Kitajski proizvajalci

Vse znamke, ki še niso dobile svoje kategorije
Odgovori
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

Kitajska je, kar se tiče elektromobilnosti zelo napredna. Zaradi velikega števila mest z neznosnim onesnaženjem in smogom, je Kitajska vlada začela z izdatnim sofinanciranjem razvoja in uporabe električnih vozil. Zato se je na trgu v zadnjih letih pojavilo kar nekaj ponudnikov in proizvajalcev.

Najdemo vse od cenenih mini avtomobilčkov, do čistih kopij evropskih, japonskih in ameriških avtomobilov, pa tudi nekaj solidnih vozil višjega razreda.


BAIC (Beijing Auto)
  • ES 210, Lithium Ion, 175km, 130km/h, 50.000€, Dec. 2014
  • EV 200, Lithium Ion, 200km, 125km/h, 30.000€, Dec. 2014
  • E150 EV, Lithium Ion, 140km, 125km/h, 36.000€, Mid 2013
  • C30 EV, Lithium Ion, 200km, 160km/h

Beiqi Foton
  • Midi EV, Lithium Manganese, 170km, 140km/h, 15.000€
BMW Brilliance
  • Zinoro 1E, Lithium iron phosphate, 150km, 130km/h, 50.000€, March 2014
BYD
  • e5, LiFePO4, 220km,
  • e6, LiFePO4, 330km, 160km/h, 43,000, Limited release in 2010
  • K9, LiFePO4, 250-300km, 100km/h, 290.000€, Oct. 2010
  • T3, LiFePO4,
BYD-Daimler
  • DENZA EV, LiFePO4, 253km, 150km/h, 57000€, April 2014
Changan
  • Benni EV, Lithium Ion, 150km, 120km/h, 15.000€
  • E30, Lithium Ion 160km, 125km/h, 15.000€, Feb. 2012.
  • Eado EV, Lithium Ion, 160km, 140km/h, 30.000, Q12015
Chery
  • eQ EV, Lithium Ion, 200km, 100km/h, 23.000€, Nov 2014
  • Riich M1, LiFePO4, 120- 150km, 120km/h, 21.000€, Nov. 2010
Dongfeng
  • E30L, Lithium Ion, 160km, 80km/h, 2014
Dongfeng Nissan
  • Venucia E30, Lithium Ion, 160km, September 2013.
FAW
  • Besturn B50 EV, Lithium Ion, 140km, 147km/h
FAW Toyota
  • Ranz EV, Lithium Ion, 120km
FAW Volkswagen
  • Carely, LiFePO4, 110km, 145km/h
Geely
  • EK-2, LiFePO4, 180km, 150km/h, 15.000€
Great Wall
  • Haval M3 EV, LiFePO4, 160km, 130km/h
GreenWheel EV
  • Jimma (Jummer), Lithium Ion, 160km, 110km/h
Hafei
  • Saibao EV, Lithium Ion, 180- 200km, 130km/h, 26.000€
Haima
  • Freema EV, LiFePO4, 160km, 90km/h, 23.000€, 2011
JAC
  • iEV LiFePO4 160km, 95km/h, 24.000€, Sept. 2012
Kandi EV
  • K11 (Panda EV), LiFePO4, 80km, 80km/h, 2014
Lifan
  • 320 EV, LiFePO4, 100- 150km, 120km/h
  • 620 EV, LiFePO4, 200km, 120km/h
SAIC (Shanghai Auto)
  • Maxus EV80, LiFePO4, 170km, 25.000€, Nov. 20, 2014
  • Roewe E50, LiFePO4, 180km, 130km/h, 34.000€, Nov. 5, 2012
Shanghai GM
  • Springo EV (Chevy Sail EV), LiFePO4, 130- 200km, 130km/h, 37.000€, Nov. 2012
Zotye
  • Zotye Zhidou (ZD), Lithium ion, 120km, 80km/h, 16.000€, 2014
  • Cloud 100 EV, Li(NiCoMn)O2, 150km, 85km/h, 22.000€
  • E200, Lithium Ion, 120km, 80km/h
  • E30, Lithium Ion, 150km, 80km/h
  • 5008 (Nomad II) EV, LiFePO4, 200km, 100km/h, 22.000€, early 2010
  • M300 EV, LiFePO4, 200km, 120km/h, 36.000€, 2010
Vse cene so približne, za najcenejše variante in pretvorjene v EUR.
Dzun Tao
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

Rast prodaje v 2015

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

V prvih šestih mesecih letošnjega leta, je Kitasjka že presegla celotno proizvodnjo električnih vozil lanskega leta. To je več kot 78.500 vozil in proizvodnja še raste. Samo v juniju so jih naredili 25.000.

