Kitajski proizvajalci

Vse znamke, ki še niso dobile svoje kategorije
Odgovori
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2156
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1256
1044

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

Dvomim, da bo EU pustila. Bo pa treba malo omejiti dostop azijcev do naših patentov in znanja, ker kitajska je dosti nelojalna konkurenca. Mogoče je že malo pozno ampak ne prepozno.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Brutus
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 120
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul
75
0

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a Brutus »

Če pogledaš, kdo ima v lasti nahajališča surovin, ki so potrebna za izdelavo baterije, so države iz EU v precej strateško slabem položaju. Po mojem bodo ključno igro igrali Korejci (Kia in Hyundai), na daljši rok pa se lahko vse skupaj dejansko prevesi v korist Kitajcev.
DCT
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1162

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

Vodokotlic napisal/-a:... Bo pa treba malo omejiti dostop azijcev do naših patentov in znanja, ker kitajska je dosti nelojalna konkurenca. Mogoče je že malo pozno ampak ne prepozno.
O, ja, pa je že precej prepozno. Kitajci so EU že prehiteli, le da nam to še ni jasno

Kitajci delajo vse zelo premišljeno in z blagoslovom partije, ki ni partija v smislu nam poznane "Titove" partije, ampak pravi razsvetljeni absolutistični vladar, ki državo vodi odločno po poti do svetovne prevlade.

Ko so se pred leti lotili izvoza avtov na zahod, so se prvi njihovi avti kot napolitanke razleteli na crash testih...
Pa so fantje stopili skupaj, z žegnom partije kupili Volvo in si razdelili pridobljen know how s področja varnosti (ki sta ga že pred tem črpala tudi Renault in Ford). Je kdo v zadnjem času slišal kaj resnega glede problematične varnosti kitajskih avtov?

Pa so prišli na zahodni trg s kitajskimi gumami... Nemci so jih kot po tekočem traku izločali na testih gum in se jim posmehovali... Pa spet, fantje stopijo skupaj, partija požegna,... In kupijo Pirelli Ste videli na zadnjih testih gum, koliko kitajskih znamk je že prehitelo renomirane proizvajalce? In zdaj Linglong gradi tovarno gum za Evropo v Srbiji.

Gremo naprej... Problem je še izdelava, kakovost in produktivnost, skratka tehnološki know how... Spet so pod partijskim blagoslovom napolnili mošnjiček in hajd po nakupih v Evropo. Tokrat so se podali direktno na Bavarsko in se zagledali v Kuko. Njihovi roboti varijo, lakirajo in montirajo vse nemške avtomobile. V Nemčiji je nastala panika (prej za Volvo in Pirelli se še niso zmenili), ampak dogovoriti se niso mogli nič. Še Angelca se je malo pridušala, ampak takrat je imela ravno veliko dela z integriranjem množic bližnjevzhodnih doktorjev znanosti v nemške raziskovalne inštutute. Kitajci so samo še malo bolj razvezali mošnjiček in potrkali na evropsko vest glede odprtega trga in svobodne svetovne trgovine... In Kuka je njihova! No, ob tem so se še zavezali, da bodo spoštovali intelektualno lastnino... Nemci pa so seveda naivno verjeli... Tako kot verjamejo v doktorate z jugovzhoda prihajajočih bradatih doktorjev

Kaj Kitajci še potrebujejo za uspeh pri električni mobilnosti?

Seveda, baterije in elektromotorje... Glede navijanja bakra okoli mehkoželeznih jeder nam ni treba zgubljati preveč besed, pri tem lahko pridobimo ali izgubimo le par odstotkov izkoristka... Baterije pa... Pri teh pa so nas itak že zdavnaj in najprej prehiteli. Nemci so pred precej leti prav zmagoslavno razglasili, da so zaprli zadnjo Vartino tovarno baterijskih vložkov, kajti odtedaj pri njih pač ne bo več te okoljsko umazane tehnologije.

To je bilo še pred razmahom litijevih baterij... No, z zadnjo tovarno pa je na Kitajsko odšel tudi ves razvoj. Tega so pospešile še potrebe po baterijah v prenosnih računalnikih in telefonih ter ostali elektroniki, ki se itak vsa proizvaja na vzhodu. Nenazadnje, tudi Tesla je prvo baterijo sestavil iz baterij prenosnih računalnikov .
Danes se pa čudimo, kako to, da ne znamo v Evropi baterij delati

In danes bi mi omejevali dostop Kitajcev do naših patentov?

Dobro jutro, fantje! Raje se naučimo kitajsko, da bomo mi lahko po njihovih brskali...

Morda se kdo z mano ne strinja... In vesel bom za vse nas v Evropi, če ima prav. Ampak prav vse zgoraj napisano temelji na dejstvih. In to je le delček kitajskih nakupov po Evropi. Še bistveno pomembnejši se dogajajo na področju infrastrukture, naši politiki pa se ukvarjajo s tem, koliko bo pri nas in v vsaki državi EU kazala ura?!?

