Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Vse znamke, ki še niso dobile svoje kategorije
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 815
311
13

Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 01 Jul 2015, 14:51

toyota-prius-plug-in-hybrid-2012-side.png


Prius Plug-in je nadgrajena različica klasičnega modela Prius, z dodano Litij-ionsko baterijo, tako da lahko v električnem načinu prevozi do 25km.

CENA
Od 37.950 € (17.03.2017)
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 815
311
13

Toyota Prius 2016

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 22 Jul 2015, 07:51

Kot je znano, je proizvodnja trenutnega modela z junijem ustavljena, o naslednjem pa ni znanega še praktično nič.

GreenCarReports pa je iz bojda dobrih virov vendarle izvedel nekaj o dosegu. Naslednja generacija Priusa naj bi imela električni doseg solidnih 55km, kar je že dovolj za pot v službo in nazaj, velikega dela populacije.

Toyota seveda ne bo spustila iz rok vrednosti, ki jo podjetju prinaša dober sloves legendarnega Priusa in bo z naslednjo generacijo, na vsak način poskušala še utrditi svoj položaj na področju električnih (hibridnih) avtomobilov.
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 815
311
13

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 09 Sep 2015, 11:15

ToyotaPriusint.jpg
Toyota Prius četrte generacije

Četrta generacija Toyotinega priključnega hibrida, bo uradno predstavljena na Frankfurtskem avtosalonu 15. septembra.
Obljubljajo boljšo ekonomijo, manj izpustov in več prostora v notranjosti, zahvaljujoč novi, manjši bateriji. S temi spremembami pri Toyoti zatrjujejo, da bo Prius doživel precej večjo spremembo, kot v prejšnjih generacijah.
Uporabniški avatar
talker2
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 79
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in 2017
123
116

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a talker2 » 17 Mar 2017, 10:38

Toyota Prius Plug-In 2017 se že prodaja tudi pri nas. Jaz sem svojega že naročil :)

https://www.toyota.si/new-cars/prius-plugin/index.json
CRF, Damijan
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1954
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
663
937

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a CRF » 17 Mar 2017, 10:44

Pozdravljen na forumu talker2!

Prius je itak legenda in odlična izbira če se večkrat potrebuje doseg večji od dosega primerljivih BEV vozil.
Boš povedal kakšen je realen EV doseg z lepo vožnjo.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 272
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
213
123

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Matej » 17 Mar 2017, 11:06

Dobrodošel in pa čestitke ob naročilu.

Kakšen imaš pa dobavni rok?
Uporabniški avatar
talker2
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 79
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in 2017
123
116

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a talker2 » 17 Mar 2017, 12:57

Avto naj bi prišel enkrat v začetku julija 2017. Kakor so mi povedali na Toyota Slovenija je menda avto velik hit po vsem svetu in ne morejo hitreje podelati toliko naročil.

Na elektriko naj bi naredil okoli 50 km, kar bo meni zadostovalo za večino poti po Ljubljani (služba, trgovina, dejavnosti otroka itd.). Polnil bom pa večinoma doma ponoči in seveda priložnostno kjer bo polnilnica blizu. Za daljše relacije pa s tem avtom tako ali tako ni problem. Skupni doseg elektrika + bencin naj bi bil čez 1000 km ob porabi cca 3.5 l/100. Tako da bom imel sedaj za 10 let mir z izbiro avtomobila. Potem pa seveda samo še električnega.
CRF, talker2, Damijan, Bsheep, Dzun Tao, Tadejz
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 705
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
446
647

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Damijan » 17 Mar 2017, 16:17

Si naročil tudi DAB+ radio? Ker na Toyoti so kar malce "pozabili" da je od septembra lani v Sloveniji tudi digitalni radio... (v naši avgustovski RAV4 Hybrid AWD, ki smo jo tudi čakali od februarja 2016, ga na žalost ni - naknadna menjava bi prišla 3.000 EUR :/ Ne bi bil tako tečen, ampak Kia Soul EV, ki jo vozim od februarja lani, DAB+ ima - serijsko. Prav tako Hyundai Ioniq...
Uporabniški avatar
talker2
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 79
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in 2017
123
116

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a talker2 » 17 Mar 2017, 21:02

V specifikaciji opreme je napisano da je radio z analognim (AM/FM) in digitalnim sprejemnikom (DAB+), USB vhodom in 6 zvočniki.