S takšnimi številkami, kaže, da bo Kitajska postala največje tržišče za električne avtomobile. Ni čudno torej, da več velikih proizvajalcev, na Kitajskem prej uvaja svoje električne modele, kot po Evropi.
Novi BYD Qin
Novi BYD Qin
BYD-Qin.jpg (14.33 KiB) Pogledano 33352 krat
[/center]
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

BYD Qin najbolje prodajan avtomobil

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

BYD Qin priključni hibrid je bil konec maja četrti najbolje prodajani električni avtomobil na svetu. Vendar od takrat prodaja strmo raste in do konca leta bi bil lahko že na prvem mestu. Po manj kot 2000 avtomobilih v februarju, je prodaja narasla na 2500 v marcu in aprilu, čez 3500 v maju in čez 4000 v Juniju.

Skupna prodaja, od začetka v decembru 2013 je tako že pri 31.224 električnih Qinih. Vse številke se nanašajo na Kitajsko, saj je prodaja izven kitajske zaenkrat zanemarljiva. S takšnim trendom lahko še v letos pričakujemo prodajo 5000 vozil na mesec.

Če bi še ostali večji avtomobilski trgi odprli vrata za Kitajske znamke, bi leta hitro postala vodilni v svetu električnih avtomobilov. Tako, kot se je to že zgodilo na področju električnih avtobusov.
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
53
70

BYD

Odgovor Napisal/-a evf »

BYD hitro povečuje proizvodnjo EV:

http://insideevs.com/byd-plug-in-electr ... -november/
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

Nekaj novih EVjev na kitajskem trgu:
Changjiang e.Cool, 200km, $14.400
Changjiang e.Cool, 200km, $14.400
Changjiang-e.Cool.jpg (85.15 KiB) Pogledano 33033 krat
[/center]
Changan BenBen EV, 200km, $8.650
Changan BenBen EV, 200km, $8.650
changan-benben-EV.jpg (93.32 KiB) Pogledano 33033 krat
[/center]
Dongfeng Jingyi S50 EV, 250km, $17.350
Dongfeng Jingyi S50 EV, 250km, $17.350
dongfeng-jingyi-EV.jpg (58.64 KiB) Pogledano 33033 krat
[/center]
Guangzhou Auto Trumpchi GS4 EV, 240km, $21.690
Guangzhou Auto Trumpchi GS4 EV, 240km, $21.690
guangzhou-auto-trumpch-gs4.jpg (48.74 KiB) Pogledano 33033 krat
[/center]
JAC Sunray i6 za 12 potnikov, 160km
JAC Sunray i6 za 12 potnikov, 160km
jac-sunray-4-series.jpg (72.7 KiB) Pogledano 33033 krat
[/center]
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7863

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a matija »

Zanimivo ja, ravno vceraj bral. Za tale BenBen za ~8500€ potem dobis se subvencijo. Te pa imajo dinamicne in so lahko od nekaj jurjev pa do 80k za recimo buse.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3556
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1611

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Tale domet je po nedc al epa?
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

Najbolje prodajani EV v 2016 na kitajskem

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

BAIC EU260
BAIC EU260
[/center]
BAIC EU260
  • 18.000 prodanih vozil
  • 41kWh kapacitete baterije
  • 260km dosega (NEDC)
  • 35.400 EUR
BYD e6
BYD e6
[/center]
BYD e6
  • 18.000 prodanih vozil
  • 60 kWh kapacitete baterije
  • 300km dosega (NEDC)
  • 28.700 EUR (osnovna oprema)
Geely Emgrand EV
Geely Emgrand EV
[/center]
Geely Emgrand EV
  • 12.000 prodanih vozil
  • 45 kWh kapacitete baterije
  • 253km dosega (NEDC)
  • 32.000 EUR
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2714

