Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
BOLE: Lahko te potolažim,da si se pravilno odločil (za ovoz preko posrednika)!
Komentar tomija tudi po eni strani razumem,ampak žal nima prav oz.v praksi stvar ni tako preprosta,še posebej za fizično osebo,ki avto iz tujine kupuje prvič v življenju. Sem ravno govoril s kolegom,ki je delal v večji avtohiši na rabljenih (ki so jih tudi uvažali iz tujine),in mi je rekel,da se zaradi morebitnih zapletov pri stanju vozila sam za par sto eurov nebi šel zajebavat z uvozom nekega posemeznega avtomobila iz Nizozemske,razen če bi osebno poznal prodajalca oz.bi imel res vse garantirano,in da bi šlo res samo za čisto formalnost...pa rad bi videl človeka,ki bi celoten postopek od začetka do konca uredil "v par urah"...
Komentar tomija tudi po eni strani razumem,ampak žal nima prav oz.v praksi stvar ni tako preprosta,še posebej za fizično osebo,ki avto iz tujine kupuje prvič v življenju. Sem ravno govoril s kolegom,ki je delal v večji avtohiši na rabljenih (ki so jih tudi uvažali iz tujine),in mi je rekel,da se zaradi morebitnih zapletov pri stanju vozila sam za par sto eurov nebi šel zajebavat z uvozom nekega posemeznega avtomobila iz Nizozemske,razen če bi osebno poznal prodajalca oz.bi imel res vse garantirano,in da bi šlo res samo za čisto formalnost...pa rad bi videl človeka,ki bi celoten postopek od začetka do konca uredil "v par urah"...
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Tudi jaz, pa da bi zraven za par ur dela zaslužil 500€.DCT napisal/-a:...pa rad bi videl človeka,ki bi celoten postopek od začetka do konca uredil "v par urah"...
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Jaz sem prepričan da sem ubral pravo pot, po mojem če ne drugega prihranil ogromno živcev in časa.
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
jaz porabim mesečno nekaj centov za štrom, pa delam 2k km
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Ampak zasedaš Type 2 22kW polnilnico 9 ur na dan in zato drugi več porabijo.darjan napisal/-a:jaz porabim mesečno nekaj centov za štrom, pa delam 2k km
Zakaj avta, ki je priklopljen vsak dan na javni polnilnici vsaj 8 ur, polni lahko z najvec 3 kW in je poln v treh urah ne priklopis na šuko?
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Nihče še ni rekel, da nimam te pravice, saj plačam parking, ali kakšna je razlika med mano in teslo?
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Pričakovan odgovor v današnjih časih, ko je osnovna vrednota povprečnega človeka egoizem! Vse debate o EV bontonu in "pokvarjenih ICE voznikih" so brezpredmetne, dokler je med nami takšno razmišljanje!
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
No, sicer imam tudi šuko kabl pripravljen, da ga uporabim, ampak do zdaj še nisem videl, da nekdo ne bi mogel polnit. Če bi bilo tako, bom pač začel šuko uporabljat. Je pa pač boljši kabel, pa mi ga je škoda.
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Evo prvih 500km je za mano, povprečna poraba elektrike 18,78kWh/100km, večinoma polnjen na javni polnilnici, ki je pri nas v 99% prazna, 3x sem ga pa polnil doma na šuko, tako da sem porabil cca.3€ .
Ni mi jasno zakaj bi zasedel polnilnico za 9ur, če je na javni polnilnici napolnjen v cca 4 urah če je bil prazen ??? Razen če ga ne umakne, potem je to druga stvar. Pa tudi ne vem zakaj ne bi imel EV+REX enako pravico polnjenja kot navadni EV če je bila polnilnica prosta??
Se pa strinjam če imaš v bližini šuko, ga jaz nebi dal na Type2, ravno zaradi spoštovanja do tistih ki nimajo druge izbire (govorim o navadnih EV)!
