Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Zanima me koliko časa se Prius plug in polni na javnih polnilnicah in če ima kdo izkusnje z Petrol, Elektro Lj .. polnilnicami, oz. kje je brezplacno ali kdaj se plača?
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Za enkrat so vse 22kW polnilnice v SLO brezplacne. Placljive se samo Petrolove DC 50kW polnilnice, te pa Toyota Prius ne nore uporabljati.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Kot je že @robertto napisal. Časovno pa polnjenje izgleda takole, kot sem že napisal v tem postu:Denisms napisal/-a:Zanima me koliko časa se Prius plug in polni na javnih polnilnicah in če ima kdo izkusnje z Petrol, Elektro Lj .. polnilnicami, oz. kje je brezplacno ali kdaj se plača?
viewtopic.php?f=21&t=38&start=60#p10280
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Trikratni Mehanik leta razgrnil svoje mnenje o priključnem hibridu Prius Plug-in
https://www.zurnal24.si/avto/testi/toyo ... GfJu7cTehw
Zame nič posebej novega kar še ne bi vedel. Je pa potrdil teorijo glede posebnega olja za električno gnani kompresor za klimo kar smo že debatirali tukaj na forumu nekje.
Citat:
Pri vseh klima sistemih z električno gnanim kompresorjem je glavna zahteva posebno neprevodno olje, ki podmazuje sistem. V primeru vdora že malega deleža navadnega PAG olja bo električni motor kompresorja klime prišel v stik in posledično odpovedal.
https://www.zurnal24.si/avto/testi/toyo ... GfJu7cTehw
Zame nič posebej novega kar še ne bi vedel. Je pa potrdil teorijo glede posebnega olja za električno gnani kompresor za klimo kar smo že debatirali tukaj na forumu nekje.
Citat:
Pri vseh klima sistemih z električno gnanim kompresorjem je glavna zahteva posebno neprevodno olje, ki podmazuje sistem. V primeru vdora že malega deleža navadnega PAG olja bo električni motor kompresorja klime prišel v stik in posledično odpovedal.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Kako pa se tak sistem v avtu razlikuje od tega, ki ga imam v hiši v klimi?
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Mislim da popolnoma nič. Težave nastanejo ko tak sistem servisirajo mehaniki ki še nikoli niso videli električnih kompresorjev.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Je kdo vzel eko kredit in tudi čakal na izplačilo 4 dni po podpisu pogodbe?
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Ko sem ravno naletel na tale članek o energetski učinkovitosti BEV vozil me je zanimalo kje bi bila tukaj Toyota Prius Plug-in? Gledano seveda na vožnjo v izključno električnem načinu brez ICE.
https://insideevs.com/news/348093/energ ... -may-2019/
In sem ugotovil, da je električna učinkovitost Toyote Prius Plug-In enakovredna Tesli Model 3 RWD 2019 (259 Wh/mi po EPA standardu)
Vir: https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Pr ... -in_Hybrid sekcija Fuel economy
Torej ni samo najbolj učinkovit PHEV na tržišču ampak je tudi v samem vrhu v električni učinkovitosti.
https://insideevs.com/news/348093/energ ... -may-2019/
In sem ugotovil, da je električna učinkovitost Toyote Prius Plug-In enakovredna Tesli Model 3 RWD 2019 (259 Wh/mi po EPA standardu)
Vir: https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Pr ... -in_Hybrid sekcija Fuel economy
Torej ni samo najbolj učinkovit PHEV na tržišču ampak je tudi v samem vrhu v električni učinkovitosti.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
To samo poudari kakšna škoda je da Toyota v Priusu ne zamenja ICE motorja za par baterij!
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Malo za šalo: Vzameš še en ekokredit za predelavo ICE na EV, praktično nov bencinski motor se proda, notri v isti prostor zmontira dodatno baterijo, Pečjak aktivira/uredi še Chademo polnjenje (kot na japonskem trgu), ustvariš youtube kanal s tem projektom, prvi “tako nor”...
