Kitajski proizvajalci

Vse znamke, ki še niso dobile svoje kategorije
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 241
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
139
80

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 05 Apr 2019, 11:43

Dvomim, da bo EU pustila. Bo pa treba malo omejiti dostop azijcev do naših patentov in znanja, ker kitajska je dosti nelojalna konkurenca. Mogoče je že malo pozno ampak ne prepozno.
Brutus
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 66
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul
50
0

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a Brutus » 07 Apr 2019, 08:34

Če pogledaš, kdo ima v lasti nahajališča surovin, ki so potrebna za izdelavo baterije, so države iz EU v precej strateško slabem položaju. Po mojem bodo ključno igro igrali Korejci (Kia in Hyundai), na daljši rok pa se lahko vse skupaj dejansko prevesi v korist Kitajcev.
DCT
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 170
Kraj: Ljubljana
Avto: Nissan Leaf 2018
554
270

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 07 Apr 2019, 15:51

Vodokotlic je napisal/-a:... Bo pa treba malo omejiti dostop azijcev do naših patentov in znanja, ker kitajska je dosti nelojalna konkurenca. Mogoče je že malo pozno ampak ne prepozno.


O, ja, pa je že precej prepozno. Kitajci so EU že prehiteli, le da nam to še ni jasno :think:

Kitajci delajo vse zelo premišljeno in z blagoslovom partije, ki ni partija v smislu nam poznane "Titove" partije, ampak pravi razsvetljeni absolutistični vladar, ki državo vodi odločno po poti do svetovne prevlade.

Ko so se pred leti lotili izvoza avtov na zahod, so se prvi njihovi avti kot napolitanke razleteli na crash testih...
Pa so fantje stopili skupaj, z žegnom partije kupili Volvo in si razdelili pridobljen know how s področja varnosti (ki sta ga že pred tem črpala tudi Renault in Ford). Je kdo v zadnjem času slišal kaj resnega glede problematične varnosti kitajskih avtov?

Pa so prišli na zahodni trg s kitajskimi gumami... Nemci so jih kot po tekočem traku izločali na testih gum in se jim posmehovali... Pa spet, fantje stopijo skupaj, partija požegna,... In kupijo Pirelli 8-) Ste videli na zadnjih testih gum, koliko kitajskih znamk je že prehitelo renomirane proizvajalce? In zdaj Linglong gradi tovarno gum za Evropo v Srbiji. :o

Gremo naprej... Problem je še izdelava, kakovost in produktivnost, skratka tehnološki know how... Spet so pod partijskim blagoslovom napolnili mošnjiček in hajd po nakupih v Evropo. Tokrat so se podali direktno na Bavarsko in se zagledali v Kuko. Njihovi roboti varijo, lakirajo in montirajo vse nemške avtomobile. V Nemčiji je nastala panika (prej za Volvo in Pirelli se še niso zmenili), ampak dogovoriti se niso mogli nič. Še Angelca se je malo pridušala, ampak takrat je imela ravno veliko dela z integriranjem množic bližnjevzhodnih doktorjev znanosti v nemške raziskovalne inštutute. Kitajci so samo še malo bolj razvezali mošnjiček in potrkali na evropsko vest glede odprtega trga in svobodne svetovne trgovine... In Kuka je njihova! No, ob tem so se še zavezali, da bodo spoštovali intelektualno lastnino... Nemci pa so seveda naivno verjeli... :strange: Tako kot verjamejo v doktorate z jugovzhoda prihajajočih bradatih doktorjev :think:

Kaj Kitajci še potrebujejo za uspeh pri električni mobilnosti?

