Na http://www.dems.si imate clanek ki je se mene sokiral. Proti koncu je povezava na trg BEV vozil na kitajskem. Na telefonu je bil seznam dolg 7 strani, avti z dometi 150-450km (po kitajskem ciklu ki je primerljiv z NEDC). Cene pa kot bi gledal Škoda Citygo...
Samo najt se mora uvoznik kateri dobavlja in potem naprej zagotavlja rezervne dele in servise pa je lahko vsak kitajski avto v EU - če zagotavlja vse EU standarde.
Denis_ napisal/-a:Samo najt se mora uvoznik kateri dobavlja in potem naprej zagotavlja rezervne dele in servise pa je lahko vsak kitajski avto v EU - če zagotavlja vse EU standarde.
Če so resni s prodajo v EU, potem ga bodo že poiskali in prav tako zagotovili rezervne dele in vse kar spada zraven.
energija napisal/-a:Tu je skopiran link do ORA. Kako pa kopiraš YouTube posnetek, da bo namesto linka viden že kar začetek video posnetka? https://www.youtube.com/watch?v=5W19c_DueoQ
Ustavi posnetek tam, kjer želiš, da se prične...greš na trak predvajanja, da se ti pojavi pikca, pritisneš na miški desno tipko in klikneš na "kopiraj naslov videoposnetka pri tem času" in dobiš link, kjer se bo začel videoposnetek točno tam, kjer želiš, da se prične.
energija napisal/-a:Tu je skopiran link do ORA. Kako pa kopiraš YouTube posnetek, da bo namesto linka viden že kar začetek video posnetka? https://www.youtube.com/watch?v=5W19c_DueoQ
Če ni v EU homologiran boš moral celo homologacijo na novo delat, kar se običajno ne izplača.
Jaz vidim večji problem teh novih znamk, ki bodo slej ko prej prišle v EU v servisiranju - predvsem v primeru kakšne zvite pločevine ali poškodovane baterije. Recimo za ženinega Sozukija je dobavitelj napačen blatnik naročil in sedaj čakamo že 2 meseca na pravega (dobro da je avtohiša dala nadomestno vozilo za cel čas).
Je pa res, da bodo imele strateško gledano glede baterij in njihove proizvodnje po mojem večje težave evropske kot pa azijske avtomobilske znamke. Evropejci so se prepozno začeli zavedati pomena EV vozil in dejstva, da so proizvodne zmogljivosti in viri surovin za baterije večinoma v lasti azijskih podjetji. Tako, da bo s časom tudi kakšen EV niro več pripeljal na naše ceste
Ne samo da ZDA izgubljajo svetovni primat proti Kitajski v gospodrski in politični tekmi, tudi Evropa počasi a vztrajno dopušča Aziji, da jo dohiteva na veliko področij. Vprašanje je le kako hitro bo šel ta proces, tudi razni marketingi z napovedmi ne bodo mogli dolgo zavirati tega razvoja in kdor je v vzponu je običajno tudi v psihološki prednosti