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Malo primerjam domete samo na EV s Priusom glede na vožnjo in zunanjo temperaturo. Danes mi je uspel kar dober rezultat. V Postojni na polnilnici pri Občini napolnil do 100% in šel v LJ domov po stari cesti čez Planina-Kalce-Logatec, Vrhnika, Ljubljana po Tržaški do Kodeljevega. Na začetku sem skočil še do Jame 1,4km v eno smer in na cilju sem imel prevoženih 57km, ostalo mi je še 14km dometa na EV. Vozil sem izključno na elektriko, zunanja temperatura med 20-22 stopinj, gume spredaj 2,7 zadaj 2,6. Hitrost zmerna, nisem nikjer oviral prometa, s tokom skratka. Sem pa pazil pri spustih navzdol, da sem čim bolj enakomerno regeneriral.
Meni se zdi to super rezultat, me zanima kakšni so še kaj podobni “podvigi” @talker2 @dule in ostalih lastnikov Priusa PHV.
Meni se zdi to super rezultat, me zanima kakšni so še kaj podobni “podvigi” @talker2 @dule in ostalih lastnikov Priusa PHV.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
To so pri 225xe le mokre sanje. Tale Prius bi lahkoo bil dober BEV.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Eh, BMW 225xe ima pa druge atribute. Sem ga tudi takrat pred odločitvijo sprobal in mi je top avto. Idealen, v bistvu, samo potem je res domet prevagal.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Sem zdaj pogledal in je bila danes dnevna povprečna poraba 9,7kWh/100km. Zato je bil range čez 70km. Očitno se tudi temperatura res precej pozna (in tudi seveda kakšen klanec več navzdol v smeri proti LJ, kot obratno)...
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Nehajte nas "rajcati" s temi vzdržljivimi PHEV-i in nas odvračati od nakupa BEV-a
OVE, OVE, OVE
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Kupi BEVrgornik napisal/-a:Nehajte nas "rajcati" s temi vzdržljivimi PHEV-i in nas odvračati od nakupa BEV-a
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
jaz mam bev sam je črn
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Jaz v bistvu nisem še nikoli namensko gledal koliko km naredim v EV načinu, ker EV način vedno uporabljam tam kjer ni potrebe po veliki energetski porabi. Se pravi po mestu in na regionalnih cestah. Na avtocesti pri hitrostih nad 115 km/h pa vozim v hibridnem načinu, ker je bolj učinkovito. Izjema je le, če imam dovolj elektrike, da bom z njo prišel domov ali na polnilnico. Potem grem lahko tudi v EV načinu hitro.Meni se zdi to super rezultat, me zanima kakšni so še kaj podobni “podvigi” @talker2 @dule in ostalih lastnikov Priusa PHV.
Na splošno bi ocenil, da v idealnih pogojih naredim 50+ kilometrov, pozimi pa 25+ odvisno od temperatur.
@Kaktus - v tvojem primeru kot si sam ugotovil je bila verjetno idealna temperatura, počasna vožnja in večinoma klanec dol. Pa predvidevam, da si pred odhodom napolnil baterijo in je bila ogreta na idealno temperaturo...
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Ja, seveda, v Postojni sem napolnil do 100%, potem je bila vožnja med 70-80km/h do Logatca in Vrhnike in do doma normalno. Vem, da je trasa najbrž bila blizu idealne, vseeno pa sem malo debelo pogledal, ko sem videl seštevek prevoženih EV km in ostanka na GOM skupaj več, kot 70km.talker2 napisal/-a:Jaz v bistvu nisem še nikoli namensko gledal koliko km naredim v EV načinu, ker EV način vedno uporabljam tam kjer ni potrebe po veliki energetski porabi. Se pravi po mestu in na regionalnih cestah. Na avtocesti pri hitrostih nad 115 km/h pa vozim v hibridnem načinu, ker je bolj učinkovito. Izjema je le, če imam dovolj elektrike, da bom z njo prišel domov ali na polnilnico. Potem grem lahko tudi v EV načinu hitro.Meni se zdi to super rezultat, me zanima kakšni so še kaj podobni “podvigi” @talker2 @dule in ostalih lastnikov Priusa PHV.
Na splošno bi ocenil, da v idealnih pogojih naredim 50+ kilometrov, pozimi pa 25+ odvisno od temperatur.
@Kaktus - v tvojem primeru kot si sam ugotovil je bila verjetno idealna temperatura, počasna vožnja in večinoma klanec dol. Pa predvidevam, da si pred odhodom napolnil baterijo in je bila ogreta na idealno temperaturo...