Seveda, baterije in elektromotorje... Glede navijanja bakra okoli mehkoželeznih jeder nam ni treba zgubljati preveč besed, pri tem lahko pridobimo ali izgubimo le par odstotkov izkoristka... ;) Baterije pa... Pri teh pa so nas itak že zdavnaj in najprej prehiteli. Nemci so pred precej leti prav zmagoslavno razglasili, da so zaprli zadnjo Vartino tovarno baterijskih vložkov, kajti odtedaj pri njih pač ne bo več te okoljsko umazane tehnologije. :giggle:

To je bilo še pred razmahom litijevih baterij... No, z zadnjo tovarno pa je na Kitajsko odšel tudi ves razvoj. Tega so pospešile še potrebe po baterijah v prenosnih računalnikih in telefonih ter ostali elektroniki, ki se itak vsa proizvaja na vzhodu. Nenazadnje, tudi Tesla je prvo baterijo sestavil iz baterij prenosnih računalnikov .
Danes se pa čudimo, kako to, da ne znamo v Evropi baterij delati :strange:

In danes bi mi omejevali dostop Kitajcev do naših patentov? :giggle:

Dobro jutro, fantje! Raje se naučimo kitajsko, da bomo mi lahko po njihovih brskali... :nod:

Morda se kdo z mano ne strinja... In vesel bom za vse nas v Evropi, če ima prav. Ampak prav vse zgoraj napisano temelji na dejstvih. In to je le delček kitajskih nakupov po Evropi. Še bistveno pomembnejši se dogajajo na področju infrastrukture, naši politiki pa se ukvarjajo s tem, koliko bo pri nas in v vsaki državi EU kazala ura?!? :bang: :bang: :bang:

Po moje je naša že zdaj pet minut do dvanajste... Pa še to le zato, ker nam zaostaja. :oops:
SimonZed, FV-EV, matija, instrukcije, talker2, E_skiro, gregimarko, timo, m3, bnovak88, DCT, CRF, DGJ, Robie, venuciae30, vivo, pirpy
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 612
Avto: Kona
627
542

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 07 Apr 2019, 16:55

Videl kar nekaj tovarn na Kitajskem in v nekaj mesecih od enega do drugega obiska, ti ni več jasno, če si tam sploh že kdaj bil. EU je marsikaj prepustila pred 10-20 leti poševnookim in ta voz je odpeljal. Se strinjam, da smo prišli v čas, ko bomo mi prisiljeni krasti, ter biti zadovoljni, če bomo tam lahko izobrazili nove kadre za preživetje :bang:

Vsi ljubitelji nemških avtov ali podobne navezanosti v katerikoli panogi, spreglejte preden bo prepozno, ker ko enkrat zaostaneš se težko prebiješ spet naprej - nekako tako kot mi od Avstroogrske preko Juge niakor več ne pridemo na standard Jodlarjev :hot:
matija, SimonZed
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 666
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
450
31

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a Goran » 07 Apr 2019, 17:57

Ok, vse verjamem..... ampak kitajskega avta še nisem vidu.
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 308
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
270
91

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a DCT » 07 Apr 2019, 23:27

Goran je napisal/-a:Ok, vse verjamem..... ampak kitajskega avta še nisem vidu.


Stvar je preprosta,pomisli: zakaj bi se kitajc zajebaval z evropskimi ali ameriškimi standardi,prodorom na neznani trg,marketingom,garancijo,servisom,itd...zato da bi prodal tistih nekaj tisoč avtomobilov,če pa lahko veliko lažje proda na deset oz.stotisoče avtomobilov na domačem nenasitnem trgu,ki eksponentno raste? Ma briga kitajske proizvajalce za majhno Evropo (so izjeme,recimo BYD avtobusi,ampak to je bolj kaplja v morje)

Mislim,da bodo evropski proizvajalci imeli čez nekaj let bistveno manjši tržni delež na Kitajskem,ko bo elektrifikacija trga še bolj izrazita! Mislim da je to tudi dolgoročni načrt "kitajske partije",da domači proizvajalci prevzamejo veliko večino tržnega deleža,ki zdaj (pri ICE) pripada tujim proizvajalcem:

Only In China: BYD Launches 9 New Models In 1 Day
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1184
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1445
2634

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a DGJ » 08 Apr 2019, 08:36

Goran je napisal/-a:Ok, vse verjamem..... ampak kitajskega avta še nisem vidu.


Goran bodi brez skrbi, da jih boš še veliko videl.

Samo en primer.
Na začetku smo poznali mobilne telefone Ericsson, Panasonic, Motorola, Nokia itd, kitajskih ni bilo.
Kaj pa danes? Huawei, Xiaomi, OnePlus, nenazadnje Lenovo je zdaj tudi kitajski. In ti počasi prevzemajo svetovni trg.

Pri avtih bo isto... verjetno ne pri ICE a pri EV zagotovo.

Admin, se oproščam, smetim temo. :angel:
matija, vivo
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 556
Kraj: MB
Avto: NISSAN
346
130

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a BogyX » 08 Apr 2019, 08:48

Meni je načeloma vseeno od kod je avto, dokler je servis v bližini, ugoden in hiter (sploh v primeru prometne nesreče, da nisem dolgo brez avtomobila).
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2437
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
2276
3394

Re: Kitajski proizvajalci

OdgovorNapisal/-a matija » 08 Apr 2019, 11:10

Kitajci so precej pred nami, tudi v avtomobilizmu. Tudi New York Stock Exchange cez 10 let ne bo vec center dogajanja, niti blizu. Kdor bo kaj veljal bo prisoten malo bolj vzhodno.

http://car.diandong.com/search/1-0-0-1-1-0-0-0-0-endurance-desc

Tole ste videli ane ? Ce kdo ni, priporocam ogled, je kar sokantno. S Chrome si lahko stran prevedete v anglescino, sicer pa niti ni nujno. V modrih krogcih je domet, ki je kitajski oz nekaj podobnega nerealnemu NEDC, za primerjavo. A vseeno. Kar se tice cen je pa tako, za hitro preracunavanje - 10mio je malo vec kot 10k€.

Oz. za hitrejsi pregled, spodnja slika pove precej. To so le tisti z najvec dometa, sicer so tam EVji za 10.000€ cisto nekaj normalnega. Trenutno jih je na tej strani v ponudbi 141 (tipov avtomobilov).

Pa malo primerjajte cene v prvih vrsticah s tistimi iz tretje/cetrte. Iz stalisca dosega je no-brainer. Kje so potem sele razni VW, Audi, Hyundai, BMW, Kia, Renault, ...
Priponke
china.JPG
gregimarko, talker2, instrukcije, FV-EV
Pier
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 207
Kraj: Okolica Ljubljane
130
2

Re: Kitajski proizvajalci

OdgovorNapisal/-a Pier » 08 Apr 2019, 12:09

matija je napisal/-a:Tudi New York Stock Exchange cez 10 let ne bo vec center dogajanja, niti blizu. Kdor bo kaj veljal bo prisoten malo bolj vzhodno.


No, to so govorili tudi že 10 let nazaj, ampak se to še ni zgodilo in po mojem mnenju se tudi v naslednjih 10 letih ne bo spremenilo. Marsikaj je bilo povedanega tudi že okrog Dolarja kot svetovne valute, pa se tudi nič ni spremenilo, čeprav so bila predvidevanja takšna in drugačna. Sem zašel malo iz teme, ampak sem moral pokomentirati. :)
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 612
Avto: Kona
627
542

Re: Kitajski proizvajalci

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 08 Apr 2019, 12:30

Tako kot je DCT napisal in Matija priložil. V EU se jim ne da ukvarjat z birokracijo. In ko se z njimi pogovarjaš o zastopstvu ali uvozu v EU, te najprej vprašajo koliko EV boš prodal v treh letih in če je odgovor 1.000 letno si že zaključil s sestankom.

Malo je treba pogledat okoli po svetu in vidiš kitajske avte za male pare z veliko opreme in primerljivi dometi,.... Sam bi ga takoj uvozil, pa se ne grem bost s papirji, čeprav bi primerljiv avto dobil za pol naše cene.
rgornik
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1184
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1445
2634

Re: Kitajski proizvajalci

OdgovorNapisal/-a DGJ » 08 Apr 2019, 13:06

Če odmislimo vse drugo, je že število modelov v ponudbi, ki so dobavljivi (ne samo napovedani za leto 2020 ali 2025) impresivno. :clap:
FV-EV, matija

Vrni se na