Če koga zanimajo detajli konfiguracije, je pripeta. Ni da ni opreme in raznih asistenčnih sistemov :clap:
Priponke
Toyota Prius Plug-In 2017 konfiguracija.pdf
(228.04 KiB) Prenešeno 37 krat
Damijan
Uporabniški avatar
talker2
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 79
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in 2017
123
116

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a talker2 » 30 Maj 2017, 13:21

Še en novejši članek o Toyota Prius Plug-In 2017 v sklopu nedavne slovenske predstavitve:

http://www.zurnal24.si/zakaj-je-prius-phev-za-svojih-30-tisocakov-lahko-pravi-dragulj-clanek-291212
Uporabniški avatar
talker2
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 79
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in 2017
123
116

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a talker2 » 30 Jun 2017, 20:13

Evo, končno sem ga dobil :)

20170630_185420.jpg


Po štirih dneh uporabe moram priznati, da je avto še veliko boljši, kot sem pričakoval. V bistvu sta dva avtomobila v enem in sem trdno prepričan, da je to najboljša možna izbira za edini avto v družini. Lahko deluje kot popolnoma električen avto ali pa kot klasičen hibrid. V EV načinu sploh ne prižge ICE do 135 km/h. Ko je baterija popolnoma napolnjena mi kaže 56 km EV dosega. Tako, da se po Ljubljani že štiri dni vozim brez kaplje bencina :)

Jutri gremo z družino na relacijo (129 km v eno smer) in bom videl kakšna bo realna poraba bencina v hibridnem načinu, ko bo zmanjkalo EV dosega. Na destinaciji je električna polnilnica kjer bom napolnil, potem pa nazaj spet najprej preko 50 km na elektriko, nato pa v HV načinu.
CRF, Robinhood, DGJ, matija, Simon, Bsheep, Dzun Tao
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1954
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
663
937

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a CRF » 30 Jun 2017, 20:24

Odlična novica! Krasna barva in avto!

Veliko srečno prevoženih EVmetrov!
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
fajko
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 23
Kraj: Jesenice
Avto: Citroen C-zero
12
17

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a fajko » 01 Jul 2017, 12:53

Srečno pa polne gume ;)
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 909
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
490
876

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a matija » 01 Jul 2017, 14:22

Zivjo dve stvari me matrata, je prtljaznik tak kot na spodnji sliki ? Je avto registriran za stiri ?
Priponke
FullSizeRender.jpg
Uporabniški avatar
talker2
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 79
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in 2017
123
116

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a talker2 » 01 Jul 2017, 20:02

Ja, prtljažnik je tak kot na sliki (majhen) in avto je registriran za 4 osebe - ima samo 4 sedeže. Za nekatere zna bit eno ali drugo ali pa oboje problem. Pri meni to ni. Moj prejšnji avto ni imel bistveno večjega prtljažnika pa smo "vse podelali" kar je bilo potrebno tako, da me to ni odvrnilo od nakupa.

Prav tako 4 sedeži. Če pomislim nazaj sem potreboval peti sedež morda samo dvakrat na leto (imam enega otroka). Konec koncev je tudi BMW i3 registriran za 4 osebe in ima manjši prtljažnik, kot Prius Plug-in 2017. Pa še dražji je :)

Kot sem bral so inžinirji oba kompromisa naredili zaradi energetske učinkovitosti avta - predvsem, da ni pretežak. Trenutno se lahko pohvali kot najbolj zelen avto na svetu. Link je tukaj

http://toyotanews.pressroom.toyota.com/releases/toyota+prius+prime+wins+2017+world+green+car+award.htm

V tem videu se lahko vidi avto v prerezu (od 0:05 do 0:55). Npr. baterija pod prtljažnikom in polnilec pod zadnjimi sedeži.


Prilagam še sliko mojega prtljažnika za občutek dimenzij
Priponke
rsz_20170701_153006.jpg
rsz_20170701_152851.jpg
Simon, CRF, matija, Dzun Tao
Uporabniški avatar
talker2
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 79
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in 2017
123
116

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a talker2 » 01 Jul 2017, 20:39

Danes sem odpeljal prvo relacijo 251 km. Od doma smo se z ženo in otrokom odpeljali s polno baterijo. Avto je kazal 54 km EV dosega. Ko ga je zmanjkalo se je avto preklopil v HV način kjer sam upravlja z elektro pogonom in/ali bencinskim motorjem tako, da je avto najbolj učinkovit glede performanc in porabe energentov. Po 125 km većinoma avtoceste smo prišli na destinacijo. Tam sem na elektro polnilnici napolnil baterijo do konca in potem nazaj domov še enkrat 125 km. Naj še povem, da nismo varčevali s klimo in da se na avtocesti načeloma vedno peljem cca 133 km/h, če se le da. Rezultati avtomobilskega računalnika in izračunov so sledeči:

Skupno prevozil 251 km. Od tega v EV načinu 48%, kar je potem 120 km v EV načinu in 131 km v HV načinu. Povprečna poraba bencina za celo pot je bila 2,9 l/100 km. Oziroma za celo pot sem porabil 3,8 l bencina.

Strošek poti:
3,8l bencina = 4,60 EUR
6,5 kWh elektrike za napolnjenje baterije doma v NT = 0,42 EUR
Za nazaj je bilo polnjene brezplačno.

Torej celoten strošek poti je bil cca. 5 EUR
S svojim prejšnjim dizel avtomobilom bi me enaka pot stala 18 EUR.

S tem prvim rezultatom sem zaenkrat zelo zelo zadovoljen. Najlepše pri vsem pa je, da nimam nobenega "range anxiety". In se načeloma tudi ne sekiram preveč, če polnilnica na destinaciji ne deluje ali pa če je sploh ni :)

Izračunal sem si tudi cenovne limite kdaj se mi splača napolniti elektriko. Če katerakoli postavka presega spodaj napisan znesek se mi enostavno bolj splača nadaljevati pot na bencin, oz v HV načinu.
------------------------------
1 minuta 0.02 €
1 ura 1.01 €
1 kWh 0.34 €
Eno polnjenje 2.19 €

Torej za mene odpade polnjenje na katerikoli Petrolovi polnilnici nad 22 kW. Prav tako praktično vse plačljive polnilnice v tujini.

Res zanimiv "hobi" :)
Priponke
rsz_20170701_184911.jpg
rsz_20170701_184928.jpg
CRF, Damijan, matija, Dzun Tao
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 909
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
490
876

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a matija » 02 Jul 2017, 14:14

2.9l/100km je res hudo nizka poraba za taksno pot, odlicno. Po koliko km pa je preklopil iz elektrike na kombinacijo ce vzames povprecje kdaj na poti tja in kdaj na poti nazaj ?

Koliko pa je bilo avtoceste s 130km/h+ ?

Noro efektiven avto, edino meni zmanjka zaradi prtljaznika pri "tockah" :)
Uporabniški avatar
talker2
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 79
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in 2017
123
116

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a talker2 » 02 Jul 2017, 14:56

Ko smo šli od doma (LJ, Vič) je preklopil iz EV na HV način nekje med Logatcem in Uncem - po cca. 35 kilometrih. EV doseg je močno padel, ker sem vozil večinoma okoli 130 km/h in še vrhniški klanec ga je zdelal. Tako, da sem spoznal tudi v praksi, da ko prideš na avtocesto je bolje ročno preklopiti na HV način in ohraniti EV doseg za kasneje, ko se voziš počasneje in ko greš iz avtoceste.

Za nazaj sem HV način vklopil takoj, ko smo prišli na avtocesto in sem prihranil skoraj celoten EV range (54 km) do dela avtoceste med Postojno in Rakekom kjer sem nato preklopil na EV način in se tako pripeljal do Ljubljane. Seveda sem nekaj dodatnega EV dosega dobil pri spustu po klancu okoli Vrhnike. V bistvu sem primerjal koliko imam še km do doma na navigaciji in koliko imam še EV dosega. In ko se je to približno izenačilo sem preklopil na EV način.

Za učinkovito porabo energentov in s tem nižanjem stroškov poti je pri PRIKLJUČNEM HIBRIDU pomembno, da ga čim večkrat (ko je to mogoče in po možnosti brezplačno) napolniš z elektriko ter, da do destinacije kjer je električna polnilnica ali pa do doma porabiš ves EV doseg. V tem primeru imaš tudi zelo nizko porabo bencina na celi poti. Če bi se celo pot vozil v HV načinu bi bila poraba verjetno čez 5 l/100 km.

Po avtocesti sem vozil recimo med 115 in 135. Bi ocenil, da 70% avtoceste okoli 130.
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 909
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
490
876

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a matija » 02 Jul 2017, 15:48

Aha, ja zgolj v HV bi moralo it cez 5. A kaksnega combined mode pa nima? Da bi avto sam predvidel in splaniral kako bo koristil bencin in kako elektriko ter kdaj, to delajo hibridni bmwji, prihrani elektriko na koncu za mesto, jo skuri na klancih ker ve da bo regen, itd. Imas tudi "auto mode" ki cez celo pot za vse poskrbi on, pri hitrosti nad 80 preklopi na gorivo+elektriko, ker je tako bolj efektivno, ceprav na elektriko lahko vozi do 125km/h. Nekaj taksnega bi tudi Prius moral imet, saj je poln racunalnikov in tehnike :)

Koliko pa je uporabne kapacitete baterije od teh 8.8kWh, mora biti kar blizu 7kWh, ce si prevozil 35km z avtocestno hitrostjo ter vrhniski klanec ki je precejsen porabnik.
Uporabniški avatar
talker2
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 79
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in 2017
123
116

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a talker2 » 03 Jul 2017, 09:25

Ja, saj HV način je kombiniran način (hybrid vehicle) v katerem avto sam upravlja z elektriko in bencinskim motorjem in ju kombinira tako, da so najboljše performanse in poraba v vsaki situaciji. Zelo podobno, kot si zgoraj opisal za BMW. Tako, da ti v tem primeru ni potrebno nič misliti. Se vsedeš v avto in se pelješ. Vendar, če pametno ročno preklopiš v pravem trenutku med HV in EV lahko vseeno pridobiš še kakšen električni kilometer več in s tem še malo manjšo porabo bencina, kar jaz sedaj skušam ugotoviti v praksi. Avto ima preveč tehnologije vgrajene, da bi se samo vsedel in peljal. Se je treba še malo igrat zraven :)

Z baterijo je pa takole:

Celotna baterija je deklarirana za kapaciteto 8.8 kWh. Od tega jo lahko preko kabla napolniš 6.5 kWh, kar lahko koristiš za full EV način. Potem ima pa še del baterije namenjen za HV način s katerim upravlja avto sam. Kot imam informacije naj bi poleg tega imel še cca. 10% baterije rezervirane za iztrošenost baterije, celic itd. tako, da tudi če baterija nima več 100% SOC ti polno napolnjena še vedno pokaže 100%. Tega dela baterije nikoli ne uporablja za vožnjo.

Za zgoraj opisano pot je npr. računalnik pokazal porabo 12 kWh/100 km električne energije.
matija, Dzun Tao, Damijan

Vrni se na