Stran 5 od 5

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Objavljeno: 04 Dec 2017, 11:11
Napisal/-a talker2
Družinski izlet Ljubljana, Piran, Koper, Trst, Ljubljana. Skupaj 250 km. Elektriko sem dopolnil v Piranu, Kopru in Trstu. Na avtocesti radarski tempomat na 135 km/h večino časa - bilo je malo burje zato sem občasno zmanjšal hitrost. Poraba bencina 3.3 l/100 km - Zelo učinkovito ;)
Slika

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Objavljeno: 04 Dec 2017, 13:14
Napisal/-a Damijan
Kje v Trstu ti polnil?

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Objavljeno: 04 Dec 2017, 14:07
Napisal/-a talker2
Tukaj https://www.plugshare.com/location/62019

Za polnjenje potrebuješ e-go Ricarica aplikacijo, ki jo moraš povezati s svojo kreditno kartico.
https://www.esmartlife.it/mobilita-elettrica/come-ricaricare.html

Cena 22kW AC polnjenja je 0.025 €/min, kar je pri meni ravno na meji, da se mi še splača. Mi je pa bolje plačati 2.5 € za elektriko (za EVje, ki se polnijo na polnilnici ni potrebno plačilo parkirnine) kot pa parkirnino, ki je drugače 0.80 €/uro na tem parkirišču. Drugje po Trstu je pa večinoma 1€/uro.

Je pa tudi res, da sem že enkrat oktobra 2017 tukaj polnil. Po polnjenju sem dobil račun na email vendar do danes mi zneska še niso trgali iz kreditne kartice :angel: Tako, da se zaenkrat kar splača :D

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Objavljeno: 04 Dec 2017, 14:22
Napisal/-a matija
O lepo, zame ze ni vec fajn. Meja je nekje 0.02€/min. Je pa tole cista perfekcija za recimo Zoe. Ce dejansko dela 22kW - bravo Enel.

Sem updatal polnilnico na PS. Hkrati opazil da je nekdo to pocel v istem casu :-) cena se je popravila iz 0.4€/kWh na 0.025€/min :)

Vsec mi je tudi da imajo v appu moznost rezervacije.

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Objavljeno: 04 Dec 2017, 14:32
Napisal/-a talker2
O lepo, zame ze ni vec fajn. Meja je nekje 0.02€/min.


Če boš več kot 3 ure tam se ti vseeno bolj splača dati denar za polnjenje, kot pa za parkirnino približno enak znesek. Imaš vsaj kaj od tega.

Je pa samo en Type2 priključek. Na drugi strani je Type 3a :( Le kako so se za ta tip odločili mi ni jasno. Ne poznam avta s Type3a priključkom...

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Objavljeno: 04 Dec 2017, 14:34
Napisal/-a darjan
Niso type3 bolj za skuterje, ipd?

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Objavljeno: 04 Dec 2017, 14:37
Napisal/-a talker2
Niso type3 bolj za skuterje, ipd?

Nimam pojma. Jaz še nisem videl...

Problem je v tem, ker sta 2 EV parkirna mesta. In če že en polni na Type2 potem drugi ne more.

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Objavljeno: 04 Dec 2017, 14:52
Napisal/-a matija
Ja, itak. Ce je potem brez parkirnine ne rabim bit matematik :)
Type3 imajo po celi italiji, pri njih je to standard kot pri nas Type2.

In tako kot sem za C-Zera kupil kabel Type1-Type2, potem italijani kupijo TypeX-Type3, glede na avto. Pac, da prvic ko gredo cez mejo debelo gledajo v Type2. Oh, ta evropa ... :)

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Objavljeno: 04 Dec 2017, 17:01
Napisal/-a Damijan

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Objavljeno: 04 Dec 2017, 18:12
Napisal/-a talker2
Damijan hvala za info. Saj vem, da se da tak kabel kupiti. Samo bi pa res moral biti vsaj 2x na teden v Italiji in polnit z njim, da bi se mi splačalo dati zanj dobrih 300 € :nod:

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Objavljeno: 04 Dec 2017, 19:43
Napisal/-a Damijan
Dokler je bilo v Italiji polnilnic za vzorec, sem tudi jaz razmišljal o nakupu...
zdaj je standard type2.
Tudi nove hitre polnilnice bodo olajšale potovanja, trgovski centri se prebujajo (Lidl Italija idr.) ;)

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Objavljeno: 31 Jan 2018, 19:38
Napisal/-a talker2
Saj vem, da večino na tem forumu PHEV ne zanima preveč pa vseeno, da se še jaz malo javim s statistiko po 7 mesecih:

Skupno sem v sedmih mesecih naredil 9720 km. Od tega 70% oziroma 6804 čistih električnih kilometrov ter 30% oziroma 2916 km z ICE.

Poraba energentov za teh 9720 kilometrov:
1.6 l/100 km bencina (=205€)
13,8 kWh/100 km elektrike (=39€ polnjenje doma, ostalo na PP)

Se pravi 244€ za 9720 km.

Nad avtom samim sem še vedno zelo navdušen kot tudi glede nizke porabe energentov. Če je le mogoče na vsaki destinaciji napolnim baterijo. Vožnja je zelo elegantna in sproščujoča tudi na 500+ kilometerskih razdaljah brez velikih načrtovanj in brez range anxiety. In na avtocesti je radarski tempomat nastavljen na 135 km/h, če le ni prevelike gneče. Po Ljubljani (služba, trgovina, itd.) pa deluje kot čisti EV. Če ne grem kam dlje se ICE ne vklopi tudi po več tednov.

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Objavljeno: 31 Jan 2018, 21:03
Napisal/-a DGJ
Nekje konec septembra lani sem rekel, da bo zanimiva primerjava s čistim EV na daljše obdobje... in mogoče je tole tudi primerjava v načinu razmišljanja. :)

Skratka v 6,5 mesecih imam na IONIQ EV kakšen kilometer manj od 27.000, torej v poprečju delam skoraj 3x več kilometrov s čistim EV kot @talker2.
Do zdaj se mi je res ene 3x zgodilo, da sem bil na meji z dometom, predvsem v zadnjem času, ker sem zavestno testiral... pač da spoznaš meje. Drugače "range anxiety" ne poznam. Polnilnic je res veliko (vedno več) se pa strinjam, da je kljub temu potrebno za daljše vožnje malo priprave - planiranja kar mi je v izziv in veselje. :)

Sem zdaj z vsemi zkušnjami še bolj mnenja, da je EV z baterijo okoli 30kW res idealno vozilo za Slovenijo.