Ni mi jasno zakaj bi zasedel polnilnico za 9ur, če je na javni polnilnici napolnjen v cca 4 urah če je bil prazen ??? Razen če ga ne umakne, potem je to druga stvar. Pa tudi ne vem zakaj ne bi imel EV+REX enako pravico polnjenja kot navadni EV če je bila polnilnica prosta??
Se pa strinjam če imaš v bližini šuko, ga jaz nebi dal na Type2, ravno zaradi spoštovanja do tistih ki nimajo druge izbire (govorim o navadnih EV)!
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Se vidi, da si še nov
Jaz imam najeto privat parkirno mesto na javnem parkirišču, kjer tudi polnim avto medtem ko sem v službi, seveda ne morem vmes izklopit polnjenja. In to gre nekaterim v nos.
Jaz imam najeto privat parkirno mesto na javnem parkirišču, kjer tudi polnim avto medtem ko sem v službi, seveda ne morem vmes izklopit polnjenja. In to gre nekaterim v nos.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2315
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Glede Ampere me zanima kje se servisira? Predvidevam, da jo pri nas (SLO) niso prodajali in da niso dovolj usposobljeni za servise?
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Aha, to je pol druga stvar! Ja folk je zelo negativno nastrojen proti nam "zastonjkarjem", ker si sami niso sposobni oz. nimajo jajc kupit kaj takega! To opažam čedalje bolj, favšarija slo nacionalni šport;)darjan napisal/-a:Se vidi, da si še nov
Jaz imam najeto privat parkirno mesto na javnem parkirišču, kjer tudi polnim avto medtem ko sem v službi, seveda ne morem vmes izklopit polnjenja. In to gre nekaterim v nos.
Ampere so se pri nas prodajale, uradni servis kateri je usposobljen za servisiranje je Avotehna VIS, ter baje tudi Avtohiša Moste. Jaz sem v kontaktu z VIS, kako se pa obnesejo bom pa povedal v prihodnjem mesecu, ker imam pregledni servis ter menjavo hladilne tekočine.crunchy napisal/-a:Glede Ampere me zanima kje se servisira? Predvidevam, da jo pri nas (SLO) niso prodajali in da niso dovolj usposobljeni za servise?
Zadnjič spremenil BOLE, dne 29 Okt 2018, 09:22, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Drugače pa moj avto ne zaklene tip2 polnilca in če je nekomu v napoto, lahko kabel izklopi in napolni, če je sila.
Seveda nimam nič proti, če je avto takrat že poln.
Seveda nimam nič proti, če je avto takrat že poln.
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Ja tako mi pred našo firmo sodelujemo, imamo 2 polnilni mesti, 4 parkirna mesta in potem kombiniramo, ko je od nekoga avto napolnjen imamo medsebojni dogovor, da ga lahko nekdo drug izklopi in priklopi svojega, saj imamo večinoma vsi majhne baterije.darjan napisal/-a:Drugače pa moj avto ne zaklene tip2 polnilca in če je nekomu v napoto, lahko kabel izklopi in napolni, če je sila.
Seveda nimam nič proti, če je avto takrat že poln.
Pri meni pa obe javni polnilnici zakleneta Type2
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
polnilnica zaklene tip2, ampak ga avto ne. Pomeni da prvo iz avta ven daš, potem pa polnilnica odklene.
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
To vem, samo sproži alarm na avtu, kar mi pride prav na polnilnici ki jo imam pred domom, če bi hotel kdo kabl odtujit .
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Aja, imaš vklopljeno to funkcijo...pol pa res ni načina
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Tale komentar me je pa nasmejalcrunchy napisal/-a:Glede Ampere me zanima kje se servisira? Predvidevam, da jo pri nas (SLO) niso prodajali in da niso dovolj usposobljeni za servise?
Ampak zdaj vidim,da se Opel res ni preveč pretegnil pri marketingu,ko je v Sloveniji poslal Ampero na trg,če ljudje tudi po več kot 6 letih od začetka prodaje ne vedo,da je je sploh uradno prodajala
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
BOLE, kako to da že menjuješ hladilno tekočino in katero? baterije ali motorja ali oboje?