Po moje je naša že zdaj pet minut do dvanajste... Pa še to le zato, ker nam zaostaja.
SimonZed, FV-EV, matija, instrukcije, talker2, E_skiro, gregimarko, timo, m3, bnovak88, DCT, CRF, DGJ, Robie, venuciae30, vivo, pirpy, se-ma, EV+PV entuziast, Gogo
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5250
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6105
3992

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Videl kar nekaj tovarn na Kitajskem in v nekaj mesecih od enega do drugega obiska, ti ni več jasno, če si tam sploh že kdaj bil. EU je marsikaj prepustila pred 10-20 leti poševnookim in ta voz je odpeljal. Se strinjam, da smo prišli v čas, ko bomo mi prisiljeni krasti, ter biti zadovoljni, če bomo tam lahko izobrazili nove kadre za preživetje

Vsi ljubitelji nemških avtov ali podobne navezanosti v katerikoli panogi, spreglejte preden bo prepozno, ker ko enkrat zaostaneš se težko prebiješ spet naprej - nekako tako kot mi od Avstroogrske preko Juge niakor več ne pridemo na standard Jodlarjev
matija, SimonZed
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a Goran »

Ok, vse verjamem..... ampak kitajskega avta še nisem vidu.
DCT
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
496
214

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a DCT »

Goran napisal/-a:Ok, vse verjamem..... ampak kitajskega avta še nisem vidu.
Stvar je preprosta,pomisli: zakaj bi se kitajc zajebaval z evropskimi ali ameriškimi standardi,prodorom na neznani trg,marketingom,garancijo,servisom,itd...zato da bi prodal tistih nekaj tisoč avtomobilov,če pa lahko veliko lažje proda na deset oz.stotisoče avtomobilov na domačem nenasitnem trgu,ki eksponentno raste? Ma briga kitajske proizvajalce za majhno Evropo (so izjeme,recimo BYD avtobusi,ampak to je bolj kaplja v morje)

Mislim,da bodo evropski proizvajalci imeli čez nekaj let bistveno manjši tržni delež na Kitajskem,ko bo elektrifikacija trga še bolj izrazita! Mislim da je to tudi dolgoročni načrt "kitajske partije",da domači proizvajalci prevzamejo veliko večino tržnega deleža,ki zdaj (pri ICE) pripada tujim proizvajalcem:

https://insideevs.com/china-byd-launche ... del-1-day/
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3779
6402

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Goran napisal/-a:Ok, vse verjamem..... ampak kitajskega avta še nisem vidu.
Goran bodi brez skrbi, da jih boš še veliko videl.

Samo en primer.
Na začetku smo poznali mobilne telefone Ericsson, Panasonic, Motorola, Nokia itd, kitajskih ni bilo.
Kaj pa danes? Huawei, Xiaomi, OnePlus, nenazadnje Lenovo je zdaj tudi kitajski. In ti počasi prevzemajo svetovni trg.

Pri avtih bo isto... verjetno ne pri ICE a pri EV zagotovo.

Admin, se oproščam, smetim temo.
matija, vivo
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1534
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
944

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Meni je načeloma vseeno od kod je avto, dokler je servis v bližini, ugoden in hiter (sploh v primeru prometne nesreče, da nisem dolgo brez avtomobila).
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7867

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a matija »

Kitajci so precej pred nami, tudi v avtomobilizmu. Tudi New York Stock Exchange cez 10 let ne bo vec center dogajanja, niti blizu. Kdor bo kaj veljal bo prisoten malo bolj vzhodno.

http://car.diandong.com/search/1-0-0-1- ... rance-desc

Tole ste videli ane ? Ce kdo ni, priporocam ogled, je kar sokantno. S Chrome si lahko stran prevedete v anglescino, sicer pa niti ni nujno. V modrih krogcih je domet, ki je kitajski oz nekaj podobnega nerealnemu NEDC, za primerjavo. A vseeno. Kar se tice cen je pa tako, za hitro preracunavanje - 10mio je malo vec kot 10k€.

Oz. za hitrejsi pregled, spodnja slika pove precej. To so le tisti z najvec dometa, sicer so tam EVji za 10.000€ cisto nekaj normalnega. Trenutno jih je na tej strani v ponudbi 141 (tipov avtomobilov).

Pa malo primerjajte cene v prvih vrsticah s tistimi iz tretje/cetrte. Iz stalisca dosega je no-brainer. Kje so potem sele razni VW, Audi, Hyundai, BMW, Kia, Renault, ...
Priponke
china.JPG
gregimarko, talker2, instrukcije, FV-EV
Pier
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 283
Kraj: Okolica Ljubljane
178
3

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a Pier »

matija napisal/-a:Tudi New York Stock Exchange cez 10 let ne bo vec center dogajanja, niti blizu. Kdor bo kaj veljal bo prisoten malo bolj vzhodno.
No, to so govorili tudi že 10 let nazaj, ampak se to še ni zgodilo in po mojem mnenju se tudi v naslednjih 10 letih ne bo spremenilo. Marsikaj je bilo povedanega tudi že okrog Dolarja kot svetovne valute, pa se tudi nič ni spremenilo, čeprav so bila predvidevanja takšna in drugačna. Sem zašel malo iz teme, ampak sem moral pokomentirati.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5250
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6105
3992

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Tako kot je DCT napisal in Matija priložil. V EU se jim ne da ukvarjat z birokracijo. In ko se z njimi pogovarjaš o zastopstvu ali uvozu v EU, te najprej vprašajo koliko EV boš prodal v treh letih in če je odgovor 1.000 letno si že zaključil s sestankom.

Malo je treba pogledat okoli po svetu in vidiš kitajske avte za male pare z veliko opreme in primerljivi dometi,.... Sam bi ga takoj uvozil, pa se ne grem bost s papirji, čeprav bi primerljiv avto dobil za pol naše cene.
rgornik
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3779
6402

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Če odmislimo vse drugo, je že število modelov v ponudbi, ki so dobavljivi (ne samo napovedani za leto 2020 ali 2025) impresivno.
FV-EV, matija
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2229
1173
395

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a technic »


[youtube]https://youtu.be/kJk30Kj5jCA[/youtube]
FSP
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a Argo »

FV-EV napisal/-a:Tako kot je DCT napisal in Matija priložil. V EU se jim ne da ukvarjat z birokracijo. In ko se z njimi pogovarjaš o zastopstvu ali uvozu v EU, te najprej vprašajo koliko EV boš prodal v treh letih in če je odgovor 1.000 letno si že zaključil s sestankom.

Malo je treba pogledat okoli po svetu in vidiš kitajske avte za male pare z veliko opreme in primerljivi dometi,.... Sam bi ga takoj uvozil, pa se ne grem bost s papirji, čeprav bi primerljiv avto dobil za pol naše cene.
Ma bolj je težava, da je potrebno dosegati neke standarde kot pa kolk bi prodal. Kakorkoli zgleda, je Tu pač vseeno človeško življenje malo več vredno kot tam. Zato vsakega sranja tu niti ne moreš prodajati.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5250
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6105
3992

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Tudi to
nakaza
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1177
Kraj: Postojna
Avto: SOUL 2018, 2020 ex m3-RWD
841
1421

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a nakaza »

Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7867

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a matija »

Ce sodim po avtonet: Plan net solar tole uvaza: https://www.euroncap.com/en/results/mg/zs-ev/39678
Nic pretirano slabse od kaksnega megana, golfa, ... kar sestavijo pri nas.

Potem imamo tu se XPENG, NIO, ki bodo tudi prisli na EU trg. Malo prelistajte kaj ponujajo, se par let in bodo ti avti stalnica pri nas. Si upam trdit da bodo tehnolosko, varnostno, performancno ipd. vecino ljudi na stari celini "presenetili".

Prehod v glavah bo podoben kot za recimo kaksno Kio, ampak verjetno hitrejsi. Leta 1995 je to bila kanta, sedaj je malo drugace.
Zadnjič spremenil matija, dne 09 Jun 2020, 08:18, skupaj popravljeno 1 krat.
nakaza, prgrmr
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a Argo »

matija napisal/-a:Ce sodim po avtonet: Plan net solar tole uvaza: https://www.euroncap.com/en/results/mg/zs-ev/39678
Nic pretirano slabse od kaksnega megana, golfa, ... kar sestavijo pri nas.

Potem imamo tu se XPENG, NIO, ki bodo tudi prisli na EU trg. Malo prelistajte kaj ponujajo, se par let in bodo ti avti stalnica pri nas. Si upam trdit da bodo tehnolosko, varnostno, performancno ipd. pa bodo vecino ljudi na stari celini "presenetili".
Logično. Če imajo nekaj 10k fabrik za proizvodnjo prevoznih sredstev bi pa kakšna le lahko bila vredu. Ampak še danes po kvaliteti nobena znamka ki množično proizvaja vozila ni niti blizu nemškim proizvajalcem. Ni težava narediti performance avto, niti ne varen avto. Je pa problem narediti kvaliteten avto s kvalitetnimi premium materiali za spodobno ceno. Če bi Kia uporabljala takšne premium kvalitete komponente bi bila zagotovo dražja od vozil nemških proizvajalcev. Pa ne govorim o MB A, B, C ali BMW 1,2, 3 ali Audi A3 A4. To so low budget vozila premium znamk za rajo. Da VW sploh ne omenjam. Tako je pa če se s tem strinjate ali pa ne.
Zadnjič spremenil Argo, dne 09 Jun 2020, 08:18, skupaj popravljeno 3 krat.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3491
595

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Karte se mešajo zanimivo kako so zmožni toliko različnih avtov proizvest medtem ko VW za zdaj še enega ni naredu k ma toliko dosega ... Sam tukaj bojo pa res problem servisi če nebo zastopništva.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7867

Re: Kitajski proizvajalci

Odgovor Napisal/-a matija »

Saj bodo tu tudi servisi in to taksni, ki znajo avte tudi servisirat in niso le dealer, ki pojma nima NIO odpira svoje centre kot gobe po USA, tu ne bo nic drugace.
Odgovori

Vrni se na “Ostale znamke”