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

glede na kapacitete baterij so dosegi bolj bogi. Ali pa je napaka, da niso to NEDC dosegi?! Obstaja še tretja razlaga, kitajska roba...
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

gac-ge3.jpg
[/center]
Novi crossover iz kitajskega GAC Motors z oznako GE3 stane le dobrih 19.000€. Žal, za sedaj, na voljo le na kitajskem.
  • Doseg 310km
  • 0 do 100km/h v 9.3 sekundah
  • Moč: 120kW
  • Navor: 290Nm
pirpy, nakaza, matija
Uporabniški avatar
mkonci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 595
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
733
749

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a mkonci »

hecno je ko gledam te slike avtov in so vis precej videza nekih znanih znamk samo znakci gor so čudni :P
timo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 265
Kraj: Logatec
Avto: Hyundai Kona 3f 64 -2021
425
1665

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a timo »

Kitajci zdaj nič več ne presenečajo!
NIO ni niti neznan igralec- vsaj v e-formuli!

https://www.youtube.com/watch?v=j4HgLaMam2M
Matej, CRF
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7863

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a matija »

Bravo kitajska. No, lepo se vidi kaj se zgodi, ce se ljudje utapljajo v smogu, pospeseno umirajo, ne vidijo modrega neba. Reakcije so hitre in ostre:
Chinese 2018 subsidy scheme is in line with the end goal of withdrawing subsidies and pushing automakers to make better electric vehicles.

Firstly, vehicles with driving range bellow 150 km will not receive subsidies, vehicles with 300 km of driving range will get the current electric vehicle subsidies and ranges over 400 km have higher subsidies this is to encourage automakers to produce longer range vehicles.
Nisem se poglobil v tole Ampak verjetno so s tem odrezali tudi hibride. Ce ja, pravilno.
Reakcije kitajskih provizvajalcev je pospeseno predstavljanje avtomobilov z realnim dometom 300-400km
Reakcije EU proizvajalcev pa verjetno jok in lobiranje ?

vir: https://evobsession.com/2018-chinese-el ... standards/
Damijan, drejc12, timo, CRF, rgornik
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Kitajci so tudi prisilili Toyoto v razvoj BEV.
Dejansko so postali najpomembnejši svetovni trg...
matija
Soul EV believer
DeLonghi
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 74
139
0

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a DeLonghi »

No koncno, EU se lahko zgleduje po tem pravilu : *Firstly, vehicles with driving range bellow 150 km will not receive subsidies, vehicles with 300 km of driving range will get the current electric vehicle subsidies and ranges over 400 km have higher subsidies this is to encourage automakers to produce longer range vehicles.*
Vsi plug-ini odpadejo, ter tudi neresnost vodilnih EU ICE tovarn, ki se gredo kvazi elektro mobilnost.

Bravo.
matija, timo, DGJ, Damijan, robert
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

1-byton-concept-exterior.jpg
1-byton-concept-exterior.jpg (49.48 KiB) Pogledano 31874 krat
[/center]

BYTON, najnovejši produkt startupa s kitajskim zaledjem: $45.000 in 520km dosega.

95kWh baterij, 350kw motor, 80% polnjenje v 30 minutah.

Več: https://electrek.co/2018/01/08/byton-all-electric-suv/
matija, Denis_
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a robertto »

Predstavitveni Video kitajski EV Byton
https://youtu.be/HJ3l5V-7a3g
drejc12
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a rgornik »

BYD Tang EV600 zgleda precej impresiven

Slika

82.8 kWh baterija
600 km dosega (realno 500km)
360 kW za pospeške 0 do 100 km/h v 4.4 s
30-minute fast recharge

Cena: 260,000-360,000 RMB ($37,400-$51,800)

A se te kitajce da dobit v EU? Izgledajo super + dostopna cena
CRF, DGJ, Dzun Tao
OVE, OVE, OVE
nakaza
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1177
Kraj: Postojna
Avto: SOUL 2018, 2020 ex m3-RWD
841
1418

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a nakaza »

BYD Tang na spodnjih povezavah, sicer ICE ampak za pogledat je

https://www.youtube.com/watch?v=5fsUUxjwLuQ

https://www.youtube.com/watch?v=RSAY_Le3LZs
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3556
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1611

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Še en malček iz kitajske.
domet 194 milj nedc za 8600 $
https://electrek.co/2018/12/27/great-wa ... n-car/amp/
FV-EV, CRF, DGJ
Odgovori

Vrni se na “Ostale znamke”