C-Zero iz Avstrije

Vse znamke, ki še niso dobile svoje kategorije
Mifar
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 29
Kraj: Jesenice
Avto: Alfa 159, citroen C-zero
34
4

C-Zero iz Avstrije

OdgovorNapisal/-a Mifar » 25 Maj 2016, 09:00

Edit: razcepljena tema!

Seveda so novi EV avti dražji kot ICE. Ravno zato države dajejo subvencije, da se EV probajo približat ceni ICE vozilom. Mene je nov C-zero z subvencijo prišel okoli 14000€, tako da mislim da je to bil vsekakor rentabilen nakup. Seveda pa še vsakdanje brezplačno polnenje (tankanje) na javnih polnilnicah :D , dodatno odtehta nakup EV-ja.
matija, Dzun Tao
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3419
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1917
2180

Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil

OdgovorNapisal/-a CRF » 25 Maj 2016, 12:18

Super, še en C-Zero na forumu. Dobrodošel!
Tale avto je res daleč najugodnejši. Finančno gledano. A je bila to cena z novo 7.500€ subvencijo?
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
AndY1
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 206
Kraj: Domžale
Avto: 2012 Opel Ampera
180
53

Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil

OdgovorNapisal/-a AndY1 » 25 Maj 2016, 12:42

Mifar je napisal/-a:Seveda so novi EV avti dražji kot ICE. Ravno zato države dajejo subvencije, da se EV probajo približat ceni ICE vozilom. Mene je nov C-zero z subvencijo prišel okoli 14000€, tako da mislim da je to bil vsekakor rentabilen nakup. Seveda pa še vsakdanje brezplačno polnenje (tankanje) na javnih polnilnicah :D , dodatno odtehta nakup EV-ja.


Kako so cene padle :clap:

Leta 2012 je bil še 35.000 EUR brez subvencije. Šele konec leta, ko je Citroen praznil zalogo, so jih pocenili na 25.000 EUR.
evf
Mifar
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 29
Kraj: Jesenice
Avto: Alfa 159, citroen C-zero
34
4

Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil

OdgovorNapisal/-a Mifar » 25 Maj 2016, 13:10

Ja, to je cena z subvencijo, če bi bila navadna barva bi bil še 400€ ugodnejši. Uvozili smo ga pa iz Avstrije.
Dzun Tao
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3419
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1917
2180

Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil

OdgovorNapisal/-a CRF » 25 Maj 2016, 13:13

Mifar je napisal/-a:Ja, to je cena z subvencijo, če bi bila navadna barva bi bil še 400€ ugodnejši. Uvozili smo ga pa iz Avstrije.

Kako pa to? Uvožen iz Avstrije je prišel ceneje kot kupljen v Sloveniji? Al se ga v Slo ni dalo dobit?
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Mifar
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 29
Kraj: Jesenice
Avto: Alfa 159, citroen C-zero
34
4

Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil

OdgovorNapisal/-a Mifar » 25 Maj 2016, 13:36

CRF je napisal/-a:
Mifar je napisal/-a:Ja, to je cena z subvencijo, če bi bila navadna barva bi bil še 400€ ugodnejši. Uvozili smo ga pa iz Avstrije.

Kako pa to? Uvožen iz Avstrije je prišel ceneje kot kupljen v Sloveniji? Al se ga v Slo ni dalo dobit?



Pri slovenskem PSA se sploh več ne morejo naročiti, tako da smo bili primorani kupiti pri sosedih. Izgleda da smo čisto nezanimivi za francoze.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1778
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1337
2336

Re: C-Zero iz Avstrije

OdgovorNapisal/-a matija » 25 Maj 2016, 22:30

Mifar zdravo. Tudi tu en C-Zero, bel :)
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3419
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1917
2180

Re: C-Zero iz Avstrije

OdgovorNapisal/-a CRF » 29 Maj 2016, 14:19

Evo vprašanje. Ali ima Czero tudi vgrajen "creep", torej da leze naprej brez gasa. In pa ali ima "hill assist"?
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1778
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1337
2336

Re: C-Zero iz Avstrije

OdgovorNapisal/-a matija » 29 Maj 2016, 14:25

CRF je napisal/-a:Ali ima Czero tudi vgrajen "creep", torej da leze naprej brez gasa.


Ja

CRF je napisal/-a:In pa ali ima "hill assist"?


Dvomim da je prav vgrajeno kot funkcija, tudi avtomatske rocne ni, je navadna mehanska. Zavore tudi ne pritisne. Ce pa klanec ni dovolj strm pa pomaga zgoraj omenjeni "creep". Se ne spomnim da bi avto kdaj na klancu zlezel nazaj.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3419
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1917
2180

Re: C-Zero iz Avstrije

OdgovorNapisal/-a CRF » 29 Maj 2016, 14:28

Ja, delno creep na klancu sigurno pomaga. Ampak v Zoe sem se razvadil pravega hill starta, kjer tudi v najhujši klanec avto ne zleze nazaj niti milimeter. OK na več kot 20% še nisem testiral.
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1460
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
776
354

Re: C-Zero iz Avstrije

OdgovorNapisal/-a pirpy » 29 Maj 2016, 20:45

Tudi Zoe zleze nazaj če je klanec konkreten.

Vrni se na