?
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF