Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Vse znamke, ki še niso dobile svoje kategorije
Odgovori
stane
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 60
Kraj: ljubljana
Avto: vw
43
1

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a stane »

Ravno nasprotno. Po 10 letih avto ne bo vreden skoraj nič, torej bo cel odpisan. Pa pustimo to.

Moje dolgoletne izkušnje s Toyotinimi hibridi so takšne, da reč sicer dela zelo zanesljivo, vsako popravilo je pa odtehtano v zlatu.
Moj komentar se je predvsem nanašal na nakladanje ob nakupu, češ, da ni velikih servisov, ker ni jermenov, dolga življenjska doba zavor itd. Praksa pa kaže, da so namesto treh jermenov, tri vodne črpalke, ki so pri 2. generaciji puščale, zadnje zav. ploščice sicer res držijo dolgo, a kaj, ko moraš menjati diske in čeljusti, ker povsem zarjavijo.
Za dofilanje klime rabiš posebno napravo, zaradi drugega olja, garancija te veže na uradni servis, ko bi že zdavnaj menjal olje pod kozolcem itd, itd..
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a talker2 »

@stane Jaz sicer nimam izkušenj s Toyotinimi hibridi, ker je ta moj prvi. Ga pa imam sedaj 3 mesece in skrbno beležim stroške in porabo zato lahko sedaj približno izračunam prihranek pri energentih na letnem nivoju glede na moj prejšnji diesel avto. Mislim, da spodnja tabela govori sama zase in da je 8000 EUR prihranka iz naslova goriva v 10 letih odlično. Bolje bi bilo lahko edino še s čistim EV vozilom.

Slika

Glede predvidenih stroškov in opravil pri rednih servisih sem sedaj preveril in naj bi bili identični modelu CH-R hibrid – oba avtomobila imata enak bencinski motor in podoben hibridni sklop. Ker za mojega ni posebej objavljeno so spodaj podatki za 10 letno vzdrževanje modela CH-R, ki se ga lahko uporabi tudi za moj avto:

Slika

Jaz osebno sem trenutno zelo zadovoljen z avtomobilom in zgornjimi podatki. Kaj bom lahko povedal po 10 letih seveda ne vem. Je pa tudi res, da je moj avto sedaj 4 generacija Priusa, oz. 2 generacija Prius plug-ina. In tehnologija napreduje iz generacije v generacijo. Upam, da tudi kvaliteta
Dzun Tao
stane
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 60
Kraj: ljubljana
Avto: vw
43
1

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a stane »

Na podlagi 3 mesecev sklepati karkoli je verjetno malo mimo, kajne. Javne polnilice zagotovo ne bodo zastonj še naslednjih 10 let, avto je v štartu vsaj 6.-7.000€ dražji od po prostornosti in zmogljivosti primerljive konkurence itd.
Kar se prakse tiče, sem ti jo opisal iz prakse 300.000+ km, ti pa kar verjemi prospektu.
Kar se kvalitete tiče, je bila serija 2 kakovostno špica, pri seriji 3 se je že šparalo in ima več pomanjkljivosti, o 4ki in 1ki pa ne morem soditi.
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 225
Kraj: Ljubljana
Avto: #4438
101
93

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a FSP »

Stane, ker avto bi pa ti kupil?
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a talker2 »

FSP napisal/-a:Stane, ker avto bi pa ti kupil?
Preden @stane odgovori naj še napišem kakšne so bile moje želje/zahteve v začetku tega leta, ko sem izbiral najbolj ustrezen avto zame. Načeloma sem želel čisti EV vendar so bile zraven še naslednje želje:

- Dobra EV izkušnja pri vožnji – mirna, tiha vožnja z dobrim motornim navorom (neprecenljivo )
- Čim cenejše dnevne vožnje v službo in po opravkih v Ljubljani
- Neobremenjenost z EV dosegom in logistiko postankov za električno polnjenje ko moram občasno na daljše vožnje (nekaj 100 km v tujino)
- Avto mora biti varčen in zanesljiv s čim manjšimi stroški vzdrževanja
- Avto je edini avto v družini. Mora biti normalne velikosti za 3 člansko družino za vse potrebe
- Avto mora imeti čim več sodobne tehnologije
- Avto mora imeti čim več asistenčnih sistemov za varno vožnjo
- Za ustrezen avto sem pripravljen dati okoli 30.000 EUR

Torej nisem gledal izključno na denar ampak na vse zgoraj napisano. Če bi gledal samo na denar bi si kupil Dacio

No, kdo bo odgovoril kateri avto bi se po vašem mnenju najbolj približal zgoraj napisanemu februarja 2017, ko sem ga izbiral?
bnovak88
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 53
Kraj: Vodice
Avto: Peugeot ion
49
121

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a bnovak88 »

Ne bom ravno odgovoril, kateri avto bi se najbolj približal napisanemu, ampak definitivno je Toyota Prius PHEV pri vrhu, če ne na vrhu. Navsezadnje vsak izbira po svojih potrebah in zmožnostih. Glede na izkušnje z avtomobili, ki sem jih imel redni in izredni servisi stanejo več kot le tisto kar in "za kar" kar je po servisni knjigi predpisano. Ampak to je pri vseh; pri ICE, pri PHEV in pri EV. In tega se ne da vnaprej napovedati. Saj prve tri, štiri, pet let (odvisno od prevoženih kilometrov) ponavadi ni skoraj nič, potem se pa začne in to vzamemo v zakup z lastništvom avtomobila. In z nobenim avtom ne prišparaš (glede na kaj?), vedno je to strošek.
Po 10ih letih je za nazaj lahko biti pameten za naprej pa težko.
Luka, talker2
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 533
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
312
26

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

A mora biti nov?

Ker vsemu temu ustreza tudi nekaj let stara Opel Ampera. Le pri ceni se zatakne, Ampera je cenejša
matija
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a DGJ »

.
Zadnjič spremenil DGJ, dne 28 Sep 2017, 09:09, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a DGJ »

talker2 napisal/-a:
FSP napisal/-a:Stane, ker avto bi pa ti kupil?
Preden @stane odgovori naj še napišem kakšne so bile moje želje/zahteve v začetku tega leta, ko sem izbiral najbolj ustrezen avto zame. Načeloma sem želel čisti EV vendar so bile zraven še naslednje želje:

- Dobra EV izkušnja pri vožnji – mirna, tiha vožnja z dobrim motornim navorom (neprecenljivo )
- Čim cenejše dnevne vožnje v službo in po opravkih v Ljubljani
- Neobremenjenost z EV dosegom in logistiko postankov za električno polnjenje ko moram občasno na daljše vožnje (nekaj 100 km v tujino)
- Avto mora biti varčen in zanesljiv s čim manjšimi stroški vzdrževanja
- Avto je edini avto v družini. Mora biti normalne velikosti za 3 člansko družino za vse potrebe
- Avto mora imeti čim več sodobne tehnologije
- Avto mora imeti čim več asistenčnih sistemov za varno vožnjo
- Za ustrezen avto sem pripravljen dati okoli 30.000 EUR

Torej nisem gledal izključno na denar ampak na vse zgoraj napisano. Če bi gledal samo na denar bi si kupil Dacio

No, kdo bo odgovoril kateri avto bi se po vašem mnenju najbolj približal zgoraj napisanemu februarja 2017, ko sem ga izbiral?
@talker2
Sem skoraj popolnoma enako razmišljal, ko sem se odločal. Izbral sem EV.
Bo zanimivo izmenjati izkušnje na daljša obdobja in bova lahko primerjala.

Mene pa je vseeno na koncu prepričalo moje razmišljanje, da je hybrid pač "nekaj vmes", jaz sem pa hotel "biti ali ne biti"... in zdaj sem!
stane
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 60
Kraj: ljubljana
Avto: vw
43
1

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a stane »

Kaj bi jaz kupil? Nič.
Moja plan je, da z obstoječim hibridom počakam na avtonomna vozila čez kakšnih 10 let in se potem znebim lastništva vsaj enega avtomobila.
Če se mi plan ne izide, bom flikal z nečim za 5.000 -10.000€. 5 vrat, čez 120 KM in avtomatski menjalnik je mus, za ostalo mi je +/- vseeno.
Tudi sicer so bile moje pripombe usmerjene zgolj v stroške servisiranja, ki pač niso taki kot je naslikano v prospektih.
In če bi bilo Priusov na cestah pri nas toliko kot v ZDA, bi se zelo verjetno spet odločil zanjo.
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a talker2 »

Prihaja tudi športna različica Prius Plug-in

Slika

http://www.plugincars.com/toyota%E2%80% ... 33236.html

[youtube]https://youtu.be/nGmv4rVrDWo[/youtube]

Sicer mi zgleda cool vendar ne vam kakšen smisel ima delati tak avto s športnim izgledom, ker v osnovi je daleč od športnega avta
Dzun Tao
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Na spletni strani Toyote sem našel cenik rednega vzdrževanja RAV4 hibrid za 10 let
(http://www.toyotaadria.com/si/pdf/cenik-servis-RAV4.pdf)
in prvi letni servis bi morala biti cena nižja (!), kot sem jo plačal.

Odgovor zaposlenega na Toyoti BTC po pogovoru s serviserjem:
mi vsako leto menjamo filter klime, ker se drugače nabere prah in umazanija in posledično pride do slabega vonja



Seveda je spodaj tudi drobni tisk
Priponke
rav4hibrid_10let.png
rav4hibrid_10let.png (138.31 KiB) Pogledano 13435 krat
toyota_disclaimer.png
(17.07 KiB) �e ni bilo prene�eno
Soul EV believer
stane
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 60
Kraj: ljubljana
Avto: vw
43
1

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a stane »

No, to.
Potem ti vlijejo neko tekočino za čiščenje sistema vbrizga za 20€, ker Toyota to zahteva, ker imamo menda usran bencin.
O testu zavor in amortizerjev pri 15.000, 30.000, 45.000km si lahko vsak misli svoje.
Filter zraka motorja bodo menjali vsaj 2x bolj pogosto: "Gospod, to je treba menjat, tista navodila so samo okvirna".
Svečke so mi uturili na 60.000km itd, itd...
Damijan
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 225
Kraj: Ljubljana
Avto: #4438
101
93

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a FSP »

stane napisal/-a:No, to.
Potem ti vlijejo neko tekočino za čiščenje sistema vbrizga za 20€, ker Toyota to zahteva, ker imamo menda usran bencin.
O testu zavor in amortizerjev pri 15.000, 30.000, 45.000km si lahko vsak misli svoje.
Filter zraka motorja bodo menjali vsaj 2x bolj pogosto: "Gospod, to je treba menjat, tista navodila so samo okvirna".
Svečke so mi uturili na 60.000km itd, itd...
Zaradi vsega naštetega mi je EV toliko bolj všeč. Za tist parkrat na leto ko rabim 300km+ se lahko s katerimkoli prijatlom zmenim za menjavo avta.
Matej
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a talker2 »

stane in Damijan hvala za deljenje izkušenj in informacij. Torej, pred vsakim servisom bom zahteval spisek nameravanih opravil in menjav ter pripadajoč predračun.
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a talker2 »

Ni ga čez komot. Roomba 581 čisti prtljažnik. In ga tudi zelo dobro očisti
Priponke
15075446470410.jpg
CRF, DGJ, robertto, mkonci
stane
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 60
Kraj: ljubljana
Avto: vw
43
1

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a stane »

Malenkost.
Predvsem ti priporočam, da slediš kakšnemu ameriškemu Prius forumu, kjer boš lahko sproti sledil morebitnim hibam in konstrukcijskim napakam.
Na Toyotinem servisnem nalogu imaš vsaj 30-40 različnih servisnih opravil, a kaj, ko servis izvede poba s še otroškim podpisom in našponanim urnikom.
Posebej zadnje zavore so se pri hibridih izkazale za problematične v smislu, da vse skupaj rado zarjavi zaradi premajhne uporabe. Kontrola bi zato morala biti delovno intenzivnejša - pregled gibljivosti zavornih valjčkov in vodil ter ustrezno podmazovanje, ne le vizuelna kontrola.
talker2, Damijan
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a talker2 »

Med krompirjevimi počitnicami smo se malo potepali in prevozili preko 1000 km. Pot nas je vodila: Ljubljana – Seiersberg (A) – Wiener Neustadt (A)- Dunaj (A) – Seiersberg (A) – Lenti (HU) – Lendava – Ljubljana. Avto se je odlično obnesel. Ustavljali smo se na cca. 2 uri vožnje. Povsod kjer smo se ustavili v zgoraj omenjenih mestih sem z elektriko brezplačno napolnil baterijo in v Seiersbergu tudi bencin po 1.10 EUR/l. Skoraj celo pot je bila avtocesta tako, da je bil radarski tempomat nastavljen na 135 km/h. Vožnja je bila zelo udobna in ne utrujajoča predvsem zaradi radarskega tempomata, in nasploh dobrega avta

Povprečna poraba energentov je bila 14 kWh/100 km elektrike in 3.8 l/100 km bencina. Bili smo trije in polno naložen prtljažnik. Torej teža avtomobila preko 2t. Kar zadeva energente nas je celotna pot stala 42 EUR (bencin). Tako pot bi si upal opraviti tudi s čistim EV-jem vendar, če bi polnil na plačljivih DC polnilnicah v tujini ne vem, če bi me kaj ceneje prišlo kot s priključnim hibridom.
Slika
mkonci
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a robert »

talker2 napisal/-a:Tako pot bi si upal opraviti tudi s čistim EV-jem vendar, če bi polnil na plačljivih DC polnilnicah v tujini ne vem, če bi me kaj ceneje prišlo kot s priključnim hibridom.

Na tej poti je precej zastonj DCjev.
Cela pot bi bila zastonj.
instrukcije
tehnika1
Prispevkov: 1
Kraj: DOLENJSKA
Avto: <TOYOTA PRIUS PLUG IN

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Odgovor Napisal/-a tehnika1 »

Zanima, me koliko časa se polni baterija toyte prius plug in na 22kwh polnilcu
Odgovori

Vrni se na “Ostale znamke”